WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی برای سال نو

بهترین هدایای تبلیغاتی برای سال نو

28/ بهمن/1398

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، همه در تکاپوی تهیه هدایای تبلیغاتی می‌افتند. اما بهترین و ماندگارترین هدایای تبلیغاتی که برای سال نو می‌توان تهیه کرد کدام هستند؟ شاید اولین موردی که به ذهن شما می‌آید تهیه سررسید باشد. با اینکه بسیاری از افراد سررسید هدیه می‌دهند، سررسید هدیه مناسبی نیست. ما در این مطلب چند مورد از هدایای تبلیغاتی مناسب سال نو را به شما معرفی می‌کنیم.


هدایای تبلیغاتی که با لوگو یا شعار تبلیغاتی شرکت‌ها تزئین می‌شوند، با هدف بازاریابی و ایجاد ارتباط با مشتری استفاده می‌شوند. هدایای تبلیغاتی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در جلب توجه و ایجاد احساس وفاداری در مشتریان است که مطمئناً می‌تواند در یادآوری محصولات و خدمات شرکت در ذهن مشتریان نقش بسزایی داشته باشد.

در حالی که بسیاری از مشتریان نامه‌ها و تراکت‌های تبلیغاتی را نگه نمی‌دارند، هدیه یک فلش مموری یا پاوربانک تبلیغاتی که اطلاعات تماس شما روی آن نقش بسته باشد، باعث می‌شود محصولات و خدمات شما هیچ وقت از ذهن مشتری پاک نشود. شما می‌توانید هدایای تبلیغاتی خاص خود را به مشتریان قدیمی، مشتریان عمده، مدیران و کارمندان شرکت‌ها یا سازمان‌ها و یا مشتریان بالقوه و حتی عموم مردم تقدیم کنید. به طور کلی می‌توان گفت هدیه دادن یکی از مقرون به صرفه‌ترین راه‌ها برای ایجاد حس وفاداری و روابط ارزشمند بین شرکت‌ها و مشتریان آن‌ها است.

با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز 99، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها در تکاپوی تهیه هدایای تبلیغاتی خاص خود هستند. در این مقاله سعی کرده‌ایم بهترین هدایای تبلیغاتی برای سال نو را به شما معرفی کنیم. هدایایی که شما را در ذهن مشتری ماندگار خواهند کرد.

 

پاور بانک تبلیغاتی

 

این روزها تعداد افرادی که از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند هر ساله رو به افزایش است. همه این افراد برای ادامه کار با لوازم دیجیتالی خود نیاز به یک منبع تغذیه پشتیبان دارند. شما می‌توانید با تهیه پاور بانک تبلیغاتی پیام خود را به راحتی در بین این مخاطبان گسترش دهید. با استفاده از آرم و نام کسب و کار خود می‌توانید همیشه در دید مخاطبان خود بمانید.

 

پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب برای سال نو

 

مزایای پاوربانک تبلیغاتی

  • پاور بانک تبلیغاتی هدیه‌ای سبک و جمع و جور است که مخاطبان شما می‌توانند آن را همه جا با خود ببرند. پاور بانک تبلیغاتی را می‌توان در جیب، کیف پول یا کیف دستی نیز قرار داد.
  • برخلاف بیشتر هدایای تبلیغاتی مانند تقویم، ساعت و غیره که باید در یک مکان ثابت، به عنوان مثال منزل یا دفتر کار قرار بگیرند، مخاطب شما هر جا برود پاور بانک تبلیغاتی را با خود می‌برد. درنتیجه کسب و کار شما همه جا و همه وقت پیش چشم مخاطب قرار می‌گیرد. به همین دلیل نیز پاور بانک، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای سال نو است.
  • پاور بانک تبلیغاتی بسیار شیک بوده و می‌توان آن را با جدیدترین انواع تلفن‌های همراه و سایر ابزارهای الکترونیکی استفاده کرد. بعضی از آن‌ها ویژگی‌های جانبی دیگر مانند چراغ قوه نیز دارند که ارزش آن‌ها را چند برابر می‌کند.
  • می‌توانید برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان خود، طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌ها را انتخاب کنید. در عصر امروز که دوره انفجار تکنولوژی محسوب می‌شود، پاور بانک تبلیغاتی بهترین چیزی است که می‌توانید به مجموعه ابزارهای الکترونیکی مشتریان خود اضافه کنید و از این طریق ظاهر پیشرفته و بروزتری نیز به کسب و کار خود بدهید.
  • یکی دیگر ویژگی‌های مفید پاور بانک تبلیغاتی درگاه‌های شارژ چندگانه آن‌هاست که به کاربران این امکان را می‌دهند که همزمان وسایل مختلفی را شارژ کنند.
  • پاور بانک تبلیغاتی با ظرفیت‌های مختلفی وجود دارد و این امر به بازاریاب‌ها اجازه می‌دهد تا مدل کاملی را متناسب با نیازهای مخاطبان خود انتخاب کنند. هرچه ظرفیت منبع تغذیه بالاتر باشد، مشتریان شما می‌توانند بیشتر دستگاه‌های خود را شارژ کنند.
  • پاور بانک تبلیغاتی در طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها وجود دارد که به سادگی می‌توانید آن را با بودجه خود تطبیق دهید. اما فراموش نکنید با انتخاب بهترین مدل‌های موجود، بیشتر می‌توانید مشتریان خود را تحت تأثیر قرار دهید.

اگر تصمیم گرفته‌اید از پاور بانک به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی برای سال نو استفاده کنید، برای مشاهده همه پاوربانک‌ها از صفحه پاوربانک‌ها دیدن کنید.

 

ست مدیریتی تبلیغاتی

 

ست مدیریتی تبلیغاتی متنوع‌ترین هدیه تبلیغاتی، هم از نظر قیمت و هم از نظر نوع هدیه‌ها است. شما می‌توانید در ست مدیریتی تبلیغاتی خود از هدایای مختلفی از جمله فلش مموری، شارژر فندکی، جاکلیدی، پاور بانک تبلیغاتی و غیره استفاده کنید.

 

ست مدیریتی تبلیغاتی ویژه سال نو

ست مدیریتی تبلیغاتی ویژه هدیه تبلیغاتی سال نو

 

 

مزایای ست مدیریتی تبلیغاتی

  • ست مدیریتی تبلیغاتی تنوع بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید بر اساس گروه هدف خود برای تبلیغات، محصولات مرتبط و مناسب را در آن بگنجانید.
  • می‌توانید ست مدیریتی تبلیغاتی را به هر شکلی که مناسب کسب و کارتان باشد سفارشی سازی کنید. دستتان برای قرار دادن هر وسیله‌ای در این ست کاملاً باز است.
  • به دلیل همین تنوع بالا، طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها برای تهیه ست مدیریتی تبلیغاتی وجود دارد که می‌توانید با توجه به بودجه مورد نظر خود برای تبلیغات، از آن‌ها استفاده کنید.
  • تقدیم یک ست مدیریتی تبلیغاتی بسیار شیک بوده و در ذهن مخاطب سطح خدمات ارائه شده توسط شرکت شما را بالاتر می‌برد.
  • برای ست مدیریتی تبلیغاتی خود می‌توانید از جعبه‌های زیبا و متنوع موجود در شرکت پیشکش نیز استفاده کنید تا اثرگذاری هدایای تبلیغاتی خود را بیشتر کنید.

اگر تصمیم گرفته‌اید از ست مدیریتی تبلیغاتی استفاده کنید، می‌توانید مجموعه‌های متنوع موجود در شرکت پیشکش را مشاهده کرده و با توجه به بودجه و گروه هدف خود، ست متناسب با کسب و کار خود را به عنوان هدایای تبلیغاتی برای سال نو انتخاب نمایید.

 

کتب نفیس

 

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای سال نو کتب نفیس تبلیغاتی است. از جمله کتاب‌هایی که در این مجموعه قرار می‌گیرند می‌توان به قرآن، دیوان حافظ، ایرانشناسی، بوستان سعدی و غیره اشاره کرد. جنس این کتاب‌ها از مواد درجه یک و ویژه‌ای مانند چرم، مس و چوب است و صفحات آن طراحی‌های زیبا و چشم‌اندازی دارد.

 

کتب نفیس هدیه تبلیغاتی مناسب سال نو

کتب نفیس هدیه تبلیغاتی مناسب برای سال نو

 

 

مزایای کتب نفیس تبلیغاتی

  • ظرفیت بالایی برای چاپ تبلیغات شما دارد. به جای اینکه فقط به درج عنوان و شماره تماس خود اکتفا کنید، می‌توانید شرح مختصری از زمینه فعالیت و برنامه‌هایتان را نیز در آن بگنجانید.
  • طراحی زیبا و شکیل جلد و صفحات داخلی این کتب نفیس باعث می‌شود، مخاطب آن‌ها را برای همیشه نزد خود نگه دارد و بدین ترتیب نام و اطلاعات تماس شما همیشه در دسترس او باشد.
  • با توجه به اینکه بسیاری از کتاب‌ها چند زبانه هستند می‌توانید به منظورهای مختلف و حتی برای مشتریان و میهمانان خارجی خود نیز از این هدایا استفاده کنید.

اگر تصمیم گرفته‌اید از کتب نفیس تبلیغاتی به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی برای سال نو استفاده کنید، برای مشاهده و ثبت سفارش به صفجه ست‌های مدیریتی تبلیغاتی شرکت پیشکش مراجعه فرمایید.

 

ست روان نویس خودکار

 

یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی سال نو که برای بازاریابی برندهای مختلف استفاده می‌شود، ست روان نویس خودکار سفارشی شده است. تقریباً همه افراد به صورت روزانه از خودکار یا روان‌نویس استفاده می‌کنند، بنابراین دریافت ست روان نویس خودکار همیشه ایده خوبی است. ست روان نویس خودکار با آرم و عنوان چاپ شده بسیار پرطرفدار است و یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغاتی در سراسر جهان محسوب می‌شود. کافیست این ست را به مخاطبان خود بسپارید تا هر بار که از آن استفاده می‌کنند، به یاد کسب و کار شما بیفتند.

مزایای ست روان نویس خودکار

  • ست روان نویس خودکار بسیار مفید است. بر اساس مطالعات صورت گرفته هر خودکار یا روان‌نویس می‌تواند به طور متوسط هفت کاربر مختلف داشته باشد. بسیاری از افراد خودکار مورد نظر خود را از دیگران قرض می‌گیرند و بدین ترتیب در معرض مشاهده تبلیغات شما قرار می‌گیرند.
  • هزینه تهیه ست روان نویس خودکار بسیار پایین‌تر از سایر هدایای تبلیغاتی برای سال نو است. به همین دلیل نیازی به بررسی و فکر کردن ندارد. می‌توانید بدون نگرانی استفاده از آن را امتحان کنید.
  • همان‌طور که گفته شد، با توجه به اینکه خودکار یا روان‌نویس معمولاً به دفعات مختلف قرض گرفته می‌شود، شما نمی‌توانید تصورش را هم بکنید که تبلیغات شما تا کجا پیش خواهد رفت. استفاده از این هدایای تبلیغاتی می‌تواند به طور گسترده‌ای تبلیغات جانبی رایگان نیز برای شما در پی داشته باشد.
  • ست روان نویس خودکار در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارند. شما می‌توانید با توجه به مخاطبان هدف و بودجه خود، مناسب‌ترین طرح را برای کسب و کارتان انتخاب کرده و سفارش دهید.
  • برخلاف کارت ویزیت که معمولاً سرنوشتش به زباله‌دانی ختم می‌شود، نام و اطلاعات تماس حک شده روی ست روان نویس خودکار معمولاً برای مدت طولانی در دسترس افراد باقی می‌ماند.

اگر می‌خواهید از ست روان نویس خودکار به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی برای سال نو استفاده کنید، برای مشاهده و ثبت سفارش از طریق منوی بالای همین صفحه به ست‌های روان‌نویس و خودکار شرکت  پیشکش مراجعه فرمایید.

 

ست خودکار روان نویس ویژه هدیه تبلیغاتی سال نو

ست خودکار روان نویس ویژه هدیه تبلیغاتی برای سال نو

 

 

فلش مموری تبلیغاتی

 

به درستی می‌توان گفت دوران فلش مموری فرا رسیده است. مهم نیست داده‌های شما از چه نوعی باشند یا حجم‌شان چقدر باشد، با استفاده از فلش مموری به راحتی می‌توانید آن‌ها را نگهداری، مشاهده و منتقل کنید. استفاده از فلش تبلیغاتی به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی برای سال نو اهمیت بسیاری دارد. با استفاده از این هدیه بدون نیاز به صرف هزینه‌های بالا می‌توانید هدیه‌ای بدون شک ماندگار به مخاطبان خود بدهید.

 

فلش مموری هدیه مناسب سال نو

فلش مموری هدیه تبلیغاتی مناسب برای سال نو

 

 

مزایای فلش مموری تبلیغاتی

  • فلش مموری تبلیغاتی بدون شک یکی از ماندگارترین و اثرگذارترین هدایای تبلیغاتی سال نو است. با استفاده از این هدیه می‌توانید بازار خود را ارتقا داده و تجارتتان را تبلیغ کنید.
  • این هدیه ارزش و کاربرد بسیار زیادی دارد و به همین دلیل می‌توانید مطمئن باشید که هیچ‌گاه روانه زباله‌دانی نمی‌شود.
  • استفاده از فلش مموری تبلیغاتی تاریخ انقضاء ندارد. درواقع شما با یکبار هزینه و تقدیم فلش مموری تبلیغاتی به مخاطبان خود، برای همیشه در دسترس آن‌ها باقی خواهید ماند.
  • فلش مموری معمولاً جزء ابزارهایی است که کنج خانه باقی نمی‌ماند و افراد آن را همه جا با خود حمل می‌کنند. درنتیجه اطلاعات تماس و نام برند شما همیشه همراه مخاطب خواهد بود.

اگر تصمیم گرفته‌اید از این وسیله به عنوان هدایای تبلیغاتی برای سال نو استفاده کنید. شرکت پیشکش طیف گسترده‌ای از فلش مموری تبلیغاتی با طراحی‌ها و قیمت‌های متنوع را برای شما فراهم کرده است. همین حالا می‌‎توانید برای مشاهده و ثبت سفارش خود اقدام نمایید.


28/ بهمن/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف