WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
۴ هدیه برتر ویژه هدایای تبلیغاتی بیمه‌ای

۴ هدیه برتر ویژه هدایای تبلیغاتی بیمه‌ای

22/ بهمن/1398

هدایای تبلیغاتی توسط شرکت‌ها و سازمان‌های متفاوتی به مخاطبان ارائه می‌شود. با نگاهی به اطراف خود متوجه آن‌ها خواهید شد، هدایایی که دریافت کرده‌اید که مارک خاصی را تبلیغ می‌کنند.

 طبق تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته است، مصرف‌کنندگان هدایای تبلیغاتی ۲.۵ برابر بیشتر از افرادی که تبلیغات را به صورت آنلاین مشاهده می‌کنند، در به یادآوری تبلیغ مورد نظر توانا‌تر هستند. در صورتی که هدایای تبلیغاتی به صورت پوشاک و کلاه در اختیار افراد قرار گیرد، ۸۵ درصد در ذهن افراد ماندگار می‌شود.


این امر نشان می‌دهد، که شرکت‌ها به خصوص شرکت‌های بیمه با دادن هدایای تبلیغاتی بیمه‌ای به افراد می‌توانند برند و مارک خود را تبلیغ کنند. زیرا افراد تا مدت زیادی محصولات و هدایای تبلیغاتی را نزد خود نگه می‌دارند.

خرید هدایای تبلیغاتی بیمه‌ای ایده‌ای بسیار مناسب از نظر سرمایه گذاری است. با این کار در دراز مدت مشتریان شرکت بیمه افزایش پیدا می‌کنند. این نتیجه‌ای است که هدایای تبلیغاتی برای سازمان‌ها به ارمغان می‌آورند.

ویژگی‌هایی که باید هدایای تبلیغاتی بیمه‌ای داشته باشند چیست؟

هر هدیه‌ای را نمی‌توان به عنوان هدایای تبلیغاتی ارائه کرد. برای این منظور برخی از ویژگی‌هایی که باید شرکت‌های بیمه در انتخاب هدایای تبلیغاتی به آن توجه داشته باشند، به صورت زیر بیان می‌شود.

  • مفید و سودمند بودن هدایای تبلیغاتی بیمه‌ای: ارزش هدیه تبلیغاتی مشخص می‌کند تا چه مدت نزد مخاطبان نگه‌داشته می‌شود. پر‌زرق و برق بودن یک هدیه یا طراحی فوق‌العاده آن زمانی به چشم می‌آید که بتوان از آن استفاده کرد و مزیتی برای مخاطبان داشته باشد. در غیر این صورت ماندگاری و دوام نخواهد داشت.
  • قابل دید بودن: این ویژگی در هدایای تبلیغاتی بیمه‌ی باید وجود داشته باشد. محصولی تبلیغاتی باید توسط افراد بسیاری مشاهده شود. هدیه‌ای که این ویژگی را دارد شانس دیده شدن بسیاری دارد. محصولات ارزان را برای این منظور انتخاب کنید. زیرا در دسترس‌تر هستند و مخاطبان در هر موقعیتی می‌توانند از آنها استفاده کنند.
  • ارائه درست مارک و برند و قابل‌درک بودن آن: چگونگی ارائه مارک و برند شما روی محصول مورد نظر باید قابل‌درک باشد. تصاویر منفی می‌تواند شانس شما را در دیده‌شدن برند و مارک کاهش دهد. در صورتی که افراد از برند شما برداشت‌های مثبتی داشته باشند، در این صورت امکان جذب مخاطبان به شرکت بیمه افزایش پیدا خواهد کرد.

شرکت‌های بیمه در بیشتر موارد بسته‌های اضطراری را به مخاطبان به عنوان هدایای تبلیغاتی بیمه‌ای ارائه می‌دهند. با این حال هدایای منحصر به فرد دیگری مانند جلد بیمه‌نامه، آفتاب‌گیر تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، ابزار تبلیغاتی و غیره وجود دارد که می‌توانید برای این منظور از آنها استفاده کنید. در ادامه این مقاله شما را نمونه‌های برتر این محصولات تبلیغاتی آشنا می‌کنیم.

1. جلد بیمه‌نامه

جلد بیمه‌نامه یکی از محصولات بی نظیر و کاربردی است که شرکت‌های بیمه از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی بیمه ای استفاده می‌کنند. این محصولات برای تمیز نگه‌داشتن بیمه‌نامه و محافظت از آن در برابر پارگی و صدمات دیگر بسیار مناسب هستند.

همچنین مارک و برند بیمه مورد نظر روی جلد بیمه‌نامه حک می‌شود تا در معرض دید مخاطبان قرار گیرد. در این صورت تا سال‌های سال آنها را نزد خود نگه خواهند داشت. از این طریق شرکت‌های بیمه با هدیه‌ای بسیار کوچک، مقرون به صرفه اما سودمند، مخاطبان را به سمت خود جذب خواهند کرد.

 

جلد بیمه نامه تبلیغاتی

جلد بیمه نامه تبلیغاتی، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی بیمه ای

 

2. خودکار تبلیغاتی

یکی از بهترین محصولاتی که شرکت‌های بیمه‌ای از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند خودکار تبلیغاتی است. این ابزار در هر موقعیتی به راحتی توسط مخاطبان استفاده می‌شود. خودکار تبلیغاتی را با برند مورد نظر خود مزین کنید.

همچنین به صورت سفارشی مارک خود را روی این محصولات حک کنید. کالای مورد نظر ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی بیمه‌ای را در خود دارد. به همین دلیل بیشتر در ذهن افراد باقی می‌ماند.

 

خودکار تبلیغاتی بیمه ای

خودکار تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی بیمه ای

 

 

 

3. دستگاه سنجش باد لاستیک


سنجش فشار باد لاستیک بسیار مهم است. از این رو شرکت‌های بیمه با ارائه فشار‌سنج تایر به عنوان ابزاری کوچک، سنجش فشار لاستیک را برای مخاطبان امکان پذیر می‌کنند. به واسطه این ابزار بسیاری از خطرات و حوادثی که در اثر کمبود فشار باد لاستیک ایجاد می‌شود از بین می‌رود.

با این محصول به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی بیمه‌ای از ایجاد خطرات ناشی از رانندگی کاسته خواهد شد. این امر سودمند بودن هدیه مورد نظر را به مخاطبان نشان می‌دهد.

 

دستگاه سنجش فشار باد لاستیک هدایای تبلیغاتی بیمه ای

دستگاه سنجش باد لاستیک

 

 

 

4. جعبه جمع شونده و تاشو مخصوص صندوق عقب


جعبه‌های تاشو به افراد این امکان را می‌دهند تا تجهیزات خود را در آنها به راحتی جاگذاری کنند. از آنجایی که جمع‌آوری تجهیزات و نگهداری آنها در جعبه‌های متفاوت مشکل است، این هدیه تبلیغاتی می‌تواند بسیار مفید و سودمند باشد.

با توجه به قابل‌حمل بودن این جعبه می‌توانید آن را به هر مکانی که مد نظر شماست منتقل کنید. با چاپ کردن برند خود روی جعبه‌ها به راحتی مخاطبان را به سمت خود جذب کنید. کلیه تجهیزات سفر خود به خصوص مواد غذایی را در این جعبه‌ها قرار دهید. با هر بار استفاده از این جعبه‌ها متوجه خواهید شد که این هدایای تبلیغاتی بیمه‌ای تا چه حد سودمند هستند.

 

جعبه ارگانایزر صندوق عقب

ارگانایزر صندوق ماشین

 


22/ بهمن/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف