WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
3 هدیه الکترونیکی که به کارمندانتان انگیزه می‌دهند

3 هدیه الکترونیکی که به کارمندانتان انگیزه می‌دهند

7/ خرداد/1399

هدایای الکترونیکی و اساساً تقدیم هدیه به کارمندان چه کمکی به کسب‌وکار شما می‌کنند؟ قبل از پاسخ به این سؤال خوب است بدانیم که ارتقای روحیه کارمندان احساسات مثبتی در آن‌ها ایجاد می‌کند و وقتی احساسات مثبت در سراسر بخش‌های کسب‌وکارتان در جریان باشد، آنگاه جلب‌توجه مشتریانتان به آنچه عرضه یا ارائه می‌کنید، کاری به‌مراتب آسان‌تر خواهد بود. این یعنی باید تلاش کنید تا با تقدیم هدیه به کارمندان، خصوصاً هدایای الکترونیکی، آن‌ها را شاد و خشنود کنید.


هدایای الکترونیکی تبلیغاتی از آن ‌جهت که می‌توانند چالش‌های روزمره کارمندان را به یک چالش آسان‌تر تبدیل کنند، تأثیر مثبتی در آن‌ها ایجاد می‌کنند. این هدایای تبلیغاتی در انجام کارهای روزمره، نقش مهمی ایفا می‌کنند و در ارتقای تصویر برند، تأثیر زیادی دارند.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی که معمولاً نشان برند را روی خودشان دارند، شیوه‌های معمول انجام کارها در شرکت را با یکدیگر درهم‌ آمیخته و می‌توانند کسالت و خستگی ناشی از کار سخت روزانه را جبران یا متعادل کنند. بعلاوه، تقدیم هدیه به کارمندان این احساس را به آن‌ها القا می‌کند که آنچه آن‌ها انجام می‌دهند، چیزی فراتر از یک کار برای شماست که این به‌نوبه خود می‌تواند بهره‌وری بیشتر آن‌ها را در پی داشته باشد.

از سوی دیگر، تقدیم هدایای الکترونیکی تبلیغاتی به کارمندان، نوعی ابراز تشکر عملی در قبال کارهای آن‌ها برای شرکت است. تشکری که بی‌آنکه به‌صورت زبانی بیان شود، در عمل خود را نشان می‌دهد. این شبیه به یک پاداش ویژه و قابل‌توجه است که احساس وفاداری نسبت به شرکت را در کارمندان برمی‌انگیزد. آن‌ها با دریافت این هدایا، احساس می‌کنند که موردتقدیر قرار گرفته‌اند و شما برای آن‌ها ارزش قائل شده‌اید.

یادتان باشد همواره باید در وهله اول، به کارمندانتان به‌عنوان یک انسان و در وهله بعد، به‌عنوان یک کارمند نگاه کنید. اگر چنین نگرشی داشته باشید، آن‌ها نیز یقیناً قدردان شما خواهند بود. بنابراین چه‌بهتر که سریع‌تر دست‌به‌کار شوید و درباره پیاده‌سازی ایده‌ی تقدیم هدایای الکترونیکی به کارمندان دوست‌داشتنی و سخت‌کوشتان تردید نکنید.

ما در اینجا سه هدیه تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که اهدای آن‌ها می‌تواند، انرژی مثبت کارمندان را افزایش داده و باعث ارتقای چشمگیر سطح روحیه‌ی آن‌ها شود.

 

1. هاب USB تبلیغاتی

 

نسل جدید یا اصطلاحاً ملنیال‌ها که بازه سنی 18 تا 34 سال را شامل می‌شوند، بخش معناداری از نیروی کار را در کشورهای مختلف دنیا تشکیل می‌دهند. همان‌گونه که می‌دانیم، این افراد به ابداعات مفید و نوآورانه، علاقه زیادی دارند. زندگی در جهان مدرن یا همان عصر دیجیتال، باعث می‌شود که این نیروی کاری جوان، دریافت هدایای مبتنی بر فناوری را به دیگر اشکال هدایا ترجیح دهند.

دراین‌بین، محصولاتی مثل هاب‌های USB می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل و هوشمندانه برای هدایای تبلیغاتی الکترونیکی باشند. ازآنجاکه اکثر ملنیال‌ها، به‌طور هم‌زمان، از چندین دستگاه مبتنی بر USB استفاده می‌کنند، طبعاً به امکانات بیشتری برای اتصال گجت‌های هوشمندشان نیاز دارند و یک هاب USB با چندین درگاه اضافی، می‌تواند برایشان بسیار مفید و ارزشمند باشد.

این دستگاه‌های الکترونیک امکان شارژ گجت‌های هوشمند و بارگذاری یا انتقال داده‌ها را مقدور ساخته و مهم‌تر از همه، امکان دسترسی فوری را به وسایل دارای USB مثل گوشی، تبلت و... برای کاربران فراهم می‌کند.

بنابراین با اهدای یک USB Hub با نشان یا لوگوی اختصاصی برندتان، خودتان را بیش از قبل در معرض توجه قرار دهید!

 

2. پاور بانک تبلیغاتی

 

ضرورت و کارایی یک پاور بانک به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی الکترونیکی، شاید نیازی به توضیح اضافه نداشته باشد. همه می‌دانیم که گوشی‌های همراه و استفاده از آن‌ها در محیط کار، چقدر رایج است. کارمندان معمولاً در ساعات استراحت یا بعضاً حتی حین کار، از گوشی‌های هوشمندشان برای مکالمه، ارسال پیام، بازی، وب گردی و چک کردن صفحات اجتماعی‌شان در اینستاگرام، تلگرام، فیس‌بوک و... استفاده می‌کنند.

گوشی‌های هوشمند روزبه‌روز به یک ضرورت جدایی‌ناپذیر در زندگی تبدیل می‌شوند و به همین دلیل، اهدای یک پاور بانک به کارمندان می‌تواند برای آن‌ها بسیار ارزشمند باشد. این منابع ذخیره‌ی شارژ، قابلیت پایداری و در دسترس‌پذیری گوشی‌ها و سایر گجت‌های هوشمند را ارتقا می‌دهند و یک راهکار اساسی برای یکی از بزرگ‌ترین مشکلات عصر مدرن، یعنی باتری‌های رو به اتمام ارائه می‌دهند.

پاور بانک‌ها امکان شارژ دستگاه‌ها بدون نیاز به سوکت را برای کاربران مقدور می‌نمایند. افراد می‌توانند این دستگاه‌های پرتابل را با خود همراه نموده و در جاهایی که برای شارژ دستگاه‌هایشان به منبع برق دسترسی ندارند، از آن‌ها استفاده کنند. بنابراین یک پاور بانک تبلیغاتی می‌تواند یک پل ارتباطی خوب برای برند شما با جهان بیرونی باشد.

پس با اهدای یک پاور بانک تبلیغاتی که نشان یا لوگوی اختصاصی برندتان روی آن چاپ شده، از کارمندانتان به شکلی ویژه تقدیر کنید!

 

پاوربانک تبلیغاتی هدیه الکترونیکی ویژه کارمندان

 

3. هدفون تبلیغاتی

 

آیا احساس می‌کنید کارمندانتان انرژی لازم را ندارند؟ شاید موسیقی بتواند نسخه معجزه‌بخشی برای بیداری ذهن و جسم خفته‌ی آن‌ها باشد. موسیقی، راهکاری مؤثر در افزایش بهره‌وری و کاهش دغدغه‌های فکری است و یک هدفون می‌تواند، ابزاری عالی برای بهره‌مندی هر چه بیشتر از این اکسیر جادویی باشد!

اهدای هدایای الکترونیکی تبلیغاتی مثل هدفون می‌تواند به کاهش استرس و افسردگی و همین‌طور افزایش تمرکز و آرامش کارمندان حین انجام کار کمک زیادی کند که می‌توان از آن‌ها در مسیر رفت‌وآمد به محل کار و قبل از خواب هم استفاده کرد.

با اهدای یک هدفون مُنقّش به نشان تجاری برندتان، امکان گوش سپردن به موسیقی موردعلاقه را برای کارمندان فراهم کنید و در کنار آن، بیشتر و بیشتر دیده شوید!

 

سخن آخر

هدایای الکترونیکی تبلیغاتی قدرت زیادی در ترویج نام برند و ارتقای تصویر آن دارند. آن‌ها می‌توانند ضمن افزایش روحیه کارمندان، نشاط را برای آن‌ها به ارمغان بیاورند. در این مطلب سه محصول تبلیغاتی کاربردی را معرفی کردیم که با در نظر گرفتن جوانب و شرایط می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی مؤثر استفاده کنید.


7/ خرداد/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف