WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
شش هدیه ای که کار در منزل را لذت بخش می‌کند

شش هدیه ای که کار در منزل را لذت بخش می‌کند

20/ اردیبهشت/1399

کارکردن از راه دور و در خانه یک هنجار جدید است. همان‌طور که در سال ۲۰۲۰ گزارش شد در ایالات متحده، ۵ میلیون کارمند که 3.6٪ از کل کارمندان ایالات متحده را تشکیل می‌دهند، حداقل نیمی از زمان کار خود را در خانه فعالیت می‌کنند و با دورکاری فعالیت را به اتمام می‌رسانند و واقعیت این است که کارمندان از راه دور با چالش‌هایی روبرو هستند که با چالش‌های موجود در دفتر کار به صورت حضوری متفاوت است.


این چالش‌ها از دست‌ندادن انگیزه، احساس درگیری یا ارزشمند‌بودن و مبارزه با تنهایی هستند.

در اینجا لیستی از شش هدیه تبلیغاتی برای شما تهیه کرده‌ایم که برای راحتی و لذت‌بردن کارمندان دورکار انتخاب شده‌است تا اعضای تیم با استفاده از آن‌ها احساس خوشحالی، خوشبختی، الهام داشته‌باشند و حس نظارت و مراقبت از جانب شرکت نیز به آن‌ها القا شود.

 

۱. چای کیسه‌ای

 

زمان نوشیدن چای رسیده است؟ کارمندان دورکار، مزایایی مثل مکالمات روزانه در کنار دستگاه تصفیه هوا، آب سردکن‌ها و قهوه سازها و ارتباط با همکاران ندارند، اما می‌توانید در شرایط دورکاری با اعضای تیم خود به صورت تک به تک در ارتباط باشید و با چای موجود در جعبه پذیرایی، هنگام نوشیدن چای، با یکدیگر معاشرت کنید.

محتویات این قوطی شامل: چای سیاه، چای سیاه لیمو، نعناع زراعی و چای سبز انار است.

 

چای کیسه ای تبلیغاتی

 

۲. لیوان تبلیغاتی

 

تعارف عالی برای یک چای فشرده به همکاران‌تان با یک لیوان تبلیغاتی کامل می‌شود. اعضای تیم از راه دور این لیوان را به یکدیگر هدیه می‌دهند، تا بتوانند در زمان سرو چای یا قهوه، در کنار هم و همزمان از نوشیدنی خود به همین ترتیب لذت ببرند. وقتی همه لیوان‌ها یکسان است، همه اعضا احساس می‌کنند که واقعاً عضو یک تیم هستند.

 

لیوان تبلیغاتی برای دورکاری

 

۳. میان وعده سالم

 

بعضی اوقات چیزهای زیادی در سلامت انسان تاثیر می‌گذارد و این میان وعده سالم نیز همین کار را انجام می‌دهد. هنگامی که کارمندان در منزل بتوانند با غرغره‌ای معده خود در نیمه ظهر کنار بیایند و آن را از بین ببرند، انگیزه بیشتر و بهتری برای کارکردن خواهندداشت.

تتقلات بدون ضرر؟ بله لطفاً.

 

آجیل

 

۴. مت یوگا دولایه

 

تشک‌های تیم یوگا را به تیم خود هدیه دهید و آن را بخشی از کارهای روزمره همه قرار دهید تا هر چند ساعت، 10-15 دقیقه همراه هم تمرین کنید.

حرکت کنید و فقط نفس بکشید. این تمرین کارمندان را تشویق می‌کند تا وقت خود را برای شروع کار مجدد و انگیزه ادامه کار استفاده کنند.

 

مت یوگا تبلیغاتی

 

۵. پتوی مخملی

 

یک هدیه بی‌نظیر به کارمندان در خانه بدهید که آن‌ها را تشویق به کار در محیط‌های مختلف در اطراف فضای زندگی خود کند. با یک پتوی مخملی می‌توانید این انگیزه را به کارمندان دورکار که می‌شناسید؛ هدیه دهید. محیط‌ها و دیدگاه‌های جدید حتی اگر اتاق دیگر خانه شما باشد، باعث ایجاد خلاقیت می‌شوند.

 

پتوی تبلیغاتی

 

۶. دستگاه بخور کوچک

 

بسیار مهم است که کارکنان از کار خود در خانه و محیط اطراف خود لذت ببرند. کار در محیطی که باعث شادی کارمند می‌شود، تأثیر زیادی در افزایش بهره‌وری فرد دارد. برای کارمندان، یک دستگاه مرطوب‌کننده هوا که اندازه کوچک نیز داشته‌باشد، بفرستید. این دستگاه تا ۸ ساعت هوا را پاک می‌کند، دارای ویژگی تغییر رنگ نور است و شادی کمی را برای محیط اطراف خود به ارمغان می‌آورد.

 

بخور سرد تبلیغاتی

 

نکات کلیدی

 

هدیه‌هایی را برای کارمندان در منزل ارسال کنید تا با افزایش انگیزه آنها باعث افزایش همکاری‌شان در تیم خود شوید. با افزایش خوشحالی کارمندان در خانه می‌توانید آنها را با انگیزه، خلاق و الهام‌بخش کنید تا بتوانند یک سفیر برای برند شما باشند. شما با هدیه‌دادن این محصولات در واقع به تبلیغ بیشتر نیز کمک می‌کنید.

  • پیوند تیمی را تشویق کنید.
  • معاشرت مجازی را تبلیغ کنید
  • یک محیط کاری الهام‌بخش ایجاد کنید.

20/ اردیبهشت/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف