WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چه چاپی مناسب هدیه تبلیغاتی شماست؟

چه چاپی مناسب هدیه تبلیغاتی شماست؟

28/ دی/1398

هدایای تبلیغاتی جزء کلیدهای اصلی موفقیت در رقابت‌های بازاریابی هستند. محصولات تبلیغاتی با طیف گسترده فرآیندهای چاپ، گزینه‌های مختلفی را در اختیار ما قرار می‌دهند. تنوع چاپ اغلب اوقات باعث سردرگمی در انتخاب بهترین روش متناسب با نیاز و نوع هدیه تبلیغاتی‌مان می‌شود. به همین دلیل در این مقاله سعی در توضیح دادن جزئیات مختلف فرآیند‌های چاپ کرده‌ایم.


همه فرآیندهای چاپ موجود مانند چاپ لیزر منحصر به فرد بوده و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. در ادامه در خصوص تمامی فرایندهای چاپ و اینکه هر هدیه تبلیغاتی با کدام یک از این روش‌ها بیشترین هماهنگی را دارد، خواهیم پرداخت.

 

چاپ سیلک

 

فرآیند

 

چاپ صفحه‌ای که به آن چاپ سیلک اسکرین نیز گفته می‌شود، جز انواع پرکاربرد خصوصاً برای هدایای تبلیغاتی است و می‌توان طرح تبلیغاتی مورد نظر را از این طریق و به صورت تک‌رنگ روی سطوح مورد نظر چاپ کرد. این نوع از چاپ نسبت به سایر روش‌های چاپی مانند چاپ تامپو بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

 

چاپ سیلک

چاپ سیلک

 

 

تفاوت اصلی چاپ سیلک با چاپ لیزر در چیست؟

 

تفاوت اصلی این دو در موادی است که برای طراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در چاپ صفحه‌ای از جوهر استفاده می‌شود، در حالی که در چاپ لیزر ماده مورد استفاده پودر است. پرینترهای لیزری با کمک گرما پودر را به سطح مورد نظر متصل می‌کنند.

 

 

امولسیون چیست؟


 امولسیون ماده‌ای ژلاتینی است که در چاپ سیلک استفاده می‌شود و بعد از گستردن و خشک‌کردن آن روی سطح مورد نظر، طرح مورد نظر روی آن چاپ می‌شود. بعد از آن امولسیون در معرض نور UV قرار گرفته و اطراف طراحی شما را سخت می‌کند.

 

امولوسیون

امولسوین، ماده‌ای است که در چاپ سیلک استفاده می‌شود

 

 

چاپ صفحه‌ای برای کدام دسته از محصولات و هدیایی تبلیغاتی مناسب است؟


این نوع چاپ بیشتر برای پارچه‌های نرم مانند ساک دستی تبلیغاتی و آفتابگیر تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

چاپ دیجیتال


فرآیند


این روش درست مانند استفاده از چاپگرهای خانگی است که از رنگ‌های متعددی می‌توان در آن بهره برد. طراحی دیجیتال مورد نظر در واقع با کمک چاپ لیزری یا جوهر به سطح مورد نظر اضافه می‌شود.

 

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال

 

 

 

 

فرایند digibrite چیست؟

 

فرایندی است که در آن می‌توان از نزدیک‌ترین رنگ‌ها به عنوان رنگ اصلی در طراحی برای چاپ استفاده کرد. این فرایند معمولاً برای محصولات و هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی که چاپ دیجیتال مناسب آن است چه مواردی هستند؟


مگنت‌ها، موس پد تبلیغاتی و فلش کارتی تبلیغاتی بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توان از چاپ دیجیتال برای آن‌ها استفاده کرد.

 

 

 

 

 

چاپ تامپو

 


فرآیند

 

با این روش می‌توانید طی فرایند طراحی برای هدایای تبلیغاتی‌تان از یک لوگو یا مهر تک رنگ ثبت شده روی چاپ استفاده کنید.

تفاوت آن با چاپ لیزری در این است که به جای گرما از جوهر استفاده می‌شود. علاوه بر این از آن جایی که در چاپ تامپو از گرما استفاده نمی‌شود، برخلاف حکاکی لیزری، می‌توان آن را برای پلاستیک نیز استفاده کرد.

 

چاپ تامپو

چاپ تامپو

 

 

 

 

بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب چاپ تامپو


ابزارهای سختی مانند شیشه و پلاستیک بهترین گزینه‌ها هستند. حکاکی مورد نظر را می‌توان روی عینک یا خودکار تبلیغاتی نیز اجرا کرد.

 

 

 

 

 

چاپ حرارتی


فرآیند


این فرایند شبیه اتو‌کردن است و پرس گرمایی نیز نامیده می‌شود. ابتدا طرح مورد‌ نظر روی کاغذی آغشته به نوعی ماده چسبناک منتقل شده، سپس با استفاده از حرارت لوگوی مورد نظر را روی محصول حک می کنند.

 

چاپ حرارتی

چاپ حرارتی

 

 

 

بهترین هدایای تبلیغاتی با چاپ حرارتی


این فرایند به دلیل گرمای بالایی که دارد برای مواردی چون محصولات پارچه‌ای مانند لباس و کیف مناسب است.

 

 

 

 

 

چاپ لیزر


فرآیند


زمانی که لوگوی شما در دستگاه حکاکی برنامه‌ریزی شد، لیزر انرژی نورانی را به گرما تبدیل می‌کند و آن را به سمت محصول مورد‌نظر هدایت می‌کند. این روش معمولاً در کنار دیگر روش‌های چاپی استفاده می‌شود، چرا که با وجود امکان کاربرد آن برای تمامی محصولات، امکان حک‌کردن رنگ‌ها وجود ندارد.

چاپ لیزر

چاپ لیزر

 

 

 

 

بهترین هدایای تبلیغاتی با چاپ لیزر

در این خصوص بهترین موارد شامل قلم‌های فلزی، پاوربانک تبلیغاتی، هدایای چوبی و پلاک‌ها می‌شود.

 

 

 

 

 

 داغ کوب


فرآیند


با وجود برخی تفاوت‌های کلیدی، فرایند کلی این روش مانند چاپ تامپو است، چرا که در آن از استمپ استفاده می‌شود. ابتدا لوگوی شما روی پلیت فلزی وارد شده و بعد با فشار و گرما طرح مورد‌نظر شما روی سطح چاپ می‌شود.

 

چاپ داغکوب

چاپ داغکوب

 

 

 

 

بهترین موارد تبلیغاتی برای چاپ داغکوب


بهترین و سازگارترین موارد با این نوع چاپ، چرم، وینیل و کاغذ است. برای چاپ لوگو روی دفترچه یادداشت تبلیغاتی، کیف چرمی و سررسید از این روش چاپ استفاده می‌شود.

 

 

 

گلدوزی

این روش در واقع فرآیندی است که طی آن آرم شما در یک الگوی دوخته‌شده ایجاد می‌شود. در این فرایند آرم مورد‌نظر در ماشین گلدوزی آپلود شده و دستگاه مطابق با طرحی که به آن داده شده‌است شروع به دوختن آرم می‌کند. هر رنگی توسط نخ جداگانه‌ای دوخته می‌شود و به این ترتیب گزینه‌های زیادی برای انتخاب در این روش در دسترس است.

گلدوزی هدایای تبلیغاتی

گلدوزی هدایای تبلیغاتی

 

 

 

 

در نهایت با توجه به تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره شد، قطعاً هدف نهایی شما ارائه بهترین محصول و هدایای تبلیغاتی است به گونه‌ای که نظر مشتریان به آن جلب شود. برای هر یک از هدایای تبلیغاتی روش‌های چاپ متعدد و مختلفی وجود دارد. با بررسی آن‌ها، بهترین روش را برای طراحی محصول مورد نظرتان انتخاب نمایید.

بعد از اینکه با تمامی روش‌های چاپ موجود آشنا شدید و بهترین روش چاپ را متناسب با هدیه تبلیغاتی خود انتخاب کردید، زمان آن رسیده است تا محصول تبلیغاتی خود را تولید کرده و فرایند رقابتی بازاریابی‌تان را آغاز کنید. با انتخاب روند مناسب می‌توانید هر آن چه را که به دنبال آن هستید به دست بیاورید.

 

 


28/ دی/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف