WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدایای تبلیغاتی ویژه روز دندانپزشک

هدایای تبلیغاتی ویژه روز دندانپزشک

9/ فروردین/1399

همان طور که قبلا هم گفته‌ایم، بهتر است هدیه دادن را فقط در زمان سال نو انجام ندهیم و در مناسبت‌های مختلف برند خود را به یاد مخاطبان و مشتریان خود بیندازیم. یکی از این روزها برای صنایع پزشکی و دندانپزشکی، روز دندانپزشک است. در ادامه به بررسی هدایای مخصوص روز دندانپزشک می‌پردازیم.


در ایران پس از سال ۱۳۴۳، روز دندان‌پزشک از ۲۴ دی‌ماه به ۲۳ فروردین تغییر کرد. سابقه دندان‌پزشکی در ایران چندان قدیمی نیست و به نهایتا ۷۰ سال قبل باز می‌گردد. جالب است بدانید در سال ۱۳۰۰ هجری شمسی، تنها سه دندان‌پزشک در تهران مشغول به کار بودند که وجود چنین آماری آن هم در تاریخ معاصر ایران، بسیار جالب است.

  1. دندان‌پزشکی از جمله مشاغل پردرآمد و البته پر زحمت است، پزشکان دندان‌پزشک پس از سال‌ها تحصیل و گذراندن طرح در نهایت می‌توانند به طور مستقل شروع به فعالیت کنند و بسته به تخصصی که هر پزشک انتخاب می‌کند، این مدت می‌تواند متفاوت باشد.
  2. با نزدیک شدن به روز دندان‌پزشک، مشاغل مرتبط با این شاخه از پزشکی، معمولا اقدام به تهیه‌ی هدیه‌ای کاربردی و ارزشمند می‌کنند و با این کار قدمی هرچند کوچک در مسیر پاسداشت این پزشکان برمی‌دارند.
  3. مشاغلی که می‌توانند با دندان‌پزشکی مرتبط باشند، تمامی واردکنندگان و یا تولیدکنندگان لوازم دندان‌پزشکی، صنف تجهیزات پزشکی، طراحان داخلی که در راستای دکوراسیون مطب‌ها فعالیت می‌کنند، منشی‌ها و دستیاران پزشکان، افرادی که در راستای طراحی و چاپ تابلوهای موجود در مطب‌ها فعالیت دارند، هستند که ممکن است بخواهند به مناسبت روز دندان‌پزشک یا دندان‌پزشک‌هایی که با آن‌ها در ارتباط هستند، هدیه‌ای بدهند.
  4. تمامی مشاغلی که پیشتر به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانند یک شرکت یا یک هولدینگ بزرگ باشند و بخواهند هدیه‌ای تبلیغاتی به مناسبت این روز به تمامی دندان‌پزشکانی که با آن‌ها در حال کار هستند و یا قصد دارند در آینده با آن‌ها همکاری کنند، بدهند.
  5. انتخاب هدیه برای دندان‌پزشکان کار سختی است و زمانی که این هدیه جنبه تبلیغاتی نیز پیدا می‌کند، این انتخاب سخت‌تر هم می‌شود. به همین منظور ما در ادامه لیستی از هدایای تبلیغاتی مناسب این عزیزان برای شما آماده کرده‌ایم، تا بتوانید آسان‌تر هدیه‌ای ارزشمند و جذاب را انتخاب و خریداری کنید.

ست خودکار و روان نویس

یکی از نفیس‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی‌ای که می‌توانید برای جامعه دندان‌پزشکان در نظر بگیرید، ست خودکار و روان‌نویس است، هدیه‌ای زیبا، نفیس و البته کاربردی. هر پزشکی برای نوشتن نسخه و روند درمانی بیمارهای خود به خودکار و روان‌نویس نیاز دارد و چه بهتر که وسیله‌ای که با آن یادداشت می‌کند، نامی از مجموعه شما روی آن حک شده باشد.

ست خودکار  و روان‌نویس، ایده جدیدی محسوب نمی‌شود اما هدیه‌ای کلاسیک و کاربردی است که از سال‌های دور تا کنون مورد توجه مدیران قرار دارد. در پیشکش شما می‌توانید انواع خودکار و روان‌نویس‌های نفیس بسته‌بندی شده در جعبه‌های مختلفی از جمله جعبه جیر، جعبه چوبی و جعبه مقوایی را تهیه کنید و به مناسبت روز دندان‌پزشک هدیه دهید.

 

ست خودکار و روان نویس هدیه ویژه روز دندانپزشک

 

 

کتب نفیس تبلیغاتی

 

چه کسی از داشتن یک کتاب نفیس و اصیل همچون قرآن، دیوان سعدی، حافظ و خیام و یا کتاب ایرانشناسی لذت نمی‌برد؟ داشتن این کتاب‌ها برای هر کسی از جذابیت بالایی برخوردار است و اگر قصد دارید یک هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد و البته بسیار جذاب به پزشکان همکار خود بدهید، هیچ‌چیزی جذاب‌تر از یکی از این کتاب‌ها نخواهید یافت.

در پیشکش می‌توانید ست کتب نفیس تبلیغاتی که با هدایای ارزشمندی همچون ساعت و روان‌نویس ترکیب و در جعبه‌های زیبا قرار داده شده‌اند پیدا کنید و بسته به فرد یا افرادی که قصد هدیه دادن به آن‌ها را دارید، کتاب مناسبی را انتخاب کنید.

پکیج کتاب‌های نفیس ایران‌شناسی، می‌توانند هدیه‌ای بسیار مناسب برای دندان‌پزشکان بین‌المللی باشد، این کتاب‌ها دو زبانه هستند و برای مخاطبان ایرانی و خارجی مناسبند.

 

کتب نفیس هدیه ویژه روز دندانپزشک

 

 

ست مدیریتی تبلیغاتی

 

اگر بخواهید مجموعه‌ای از لوازم کاربردی به دندانپزشکان همکار خود هدیه دهید، می‌توانید به جای انتخاب یک هدیه، ست مدیریتی تبلیغاتی به آن‌ها هدیه کنید.

ست مدیریتی تبلیغاتی، شامل موارد مشخصی نیست و شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه و افرادی که قصد دارید به آن‌ها هدیه دهید، ست مناسب خود را انتخاب و به پیشکش سفارش دهید. اگر قصد دارید هدیه‌ای شامل لوازم کاربردی الکترونیکی به دندان‌پزشکان همکار خود هدیه دهید، می‌توانید پاور بانک تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و شارژر فندکی را انتخاب کنید و یک ست مدیریتی مناسب برای هدیه تبلیغاتی خود ایجاد کنید.

 

ست هدیه تبلیغاتی ویژه روز دندانپزشک 

 

تمامی این ست‌ها را می‌توانید در جعبه‌های زیبا و شکیل داشته باشید و هدیه‌ای ارزنده و جذاب به مناسبت روز دندان‌پزشک به این عزیزان تقدیم کنید.


9/ فروردین/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف