WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
آیا فلش مموری به موبایل وصل می‌شود؟

آیا فلش مموری به موبایل وصل می‌شود؟

8/ اسفند/1398

تصور کنید دوستانتان از شما خواسته‌اند تا برای مهمانی‌ای که قرار است برگزار شود آهنگ‌هایتان را بیاورید و شما اصلا قصد ندارید لپ تاپ خود را همراهتان ببرید و ترجیح می‌دهید همه چیز را روی یک فلش مموری داشته باشید. اما آیا امکان دارد فلش مموری به موبایل وصل شود؟


سناریو دیگری را تصور کنید که برای یک سفر جاده‌ای قصد دارید فیلم‌های متعددی را همراه خود ببرید، اما آرشیو مورد نظر روی موبایل اندرویدی شما جا نمی‌شود و هیچ‌چیز بهتر از همراه داشتن یک فلش مموری پر از فیلم‌های مورد علاقه‌تان نیست.

حال اگر فلش مموری مورد نظر همراهتان باشد، آیا می‌توانید آن را به طور مستقیم به تلفن همراهتان وصل کنید؟ جواب «بله» است، این روزها امکان اتصال فلش مموری به موبایل وجود دارد.

 

اتصال فلش مموری به موبایل

با اتصال فلش مموری به موبایل، فیلم‌های مورد علاقه‌تان را در سفر تماشا کنید

 

 

 

تکنولوژی‌ای که باعث می‌شود شما بتوانید موبایل خود را به فلش مموری وصل کنید On-The-Go نام دارد که در دنیای دیجیتال با نام اختصاری OTG شناخته می‌شود. تکنولوژی OTG به شما اجازه می‌دهد فلش مموری خود را به طور مستقیم به موبایل اندرویدی خود وصل کنید و بتوانید از فایل‌های موجود روی فلش مموری در گوشی موبایلتان استفاده کنید و یا فایل‌های موجود روی گوشی موبایل‌تان را به فلش مموری انتقال دهید.

استفاده از این تکنولوژی پیش نیازهایی دارد که اولین و مهم‌ترین آن‌ها، موبایلی است که OTG را ساپورت می‌کند، دومین شرط استفاده از این تکنولوژی داشتن فلش مموری با ساپورت OTG است و سومین پارامتر مورد نیاز (که قطعیتی در نیاز به آن وجود ندارد) داشتن کابل اتصال OTG است. علت آنکه وجود کابل OTG قطعا از ضروریات نیست، وجود فلش مموری‌هایی است که یک سر آن‌ها به شکل پورت micorUSB هستند و می‌توانند مستقیما و بدون نیاز به کابل به گوشی تلفن همراه وصل شوند.

با داشتن یک فلش مموری همراه که بتوانید آن را به گوشی همراه خود وصل کنید، خیالتان از کمبود حافظه تلفن همراهتان راحت خواهد شد. تصور کنید به هر دلیلی عکس‌هایی که با تلفن همراهتان گرفته‌اید زیاد شده و حافظه دستگاهتان پر شده است، حالا مجبورید یا پروسه عکس گرفتن بیشتر را متوقف کنید و یا از کس دیگری کمک بگیرید، اگر در این شرایط یک فلش مموری مجهز به تکنولوژی OTG داشته باشید، می‌توانید عکس‌های فعلی تلفن همراه خود را به آن منتقل کنید و فضای بیشتری برای عکس گرفتن در دستگاه خود ایجاد کنید.

با داشتن یک فلش مموری مجهز به تکنولوژی OTG، یک تبدیل OTG به microUSB (یا USB TypeC) و تلفن همراهی که این تکنولوژی را ساپورت کند، شما همیشه به اندازه کافی حافظه همراه دارید. هم‌چنین شما می‌توانید با داشتن لوازم ذکر شده، از داخل فلش مموری مذکور فیلم و سریال پخش کنید و نیازی به همراه داشتن لپتاپ یا وسایل پخش‌کننده در سفرهای درون شهری و برون‌شهری نخواهید داشت.

برای استفاده از این تکنولوژی لازم است در هنگام خرید تلفن همراه به وجود لوگوی USB OTG روی جعبه دستگاه توجه کنید.

 

چطور یک فلش مموری را به تلفن همراه هوشمند خود متصل کنیم؟

 

  • کابل OTG را به تلفن همراه خود وصل کنید
  • فلش مموری را به سر دیگر کابل متصل کنید، در این حالت معمولا منوی مربوط به فلش مموری به صورت خودکار برای شما به نمایش گذاشته می‌شود

 

به همین سادگی!

 

چطور فلش مموری خود را در امنیت از گوشی موبایل جدا کنیم؟

 

  • منوی نوتیفیکشن گوشی خود را باز کنید.
  • روی آیکون مربوط به فلش مموری بزنید

 

چطور فلش مموری را به تلفن همراه هوشمند وصل کنیم؟

اگر موبایل شما فلش مموری OTG را ساپورت می‌کند، می‌توانید یک فلش مموری را به موبایلتان وصل کنید

 

 

 

 

با این روش شما فلش مموری را به صورت امن از دستگاه تلفن همراه خود جدا کرده‌اید و دیگر نگرانی‌ای بابت از دست رفتن فایل‌های موجود روی آن نخواهید داشت.

استفاده از فلش مموری تبلیغاتی همواره روشی کاربردی و جذاب بوده و فلش مموری در لیست هدایای تبلیغاتی محبوب قرار می‌گیرد. با توجه به کاربرد فلش مموری‌هایی که از تکنولوژی OTG پشتیبانی می‌کنند، می‌توان این نوع فلش مموری را انتخاب بهتری نسبت به مدل‌های معمولی‌تر دانست. البته فلش مموری‌های OTG کمی گرانتر از مدل‌های کارتی و فلزی و چرمی هستند، اما با توجه به این که بسیار کاربردی‌ترند، پیشنهاد می‌کنیم مدل OTG را هم در نظر بگیرید.

 


8/ اسفند/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف