WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چه هدایای تبلیغاتی برای کسانی که دورکاری می‌کنند مناسب است؟

چه هدایای تبلیغاتی برای کسانی که دورکاری می‌کنند مناسب است؟

3/ اردیبهشت/1399

هفته گذشته، میلیون‌ها نفر کارکردن در خانه را برای ترویج فاصله‌گذاری اجتماعی در پی شیوع ویروس کرونا، جایگزین رفت آمد روزانه به دفتر کار کردند. در حالی که این تلاش‌ها برای صاف کردن منحنی و کند کردن شیوع کوید-۱۹ برای سلامت عمومی ضروری بود، بی‌مبالاتی بود اگر ما به دشواری‌های چنین تغییر بزرگی در روند زندگی‌مان اذعان نمی‌کردیم.


اگرچه در ابتدا برگزاری جلسات از روی مبل خانه مثل یک رویا به نظر می‌رسد اما کار کردن از خانه مشکلات خودش را نیز دارد. در حالی که حفظ بهره‌وری درمیان بسیاری از حواس‌پرتی‌ها خود بسیار مشکل است، حفظ روحیه کار گروهی و اجتماعی بودن ممکن است دشوارتر باشد زیرا اکنون حتی از نظر جسمی نیز جدا از هم هستیم.

هدایای تبلیغاتی پیشکش انواع هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه و مفید را ارائه می‌دهد تا بتوانید در این زمان به کارمندان خود هدیه دهید تا از آن‌ها قدردانی کنید و ارتباط بیش‌تری با یکدیگر و به عنوان یک سازمان در راستای مأموریت مشترک خود داشته باشید.

 

شش محصول تبلیغاتی مورد علاقه ما برای متصل کردن نیروی کار از راه دور

 

1. لیوان تبلیغاتی:

لیوان قهوه یا چای، و یا لیوان دم نوش چه در شروع صبح و چه در بعد از ظهر که کارمندان تلاش می‌کنند تا با خستگی خود مقابله کنند، می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری آن‌ها و بازگشتن آن‌ها به کار باشد. لیوان تبلیغاتی که یک درب بسیار ایمن و قفل کشویی برای نوشیدنی دارد تضمین می‌کنند که مایعات بر روی لپ‌تاپ و یا مدارک مهم نریزد. در هر جرعه هم لوگوی شرکت شما، یادآوری می‌کند که آن‌ها جزئی از تیم شما هستند.

 

 لیوان دم نوش تبلیغاتی ویژه دور کاری

 

 

2. بخور سرد: 

در حالی که جایگزینی برای مراقبت پزشکی یا دارو نیست اما یک دستگاه بخور رو میزی می‌تواند یک داروی طبیعی مناسب برای پیشگیری یا درمان در اوج فصل سرما و آنفولانزا باشد. به گفته Healthline، استفاده از دستگاه بخور می‌تواند به تسکین یا کاهش علائمی مانند سرفه، گرفتگی بینی یا گلودرد کمک کند. این دستگاه بخور رومیزی حتی می‌تواند محیط را با نور ملایمی که ایجاد می‌کند تحت تاثیر قرار دهد و به راحتی از طریق درگاه  usb شارژ می‌شود. از همه چیز بهتر، این دستگاه بسیار کوچک است و جای کمی را اشغال می‌کند اما تاثیر بسیار زیادی دارد. این هدیه به کارمندان اعلام می‌کند که شما به سلامتی، تندرستی و راحتی آن‌ها اهمیت می‌دهید‌، که مطمئناً باعث می‌شود آنها قدردان شما باشند.

 

 بخور سرد تبلیغاتی ویژه دور کاری

 

 

3. کاور دوربین لپ تاپ:

به احتمال زیاد کارمندان شما در هفته‌های آتی، به جلسات آنلاین بسیاری دعوت می‌شوند. گاهی اوقات برنامه‌هایی مثل اسکایپ یا زوم به طور ناخواسته، حتی اگر به آن نیازی نباشد، وبکم را فعال می‌کنند و این موضوع می‌تواند شرایط نامناسبی را برای کارمندان شما به وجود آورد.

یک هدیه کوچک مثل Clip-On Privy Blocker / Cleaner Screen می‌تواند این اطمینان را به کارمندان شما بدهد که بسیار حرفه‌ای بمانند و تفاوت‌ها را ایجاد کنند. حتی اگر کودکان در اتاق در حال دویدن هستند، سگ‌ها به مامور پست پارس می‌کنند و همه در خانه پیژامه پوشیده‌اند.

علاوه بر این، این وسیله می‌تواند به عنوان پاک کننده صفحه نمایش هم به کار رود و گرد و غبار را از روی صفحه از بین ببرد.

 

کاور وب کم 

 

 

 

4. ایرپاد بلوتوثی:

چه کارمندان شما در خانه کار می‌کنند و چه در کافی‌شاپی با رعایت نکات ایمنی و اجرای فاصله گذاری اجتماعی، سر و صدای پس زمینه غیرقابل اجتناب است. گرچه ممکن است این سر و صدا را راهی آرامش بخش برای کار بدانند، اما گاهی اوقات برای تمرکز بر روی کار و یا برقراری یک تماس تلفنی، باید این سر و صدا را از بین برد. راه حل چیست؟ هدفون بلوتوث! ایرپادهای بلوتوثی بسیار مرتب در یک کیف قابل حمل که با لوگوی شرکت شما شخصی سازی شده است جا می‌شود.

 

 

 ایرپاد تبلیغاتی

 

5. پاوربانک:

اگر کارمندان شما در خانه‌های کوچکی زندگی می‌کنند و به کار کردن از خانه عادت ندارند، احتمال دارد که بر روی یک میز موقتی کار کنند و به اندازه کافی پریز برق برای شارژ هم‌زمان تلفن همراه و لپ‌تاپ در دسترس نداشته باشند. شاید آن‌ها پشت میز ناهار خوری خود کار می‌کنند و به علت داشتن وسایل اضافی درگیر بهم ریختگی کابل‌ها شده‌اند. در هر صورت، یک پاوربانک تبلیغاتی می‌تواند کمک بزرگی به آن‌ها باشد. چه بهتر که این پاوربانک وایرلس هم باشد.

 

پاوربانک تبلیغاتی وگر 

 

این فناوری پیشرفته کاربران را قادر می‌سازد تا دستگاه‌های خود را به صورت بی‌سیم شارژ کنند. ماه‌ها بعد از این، کارمندان این لطف شما را به خاطر می‌آورند که تلاش کردید تجربه دورکاری را برای آن‌ها تا حد ممکن ساده کنید. این هدیه کوچک، مطمئنا ناراحتی‌های به وجود آمده از این شرایط را کاهش می‌دهد.

 

 

6. موس پد:

چه شما جز افراد خلاقی باشید که ساعت‌ها در فوتوشاپ مشغول به کار باشید و چه جزو افرادی که کارتان با اعداد باشد و بیشتر روزتان را در اکسل صرف کنید، موس می‌تواند کار با رایانه را برای شما بسیار آسان کند. این موس پد تبلیغاتی به همراه استراحتگاه مچ دست ژلی، باعث می‌شود تا کارکنان شما در روزهای طولانی، به راحتی کار کنند و احساس کنند که واقعاً سرکار هستند.

 

موس پد تبلیغاتی

 

 

برای تهیه این هدایا و بررسی هدایای دیگر تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و در این خصوص با ما مشاوره کنید.


3/ اردیبهشت/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف