WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نمایشگاه کاشی و سرامیک و هدایای تبلیغاتی مناسب آن

نمایشگاه کاشی و سرامیک و هدایای تبلیغاتی مناسب آن

17/ اردیبهشت/1399

 نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک تهران (CERAFAIR) هر ساله در تیر ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه اولین بار در سال ۱۳۷۲ برگزار شد و از آن زمان، هر ساله با پیشرفت صنعت کاشی و سرامیک کشور بر وسعت و شکوه آن افزوده می‌شود. این نمایشگاه فرصتی برای گرد هم آمدن خیل عظیم تولید کنندگان مختلف صنایع و تجهیزات کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی کشور است. همچنین با حضور صنعتگران خارجی این حوزه، نمایشگاه ابعاد بزرگتری به خود می‌‌گیرد و موجب می‌شود ضمن ارائه‌ی پیشرفت‌های صنعتگران عرصه‌ی کاشی و سرامیک کشور در سطح جهانی، راه‌های تبادل اطلاعات درباره‌ی روش‌های نوین به کار گرفته شده در این حوزه در دیگر کشورها ساده‌تر و امکان‌پذیرتر شود. همچنین فعالان اقتصادی مشغول در این صنعت می‌توانند با استفاده از فرصت پیش‌آمده تعامل بیشتری با برند‌های خارجی داشته باشند.


 شاخه‌های مختلف حاضر در نمایشگاه

 

این نمایشگاه در شاخه‌های کاشی و سرامیک، ماشین آلات و تجهیزات، رنگ و لعاب، مواد اولیه، پخت سوم و شیرآلات، چینی بهداشتی، سرویس‌های بهداشتی، پخش کاشی بر گذار می‌شود. همچنین یک شاخه نیز به نشریات این حوزه اختصاص می‌یابد که در زمینه‌ی تبادل اطلاعات و افزایش ارتباطات این صنعت نقش موثری دارند. علاوه بر ۲۰۰شکرت داخلی شرکت کننده در این رویداد شرکت‌هایی از ۵۰ کشور دیگر مانند ایتالیا، اسپانیا، چین،‌جمهوری چک، آلمان، هلند، بلغارستان، کره‌ی جنوبی، هلند حضور دارند. شرکت‌کنندگان نیز در غالب‌های تولید کننده، هیات‌های اقتصادی و بازرگانی و گروه‌های آموزشی شامل اساتید و کارشناسان این حوزه هستند.

 

نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک

 

بازدیدکنندگان نمایشگاه

 

بازدید کنندگان این نمایشگاه عموما مهندسان دکوراسیون داخلی، انبوه‌سازان و سازندگان خَرد، توزیع کنندگان محصولات این صنعت و فروشندگان آن‌ها هستند. در این نمایشگاه که یکی از تخصصی‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های حوزه‌ی کاشی و سرامیک در منطقه است همچنین کارگاه‌های آموزشی و علمی در زمینه‌ی آخرین تکنولوژی‌های مورد استفاده در این صنعت برگزار می‌شود که به پربار بودن آن کمک شایانی می‌نماید.

 

هدایای تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک

 

یکی از موارد ثابت در تمامی نمایشگاه‌ها که به معرفی و عرضه‌ی آخرین محصولات شرکت کنندگان کمک می‌کند، ارائه‌ی هدایای تبلیغاتی است. این امر در نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک تهران نیز نقش بسزایی دارد. هدایای تبلیغاتی در ایونت‌ها و نمایشگاه‌های مختلف، در هر زمینه‌ای، یکی از موثرترین روش‌ها برای دیده شدن بیشتر و تبلیغات مفید است. تعدد و کثرت بازدید‌کنندگان و شرکت‌کنندگان در هر نمایشگاهی فرصتی برای بازخورد بیشتر تبلیغات توسط این هدایا را به وجود می‌آورند. حال اینکه نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک تهران یکی از بزرگترین و پربازدید‌ترین نمایشگاه‌های سالانه‌ی کشور است. نکته‌ی دیگر اینکه هر چه این هدایا متناسب‌تر با حوزه‌ی نمایشگاه باشند، این تاثیر بیشتر خواهد شد. از جمله هدایای مناسب برای این نمایشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

هدایای کوچک نمایشگاهی

 

این دست از هدایا معمولا شامل مواردی که در روزمره بسیار به کار می‌روند می‌شوند. چرا که تبلیغات در غالب این هدایا، باعث دیده شدن هرچه بیتشر نام برند و در نتیجه معرفی ساده‌تر و کم دردسرتر آن می‌شود. وسایل مناسب برای این هدایا می‌تواند نمونه‌هایی از جا کیلیدی یا جا کارتی باشد. البته که محوریت نمایشگاه هم در انتخاب نوع هدیه تاثیر دارد. مثلا ست مانیکور نمی‌تواند در نمایشگاه کاشی و سرامیک هدیه‌ی متناسبی باشد، در مقابل موس پد تبلیغاتی، خودکار، ساک دستی، فایل و لیوان می‌توانند موارد بسیار خوبی برای تبلیغات در این نمایشگاه باشند. موارد ذکر شده همگی شرط لازم ذکر شده یعنی پرکاربرد بودن را درند و استفاده‌ی مداوم از آن‌ها باعث تکرار دیده شدن نام برند توسط افراد مختلف و یادآوری مداوم آن‌ها می‌شود.

 

 

ست‌های مدیریتی تبلیغاتی

 

ست مدیریتی معمولا شامل یک پک از آیتم‌ها مختلف هستند که این آیتم‌ها بسته به هدیه دهنده و هدیه گیرنده انتخاب می‌شوند. ست‌های مدیریتی که اغلب مواقع شامل مواردی همچون  فلش مموری، جاکارتی، خودکار فلزی، شارژر فندکی، جا کلیدی و هارد اکسترنال هستند، می‌توانند در ذهن مخاطب تاثیری بسزایی گذاشته و منجر به یادآوری همیشگی نام برند هدیه دهنده شوند. چرا که این ست‌ها مواردی پرکار و ارزشمند را در بر دارند. ست‌های دیگری مانند ست خودکار و روان‌نویس و کتب نفیس هم می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای هدیه دادن به مدیران شرکت کننده در نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک باشند. نکته مهم در این بخش، تاثیری است که چنین هدایایی در ذهن یک مدیر از برند هدیه دهنده می‌گذارد.

 

هدیه ویژه نمایشگاه کاشی و سرامیک

 

پاوربانک تبلیغاتی

 

یکی از وسایلی که این روزها بسیار کاربرد دارد و مورد استفاده‌ی همگان قرار می‌گیرد پاوربانک است. در حال حاضر پاوربانک تبلیغاتی به یکی از اقلام ضرروری زندگی مدرن تبدیل شده است و  مصرف آن آنقدر زیاد است که معمولا هر فردی که یک گوشی هوشمند دارد اقدام به تهیه‌ی یک پاور بانک هم می‌کند. در این میان پاوربانک‌های تبلیغاتی میتوانند هدایای بسیار تاثیر گذاری باشند. هم در باقی ماندن برند تبلیغ شده در ذهن مخاطب  موثر هستند و هم در بیشتر دیده شدن نام برند و معرفی آن. چرا که وسیله‌ی پر کاربردی مانند پاوربانک در روزمره زیاد دست به دست خواهد شد و طی این فرایند معرفی و شناخت برند بیشتر و بهتر صورت می‌گیرد.

 

هدایای تبلیغاتی ویژه نمایشگاه کاشی و سرامیک

 

 

برای آشنایی با سایر هدایای تبلیغاتی مرتبط با نمایشگاه کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی و سفارش آن‌ها با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای دانلود لیست قیمت هدایای تبلیغاتی اینجا کلیک کنید.

 


17/ اردیبهشت/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف