WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
۵ هدیه تبلیغاتی دندانپزشکی که باید از آنها استفاده کنید

۵ هدیه تبلیغاتی دندانپزشکی که باید از آنها استفاده کنید

25/ بهمن/1398

در هر صنفی بهتر است هدایای متناسب با همان شغل ارائه شود. دندانپزشکی هم از این قائده مستثنی نیست. البته هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی زیادی در ایران وجود ندارد اما ما تعدادی از هدایای دندانپزشکی که در دنیا از آن‌ها استفاده می‌شود را در این مطلب معرفی می‌کنیم.

 

هدیه دادن به بیماران توسط دندانپزشکان سبب می‌شود تا آن‌ها به عنوان مشتری‌های دائم دربیایند. هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی یکی از مهمترین مواردی است که حس تشکر را در بیماران برانگیخته می‌کند. بر این اساس تجارت یا برند شما معروف خواهد شد.

دندانپزشکان با ارائه هدایای تبلیغاتی خاص به مشتریان خود این امکان را به آنان می‌دهند تا حس خوشحالی و لذت واقعی را تجربه کنند. درواقع این روش نوعی بازاریابی تبلیغاتی است که مخاطبان را به سمت کسب و کار یا تجارت مورد نظر می‌کشاند.

این امر سبب می‌شود تا مشتری در نوبت بعدی نیز شما را به عنوان دندانپزشک خود انتخاب کند. همچنین امکان تبلیغ شما توسط مشتریان به افراد دیگر در حد بالایی قرار می‌گیرد. در این صورت با طیف وسیعی از مخاطبان روبرو می‌شوید.

هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی باید با نوع تجارت شما ارتباط داشته باشد. هدایای تبلیغاتی هم می‌توانند به صورت عمومی و هم سفارشی توسط دندانپزشکان به بیماران داده شوند. هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی در اکثر مواقع شامل بسته‌هایی حاوی خمیردندان، مسواک و نخ دندان است.

با این حال این نوع از هدایای تبلیغاتی خاص نیستند و ایده‌ای جذاب در طراحی آنها به چشم نمی‌خورد‌. به عنوان نمونه ارائه فلش مموری اختصاصی با طرح دندان می‌تواند در بازاریابی به شما کمک بسیاری کند. این نوع فلش‌ها را به صورت سفارشی در تعداد موردنیاز تهیه کنید و به عنوان هدیه تبلیغاتی به مخاطبان و مشتریان خود ارائه دهید.

بنابراین مخاطبان خود را در ابتدا شناسایی کنید و بر طبق نیاز آنها هدیه تبلیغاتی دندانپزشکی را سفارش دهید. آرم یا نشان خود را روی این محصولات حک کنید تا در معرض دید مخاطبان قرار گیرد. در ادامه این مقاله نمونه‌ای از هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی را ذکر می‌کنیم.

 

1. نخ دندان سفارشی به شکل  دندان به همراه جاکلیدی


یکی از ایده‌های جالب برای دادن هدایای تبلیغاتی دندانپرشکی سفارش نخ دندانی است که به صورت جاکلیدی تبلیغاتی طراحی‌شده است. این هدیه می‌تواند مخاطبان را تشویق کند تا هنگام خروج از خانه از نخ دندان برای بالا بردن سلامت دندان‌های خود استفاده کنند. با سفارش این محصول به صورت اختصاصی هدیه خود را طراحی کنید.

 

نخ دندان هدیه تبلیغاتی دندانپزشکی

نخ دندان به شکل دندان، هدیه‌ای مناسب برای دندانپزشکان

 

 

2. توپ استرس به شکل دندان


توپ‌ها یا اسباب بازی‌هایی که به عنوان کاهش استرس طراحی می‌شوند نمونه‌ای پرکاربرد از هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی هستند. این توپ‌ها در محیط‌های متفاوتی توسط افراد مختلف استفاده می‌شوند. شاید تصور کنید این هدایا برای کودکان در نظر گرفته‌شده است.

 باید گفت که بزرگسالان نیز به راحتی می‌توانند از این هدیه در محیط کار خود برای کاهش استرس استفاده کنند. توپ‌های ضد استرس یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی است که مخاطبان را به سمت خود جذب می‌کند.

 

توپ استرس به شکل دندان برای هدیه دندانپزشکی

توپ استرس هدیه مناسب دندانپزشکی

 

 

3. اسپری خوشبو کننده دهان

 

چه کسی از داشتن دهانی خوشبو لذت نمی‌برد؟ اسپری‌های خوشبو کننده دهان به همراه لوگوی شما و اطلاعات تماستان که به کوچک و قابل حمل باشد و به کیف مشتری شما وصل شود، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی است. مطمئنا این ایده همیشه شما را به یاد مشتری خواهد انداخت.

 

خوشبو کننده دهان هدیه تبلیغاتی دندانپزشکی

اسپری خوشبو کننده دهان، هدیه تبلیغاتی دندانپزشکی

 

 

 

4. ترمیم‌کننده ترک لب


ترمیم کننده لب سبب می‌شود تا بیماران شما حس بهتری به خود داشته باشند. این محصولات می‌توانند ترمیم لب را به راحتی انجام دهند. آدرس مطب یا شماره تماس خود را روی این محصولات حک کنید تا در معرض دید افراد قرار گیرد. این هدایا بسیار کاربردی است. به همین دلیل به عنوان هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی بسیار مناسب هستند.

 

ترمیم کننده لب هدیه تبلیغاتی دندانپزشکی

ترمیم کننده لب، هدیه تبلیغاتی دندانپزشکی

 

 

 

5. فلش مموری اختصاصی با طرح دندان


فلش مموری‌ها گزینه مناسبی برای هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی هستند. با این حال فلش مموری اختصاصی با طرح دندان ایده‌ای منحصر به فرد است. این محصول را به صورت سفارشی در تعداد موردنیاز تهیه کنید. برای اینکه بتوانید سرمایه‌گذاری‌های مناسبی را در تجارت خود انجام دهید باید از روش‌های بازاریابی مانند هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

فلش مموری اختصاصی با طرح دندان شما را در هر موقعیتی به یاد مطب دندانپزشکی می‌اندازد. این امر سبب می‌شود تا در مراجعه بعدی خود دندانپزشکی را انتخاب کنید که از او فلش مموری دریافت کرده‌اید.

 

فلش مموری اختصاصی طرح دندان هدیه تبلیغاتی دندانپزشکی

 

فلش مموری با طرح دندان

 

 

 

هدایایی که به عنوان تبلیغات به مخاطبان داده می‌شوند هدف بزرگی را در پشت خود پنهان کرده‌اند. این هدایا هر چند کوچک سبب می‌شوند تا مشتریان شما به تعداد قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کنند.

 


25/ بهمن/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف