WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نمایشگاه بین المللی آگروفود و هدایای تبلیغاتی آن

نمایشگاه بین المللی آگروفود و هدایای تبلیغاتی آن

10/ فروردین/1399

نمایشگاه آگروفود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته است که در تاریخ 27 تا 30 خرداد 99، به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه، ویترینی باشکوه از گردهمایی صدها برند قدیمی و جدید اعم از داخلی و خارجی بوده که هر یک از آن‌ها تلاش‌ می‌کنند از این فرصت، جهت تحقق اهداف تجاری و بازرگانی خود نهایت استفاده را ببرند.


نمایشگاه بین‌المللی آگروفود، موقعیتی طلایی برای برندهاست تا بتوانند با حضوری مقتدرانه و رونمایی از جدیدترین محصولات و دستاوردهایشان به اهدافی که مدنظر دارند، برسند. طبیعتاً هر یک از برندهای حاضر در این نمایشگاه بزرگ بین‌المللی، می‌توانند اهداف و اولویت‌های مختلفی از حضور در این عرصه تجاری داشته باشند. افزایش فروش و یافتن سرنخ‌های جدید فروش، استفاده از ظرفیت‌های بازاریابی چهره به چهره، ارتقای قابلیت دیده شدن (رؤیت پذیری)، ایجاد روابط مستحکم با صنعت و سایر صنایع وابسته و نهایتاً دریافت بازخورد از مهم‌ترین اهدافی است که برندهای حاضر در نمایشگاه بین‌المللی آگروفود، درصدد دستیابی به آن‌ها هستند. این نمایشگاه می‌تواند، سکوی پرشی برای برندها باشد تا با بهره‌برداری هوشمندانه از آن، جایگاه بهتری در صنعت و بازار داشته باشند.

 

نمایشگاه آگروفود سال های گذشته

 

اما یکی دیگر از اصلی‌ترین دلایل حضور برندهای پرشمار داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، غذایی و ماشین‌آلات آگروفود، ارزیابی محیط صنعت، افزایش تعامل با آن و کسب شناخت بیشتر از رقبای پنهان و آشکار است. آگاهی از محصولات، رویکردها و استراتژی‌های شرکت‌های مختلف، این امکان را برای هر یک از برندهای حاضر در نمایشگاه آگروفود فراهم می‌کند تا آن‌ها نیز بتوانند محصولات، رویکردها و استراتژی‌های رقابتی خود را متناسب با رفتار رقبا تدوین و تنظیم کنند.

 

هدایای تبلیغاتی نمایشگاه آگروفود

 

همان‌طور که می‌دانیم جایگاه‌یابی مناسب در بازار و متعاقباً جذب مشتریان بیشتر، از اصلی‌ترین اهداف کسب‌وکارهاست که برای تحقق آن‌ها از استراتژی‌ها و ایده‌های تبلیغاتی مختلفی استفاده می‌شود و در این بین، هدایای تبلیغاتی همواره به‌عنوان یک ابزار بازاریابی جذاب و مؤثر مورد توجه ویژه قرار داشته است. یکی از نتایج ملموس هدایای تبلیغاتی، جذب مشتریان جدید است. در واقع هدایای تبلیغاتی، علی‌رغم آنکه در ظاهر، شاید نوعی هزینه به نظر برسند اما در اصل نوعی سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار هستند که از طریق جذب مشتریان جدید، منافع و بازده اقتصادی چشمگیری را در بلندمدت عاید شرکت می‌کنند.

ایجاد و حفظ روابط مؤثر با مشتریان، از دیگر اهداف تقدیم هدایای تبلیغاتی به آن‌هاست. درواقع شاید هیچ‌چیز نتواند بهتر از یک هدیه سفارشی و حساب‌شده، در ایجاد پیوندهای مستحکم با مشتریان به یک شرکت کمک کند. در ادامه طبقه بندی هدایای تبلیغاتی نمایشگاه آگروفود و همچنین پیشنهاد ما برای این نمایشگاه را بررسی می‌کنیم:

 

هدایای عمومی:

شما در نمایشگاه به هدایای نیاز دارید که ارزان باشند و تعداد زیادی از آن‌ها داشته باشید تا به اکثر مراجعین ارائه کنید و از این طریق خاطره‌ای برای آن‌ها به یاد بگذارید تا بعد از نمایشگاه هم به یاد شما باشند. این هدایا که هدایای نمایشگاهی نیز به آن‌ها گفته می‌شوند شامل جاکلیدی تبلیغاتی، خودکار، لیوان تبلیغاتی و موس پد تبلیغاتی هستند. هدیه پیشنهادی ما برای این نمایشگاه خودکار تبلیغاتی است.

 

 خودکار ویژه هدیه در نمایشگاه آگروفود

 

 

 

هدایای کارشناسی:

به غیر از عموم مردم که به غرفه‌ها مراجعه می‌کنند، کسانی هم هستند که با بیزینس شما به نوعی ارتباط دارند و همکار شما هستند. مانند بازاریابان و کارشناسان فروش و... که باید هدایایی با ارزش‌تر برای آن‌ها تدارک ببینید. هدایایی مانند، پاوربانک تبلیغاتی، فلش مموری، اسپیکر تبلیغاتی، ست خودکار جاکلیدی و... هستند. هدیه پیشنهادی ما برای نمایشگاه آگروفود اسپیکر تبلیغاتی است.

 

 

 اسپیکر ویژه هدیه نمایشگاه آگروفود

 

 

 

هدایای مدیریتی:

در نمایشگاه معمولا مدیران و روسای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به غرفه شما سر می‌زنند. بهترین هدایای مدیریتی موجود، کتب نفیس تبلیغاتی، ست خودکار و روان‌نویس و ست مدیریتی تبلیغاتی است. در ست‌های مدیریتی شما از ترکیبی از هدایای مختلف می‌توانید استفاده کنید. معمولا از یک هدیه با ارزش الکترونیکی و هدایای نوشتاری یا هدایای دیگر استفاده می‌شود. به طور مثال یک پاوربانک با کیفیت عالی، یک فلش مموری 32 گیگ و یک خودکار فلزی بسیار شیک. پیشنهاد ما برای نمایشگاه آگروفود ست هدیه مدیریتی است.

 

 

 ست هدیه مدیریتی ویژه نمایشگاه آگروفود

 

 

ایجاد، حفظ یا ارتقای تصویر برند از دیگر دلایل بسیار مهمی است که شرکت‌ها را به ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان مجاب می‌کنند. زیرا هدایای تبلیغاتی در آگاهی عموم از ورود یک برند جدید به بازار یا یادآوری مجدد حضور آن برند نقش مهمی دارند. یادآوری حضور در بازار بدین معناست که استراتژی هدایای تبلیغاتی، صرفاً بر جذب مشتریان جدید متمرکز نبوده و این کار با هدف تحکیم رابطه با مشتریان فعلی و تشویق آن‌ها به خرید محصولات بیشتر از شرکت نیز اجرایی می‌شود. چنین اقدامی بعضاً می‌تواند روابط شرکت با مشتریان فعلی را به مرحله‌ای عمیق‌تر هدایت کرده و آن را به ‌نوعی رابطه بلندمدت و ناگسستنی تبدیل کند.

بنابراین عجیب نیست که برندهای حاضر در نمایشگاه بین‌المللی آگروفود نیز برای استفاده بهینه از این ابزار (هدایای تبلیغاتی)، برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشند. خصوصاً شرکت‌های فعال در صنعت مواد غذایی به این دلیل که ابتکار و آزادی عمل بیشتری در دادن هدایای تبلیغاتی دارند، از طریق توزیع رایگان محصولاتشان در این بخش، حضوری چشمگیر خواهند داشت که این امر، یقیناً بر جذابیت و هیجان برگزاری این نمایشگاه می‌افزاید.

البته سایر صنایع حاضر در نمایشگاه آگروفود مثل صنعت ماشین‌آلات نیز قطعاً در این مورد بیکار نخواهند بود و تقدیم هدایای تبلیغاتی به بازدیدکنندگان و مشتریان را متناسب با سیاست‌های ترفیعی که دارند، مدنظر قرار می‌دهند. به‌طورکلی حتی اقلام کوچکی مثل خودنویس، کیف، تقویم، دستگاه‌های الکترونیکی و اساساً هر آنچه بتواند به تثبیت یا ارتقای جایگاه یک شرکت، کمک کند، می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی مؤثر باشد و  می‌تواند احساس کنجکاوی اولیه‌ی بسیاری از بازدیدکنندگان را نسبت به یک برند، به احساس علاقه به آن برند تبدیل کند که این خود می‌تواند به ایجاد ارتباط، ارتقای تصویر برند و نهایتاً افزایش فروش منجر شود.

 

احتمال تعویق برگزاری نمایشگاه آگروفود

 

همان‌طور که قطعاً می‌دانید، شیوع ویروس کرونا (Covid19) همه ابعاد زندگی انسان‌ها در سراسر نقاط دنیا را تحت تأثیر قرار داده و منجر به تعطیلی بسیاری از رویدادهای اجتماعی و فعالیت‌های اقتصادی شده است. بنابراین با توجه به حساسیت شرایط، احتمال تعویق در تاریخ برگزاری نمایشگاه بین‌المللی آگروفود نیز وجود دارد که البته با ارزیابی روند شیوع ویروس در روزهای آتی، بهتر می‌توان در این زمینه اظهارنظر کرد. درهرصورت، 27 تا 30 خردادماه، کماکان تاریخ پیش‌فرض برگزاری نمایشگاه است و چنانچه تغییری در این تاریخ ایجاد شود، یقیناً آن را به اطلاع شما همراهان ارجمند خواهیم رساند.


10/ فروردین/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف