WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
6 راه قدردانی از افراد زحمتکش در دوران کرونا

6 راه قدردانی از افراد زحمتکش در دوران کرونا

24/ اردیبهشت/1399

اگر قرار بر قدردانی و تشکر باشد، افراد زیادی در اطرافمان وجود دارند که باید از آن‌ها متشکر باشیم. اما اکنون در شرایطی که کرونا سراسر جهان را فرا گرفته است، همه ما باید متشکر زنان و مردانی باشیم که سخت تلاش می‌کنند تا جوامع ما را پا‌ برجا نگه دارند. از کارگران فروشگاه‌های مواد غذایی تا کارمندان بیمارستان‌ها، از پاکبان‌ها تا پرستاران و پزشکان، همه این روزها حق بزرگی بر گردن ما دارند. بنابراین امروزه تشکر کردن از این افراد مهم‌تر از گذشته است. اما ممکن است ندانید چگونه باید قدردانی خود را به آن‌ها نشان دهید. در این‌ مقاله برخی از بهترین پیشنهاد‌ها برای قدردانی از این افراد آورده شده است.


6 راه برای تشکر از افراد زحمتکش در ایام کرونا:

  1. در کوچه یک بنر دست‌ساز قدردانی بسازید.
  2. یک وعده غذایی خود را با رعایت نکات ایمنی به بیمارستان یا فروشگاه‌های لوازم ضروری بفرستید.
  3. این روز‌ها از جمله " از صمیم قلب متشکرم" بیشتر استفاده کنید.
  4. چند متن کوتاه تشکر آمیز بنویسید و به این افراد بدهید.
  5. بچه‌ها را هم وارد بازی کنید.
  6. هدیه‌ای کوچک به یکی از این مشاغل پر‌خطر بفرستید.
     

 

1. در کوچه یک بنر دست‌ساز قدردانی بسازید.

 

وقتی در خانه همسایه شما جشن تولدی برپا است و بادکنک‌هایی به در یا دیوار ساختمان وصل شده است، طبیعی است که این تزیینات توجه همه را به خود جلب می‌کند! شما هم می‌توانید از رویکرد مشابهی برای نشان دادن تشکر خود از افراد زحمتکش در ایام کرونا استفاده کنید. یک بنر تشکر‌آمیز درست کنید و در نزدیک صندوق پستی قرار دهید. هم‌چنین می‌توانید آن را از پنجره خانه هود به بیرون آویزان کنید. پیام شما می‌تواند اختصاصی یا عمومی باشد. مثلا شاید شما بخواهید از پرستاران به طور خاص تشکر کنید. در هر صورت این پیام صمیمانه نشان می‌دهد که شما قدر زحمت‌های آن‌ها را می‌دانید.

 

بنر تشکر در کوچه برای کسانی که در دوران کرونا زحمت می کشند

بنر قدردانی از کارکنان مشاغل ضروری در دوران کرونا

 

 

2. یک وعده غذایی را با رعایت نکات بهداشتی به بیمارستان یا سایر مشاغل پر‌خطر بفرستید.

 

افراد زیادی وجود دارند که ما برای تامین نیازهای اساسی خود به آنها تکیه می‌کنیم. در مواقع دشوار مانند ایام کرونا، سطح استرس آنها بالا‌تر از حد معمول است و زمان کمتری برای تهیه وعده‌های غذایی خواهند داشت. اگر قادر هستید یک یا چند وعده غذایی را به کارگران محلی یا تیم‌های مراقبت‌های بهداشتی ارسال کنید. شما می‌توانید وعده غذایی را از طریق آژانس ارسال کنید. بنابراین حتی دیگر نیازی نیست نگران ترک خانه باشید.

 

3. این روز‌ها از جمله " از صمیم قلب متشکرم" بیشتر استفاده کنید.

 

همه افراد قادر به حمایت از مشاغل پر‌خطر از طریق پرداخت هزینه نیستند. اما همه می‌توانند با گفتن " متشکرم" قدردانی خود را اعلام کنند. هر چقدر هم روز شلوغی داشته‌اید، فقط چند ثانیه طول می‌کشد تا لبخند بزنید و به افراد زحمتکش موجود در اطرافتان بگویید که از کار سخت آن‌ها قدردانی می‌کنید. تعجب خواهید کرد که چقدر این کار برایشان معنی دارد.

 

بنر دست ساز برای قدردانی از مشاغل پرخطر

جملات کوتاه تشکر

 

 

 

4. چند متن کوتاه تشکرآمیز بنویسید و به این افراد بدهید.

 

با نوشتن نامه تشکر و قدردانی خود را اعلام کنید. بسته به شرایط می‌توانید آن را تایپ کرده و از طریق ایمیل ارسال کنید. یا آن را با دست بنویسید و خودتان تحویل این افراد دهید.

 

 

5. بچه‌ها را هم وارد بازی کنید.

 

در روزهایی مانند حالا که کرونا ویروس در سراسر جهان وجود دارد، ممکن است شما هم وقت اضافی داشته باشید. کسانی که در خانه بچه‌های خردسال دارند، می‌دانند نگه داشتن آن‌ها در زمان تلاش برای کار‌های خانه دشوار است. پیشنهاد ما این است که به جای روشن کردن تلویزیون، سعی کنید طرح‌های قابل رنگ‌آمیزی با محوریت افراد زحمتکش، به آن‌ها بدهید. این به عنوان یک قدردانی است که بچه های خردسال می‌توانند در آن شرکت کنند. این کار از آن‌جا که تلاش معصومانه کودکان را در بر‌دارد، بسیار با ارزش است. هم‌چنین آن‌ها از سن کم با مفهوم قدردانی آشنا خواهند شد.

 

بچه ها را هم وارد بازی کنید

قدردانی کودکان از مشاغل ضروری

 

 

6. هدیه‌ای کوچک به یکی از این مشاغل پر‌خطر بفرستید.

 

اگر در حال حاضر برای یک کسب و کار تبلیغاتی کار می‌کنید، می‌توانید از وسایلی که خودتان تولید کرده‌اید برای افراد زحمتکش در ایام کرونا ارسال کنید. هم‌چنین انتخاب های مناسب و مقرون به صرفه‌ای وجود دارد که ارسال آن‌ها برای مشاغل پر‌خطر، می‌تواند یک لبخند دلنشین را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی موجود در بازار برای افراد زحمتکش عبارتند از:

  • لیوان‌ تبلیغاتی مناسب برای مسافرت
  • پاوربانک تبلیغاتی
  • بطری آب
  • مجله و روزنامه
  • هدایای تبلیغاتی کاهنده استرس
  • شکلات

اگر قصد دارید برای افراد زحمتکش در ایام کرونا یک هدیه بخرید، موارد موجود در این لیست را می‌توانید در سایت هدایای تبلیغاتی پیشکش مشاهده کنید. بعد از خرید یکی از این هدایای تبلیغاتی و هدیه آن به یک فرد که شغل پر‌خطری دارد، شما هم احساس بهتری خواهید داشت.

 

 

1. لیوان تبلیغاتی مسافرتی

هیچ چیز بدتر از شروع یک روز کاری بدون چای و قهوه نیست. حتی تصور رسیدگی به کار‌های روزانه بدون وجود کافئین ناممکن به نظر می‌رسد! افرادی که در روز‌های کرونایی تلاش می‌کنند، بیش از هر کس دیگری نیاز به تقویت دارند. داشتن یک لیوان تبلیغاتی مسافرتی بهترین راه برای مقابله با خستگی روز است. یک پیام الهام‌بخش روی لیوان بنویسید تا روحیه آن‌ها با هر بار دیدن آن تازه شود!

 

لیوان تبلیغاتی 

 

2. پاور بانک تبلیغاتی

برای بسیاری از مشاغل ضروری در ایام کرونا، روزها بسیار طولانی می‌گذرد. حتی ممکن است هنگام خدمت به مردم، ان‌ها در نزدیکی پریز برق نباشند که تلفن خود را همیشه با شارژ کامل نگه دارند. این باعث می شود گوش دادن به موسیقی یا برقراری ارتباط با خانوده برایشان کمی چالش برانگیز باشد. اگر می‌خواهید یک هدیه کاربردی به این افراد بدهید، یک پاور بانک بهترین گزینه است.

 

پاوربانک تبلیغاتی

 

3. قمقمه آب

برای همه ما در یک روز شلوغ و پر از دردسر، نوشیدن دائم آب در صدر لیست کار‌هایمان نیست. می‌دانیم که نوشیدن آب کافی، بسیار مهم است. در غیراین‌صورت ممکن است احساس بی‌حالی یا خواب‌آلودگی داشته باشیم. بهترین راه برای تشویق مصرف آب، داشتن یک بطری آب در کیف است. اگر قصد هدیه دادن یک قمقمه به افراد دارای مشاغل پر‌خطر در ایام کرونا داشته باشید، یک پیام جالب روی بطری بنویسید. در این‌صورت هدیه گیرنده تمایل بیشتری به حمل آن با خود خواهد داشت. در حقیقت این یک هدیه سخن‌گو خواهد بود از طرف شما به یک فردی که بیشترین زحمت را برای حفظ سلامتی‌مان در روز‌های کرونا انجام می‌دهد!

 

4. مجله و روزنامه

مطالعات نشان می دهد که روزنامه خواندن می‌تواند سطح استرس را کاهش دهد، احساس قدردانی را افزایش داده و حافظه را بهبود بخشد. در لحظات دشوار مانند زمانی که بیماری مانند کرونا وجود دارد، مقابله با استرس بسیار مهم است. به کارگران کار‌های ضروری یک مجله یا روزنامه با چند صفحه کاغذ خالی هدیه دهید تا روزهای خود را ثبت کنند، افکار خود را روی کاغذ بنویسند و کمی تخلیه شوند.

 

 

5. هدایای کاهنده استرس

حتما می‌دانید که استرس می‌تواند در بدن ویران‌کننده باشد. اختصاص زمانی برای توجه به آرامش ذهنی، یک جنبه مهم از سلامت کلی هر فرد است. به افراد زحمتکش در این ایام،  هدیه‌های کاهنده استرس بدهید تا کمی به کاهش اضطراب آن‌ها کمک کند. حتما امتحان کرده‌اید که فشار دادن یک اسلیم باعث کاهش خشم و استرس و اضطراب می‌شود.

 

6. شکلات

خوردن ناشی از استرس، یک امر واقعی و علمی است. بدون شک این کار عادت خوبی نیست. اما داده های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد داشتن کمی شکلات می‌تواند به افراد در این مورد کمک کند. مصرف متوسط شکلات باعث افزایش اندورفین‌ها می‌شود و این به افراد کمک می‌کند احساس شادابی کنند. اگر می‌خواهید کمی شادی را به لحظه‌های افرادی که این روز‌ها زحمت زیادی می‌کشند، اضافه کنید، شکلات‌های شخصی شده را به آنها هدیه دهید!

 

سخن آخر

 

در ایام کرونا که همه افراد زندگی پر استرسی را می‌گذرانند، افرادی هستند که با فداکاری، کار‌های ضروری جامعه را انجام می‌دهند تا بقیه آرامش داشته باشند. برای شاد کردن این افراد لازم نیست بودجه زیادی داشته باشید. خواه یک دست‌نوشته یا یک پیتزای غافلگیرکننده، هر کاری که برای نشان دادن قدردانی‌تان انجام دهید، با‌ ارزش است!

 

 


24/ اردیبهشت/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف