WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدایای تبلیغاتی جذاب سال 2020

هدایای تبلیغاتی جذاب سال 2020

13/ اسفند/1398

هدایای تبلیغاتی جذاب، راهکار بسیار خوبی برای معرفی برندهای مختلف هستند. بسیاری از تجارت‌های موفق از این الگو برای موفقیت بیشتر برند خود استفاده می‌کنند. خرید و فروش کالا به تنهایی کار دشواری نیست. ایده‌های بسیاری برای فروش بیشتر محصولات مختلف به کار گرفته شده‌اند اما، این امر بدین معنا نیست که استفاده از چنین ایده‌هایی در موارد دیگر موثر نخواهد بود.


در حقیقت مطالعاتی در زمینه تاثیر تبلیغات توسط موسسه تبلیغات تخصصی ارائه شده است. داده‌های آماری نشان می‌دهد که سرمایه گذاری روی هدایای تبلیغاتی و روش‌های تبلیغاتی دیگری از این نوع، بیشترین سود و درآمد را برای تجارت‌ها به همراه داشته است.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که محبوبیت هدیه‌های تبلیغاتی در سال ۲۰۲۰، با ظهور رسانه‌های اجتماعی کم رنگ‌تر خواهد شد. اما در همین مطالعه مشخص شد که استفاده از هدیه‌های تبلیغاتی مختلف، ۲.۵ برابر موثر‌تر از روش‌های تبلیغاتی مبتنی بر اینترنت است.

تصور غلط دیگر در مورد هدیه‌های تبلیغاتی این است که، بسیاری از افراد هدیه‌های تبلیغاتی را محدود به همان تی‌شرت‌های مارک دار باقی‌مانده از سال قبل می‌دانند. یکی از نکات جالب در رابطه با هدیه‌های تبلیغاتی در سال ۲۰۲۰ این است که این گونه هدایا، به راحتی با رویدادهای مهم قابل انطباق هستند. بدین معنی که هدیه‌های تبلیغاتی در سال ۲۰۲۰ براق تر، شیک تر و پرکاربردتر هستند.

 

لیستی از هدایای تبلیغاتی جذاب در سال ۲۰۲۰


در واقع در لیست تهیه شده در مورد هدیه‌های تبلیغاتی در سال ۲۰۲۰، حرکت به سمت فناوری‌های آینده در نظر گرفته شده است. به همین دلیل هدیه‌های جدید بیشتر محصولات دوستدار محیط زیست، محصولاتی همگام با فناوری و محصولات سرگرم کننده در فضای باز هستند.

 

اتخاذ رویکرد سازگار با محیط زیست


از آنجا که هر روز افراد بیشتری برای کاهش تاثیرات خود و هم نوعان خود، روی کره زمین تلاش می‌کنند، استقبال از مارک‌ها و برندهایی که برای این امر ارزش قائل هستند، رو به افزایش است. با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته است، 42% از مردم تصور بهتری از برندهایی که محصولات سازگار با محیط زیست تولید می‌کنند، دارند.

خلاصه داستان، سرمایه گذاری روی محصولات زیست سازگار در سال ۲۰۲۰، علاوه بر اینکه تاثیرات زیست محیطی شرکت شما را کاهش خواهد داد، کمک می‌کند که افرادی که قصد پشتیبانی از چنین محصولاتی را دارند، به استفاده از محصولات شما روی آورند.

به منظور ایجاد ایده‌های سرگرم کننده، کیف دستی‌های ترند را مورد بررسی قرار دهید. اینگونه کیف‌ها که استفاده از آنها در روزهای اخیر بسیار رایج شده است، شیک هستند و ظاهری مینیمالیستی برای افرادی که از آنها استفاده می‌کنند، ایجاد خواهند کرد. علاوه بر این کیسه‌های قابل بازیافت نیز گزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه هستند.

 

هدایای تبلیغاتی جذاب سازگار با محیط زیست

 

 

همکاری با برندهای با کیفیت بالا


همکاری با برندهایی که مردم با آنها آشنا هستند، آنها را دوست دارند و برای آن برندها احترام قائلند، یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای معرفی فلسفه برند شماست. به همین دلیل هدایای تبلیغاتی جذاب در سال ۲۰۲۰ بیشتر تمرکز خود را بر ارائه دادن هدیه‌هایی از برندهای معروف و با کیفیت بالا قرار داده‌اند.

در واقع منظور هدیه‌هایی است که، مردم تمایل دارند صاحب آنها باشند. بنابراین فرصت همکاری با برندهای پر تقاضا را از دست ندهید و هماهنگی‌های لازم برای ارائه محصولاتی با کیفیت مناسب را در دستور کار خود در سال جدید قرار دهید.

به عنوان مثال، مشتریان و کارمندان بسیار کمی وجود دارند که محصولات شرکت اپل را رد کنند. در واقع همه افراد از داشتن Apple AirPods شگفت زده خواهند شد. بنابراین چنانچه قصد دارید که برند تجاری خود را به شیوه‌ای هیجان‌انگیز تبلیغ کنید، قرعه کشی هدیه‌های تبلیغاتی جذاب و با کیفیت ایده بسیار خوبی خواهد بود.

 

هدایای تبلیغاتی جذاب

 

 

 

هدایای تبلیغاتی چند منظوره با عملکردهای گوناگون


بسیاری از مردم علاقه مندند که وسایل کمتری را با خود حمل کنند و چه چیزی بهتر از هدیه‌های تبلیغاتی چند منظوره برای این افراد وجود دارد؟ به همین دلیل هدیه‌های تبلیغاتی چند منظوره را در لیست جذاب‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی در سال ۲۰۲۰ قرار دادیم.

این نوع هدایا برای برندهایی که به ایجاد خلاقیت علاقه زیادی دارند، بسیار مناسب خواهد بود. هدف این گونه شرکت‌ها در ارائه چنین هدایایی این است که، هدیه‌های ارائه شده به مردم، برای آنها کارایی داشته باشد و افراد این امکان را داشته باشند که در موقعیت‌های مختلف از آنها استفاده کنند.

بدین منظور هدیه دادن اسپیکر تبلیغاتی با قابلیت شارژ بی‌سیم بسیار مناسب خواهد بود و کمتر شخصی از دریافت چنین هدایایی خوشحال نمی‌شود. این گونه اسپیکرها نه تنها قابلیت این را دارند که موسیقی را به مدت ۶ ساعت پخش کنند، بلکه سبب شارژ شدن تلفن همراه در این مدت زمان نیز خواهند شد.

استفاده از خودکار تبلیغاتی تاچ نیز به عنوان هدایای تبلیغاتی جذاب از دیگر ایده‌های جالب است که بسیاری از دوستداران فناوری را جذب خود کرده است.

 

هدایای تبلیغاتی جذاب چند منظوره

 

 

شخصی سازی لوگو به وسیله لوگوهای LED


در صورتی که به دنبال روشی هوشمندانه برای تبلیغ لوگوی خود در بین لوگوهای شاخص دیگر هستید، استفاده از چراغ‌های LED بسیار مناسب خواهد بود.  با شخصی سازی لوگوی بیزینس خود روی چنین فناوری‌هایی، علاوه بر اینکه برند خود را تبلیغ خواهید کرد، مشتریان بیشتری را نیز به استفاده از محصولات خود ترغیب می‌کنید.

به عنوان مثال این امکان وجود دارد که از پاوربانک تبلیغاتی PUT Light-Up-Logo با ظرفیت شارژ 6000mah  به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. این نوع از پاور بانک‌ها لوگوی شرکت شما را به وسیله لیزرهایی در حین شارژ شدن دستگاه‌های مختلف، نشان خواهند داد.

از طرفی کابل‌های قابل شارژ از دیگر هدیه‌های تبلیغاتی هستند که به منظور تبلیغ لوگو برند شما بسیار مناسب خواهند بود. این کابل دارای نور پس زمینه با رنگ‌های فوق‌العاده است که برای درخشش برند تجاری شما در نمایشگاه‌های تجاری ایده‌ای بی نظیر خواهد بود.

 

لوگوهای LED

 

 

با فناوری پیش بروید


از جمله هدایای تبلیغاتی جذاب در سال ۲۰۲۰، فناوری‌های قابل حمل است که با ارائه چنین هدایایی نه تنها برند تجاری مورد نظر به خوبی تبلیغ خواهد شد، بلکه این هدایا برای افرادی که آنها را دریافت می‌کنند نیز بسیار کارآمد خواهد بود.

کارمندان و مشتریان در هدیه گرفتن محصولات برقی بسیار خوشحال خواهند شد و این هدایای قابل حمل را به مکان‌های مختلف خواهند برد. این امر سبب می‌شود که در همه جا صحبت از برند تجاری شما شود. پس این افراد در مورد هدایای تبلیغاتی جذاب و هوشمندانه برند شما صحبت خواهند کرد.

از جمله هدیه‌های تبلیغاتی مناسب که از ویژگی‌هایی که ذکر شد، برخوردار است، هدفون بلوتوثی قابل حمل است. همچنین لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند نیز مانند پاور بانک تبلیغاتی ایده خوبی برای هدیه‌های تبلیغاتی خواهد بود.

 

هدایای تبلیغاتی جذاب مرتبط با فناوری

 

 

نکته آخر


نکته مهم دیگری که در مورد هدایای تبلیغاتی جذاب در سال ۲۰۲۰ باید به یاد داشته باشید، رنگارنگ بودن این هدیه‌هاست. به طور کلی همه افراد از دریافت هدیه‌های ترند لذت می‌برند، بنابراین انتخاب رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۰ یعنی رنگ خاکستری تیره بسیار مناسب‌تر خواهد بود.

اما در مورد رنگ حساسیت زیادی به خرج ندهید. استفاده از رنگ‌های خنثی نیز بسیار ایده آل خواهد بود. از ایده‌های مطرح شده استفاده کنید و با این کار برند خود را با ایده‌هایی خلاقانه تبلیغ کنید.


13/ اسفند/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف