WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدایای تبلیغاتی ویژه وکلای دادگستری

هدایای تبلیغاتی ویژه وکلای دادگستری

12/ فروردین/1399

در این صفحه به معرفی هدایای تبلیغاتی می‌پردازیم که برای وکلا مناسب هستند. در قسمت اول هدایایی معرفی شده‌اند که شما می‌توانید به وکلای خود ارائه دهید و در قسمت دوم 12 هدیه‌ای که وکلا می‌توانند به مشتریان و مخاطبان خود ارائه دهند معرفی شده‌اند. با ادامه مطلب با ما همراه باشید.


 

هدایای ویژه روز وکیل

 

با نزدیک شدن به هفتم اسفند ماه و روز وکیل، بسیاری از افراد در پی تهیه هدیه برای این روز هستند. هدایایی که مناسب دفتر وکالت هستند و به مناسبت روز وکیل ارائه می‌شوند در ادامه معرفی شده‌اند:

 

 

ست هدیه ویژه وکلا

 

 

ست هدیه تبلیغاتی، هدیه‌ای بسیار مناسب است که با ترکیب چند هدیه نفیس در یک پک بسیار شیک ارائه می‌شود. این هدیه یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب به مناسبت روز وکیل خواهد بود.

 

ست هدیه ویژه روز وکیل

ست هدیه شامل پاوربانک، فلش و خودکار فلزی مناسب هدیه روز وکیل

 

 

 

 

ست فلاسک ویژه روز وکیل

ست فلاسک هوشمند

به همراه سررسید و پاوربانک 5000 میلی آمپر و جعبه پذیرایی چرمی

 

 

 

 

هدیه روز وکیل ست سررسید مدیریتی

ست سررسید ویژه هدیه به وکلا

سررسید قطع اروپایی، پاوربانک 10000 میلی آمپر، فلش و خودکار سواروسکی و هندزفری طرح ایرپاد

 

 

 

 

کتاب نفیس

 

کتاب‌های نفیس مانند کتاب خیام، کتاب حافظ، قرآن و... که از چرم، چوب و مس ساخته شده‌اند هدایای بسیار مناسبی برای دفتر وکالت و وکیل شما هستند.

 

 

کتاب نفیس هدیه ویژه روز وکیل

ست حافظ و قرآن بسیار شیک به همراه ساعت، خودکار و روان‌نویس مناسب هدیه روز وکیل

 

 

 

 

 

 

 

هدایای مناسبی که به وکلا می‌توانند به مخاطبان خود ارائه دهند

 

 

در گذشته تبلیغات وکلای دادگستری را در روزنامه‌ها یا بخش آگهی مجلات می‌دیدیم. خوشبختانه خیلی از این روش‌ها قدیمی شده و جای خود را به تبلیغات کاربردی‌تر و جذاب‌تری داده‌اند. امروزه هدیه‌های تبلیغاتی یکی از موثرترین روش‌هایی است که توجه وکلای زیادی را به خود جلب کرده است.

در اینجا لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی که برای وکلای دادگستری مناسب هستند را فراهم آورده‌ایم:

  1. توپ ضداسترس با طرح تندیس آبراهام لینکلن
  2. آهن‌ربا (مگنت) تبلیغاتی با طرح ماشین پلیس
  3. عروسک عقاب مخملی
  4. زیرلیوانی چرمی
  5. جاکلیدی تبلیغاتی با طرح خانه
  6. جلد کارت اعتباری
  7. توپ ضداسترس با طرح اسکناس
  8. قوطی پاپ کورن
  9. کاور وب‌کم
  10. فلش مموری تبلیغاتی
  11. خودکار یا روان‌نویس
  12. فولدر تبلیغاتی

1)   توپ ضداسترس آبراهام لینکلن

آیا می‌دانستید که آبراهام لینکلن قبل از اینکه رییس جمهور شود، وکیل و سیاست‌مدار بوده است؟ نه تنها تندیس لینکلن هدیه منحصربه‌فردی است، بلکه با نوعی فوم نرمی درست شده که مشتریان شما با فشار دادن آن در مواقع استرس آرامش می‌گیرند. همه ما خوب می‌دانیم که طی کردن مراحل قانونی و حقوقی هرکاری می‌تواند شدیدا استرس‌زا باشد.

این هدیه تبلیغاتی برای کدام وکلا مناسب‌تر است؟

وکیل مدنی، وکلای دولتی، وکلای عمومی

 توپ ضداسترس آبراهام لینکن

 

2)   مگنت ماشین پلیس

طراحی این مگنت فوق‌العاده است. با اینکه نورهای آبی و قرمز ندارد ولی باز هم مثل یک ماشین پلیس واقعی چشمگیر است. این هدیه تبلیغاتی برای وکلایی که با پرونده‌های جنایی یا مسائل راهنمایی و رانندگی سروکار دارند انتخاب بسیار خوبی به شمار می‌رود. می‌توانید اطلاعات خود را روی مگنت درج کنید و آن را به مشتری‌های خود هدیه دهید تا روی یخچال یا کمد فلزی محل کارشان نصب کنند.

این هدیه تبلیغاتی برای کدام وکلا مناسب‌تر است؟

وکیل کیفری، وکلای جرائم رانندگی (رانندگی در مستی،..) و نقض قوانین راهنمایی رانندگی

 

مگنت ماشین پلیس

 

3)   عروسک عقاب مخملی

عقاب نماد قدرت و آزادی است و عروسک مخملی آن هم شدیدا دوست داشتنی و جذاب است. می‌توان گفت تقریبا همه وکلا می‌توانند برای تبلیغ خدمات خود این هدیه را انتخاب کنند. همچنین، اگر مشتریان شما صاحب فرزند باشند، با این هدیه می‌توانید لبخندی بر لب‌های آنان بنشانید.

این هدیه تبلیغاتی برای کدام وکلا مناسب‌تر است؟

وکیل مدنی، وکلای حقوقی شرکت‌ها و موسسات، وکلای دولتی

 

 

عروسک عقاب مخملی

 

4)   زیرلیوانی چرمی

زیرلیوانی‌ وسیله مفیدی است که از لکه گرفتن میز جلوگیری می‌کند. چرا یک ست مخصوص زیرلیوانی به مشتریان خود هدیه نمی‌دهید؟ یک هدیه کاربردی که برای همه افراد مناسب است. زیرلیوانی چرمی ظاهر و بافت شیک و زیبایی دارد که می‌توانید لوگوی خود را به همراه یک پیغام قدردانی یا تبلیغ روی آن بنویسید. خود شما نیز می‌توانید یک ست مخصوص در دفتر خود داشته باشید و هنگام پذیرایی از مشتریان از آن استفاده کنید.

این هدیه تبلیغاتی برای کدام وکلا مناسب‌تر است؟

وکلای عمومی، وکلای حقوقی شرکت‌ها و موسسات، وکلای بخش خصوصی

 

 

زیرلیوانی چرمی هدیه تبلیغاتی وکلا

 

5)   جاکلیدی طرح خانه

خرید خانه یک تجربه هیجان‌انگیز برای مشتریان است. بهتر است برای کلیدهای جدیدشان یک جاکلیدی با طرح خانه به آنها هدیه بدهیم. به‌علاوه، این طرح می‌تواند برای وکلای خانواده یا افرادی که با مسائل حقوقی کودکان سروکار دارند هم یک هدیه تبلیغاتی عالی باشد. می‌توانید اطلاعات خود را روی این جاکلیدی درج کنید تا مشتریان برای سوالات یا مسائل حقوقی خود به آسانی با شما تماس بگیرند.

این هدیه تبلیغاتی برای کدام وکلا مناسب‌تر است؟

وکیل متخصص املاک و اراضی، مشاوران حقوقی املاک، وکیل خانواده

 

جاکلیدی ویژه هدیه تبلیغاتی وکلا

 

6)    جلد کارت اعتباری

جلدهای کارت اعتباری هدیه‌های آسان و به‌صرفه‌ای هستند که می‌توانید آنها را همه جا همراه خود داشته باشید. هدیه دادن جلد کارت تبلیغاتی نه تنها شما را برای شروع مکالمه آماده می‌کند، بلکه برای مشتریان هم کاملا به دردبخور است. این جلدها به راحتی در جیب لباس یا کیف جا می‌گیرند و می‌توانند همیشه در دسترس مشتری باشند.

این هدیه تبلیغاتی برای کدام وکلا مناسب‌تر است؟

وکیل دادخواهی، وکلای تسخیری، وکیل دادسرا

 

جلد کارت اعتباری ویژه هدیه وکلا

 

 

7)   توپ ضداسترس با طرح اسکناس

 

چه اشکالی دارد اگر کمی چاشنی طنز به تبلیغات خود اضافه کنید؟ حس شوخ‌طبعی باعث می‌شود وکالت شما برای مشتریان به یادماندنی‌تر شود. اگر دفتر یا شرکت وکالت شما با مسائل مالی، سرمایه‌گذاری، یا انواع سپرده سروکار دارد، توپ ضداسترس با طرح اسکناس صددلاری بهترین هدیه ممکن است!

این هدیه تبلیغاتی برای کدام وکلا مناسب‌تر است؟

وکلای املاک و اراضی، وکیل ورشکستگی، وکیل آسیب‌ها و صدمات شخصی

 

 

توپ ضداسترس

 

8)   قوطی پاپ‌کورن

 

کمتر کسی را سراغ داریم که به تنقلات نه بگوید! قوطی پاپ کورن یک هدیه عالی برای مشتریان جدید و قدیمی شماست. می‌توانید این ظرف تبلیغاتی را با یک پیام تبریک یا تشکر برای مشتریان قدیمی، یا با یک پیام خوش‌آمد صمیمی برای مشتریان جدید بفرستید. وقتی پاپ کورن یا خوراکی که برایشان فرستادید را نوش جان کردند، هنوز هم می‌توانند از ظرف تبلیغاتی شما استفاده کنند.

این هدیه تبلیغاتی برای کدام وکلا مناسب‌تر است؟

وکلای عمومی، وکلای حقوقی شرکت‌ها و موسسات، وکلای بخش خصوصی

 

قوطی پاپ کورن

 

9)   کاور وب‌کم

 

آیا برای حریم خصوصی مشتریان خود ارزش قائلید؟ به مشتریان خود یک کاور (پوشش) دوربین لپ‌تاپ هدیه دهید تا از این وسیله کاربردی استفاده کنند. برای تحت تاثیر قرار دادن مشتری می‌توانید نام یا لوگوی خود را روی این هدیه مقرون به ‌صرفه درج کنید. این هدیه تبلیغاتی برای پوشاندن وب‌کم لپ‌تاپ‌ها و مانیتورهای دوربین‌دار مناسب است.

این هدیه تبلیغاتی برای کدام وکلا مناسب‌تر است؟

وکیل کیفری، وکلای هنری، وکلای جرائم شغلی

 

 

کاور وب کم

 

10) فلش مموری تبلیغاتی

 

هنگام رسیدگی به پرونده‌های قانونی باید پیگیر اسناد و مدارک زیادی باشیم. فلش مموری هم برای نگه‌داری مدارک شما و مشتری‌تان بسیار سودمند است. همه مدارک مهم را در یک فلش مموری تبلیغاتی کپی کنید.

این هدیه تبلیغاتی برای کدام وکلا مناسب‌تر است؟

وکلای طلاق، وکلای خرید ملک، وکلای حقوقی شرکت‌ها و موسسات

 

فلش مموری تبلیغاتی ویژه هدایای وکلا

 

 

11) خودکار تبلیغاتی

 

فرقی نمی‌کند مشغول امضای قرارداد باشید یا نوشتن یادداشت در یک جلسه مهم، داشتن یک خودکار برای یک وکیل از اوجب واجبات است! شما می‌توانید خودکار تبلیغاتی که نام شرکت یا دفتر حقوقی خود را روی آن درج کرده‌اید را به مشتریان خود هدیه دهید. این یک روش آسان برای تبلیغ فعالیت‌های حقوقی شماست. خودکارهایی که قلم لمسی داشته باشند هم کار با صفحه نمایش لمسی را برای مشتریان آسان می‌کند.

این هدیه تبلیغاتی برای کدام وکلا مناسب‌تر است؟

وکلای تنظیم قرارداد، وکیل طلاق، وکلای املاک

 

خودکار تبلیغاتی ویژه وکلا

 

12)  فولدر تبلیغاتی

 

وقتی قرار است در دادگاه حضور داشته باشید، هم شما و هم موکل‌تان باید ظاهری آراسته و حرفه‌ای داشته باشید. فولدر تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین وسایلی است که برای مرتب کردن و محرمانه نگه داشتن مدارک استفاده می‌کنیم. قسمت‌های مختلفی برای قرار دادن کارت ویزیت، خودکار، و حتی شارژر تلفن همراه در یک فولدر وجود دارد.

این هدیه تبلیغاتی برای کدام وکلا مناسب‌تر است؟

وکلای کیفری، وکلای حقوقی شرکت‌ها و موسسات، وکلای ورشکستگی

 

 

فولدر تبلیغاتی هدیه ویژه وکلا

 

 

 

هدایایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، اکثرا در خارج از ایران استفاده می‌شوند و فقط تعداد بسیار کمی از آن‌ها در ایران وجود دارد. به طور مثال، فلش مموری تبلیغاتی، جاکلیدی، خودکار و فولدر در ایران وجود دارند. شما می‌توانید تعدادی از این هدایا را به سلیقه خود در یک ست هدیه مدیریتی به مخاطبان خود در یک جعبه شکیل هدیه دهید.


12/ فروردین/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف