WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هنر پر کردن ساک دستی تبلیغاتی; چرا نباید زیاد سنگین باشد؟

هنر پر کردن ساک دستی تبلیغاتی; چرا نباید زیاد سنگین باشد؟

9/ بهمن/1398

خاطره‌انگیز کردن اتفاقات و رویدادهای بزرگ را برای افراد از طریق هدایای تبلیغاتی میسر کنید. ساک دستی تبلیغاتی یکی از هدایای است که تجارت یا برند شما را به مخاطبان می‌شناساند. سوغاتی‌های کوچکی که در ساک‌های دستی‌تبلیغاتی قرار داده می‌شود، مخاطب را به سمت خود می‌کشاند. این هدایا درواقع به برند مورد نظر شما کمک شایانی می‌کند تا برای همیشه در ذهن باقی بماند و فراموش نشود.


برای پر کردن ساک‌های دستی، نیاز است که نکاتی را بدانید. چون حجم آن محدود است، در نتیجه باید تا حد امکان از سنگین کردن آن‌ها بپرهیزید. اگر ساک دستی تبلیغاتی سنگین باشد، طبیعتا به آن آسیب وارد می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق با رعایت نکات زیر تا حدود زیادی از سنگین شدن این ساک‌ها می‌توان جلوگیری کرد. همچنین قادر خواهید بود تا ساک دستی خود را از انواع و اقسام کالاها و هدایای تبلیغاتی پر کنید.

ساک دستی با وزن سبک انتخاب کنید

ساک دستی‌ها در انواع و اقسام مدل‌ها موجود هستند. همیشه سعی کنید از ساک دستی استفاده کنید که دارای وزن کم باشد. بی شک حمل راحت از جمله نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. اگر ساک دستی مورد نظر دارای وزن زیادی باشد، هدایای تبلیغاتی کمتری را در خود جای می‌دهد.

شاید تصور کنید کم‌وزن بود ساک‌های دستی دلیل بر بی دوام بودن آن‌ها است. خوشبختانه با تولید ساک دستی‌های متنوع، با دوام بالا و سایزهای بزرگ، نگرانی از این بابت وجود ندارد. نمونه‌های متفاوتی از جمله کوله‌پشتی، ساک دستی سوزنی، کیف‌های بدون بند وجود دارند. در نتیجه انتخاب سبک‌ترین آن‌ها بر عهده خودتان است.

کتاب، مقاله و کاتالوگ را در ساک دستی تبلیغاتی جای ندهید


اگر می‌خواهید ساک دستی تبلیغاتی سبکی داشته باشید، باید تا حد امکان از قرار دادن اشیا سنگین در آن جلوگیری کنید. بدون شک تصور می‌کنید که کاتالوگ‌ها هیچ وزنی ندارند. زمانی که شما در یک نمایشگاه قدم می‌زنید، سیل عظیمی از کاتالوگ‌ها و بروشورها را دریافت می‌کنید.

در دراز مدت بروشورها و کاتالوگ‌ها وزن زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. این امر خستگی شما را بیشتر خواهد کرد. از آنجایی که باید زمان زیادی را در این نمایشگاه‌ها سپری کنید، سعی کنید از کوپن‌های قابل بازخرید یا هدایای نمایشگاهی کوچک برای پر کردن ساک دستی موردنظر استفاده کنید.

چند هدیه کوچک را در ساک دستی خود جای دهید

ساک دستی دارای حجم محدودی است. این امر سبب می‌شود تا هر شی یا وسیله‌ای را نتوانید در آن جای دهید. برای پر کردن ساک‌های تبلیغاتی سعی کنید تا حد امکان از چندین یادگاری کوچک استفاده کنید. قرار دادن این اجسام در کیسه‌ها جای کمتری را خواهد گرفت. در نتیجه برای تجهیزات و وسایل دیگر نیز فضایی ایجاد خواهد شد. از آنجایی که هدایای کوچک وزن کمی دارند، سبب می‌شود، سنگین شدن ساک دستی را حس نکنید.

 همه هدایای نامبرده شده، وزنی بسیار سبک دارند. این ویژگی به شما انتخاب‌های متنوع‌تری را می‌بخشد. با طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی با وزن کم و سبک، حمل آن‌ها برای شما راحت‌تر خواهد بود. اگر همه هدایا را در ساک دستی تبلیغاتی خود جای دهید، وزن موردنظر تا ۷۷ گرم خواهد شد.

این امر نشان می‌دهد که چگونه هدایای تبلیغاتی کوچک و متنوع در ساک دستی سوزنی بدون اشغال کردن حجم زیادی، جای گرفته‌اند. حال تصور کنید که کاتالوگ‌های دریافتی تا چه میزان وزن داشتند؟ حدود دوازده برابر وزن همه هدایایی که ذکر شد!

علاوه بر این شما هیچ استفاده‌ای از کاتالوگ‌ها نخواهید کرد. زیرا بعد از مطالعه آن‌ها را در سطح زباله می‌ریزید. یکی دیگر از مزایای هدایای تبلیغاتی کوچک، قدردانی مخاطب از شما است. این امر سبب می‌شود تا برند مورد نظر بیشتر به چشم مخاطب بیایید. این موضوع دلیل اصلی معروف شدن برند شما است.

 

ایجاد فضای بیشتر در ساک‌های تبلیغاتی


پر کردن بیش از اندازه ساک‌های دستی سوزنی ممکن است حمل آن را با مشکل مواجه کند. این امر در طول بازدید شما از نمایشگاه، خسته‌کننده خواهد بود. قرار دادن کالاهای اضافه در ساک‌های دستی تبلیغاتی موجب آزرده شدن بازدیدکننده خواهد شد.

توجه به این نکته ضروری است که ساک دستی سوزنی باید بعد از پر کردن هدایای تبلیغاتی، دارای فضای اضافه نیز باشد. این فضا به افراد این امکان را می‌دهد تا سایر تجهیزات مانند سوئیچ اتومبیل و کاپشن خود را نیز در آن قرار دهند.

 

چرا نباید از ساک دستی سوزنی سنگین استفاده کرد؟


قدم زدن در نمایشگاه و غرفه‌های تجاری از جمله کارهایی است که باید در زمان ورود به آنجا انجام دهید. ممکن است شما زمان زیادی را در این مکان به گشت و گذار مشغول باشید. مواجه شدن با هدایای تبلیغاتی متنوع بدون شک ذوق و اشتیاق شما را برای داشتن آن‌ها افزایش می‌دهد.

 اگر ساک دستی‌های تبلیغاتی که استفاده می‌کنید، دارای وزن بالایی باشد، احتمال ایجاد صدمه به کمر و شانه شما بیشتر خواهد شد. همچنین در طولانی‌مدت علائم زیر را در خود مشاهده می‌کنید.

  •  احتمال ایجاد اسپاسم یا گرفتگی عضلانی
  • درد در کمر
  • درد شانه
  • آسیب به ستون فقرات
  • ایجاد سردرد
  • کاهش تنفس در اثر حمل بار سنگین
  • درد گردن و شانه

 

ساک دستی تبلیغاتی

 

این علائم در زمان حمل ساک سنگین ممکن است ایجاد شوند. برای جلوگیری از این خطرات سعی کنید تا ساک دستی‌های سبک‌وزن را با هدایای تبلیغاتی متنوع در وزن‌های کم پر کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا از بازدید خود لذت ببرید.

یکی دیگر از مواردی که باید در انتخاب ساک دستی تبلیغاتی مد نظر قرار دهید، قابل‌استفاده بودن مجدد آن است. این کیسه‌ها با توجه به عمر و دوام بالایی که دارند، به راحتی دچار آسیب نمی‌شوند. البته رعایت اقدامات احتیاطی نیز ضروری است.

 همچنین می‌توانید ساک دستی سوزنی خود را در مکان‌های دیگر مانند زمان رفتن به خرید، تفریح و غیره استفاده کنید. وزن به قدری سبک است که شما هیچ‌گونه فشار و دردی را در نواحی که ذکر شد احساس نخواهید کرد.


9/ بهمن/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف