WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه از هدایای الکترونیکی برای رشد بیزینس خود استفاده کنیم؟

چگونه از هدایای الکترونیکی برای رشد بیزینس خود استفاده کنیم؟

3/ خرداد/1399

به دلیل نقش پررنگی که تکنولوژی در زندگی ما دارد، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. به عنوان یک صاحب کسب‌وکار، می‌توانید از محبوبیت تکنولوژی در استراتژی‌های بازاریابی خود بهره‌مند شده و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. از هدایای الکترونیکی برای رشد بیزینس خود استفاده کرده و وجهه‌ای مدرن، خوش‌فکر و امروزی از خود ارائه دهید.


 

چرا باید از هدایای الکترونیکی استفاده کنیم؟

 

اکنون که مشغول خواندن این مقاله هستید حتماً دارید از رایانه، موبایل یا تبلت خود استفاده می‌کنید. زندگی ما به تکنولوژی و وسایل الکترونیک وابستگی زیادی دارد و به لطف تکنولوژی انجام کارها سریع‌تر و آسان‌تر شده است.

اما ارتباط تکنولوژی با کسب‌وکار چیست؟ بحث بازاریابی که در میان باشد، هدف هر کسب‌وکاری بیشتر دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن است. یک روش فوق‌العاده برای ترویج کسب‌وکارتان این است که از کمپین‌ها و وسایلی استفاده کنید که مردم بیشتری به سوی آن جذب می‌شوند.

چون هدیه الکترونیکی شدیدا کاربردی، پراستفاده، و محبوب است، یک انتخاب عالی و موثر به شمار می‌آید. خیالمان راحت است که پس از رسیدن به خانه کسی این هدیه را دور نمی‌اندازد و تبلیغات ما را به دست فراموشی نمی‌سپارد.

فراموش نکنید که لازم نیست حتماً کسب و کار شما به حوزه تکنولوژی مربوط باشد تا از چنین هدایایی استفاده کنید. بالاخره همه مردم کم‌وبیش در زندگی و شغل خود با تکنولوژی و وسایل الکترونیکی سروکار دارند.

 

چگونه از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی استفاده کنیم؟

 

فرقی نمی‌کند حیطه شغلی شما چه باشد، خوشبختانه آنقدر ابزارهای الکترونیکی انعطاف‌پذیر و متنوع هستند که می‌توانند در هر سناریوی تبلیغاتی به کار گرفته شوند.

  • خودتان هم برای ترویج هدیه‌هایتان از تکنولوژی استفاده کنید. مثلا، می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی با فالوئر‌های خود صحبت کرده و آنها را در جریان قرار دهید. از فراخوان عمل‌هایی (Call to Action) استفاده کنید که باعث جلب توجه افراد بیشتری شود: «دو نفر از دوستانت را تگ کن»، یا «این پست را به اشتراک بگذار». هدیه‌ای را انتخاب کنید که بیشتر مردم دوست دارند به رایگان داشته باشند، سپس نام شرکت خود را بر روی آن چاپ کنید. در نتیجه فالوئرهای شما بیشتر می‌شوند و وسیله‌ای را هدیه می‌دهید که بیشتر به کار گرفته و بین اعضای خانواده، دوستان و همکاران مشتریانتان دست به دست می‌شود.
  • روش دیگر، هدیه دادن وسایل الکترونیکی در کنفرانس‌ها است. خصوصا اگر رویداد جذاب و پرجمعیتی باشد. هدایای کوچک تبلیغاتی را روی میزی در سالن کنفرانس بگذارید تا در دسترس شرکت‌کنندگان باشند. برای هدایای بزرگ‌تر هم می‌توانید یک بلیط در زمان کنفرانس به آنها بدهید و یا آدرس ایمیل‌شان را یادداشت کنید تا بتوانید در فرصتی مناسب این هدایا را به دستشان برسانید. اگر کسب‌وکار شما به حوزه تکنولوژی مربوط است، برگزاری کلاس یا کارگاه‌هایی که به چنین محصولات الکترونیکی مربوط می‌شود ایده خوبی است. نه تنها از وسایلی که لوگوی شرکتتان را دارد در کلاس استفاده می‌کنید (تبلیغ عملی)، بلکه تاثیر ماندگاری بر ذهن آنها نیز خواهید گذاشت.

بیایید نگاهی به لیست زیر بیندازیم تا ایده‌های خوبی در مورد هدایای الکترونیکی به دست آوریم:

 

اسپیکر تبلیغاتی

 

چه عاشق موسیقی باشد چه اهل رادیو یا پادکست، اسپیکر تبلیغاتی برای هرکسی مناسب است. شما حتی می‌توانید اسپیکر‌های بلوتوثی را به نمایشگاه بعدی خود بیاورید و آهنگ‌های جذابی پخش کنید. چرا کمی فضا را بهتر نکنیم و از چراغ‌قوه چشمک‌زن تبلیغاتی‌مان هم استفاده نکنیم؟! مشتری‌ها علاقه زیادی به این فضای صمیمی نشان خواهند داد و غرفه شما شلوغ‌تر از همیشه خواهد شد.

 

اسپیکر تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

 

قاب موبایل

 

آنقدر تنوع و جذابیت قاب‌های موبایل زیاد شده است که هیچ‌کسی دست رد به چنین هدیه‌ای نخواهد زد. قاب موبایل محل بسیار خوبی برای چاپ لوگوی شرکتتان است. از طرح‌ها و جنس‌های متنوع و جذابی استفاده کنید.

 

شارژر موبایل

 

هدیه دادن شارژر موبایل یک ایده شدیداً کارآمد و پراستفاده است. هیچ‌کس بدشان نمی‌آید یک شارژر یدک برای روز مبادا هدیه بگیرد. شارژر فندکی هم یکی دیگر از وسایل کاربردی است که بدون شک از آن استقبال خواهد شد.

 

تمیزکننده مانیتور

 

شاید هیچ‌گاه به دادن چنین هدیه‌ای فکر نکرده باشید. اما تمیزکننده صفحه یک وسیله جیبی و ماندگار و کاملا به‌دردبخور است. صفحه‌های موبایل همیشه پر از باکتری و کثیفی هستند. وقتی به مشتری تمیزکننده‌ هدیه می‌دهید نشان می‌دهید که برای او اهمیت زیادی قائل هستید.

 

کاور ضدآب

 

در فصل‌های بارانی و موقع تعطیلات بهترین زمانی است که می‌توانید کاور ضدآب موبایل هدیه دهید. طراحی بعضی از کاورها به گونه‌ای است که امکان کار با صفحه لمسی وجود دارد و اکثرا دارای بندی برای حمل آسان نیز هستند‌.

 

نگه‌دارنده موبایل

 

این روزها خیلی از افراد دوست دارند با موبایل خود فیلم و ویدئو نگاه کنند، یا موقع تماس ویدئویی گوشی را در یک جای ایمن قرار دهند. نگه‌دارنده موبایل ده‌ها کاربرد دیگر دارد که آن را به یک هدیه تبلیغاتی عالی تبدیل می‌کند. نگه‌دارنده‌های متنوعی با قابلیت اسپیکر و شارژر نیز در بازار موجود است.

 

کیف و کاور الکترونیکی

 

افرادی که وسایل الکترونیکیشان را همه جا همراه خود می‌برند به یک کیف مناسب نیاز دارند. وقتی شما یک کیف تبلیغاتی هدیه می‌دهید نه تنها اعتماد مشتری را جلب می‌کنید، بلکه هر جا که او با کیفی که لوگوی شما را دارد سفر کند، باعث تبلیغ کسب‌وکار شما می‌شود. فوق‌العاده است مگر نه؟

 

قلم لمسی

 

خودکار یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدار‌ترین هدایای تبلیغاتی است. اما در دنیای امروز باید به سراغ نوع دیگری از قلم‌ها برویم‌‌. قلم لمسی برای کار با صفحه لمسی بسیار مناسب است و به آسانی می‌توان آن را به افراد زیادی هدیه داد.‌

 

کاور وب‌کم

 

جلد یا کاور وب‌کم دوربین مانیتور را می‌پوشاند و حریم خصوصی کاربر را حفظ می‌کند. کاور وب‌کم یک هدیه فکرشده و عالی برای حفظ امنیت مشتری‌های شما است.

 

پد موس

 

هنوز هم افراد بسیار زیادی هستند که از موس استفاده می‌کنند و به یک موس پد ژله ای مناسب برای کارشان نیاز دارند. سطح موس پد آنقدر بزرگ است که می‌توانید طرح و لوگوی‌تان را به جذاب‌ترین شکل ممکن بر روی آن چاپ کنید.

 

 

موس پد

 

 

پهپاد

 

این یکی شاید منحصربه‌فردین هدیه تبلیغاتی باشد که لوگویتان را روی آن می‌زنید. این روزها پهپاد طرفداران زیادی پیدا کرده و برای عکاسی، معماری و حتی کشاورزی استفاده می‌شود. مردم هم کنجکاوی و علاقه زیادی به پهپادها نشان می‌دهند. می‌توانید یک پهپاد یا مینی‌پهپاد فوق‌العاده هدیه دهید و لوگویتان را روی ریموت و بدنه پهپاد بزنید.

 

هدایای خلاقانه دیگر

 

لیست بالا پرطرفدارترین هدایا را نوشتیم، اما وسایل الکترونیکی به همین‌جا ختم نمی‌شوند، می‌توانید به سراغ موارد دیگری مانند مچ‌بند هوشمند نیز بروید. از ویژگی‌های ارزشمند تکنولوژی در بازاریابی خود غافل نشوید و به مشتری‌های خود نشان دهید که شرکتی به‌روز هستید که برای نیازهای آنان اهمیت قائل می‌شوید.

 

برای راهنمایی در خصوص هدایای تبلیغاتی الکترونیکی با مشاوران شرکت پیشکش تماس بگیرید.


3/ خرداد/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف