WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
۵ مورد از بهترین هدایای تبلیغاتی کودکانه

۵ مورد از بهترین هدایای تبلیغاتی کودکانه

30/ بهمن/1398

زمانی که می‌خواهید برند مورد نظر را در دید مخاطبان برجسته کنید، در ابتدا باید مخاطب خود را در نظر بگیرید. شاید تصور کنید که بزرگسان کسانی هستند که باید به آنها توجه داشته باشید. اما مخاطبان شما باید طیف وسیعی از افراد به خصوص کودکان را در برگیرد. به عنوان مثال اگر شما مالک سازمان و شرکتی هستید که محصولات بهداشتی، آموزشی و خدمات اجتماعی ارائه می‌دهد، کودکان به عنوان مخاطبان اصلی شما باید در نظر گرفته شوند.


شرکت‌ها برای جذب مخاطبان باید از هدایای تبلیغاتی کودکانه استفاده کنند. برای اینکه برند و لوگوی خود را بزرگ کنید کافی است تا از روش‌های نوین بدین منظور استفاده کنید.

هدایای تبلیغاتی کودکانه

 

مزایایی که هدایای تبلیغاتی کودکانه برای شرکت‌های ذکرشده ایجاد می‌کند بسیار زیاد است. با ورود به مهدکودک‌ها، مدارس و بسیاری از مکان‌های دیگر، ارائه هدایای تبلیغاتی را به راحتی انجام دهید. در ادامه مقاله به ۵ نمونه برتر از این هدایا اشاره می‌کنیم.

 

1. کتاب‌های رنگ‌آمیزی هدیه‌ای ویژه به کودکان


یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی که شرکت‌ها از آنها برای جذب کودکان استفاده می‌کنند، کتاب‌هایی است که به منظور رنگ‌آمیزی طراحی شده‌اند. این کتاب‌ها با طراحی ساده و مفهومی خود در انتقال مفاهیم شرکت و تبلیغ آنها بسیار کارآمد هستند.

لوگو و نماد شرکت خود را با طراحی بی‌نظیر روی قسمتی از این هدایای تبلیغاتی کودکانه بگنجانید. در این صورت هر زمان که نام برند شما به گوش کودکان برسد به راحتی شما را به یاد خواهند آورد.

 

هدیه تبلیغاتی برای کودکان دفترچه نقاشی

کتاب رنگ آمیزی، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی کودکانه می‌باشد

 

 

 

 

2. اسپینرهای رنگارنگ


این نوع از هدایا ممکن است برای بزرگسالان جذابیتی نداشته باشد. اما کودکان در هر زمانی از این هدایا استقبال می‌کنند. استفاده از این هدایا موجب سرگرمی کودکان می‌شود. بنابراین نقش کاربردی در جذب این قشر از افراد دارند.

تنوع در رنگ بندی این اسپینرها سبب می‌شود تا کودکان اوقات بسیار خوشی را تجربه کنند. با استفاده از این محصولات در فضای باز امکان دیده شدن آنها افزایش پیدا می‌کند. از این رو لوگو و برند خود را روی این محصولات حک کنید. این امر به افزایش مخاطبان کمک بسیاری خواهد کرد.

 اسپینر هدیه تبلیغاتی کودکانه

اسپینر یکی از هدایای تبلیغاتی جذاب ویژه کودکان است

 

 

 

 

3. عروسک‌های پشمی با شکل حیوانات


یکی از بهترین محصولاتی که کودکان را به سمت خود جذب می‌کند، عروسک‌هایی با شکل حیوانات است. این هدایای تبلیغاتی کودکانه سبب می‌شود تا کودکان از آنها تا سال‌های سال استفاده کنند. شما از این طریق ارتباط مستقیمی با مخاطبان خود برقرار خواهید کرد.

هدایای تبلیغاتی با این طراحی، برند شما را در ذهن کودکان حک می‌کند. برای این منظور از انواع حیوانات استفاده کنید. تهیه این عروسک‌ها هزینه بسیاری برای شما ایجاد نخواهد کرد. به همین دلیل محصولی مناسب به عنوان هدیه تبلیغاتی برای کودکان در نظر گرفته می‌شوند.

 

هدیه تبلیغاتی کودکان - عروسک

عروسک‌های پشمی، جزو هدایای تبلیغاتی هستند که کودکان عاشق آن‌ها هستند

 

 

 

 

4. اسباب‌بازی‌های ضد استرس


این هدایا با توجه به بافت نرم و سبکی که دارند برای کودکان بهترین هدیه محسوب می‌شوند این نوع از هدایای تبلیغاتی امنیت کودکان را ایجاد خواهد کرد. اشکال استاندارد اسباب‌بازی‌های ضد استرس در مدل‌های توپی به بازار عرضه می‌گردند. این محصولات برای بسیاری از شرکت‌ها مانند آژانس‌های املاک، هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی و محیط‌های آموزشگاهی بسیار مناسب هستند.

 

استرس بال یا توپ استرس

اسباب‌بازی‌های ضد استرس با توجه به بافت نرم برای کودکان بسیار جذاب هستند

 

 

 

5. محصولات مربوط به نوزاد


این محصولات در دید والدین نوزادان بسیار چشمگیر است. به عنوان نمونه هر زمانی که نیاز به تعویض پوشک باشد والدین از این محصولات استفاده می‌کنند. با ماندگاری این تجهیزات تا چند سال امکان فراموش کردن برند شما وجود نخواهد داشت. زیرا برند مورد نظر روی محصول حک می‌شود. از این طریق مخاطبان شما افزایش پیدا خواهند کرد.

 

محصولات ویژه نوزاد هدیه تبلیغاتی کودکانه

این هدیه به گردن نوزاد آویخته می‌شود و از ریختن غذا به روی لباس نوزاد جلوگیری می‌کند

 

 

با تهیه هدایای تبلیغاتی کودکانه همزمان هم والدین هم کودکان را به سمت خود جذب خواهید کرد. در این صورت اعتماد سازی بین شما ایجاد خواهد شد. از این طریق برند شما با بازدید بالایی روبرو می‌شود. در صورتی که به تهیه هدایای تبلیغاتی فکر می‌کنید، حتما به کودکان و فرزندان مخاطبان خود نیز فکر کنید. برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان شرکت پیشکش در تماس باشید.


30/ بهمن/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف