WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نمایشگاه ایران بیوتی و هدایای تبلیغاتی مناسب آن

نمایشگاه ایران بیوتی و هدایای تبلیغاتی مناسب آن

18/ اسفند/1398

نمایشگاه ایران بیوتی یکی از پربازدیدترین نمایشگاه‌هایی است که در مرکز ایران برگزار می‌شود. این نمایشگاه در زمینه مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی و سلولزی به فعالیت مشغول است و هر ساله مخاطبان بسیاری را به تهران می‌کشاند.  بسیاری از شرکت‌های معروف بهداشتی و آرایشی در نمایشگاه ایران بیوتی محصولات خود را در معرض دید، قرار خواهند داد. در واقع این نمایشگاه فرصت مناسبی است برای ایجاد ارتباط، تعامل با شرکت‌های متفاوت، معرفی محصولات متنوع و...

 

 

قرار است بیست و هفتمین دوره از این نمایشگاه در تاریخ ۱ تا ۴ اردیبهشت ماه در سال ۹۹ با هدف ارائه محصولات تخصصی در زمینه مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی و به‌روزترین تکنولوژی‌های سلولزی در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود. البته با توجه به شیوع بیماری کرونا ممکن است زمان این نمایشگاه جا به جا شود. از طریق این نمایشگاه شرایط برای عقد قراردادهای بین‌المللی و صادرات بیشتر برای تولیدکنندگان فراهم می‌شود.

در این نمایشگاه برای جلب بیشتر مخاطبان از ایده‌های بسیاری برای بازاریابی استفاده می‌شود. یکی از این روش‌های خلاقانه، ارائه هدایای تبلیغاتی به مخاطبان است. بسیاری از شرکت‌های موجود در نمایشگاه ایران بیوتی، از طریق هدایای تبلیغاتی، برند مورد نظر خود را به مخاطب می‌شناسانند. برای این منظور نمونه‌ای از این هدایا را برای شما عنوان می‌کنیم.

 

هدایای تبلیغاتی نمایشگاه ایران بیوتی

 

با توجه به اینکه این نمایشگاه در زمینه معرفی محصولات شوینده و پاک کننده سلولزی، آرایشی و بهداشتی به فعالیت مشغول است، بهتر است شرکت کنندگان از محصولاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنند که در زمینه حیطه کاری آنها باشد تا مشتریان بیشتر با برند شما ارتباط بر قرار کنند.

 بدون شک بازدیدکنندگان از این نمایشگاه خوشحال می‌شوند که محصولات جدید آرایشی و بهداشتی را به عنوان هدایا دریافت کنند. این کار به شدت در رشد کسب و کار و برند افراد تاثیرگذار خواهد بود. البته این هدایا برای مخاطبان عام مناسب است و برای هدایای خاص و ویژه مخصوصا برای مدیران باید هدایای دیگری در نظر گرفت.

 

هدایای تبلیغاتی بهداشتی و آرایشی در نمایشگاه ایران بیوتی 

 

با توجه به متنوع بودن هدایای تبلیغاتی کافی است که افراد در هر زمینه‌ای که به فعالیت مشغول هستند، هدایایی را برای جذب مخاطبان در نظر بگیرند. با ارائه جدیدترین محصولات ارگانیک و مناسب خود، مشتریان را تشویق به خرید کنید. برای ماندگاری بهتر در ذهن مخاطبان نیز هدایای تبلیغاتی را با آرم و برند خود مزین کنید تا در معرض دید قرار گیرد. در این زمینه هدایای زیر گزینه مناسبی است.

 

  • ژل ضدعفونی کننده دست: دست‌ها با استفاده از ژل‌های ضدعفونی‌کننده، به‌راحتی شسته می‌شوند. این محصولات بسیار کاربردی در حفاظت سلامت افراد نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. علاوه بر این، مخاطبان از این محصولات استقبال بی‌نظیری خواهند کرد. با حک کردن نام شرکت تجاری خود روی محصولات برای همیشه در ذهن مخاطبان ماندگار خواهید شد.

  • صابون‌های کاغذی در رنگ بندی‌های متنوع: با پیشرفت تکنولوژی نمونه‌های بسیاری از صابون‌های کاغذی به تولید رسیده‌است. برخی از شرکت‌های بهداشتی با ارائه این صابون‌های کاغذی رنگی به مخاطبان، سبب جذب آنان به محصولات متنوع خود می‌شوند. این صابون‌ها به تعداد زیاد در بسته بندی‌های متنوع و تبلیغاتی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

  • دستمال کاغذی‌های فشرده تبلیغاتی: وجود دستمال کاغذی در هر کیفی بسیار ضروری است. برای این منظور شرکت‌های تولیدکننده لوازم بهداشتی از دستمال کاغذی‌های فشرده تبلیغاتی برای جذب مخاطبان استفاده می‌کنند. با قراردادن نام تجاری خود روی بسته‌بندی این محصولات، از آنها برای به عنوان تبلیغات حرفه‌ای برند خود استفاده کنید.

  • مام‌های ضدعرق تبلیغاتی: این محصول با توجه به کاربردی که دارد، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی بهداشتی محسوب می‌شود. بدون شک همه دوست دارند، همیشه خوشبو باشند و هرگز بوی بد عرق ندهند. شما با ارائه این مام‌های آرایشی به مخاطبان، آنها را تشویق به خرید از برند خود می‌کنید. مطمئن باشید که این محصولات برند شما را به مخاطب نشان می‌دهد.

  • پک‌های آرایشی متنوع: با تهیه پک‌های آرایشی که شامل رژ لب، ریمل، لاک‌پاکن و بسیاری از این محصولات است، نوعی هدیه تبلیغاتی متنوع را در نمایشگاه ایران بیوتی به مخاطبان خود ارائه دهید. افراد با مصرف این لوازم آرایشی به کیفیت آن پی می‌برند و در خریدهای بعدی حتماً از برند شما استفاده خواهند کرد. بدین منظور در کمترین زمان ممکن، برند شما شناخته می‌شود.

 

بنابر‌این برای اینکه مخاطبان را در نمایشگاه ایران بیوتی به وجد آورید و موجب ترغیب آنها به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خود شوید، کافی است تا از هدایای تبلیغاتی مناسب با هدف نمایشگاه، استفاده کنید. با درج لوگو و برند خود روی این هدایا، از شیوه‌های تبلیغاتی مدرن کمال استفاده را خواهید برد.

 

هدایای تبلیغاتی مدیریتی در نمایشگاه ایران بیوتی

 

بهترین هدایایی که در سطح مدیران مورد استقبال قرار می‌گیرد، ست مدیریتی تبلیغاتی است. ویژگی ست‌ها این است که بر اساس سلیقه و بودجه شما محصولات مختلفی را می‌توان داخل آن‌ها قرار داد. البته بهتر است حداقل یک هدیه تبلیغاتی الکترونیکی مانند پاوربانک یا اسپیکر تبلیغاتی به همراه هدایای دیگر مانند خودکار تبلیغاتی و... در آن قرار گیرد.

 

هدیه مدیریتی ویژه نمایشگاه ایران بیوتی

 

روی جعبه‌های ست معمولا یک پلاک قرار می‌گیرد که لوگو روی آن لیزر می‌شود. البته امکان لیزر روی محصولات و اقلام داخل ست نیز وجود دارد که کاملا سلیقه‌ای است. اما باید در نظر داشت که تمایل از استفاده از هدایایی که لوگو روی آن درج نشده بیشتر است.

 


18/ اسفند/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف