WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و فرصت‌های تبلیغاتی در آن

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و فرصت‌های تبلیغاتی در آن

24/ اسفند/1398

بالاخره تاریخ برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشخص شد. این نمایشگاه که قرار بود در اردیبهشت ماه برگزار گردد به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و قرار است در تاریخ 24 تا 27 تیر ماه برگزار خواهد شد. نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصتی بی نظیر برای معرفی شرکت‌های مختلف است. بنابراین استفاده از هدایای تبلیغاتی مناسب با نمایشگاه در معرفی هرچه بهتر برند تجاری افراد تاثیرگذار خواهد بود. احتمالا به دلیل گسترش بورس در میان عموم مردم امسال از این نمایشگاه استقبال بسیار خوبی خواهد شد. این نمایشگاه رویداد بزرگی است که در آن بسیاری از شرکت‌های داخلی و خارجی، دستاوردهای خود را به معرض دید می‌گذارند.


با توجه به اینکه فعالان، مدیران و کارشناسان بسیاری در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد، ارائه هدایای تبلیغاتی مناسب به آنها سبب ماندگاری برند شما در ذهن آنها خواهد شد و این امکان نیز وجود دارد که زمینه بسیاری از همکاری‌ها فراهم شود.

در مقاله پیش رو قصد داریم ابتدا در مورد اهمیت این نمایشگاه و سپس در رابطه با هدایایی مناسبی که باید برای آن در نظر داشت، اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

پوستر نمایشگاه بورس، بانک و بیمه 

پوستر قبلی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که قرار بود در اردیبهشت ماه برگزار گردد

 

 

نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

 

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه هر ساله اوایل اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. سیزدهمین دوره آن نیز قرار بود در اردیبهشت ماه 99 برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در تاریخ 24 تا 27 تیر ماه 1399 برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه شرکت‌کنندگان با توجه به روند تقاضا در بازار، خدمات و دستاوردها و در نهایت سایر فعالیت‌های خود را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند.

این نمایشگاه با اهداف مختلفی شروع به فعالیت کرده‌است. بهبود آگاهی مردم در زمینه مسائل مالی، آموزش و ارائه کارگاه‌های مربوط به آن از جمله مهمترین اهداف این نمایشگاه است. علاوه بر این، با توجه به اینکه در مورد توانمندی شرکت‌های داخلی اطلاعات جامعی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد، بستر لازم برای برقراری تعاملات مالی با شرکت‌های خارجی نیز فراهم می‌شود.

خدمات بورس، بیمه و بانک در سال‌های اخیر با پیشرفت‌های چشمگیری مواجه بوده‌اند و به همین دلیل این نمایشگاه بهترین فرصت برای آشنایی با رویدادهای مختلف به ویژه استارتاپ‌ها خواهد بود. ارائه فضای مذاکرات از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه است.

 

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

نمایی از داخل سالن‌های نمایشگاه در سال‌های گذشته

 

 

 

انواع هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه

 

 

هدایای عمومی

با توجه به آنچه در مورد اهمیت نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مطرح شد، این مکان فضایی مناسب برای حضور عموم مردم خواهد بود. بازدیدکنندگان این امکان را خواهند داشت که با شرکت در این نمایشگاه از غرفه‌های مختلف طراحی شده در این نمایشگاه بازدید کنند و اطلاعات مفیدی در رابطه با امور مالی به دست آورند.

اگرچه این افراد معمولاً پیشنهادات همکاری را ارائه نخواهند کرد اما استقبال از آنها بسیار مهم است و بهتر است که هدایای تبلیغاتی ساده‌ای در اختیار آنها قرار گیرد. این امر به ماندگاری برند شما در ذهن افراد کمک می‌کند و این امکان وجود دارد که آنها در آینده از خدمات بانکی یا بیمه‌ای شما استفاده کنند.

خودکار تبلیغاتی، لیوان و ساک دستی تبلیغاتی ایده‌ای خوب برای تبلیغ برند شما خواهد بود. همچنین این افراد با استفاده از هدایای تبلیغاتی ممکن است که برند شما را به دیگران معرفی کنند و با این کار سبب رونق بیشتر تجارت شما شوند.

 

خودکارهای تبلیغاتی ویژه نمایشگاه بورس و بانک

 

 

 

هدایای کارشناسی

هدایای کارشناسی تحت عنوان هدایای متوسط نیز شناخته می‌شوند. این هدایا بیشتر برای افرادی با سمت‌های اجرایی مختلف در نظر گرفته می‌شوند و به طبع ارزش بیشتری نیاز دارند. بازاریابان، کارشناسان و مدیران بخش‌های مختلف شرکت‌های بیمه یا بانک‌های مختلف، از جمله افرادی هستند که برای دریافت هدایای تبلیغاتی کارشناسی واجد شرایط هستند.

با ارائه هدایا به این افراد امکان ایجاد همکاری بین شرکت‌های مختلف فراهم خواهد شد. برخی از هدایای تبلیغاتی مناسب برای این افراد عبارت است از پاور بانک تبلیغاتی، ست خودکار و جاکلیدی، فلش مموری تبلیغاتی و میناکاری ارزان.

اگرچه ارائه چنین هدایایی ممکن است که در ابتدا با صرف هزینه همراه باشد، اما نتیجه آن در دراز مدت بسیار چشمگیر خواهد بود. این افراد توانایی این را دارند که به عنوان یک واسطه میان شرکت‌ها نقش ایفا کنند و در نتیجه بستر همکاری‌های سودمند را ایجاد کنند.

 

پاوربانک بانک رفاه

 

 

هدایای مدیریتی

مهم‌ترین نکته در مورد ارائه هدایای مدیریتی، ارزش بالای آنها است. در واقع این نوع هدایا نشانگر احترام برند شما به جایگاه مدیریتی این افراد است و به همین دلیل باید دقت کافی در انتخاب هدایای تبلیغاتی مدیریتی به کار گرفته شود.

استفاده از این هدایا ممکن است که زمینه‌ساز همکاری با شرکت‌ها شود، در نتیجه انتخاب هدیه‌ای ارزشمند از اهمیت بالایی برخوردار است. هدایای مدیریتی که به طور معمول تحت عنوان هدایای گران‌قیمت یا نفیس شناخته می‌شوند، از برندهای مشهور انتخاب خواهند شد.

بهترین انتخاب برای ارائه هدایای نفیس به مدیران استفاده از ست مدیریتی تبلیغاتی خواهد بود. این ست عموماً شامل هدایای نفیسی مانند پاور بانک تبلیغاتی، فلش مموری، هندزفری و هارد اکسترنال به همراه جاکلیدی و خودکار و... خواهد بود. بسیاری از مدیران با دریافت این هدایای ارزشمند نام برند شما را در ذهن حک می‌کنند و در صورت لزوم با برقراری تماس، زمینه همکاری را فراهم خواهند کرد.

در نظر داشته باشید که ارائه هدایای عمومی یا کارشناسی به این افراد، کار مناسبی نخواهد بود و به طور کلی اعتبار برند شما را تخریب خواهد کرد.

ست مدیریتی ویژه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه 

 

 

در نهایت براساس آنچه بیان شد، انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه بسیار حائز اهمیت است. شرکت در این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای ارائه و معرفی خدمات و توانمندی‌های جدید خواهد بود و دقت در انتخاب هدایای تبلیغاتی، امکان رشد و پیشرفت تجارت‌ها را فراهم خواهد ساخت. 

 


24/ اسفند/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف