WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه جاکلیدی‌ها را تبلیغاتی کنیم؟

چگونه جاکلیدی‌ها را تبلیغاتی کنیم؟

5/ بهمن/1398

به دنبال نکات و ترفندهای تزیین جاکلیدی تبلیغاتی هستید؟ نمی‌دانید چه چیزی را روی جا کلیدی تبلیغاتی چاپ کنید؟ در این مطلب قصد داریم راهنمایی مفید برای طراحی جا کلیدی تبلیغاتی خلاقانه را ارائه کنیم. با ما همراه باشید.


اگر دنبال جا کلیدی تبلیغاتی هستید به احتمال زیاد در کسب و کارتان به هدایای تبلیغاتی نیاز دارید. این هدایای تبلیغاتی کوچک میتوانند جمعیت مخاطبین و بازدیدکنندگان را در نمایشگاه‌های تجاری یا رویدادهای کسب و کارتان تضمین کنند. به همین دلیل باید مطمئن شوید که بهترین چهره از برندتان را به نمایش بگذارید.

جاکلیدی تبلیغاتی برای کدام یک از کسب و کارها مناسب است؟

جاکلیدی یکی از محدود هدایای تبلیغاتی است که برای اکثر شرکت‌ها قابل استفاده است. البته انتخاب نوع آن ارتباط مستقیمی با ماهیت کسب و کار و میزان هزینه‌ای دارد که می‌خواهید برای تبلیغات صرف کنید. برای برخی از شرکت‌ها  ارائه جا کلیدی تبلیغاتی در رویدادهای کسب و کار منجر به  ROI قابل توجهی می‌شود. اگر کسب و کارتان در هر یک از زمینه‌های زیر فعالیت می‌کند؛ جاکلیدی می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای هدیه باشد:

  • نمایندگی مجاز خودرو
  • مکانیکی
  • هتل
  • مدرسه
  • باشگاه ورزشی
  • سازمان‌ها و موسسات غیرانتفاعی

 

 

چه مشاغلی از جاکلیدی تبلیغاتی استفاده می کنند؟

مشاغلی که از جاکلیدی تبلیغاتی استفاده می‌کنند

 

 

 

ویژگی‌های یک جاکلیدی تبلیغاتی برای بعضی از کسب و کارها عملکرد بهتری دارد. مثلا برای یک مکانیک جاکلیدی به شکل ماشین مناسب است در حالی که برای یک بنگاه املاک و مستغلات جا کلیدی تبلیغاتی به شکل خانه تاثیر بهتری روی مخاطب می‌گذارد. بعد از اینکه بهترین گزینه را برای کسب و کارتان انتخاب کردید سراغ طراحی آن بروید.

 

طراحی جاکلیدی تبلیغاتی سفارشی

 

زمانی که تصمیم گرفتید از جا کلیدی به عنوان هدیه تبلیغاتی کسب و کارتان استفاده کنید. زمان آن است که با کمک ترفندهای زیر بهترین هدیه را طراحی کنید:

  • بودجه خودتان را ارزیابی کنید.
  • سادگی آن را حفظ کنید.
  • عملیات چاپ را روی هر دو طرف انجام دهید.
  • از رنگ‌ها استفاده کنید.
  • دنبال نظرهای جدید باشید.

 

در ادامه هر کدام از این پارامترها را توضیح می‌دهیم:

  • بودجه خودتان را ارزیابی کنید

در نظر گرفتن بودجه می‌تواند انتخاب‌هایتان را به خوبی محدود کند. می‌خواهید یک جاکلیدی تبلیغاتی با هزینه زیر یک دلار داشته باشید یا دنبال چیز پیچیده‌تری مثل جاکلیدی با حکاکی لیزری هستید؟!

جاکلیدی‌های پلاستیکی یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات تبلیغاتی هستند. می‌توانید از آن برای مدارس، کسب و کارهای کوچک یا تبلیغات موسسات غیرانتفاعی استفاده کنید. نمونه‌های فلزی اغلب گران قیمت ترند ولی می‌توانید از آن برای مناسبت‌های خاص و رویدادهای ویژه کارمندان خود مثل مثل هدیه تعطیلات استفاده نمایید.

زمانی که بودجه موردنظرتان را مشخص کردید به سراغ بررسی نمونه‌های مختلف بروید و برای انتخاب با ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی خود مشورت کنید.

  • سادگی آن را حفظ کنید

صرف نظر از اینکه چقدر برای جاکلیدی تبلیغاتی هزینه می‌کنید؛ بهتر است همیشه طراحی آن را ساده نگهدارید. جاکلیدی‌ها صفحات کوچکی دارند به همین دلیل نباید با ارائه جزئیات زیاد آن را بیش از حد شلوغ کرد.

هر چه اطلاعات کمتری روی جاکلیدی تبلیغاتی درج شود؛ خواندن آن به مراتب راحت‌تر است. بنابراین پیام شما را بهتر به گوش مخاطب یا مشتری بالقوه می‌رساند.

برای چاپ اطلاعات تنها سه مورد را از لیست زیر انتخاب کنید:

  • نام شرکت یا کسب و کار
  • لوگو یا آرم
  • شماره تلفن
  • آدرس
  • ایمیل
  • شعار یا پیام

 

افراد اغلب به تصاویر بصری خلاقه بیشتری نشان می‌دهند. بنابراین استفاده از یک تصویر یا لوگو روی جاکلیدی تبلیغاتی انتخابی هوشمندانه است. حتی اگر هنوز آرم یا لوگویی برای کسب و کارتان انتخاب نکرده‌اید میتوانید از Free Clipart Library  یک طراحی کوچک انتخاب کنید.

  • عملیات چاپ را روی هر دو طرف انجام دهید

ممکن است بخواهید پیام بیشتری را به مخاطبتان منتقل کنید. در چنین مواقعی می‌توانید روی طراحی دو طرفه برای جا کلیدی تبلیغاتی سرمایه گذاری کنید. بنابراین اطلاعات تماس، نام و لوگوی شرکت‌تان را در هر دو طرف جاکلیدی چاپ کنید.

در این صورت مطمئن می‌شوید که پیامتان به صورت واضح و روشن به گوش مخاطب می‌رسد. همینطور این روش خیلی موثرتر از طراحی‌های شلوغ یا پرداخت هزینه‌های اضافی برای طراحی هدیه تبلیغاتی است.

  • از رنگ‌ها استفاده کنید

انتخاب جا کلیدی تبلیغاتی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی تصمیمی با ارزش و هوشمندانه است. همینطور می‌توانید از این هدیه تبلیغاتی مقرون به صرفه در تعداد زیادی از رویدادهای کسب و کارتان بهره ببرید.

Ragbaby Exchange یک موسسه غیر انتفاعی است که در زمینه اعتماد به نفس زنان فعالیت می‌کند. Sherri Lumpkin بنیانگذار این موسسه در طی رویداد سوپرهیرو (ابرقهرمانی) از جاکلیدی تبلیغاتی به شکل توپ استرس ستاره‌ای برای تبلیغات خود استفاده کرد. در این ورکشاپ عروسک‌های ابرقهرمانی کوچک به شکل جاکلیدی به بچه‌ها داده شد.

حتما میتوانید تصور کنید که چه تاثیر خوبی در آن‌ ها داشت. این هدیه تبلیغاتی سرگرم کننده همیشه در خاطر آن‌ها باقی می‌ماند. چون به یادشان می‌آورد که چطور با استفاده از توانمندی‌های خودشان (اعتماد به نفس و عزت نفس) میتوانند به مشکلات زندگی غلبه کنند.

  • دنبال نظرهای جدید باشید

اگر هنوز برای انتخاب دچار شک و سردرگمی هستید هدایای تبلیغاتی پیشکش به شما کمک می‌کند. می‌توانید با بخش نمایندگی فروش هدایای تبلیغاتی پیشکش در مورد هدیه مورد نظرتان مشورت کنید. سوالات خودتان را از مشاور فروش بپرسید. این سوالات می‌تواند شامل پارامترهای مختلفی مثل ابعاد، رنگ و طراحی جاکلیدی تبلیغاتی باشد. ما همیشه اماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

جاکلیدی تبلیغاتی

 

سخن آخر

مردم همیشه علاقه خاصی به ماشین یا خانه خود دارند. زمانی که برای هدیه تبلیغاتی از جاکلیدی  استفاده می‌کنید. آن‌ها این علاقه‌شان را با برندتان مرتبط می‌کنند. چون جاکلیدی وسیله‌ای است که هر روز آن را میبینند و با آن سرو کار دارند. آن‌ها با جا کلیدی تبلیغاتی، شما را به خاطر می‌سپارند و برای رویدادهای بعدی کسب و کارتان با شما همراه می‌شوند.

 


5/ بهمن/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف