WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
9 هدیه بی‌نظیر به مناسبت روز پدر

9 هدیه بی‌نظیر به مناسبت روز پدر

5/ خرداد/1399

هدیه روز پدر برای خیلی‌ها می‌تواند یک معمای سخت باشد! چه راهی بهتر از تقدیم یک هدیه خاص برای بزرگداشت پدرها در روز پدر سراغ دارید؟ البته اهدای هدیه به آن‌ها، به روز خاصی محدود نمی‌شود اما روز پدر، می‌تواند مناسبت زیبایی برای تکریم و تشکر از آن‌ها باشد. در اینجا برای خرید هدیه روز پدر، 9 ایده طلایی را با هم مرور می‌کنیم.


1. ساعت هوشمند

 

ساعت هوشمند، اولین مورد پیشنهادی فهرست ما برای هدیه روز پدر است. پدرها، همواره درگیر و مشغول کار هستند و به همین دلیل، اهدای هدیه‌ای که بتواند به آن‌ها در مدیریت زمان کمک کند، می‌تواند ایده‌ای عالی باشد. آن‌ها با استفاده از ساعت هوشمند علاوه بر مدیریت زمان، می‌توانند از دیگر قابلیت‌های جالبی که یک ساعت معمولی فاقد آن‌هاست، بهره‌مند شوند.

مثلاً ساعت هوشمند علاوه بر نمایش زمان، گزینه‌هایی برای تغییر تنظیمات زمانی، هشدارها، شمارش گام‌ها و حتی سوزاندن کالری دارد. حتی اگر پدرتان خیلی اهل ورزش یا بیرون رفتن نباشد، یک ساعت هوشمند هنوز هم می‌تواند برای استفاده آن‌ها در آینده‌ای نه‌چندان دور، گزینه خرید خوبی باشد.

می‌توانید از بین یک ساعت هوشمند آنالوگ یا دیجیتال یکی را به‌عنوان هدیه روز پدر انتخاب کنید و لوگو یا تصویر برندتان را طوری روی آن درج کنید که به‌راحتی قابل‌رؤیت باشد. یادتان باشد که ساعت‌های تبلیغاتی، هدایایی عالی هستند که به دریافت‌کنندگان این پیام را می‌رسانند که شما برای زمان آن‌ها ارزش قائلید.

 

ساعت هوشمند هدیه روز پدر

 

2. جا کارتی تبلیغاتی

 

یک ایده جذاب دیگر برای هدیه روز پدر! خیلی از آقایان هنوز هم برای ایجاد شراکت‌های تجاری یا گسترش شبکه‌های کاری، از کارت‌های ویزیت استفاده می‌کنند. این کارت‌ها می‌توانند حاوی مطالب زیادی درباره زمینه و وجهه‌ی کاری آن‌ها باشند.

اما بدون داشتن یک پوشش حرفه‌ای برای نگهداری، ممکن است کارت‌ها خم شده، بشکنند یا کثیف شوند. اهدای یک جاکارتی تبلیغاتی این امکان را برای گیرنده مقدور می‌کند که بتواند در هر زمان و هر مکانی، کارت‌های ویزیتش را در اختیار افرادی که لازم است، قرار دهد.

حتی اگر پدرتان در فضای کسب‌وکارهای این‌چنینی نباشد، اما احتمالاً باز هم برای مدیریت کارت‌های بانکی یا کارت ویزیت‌هایی که دریافت می‌کند، به یک جا کارتی نیاز دارد. بنابراین داشتن چنین آیتمی به او کمک می‌کند تا بتواند در مواقع ضروری و متناسب با نیاز، در کمترین زمان ممکن به هر یک از کارت‌هایی که لازم دارد، دسترسی داشته باشد.

 

جاکارتی تبلیغاتی مناسب هدیه روز پدر

 

3. ست‌های نوشیدنی

 

یادمان باشد که هدیه روز پدر، نمادی برای تکریم پدرهای عزیز است پس چه ایرادی دارد که با اهدای یک ست نوشیدنی، این روز را به یک رویداد خاص‌تر برای آن‌ها تبدیل کنیم؟ اهدای چنین هدایای تبلیغاتی می‌تواند، یک ایده بازاریابی عالی برای مردان باشد.

 

ست نوشیدنی 

 

4. دربازکن

 

با توجه به تصویر برند شما، اهدای یک بطری نوشیدنی بعضاً می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی خوب برای هدیه روز پدر باشد. اما گاهی هم اهدای یک دربازکن به‌عنوان یک ابزار مکمل و درعین‌حال، ساده، ایده خوبی است.

حتی اگر فردی هیچ استفاده‌ای از یک دربازکن نداشته باشد، یقیناً در مناسبت‌هایی مثل ضیافت‌های خانگی، موقعیت‌هایی پیش می‌آید که برای پذیرایی از میهمانان به آن نیاز پیدا کند. ما این ابزار را به دلیل مفید و کاربردی بودنش، یک هدیه تبلیغاتی خاص برای هدیه روز پدر می‌دانیم.

فرض کنید دریافت‌کننده‌ی این هدیه، میزبان یک ضیافت نوشیدنی باشد. اینجاست که یک دربازکن که نام یا لوگوی تجاری برند شما روی آن درج شده، ضروری‌ترین وسیله ممکن برای باز کردن درب بطری‌هاست. کارکرد این وسیله در چنین موقعیتی، حسن نیت زیادی نسبت به برندتان ایجاد کرده و باعث بهبود شاخص یادآوری برند می‌شود.

ضمناً دربازکن، وسیله‌ای است که علاوه بر امکان استفاده به‌دفعات نامحدود، می‌توان آن را به دیگران هم قرض داد. این یعنی یک ابزار بازاریابی عالی که علاوه بر گیرندگان، افراد دیگری را نیز در معرض مواجهه با نام و نشان تجاری برندتان قرار می‌دهد.

 

درباز کن

 

5. تی شرت تبلیغاتی

 

پدرها، افرادی فعال هستند. پس چرا به ایده‌ی اهدای لباسی که بتوانند در هر موقعیتی آن را بپوشند، فکر نکنیم؟

پیراهن‌های پولو، برعکس تی‌شرت‌ تبلیغاتی و کاپشن، لباس‌هایی کلاسیک هستند که تقریباً در هر مکانی شامل مراکز خرید، مدارس، میهمانی‌ها و... می‌توان آن‌ها را پوشید. به‌علاوه، این پیراهن‌ها را می‌توان با طیف گسترده‌ای از شلوارهای رسمی، شلوارهای جین، شلوارک‌ها و حتی شلوارهای کار ست کرد.

تصور کنید که با هر بار پوشیدن این پیراهن، نشان تجاری برندتان، در معرض دید چند نفر قرار می‌گیرد؟! پس روی این ایده هم به‌عنوان هدیه روز پدر، حسابی فکر کنید.

 

تی شرت تبلیغاتی هدیه ویژه روز پدر

 

6. کیف تبلت

 

آیا می‌خواهید از محبوبیت و رواج محصولاتی مثل نوت‌بوک‌ها، تبلت‌ها و... برای انتخاب هدایای تبلیغاتی نهایت استفاده را ببرید؟ یک کیف تبلت می‌تواند گزینه خوبی برای هدیه روز پدر باشد.

با این کار، نه‌تنها توجه زیادی را به نام یا نشان تجاری برندتان جلب می‌کنید، بلکه این پیام را می‌رسانید که ویژگی‌های جمعیت‌شناسی مشتریان هدفتان را نیز به‌خوبی می‌شناسید.

مطمئن باشید که دانشجویان، اساتید و مشاغلی ازاین‌دست، همه برای نگه‌داری از تبلتشان و محافظت از آن در مقابل خراشیدگی یا شکستگی به یک کیف تبلت نیاز مبرم دارند. تا چندی پیش، قلم و کاغذ، تمام چیزی بود که به آن نیاز داشتیم اما حالا و در عصر دیجیتال امروز، تبلت، وسیله‌ای است که تقریباً همه به آن نیاز دارند.

 

کیف تبلت

 

7. نظم دهنده کابل‌ها

 

به دلیل نیاز فزاینده نسبت به انواع دستگاه‌های الکترونیکی، به هم پیچیدگی سیم‌ها یا کابل‌های اتصال آن‌ها به یکدیگر، پدیده عجیب و دور از ذهنی نیست. قطعاً هیچ‌کس نمی‌تواند با یک فضای شلوغ، شلخته و درهم‌وبرهم کنار بیاید، پس چرا به وسیله‌ای برای حل این مشکل به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی فکر نکنیم؟

سازمان دهنده‌ی سیم، ابزاری بسیار کاربردی و مفید برای هدیه روز پدر است. این یک وسیله جدید و غیرمتعارف است که به حفظ نظم و ترتیب محیط اطراف کمک زیادی می‌کند و قطعاً می‌دانید پدرها، به وسایلی ازاین‌دست که زندگی را ساده‌تر می‌کنند، علاقه زیادی دارند!

 

نظم دهنده کابل ها

 

8. عینک‌های واقعیت مجازی (VR)

 

با استفاده از یک هدیه تبلیغاتی نوآورانه، امکان لذت بردن از فناوری روز را برای پدر و سایر اعضای خانواده فراهم کنید. استفاده از عینک‌های واقعیت مجازی، افراد را با تجارب و صحنه‌های جدید و هیجان‌انگیز از نوع تصاویر سه‌بعدی یا واقعیت مجازی مواجه می‌کند که نمونه آن‌ها در رسانه‌های سنتی وجود ندارد.

بنابراین شما می‌توانید با اهدای یک هدست واقعیت مجازی به‌عنوان هدیه روز پدر، تأثیر بسیار خوبی ایجاد کرده و با تبدیل فیلم‌های معمولی به واقعیت مجازی، تجربه دیداری جدیدی را برای گیرندگان این هدیه، رقم بزنید.

 

عینک واقعیت مجازی

 

9. هدفون

 

گوشی‌ها، هندزفری‌ها و هدفون‌های تبلیغاتی به دلیل کارایی و قابلیت استفاده بالا می‌توانند محصولات تبلیغاتی بسیار خوبی برای هدیه روز پدر باشند. خصوصاً اینکه صرفاً برای استفاده بزرگ‌سالان نبوده و کودکان نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

شما می‌توانید با درج نام یا نشان برند روی هر یک از این وسایل جانبی صوتی، آگاهی برندتان را افزایش دهید. هرچند که معمولاً از این وسایل به‌عنوان کالاهای تبلیغاتی استفاده نمی‌شود اما به‌هرحال می‌توانند تأثیر قابل‌توجه و معناداری روی گیرندگانشان داشته باشند.

 

هدفون

 

سخن آخر

هدیه روز پدر را می‌توان از میان گزینه‌های مختلفی انتخاب کرد اما واقعیت این است که فقط تعداد کمی از این گزینه‌ها، هدایای برجسته و خاصی محسوب می‌شوند. این هدایای برجسته می‌توانند به معنای حقیقی کلمه، گیرندگانشان را تحت تأثیر قرار داده و برای برند شما هم یک ابزار بازاریابی و ترفیعی فوق‌العاده باشند که در این مطلب از هدایای تبلیغاتی پیشکش، تلاش کردیم به بهترین موارد ممکن، نگاهی داشته باشیم.

 

5/ خرداد/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف