WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
از هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست استفاده کنید!

از هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست استفاده کنید!

23/ دی/1398

استفاده از محصولات و هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست نه تنها برای محیط زیست، بلکه برای موجودات زنده نیز بسیار مناسب است. به همین جهت است که شرکت‌های هدایای تبلیغاتی، پیشنهاد می‌کنند که به جای استفاده از پلاستیک‌های سمی و مضر از محصولات سبز یا سازگار با محیط زیست استفاده شود.


در واقع سازندگان وسایل پلاستیکی از مواد شیمیایی مضر و سمی برای ساخت محصولاتی ارزان‌ قیمت استفاده می‌کنند، بدون اینکه سلامت و تندرستی مشتریان را در نظر بگیرند. به همین جهت است که بسیاری از مردم به جای استفاده از محصولات سمی و مضر پلاستیکی به استفاده از محصولات زیست سازگار روی آورده‌اند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات زیست سازگار این است که این محصولات به راحتی قابل‌تجزیه و بازیافت هستند و برخلاف محصولات پلاستیکی، به هزاران سال زمان برای تجزیه نیاز ندارند. استفاده از محصولات زیست سازگار به عنوان هدایای تبلیغاتی در حال حاضر بسیار ترند شده و مردم معمولاً برای کسب و کارهایی که از این محصولات استفاده می‌کنند، ارزش بیشتری قائل می‌شوند.

به همین جهت در مقاله پیش رو برخی از محصولات سازگار با محیط زیستی که می‌توان از آن‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

لیوان تبلیغاتی


لیوان تبلیغاتی که برای نوشیدن هر نوشیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید زیست سازگار باشد تا از ورود مواد سمی به بدن انسان پیشگیری شود. به همین جهت است که پیشنهاد می‌شود به جای استفاده از لیوان‌ها پلاستیکی مضر، از لیوان‌ها تبلیغاتی دوستدار محیط زیست استفاده شود.

لیوان‌ها کاغذی که به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، یک‌بارمصرف هستند و می‌توان از آن‌ها در طول سفر نیز استفاده کرد. استفاده از لیوان‌ها زیست سازگار مزایای بسیاری برای مشتریان به همراه دارد.

نوشیدن نوشیدنی‌های داغ در لیوان‌ها پلاستیکی بسیار خطرناک است چرا که گرما به راحتی به لیوان‌ها پلاستیکی منتقل‌شده و مواد مضر موجود در پلاستیک‌ها آزاد می‌شود. بنابراین این مواد سمی وارد بدن انسان می‌شوند، در حالی که در لیوان‌های سازگار با محیط زیست این اتفاق رخ نمی‌دهد.

 

لیوان تبلیغاتی سازگار با محیط زیست

نی‌های نوشیدنی

به طور روزانه حدود ۵۰۰ میلیون نی پلاستیکی در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و از نظر تعداد به عنوان یازدهمین زباله در اقیانوس‌ها شناخته می‌شود. استفاده از نی‌های نوشیدنی برای نوشیدن اسموتی‌ها، آبمیوه‌ها و نوشابه‌ها بسیار ترند است.

استفاده از نی‌های پلاستیکی ممکن است که باعث مشکلات گوارشی مختلف مانند نفخ شود. به همین جهت است که استفاده از نی‌های پلاستیکی منسوخ‌شده و شرکت‌های هدایای تبلیغاتی استفاده از نی‌های استیل را پیشنهاد می‌کنند.

استفاده از نی‌های استیل مانع ورود مواد شیمیایی و طعم‌های فلزی به داخل نوشیدنی‌ها می‌شود. نی‌های استیل ضد زنگی که به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، قابل بازیافت بوده و می‌توان بارها از آن استفاده کرد. بنابراین به عنوان یک هدیه تبلیغاتی پرکاربرد به حساب آمده و می‌توان اهداف بازاریابی مورد نظر کسب و کارها را تحقق بخشد. البته از این نی‌ها در ایران کمتر استفاده می‌شود.

 

نی تبلیغاتی سازگار با محیط زیست

ساک دستی‌های سازگار با محیط زیست


ساک دستی‌ تبلیغاتی از جمله وسایلی است که به طور روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین جهت است که استفاده از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی می‌تواند مناسب باشد و اهداف تبلیغاتی را دنبال کند. به طور کلی کارشناسان محیط زیست توصیه می‌کنند تا از کیسه‌ها یا کیف‌های سازگار با محیط زیست استفاده کنیم.

دلیل این موضوع آن است که این ساک دستی‌های سازگار با محیط زیستر برخلاف کیسه‌های پلاستیکی در اثر سوختن، آلودگی‌های سمی تولید نمی‌کنند. در حال حاضر کیسه‌ها و کیف‌های زیست سازگار، توسط بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرند مانند فروشگاه‌های بزرگ و شرکت‌های تبلیغاتی.

 

ساک دستی تبلیغاتی سازگار با محیط زیست

بطری‌های نوشیدنی

بسیاری از افراد هنگامی که قصد خارج شدن از خانه را دارند، بطری‌های آب را همراه خود بیرون می‌برند. بطری‌های زیست سازگار می‌تواند پیشنهاد بسیار خوبی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی باشد. در واقع مشتریان می‌توانند از این بطری‌ها با اطمینان خاطر استفاده کرده و نگرانی در مورد مواد مضر حاصل از انتقال گرما نداشته باشند. این بطری‌های زیست سازگار برخلاف بطری‌های پلاستیکی حاوی موادی مانند فتالات نبوده و قابل بازیافت هستند.

 

بطری نوشیدنی تبلیغاتی سازگار با محیط زیست

زیر لیوانی

ظروف پلاستیکی از جمله وسایلی هستند که اثرات جبران ناپذیری برای محیط زیست به همراه دارند. اگرچه استفاده از ظروف پلاستیکی از نظر هزینه به صرفه است اما در نهایت پیامدهای درازمدت آنها بسیار بیشتر است. استفاده از ظروف سازگار با محیط زیست مانند ظروف چوبی که به راحتی نمی‌شکنند به عنوان هدایای تبلیغاتی می‌تواند بسیار مناسب بوده و مشتریان بسیاری به سمت استفاده از محصولات شما سوق دهد و در نتیجه اهداف بازاریابی مورد نظر کسب و کارها را تحقق بخشد.

 

 

زیرلیوانی تبلیغاتی سازگار تبلیغاتی

 

 

 


23/ دی/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف