WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
4 نوع از هدایای تبلیغاتی که مردم عاشق آنها هستند

4 نوع از هدایای تبلیغاتی که مردم عاشق آنها هستند

21/ خرداد/1399

همه ما چیزهای رایگان را دوست داریم. اما آیا شما از دریافت خودکار تبلیغاتی رایگان خوشحال می‌شوید؟ زمانی فرا می‌رسد که هر شرکتی به یک کالای تبلیغاتی ویژه، فراتر از حد معمول، نیاز دارد. خواه برای یک رویداد بزرگ، مثل هدیه‌دادن به کارمندان یا مشتریان، یا دلایل کاملاً متفاوت دیگر. در هر صورت هر شرکتی به یک هدیه تبلیغاتی، که مخاطبان مورد هدف او آن را دوست داشته باشند نیاز دارد. اصولا چه اتفاقی می‌افتد، زمانی که چیزی را دوست داشته باشیم؟ در واقع آن را نگه می‌داریم، از آن استفاده می‌کنیم و با آن ارتباطات مثبتی برقرار می‌کنیم. بنابراین با دادن هدایای تبلیغاتی ویژه، شروع به گسترش محبوبیت برند خودتان در میان مردم می‌کنید!


در ادامه به 4 نوع از هدایای تبلیغاتی که مردم عاشق آنها هستند و به اثربخشی تبلیغات شما کمک می‌کنند، اشاره می‌کنیم.

 

1. هدایای تبلیغاتی غیر منتظره

 

مشتریان معمولا دوست دارند که با انواع هدایا یا کالای تبلیغاتی غیر منتظره خوشحال شوند. محصولات خلاقانه و دارای نوآوری که مردم حتی نمی‌دانستند وجود دارند، مطمئناً تاثیرگذار هستند. اما قبل از اینکه مشتریان خود را خوشحال کنید، باید با منحصر‌به‌فرد بودن ایده هدیه خود آنها را جذب کنید. مثلا اگر یک مشتری در رویدادی هشتمین خودکار تبلیغاتی خود را دریافت کند، مطمانا خوشحالی او به سرعت از بین خواهد رفت. چگونه می‌توانیم مشتریان را با هدایای تبلیغاتی غیرمنتظره غافلگیر کنیم؟ خب، یافتن کالاهای غیر قابل پیش‌بینی تحقیقات زیادی را می‌طلبد و اصولا آنها در صفحه اصلی یک وب‌سایت فروش هدایای تبلیغاتی معمولی پیدا نمی‌شوند. در واقع در تلاش برای غافلگیر‌کردن مشتریان، خودتان باید خلاقانه و جسورانه فکر کنید. اگر در این زمینه به کمک نیاز دارید، شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش، با ایده و هدایای تبلیغاتی منحصر‌به‌فرد می‌تواند همراه شما باشد و پیشنهادات عالی به شما بدهد.

 

هدایای تبلیغاتی غیرمنتظره

 

2. هدایای فکر‌شده

 

مشتریان می‌خواهند بدانند که آیا شما قبل از حضور در رویداد یا نمایشگاه تجاری خود به فکر نیازهای آنها بوده‌اید یا خیر. انواع چتر، بالم لب و بطری‌های آب، مواردی از هدایای فکر‌شده‌ای هستند که می‌توانند خدمات یک رویداد یا نمایشگاه تجاری را تکمیل کنند. به عنوان مثال اگر میزبان مسابقه‌ای هستید، یکی از مهمترین وسایلی که می‌توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی بدهید، یک بطری آب با تبلیغ برند خودتان است. شرکت‌کنندگان در این مسابقه تشنه هستند و یک بطری آب نشان می‌دهد که شما از قبل به فکر نیازهای آنها بوده‌اید. به‌همین‌دلیل مردم عاشق دریافت هدایای تبلیغاتی که از قبل در مورد آنها فکر شده است، هستند. شما با این کار به آنها نشان می‌دهید که اولین کالایی را که پیدا کرده‌اید سفارش نداده‌اید و برای انجام این کار، با توجه به مخاطبان مورد هدف خود و شرایط رویداد، وقت گذاشته‌اید.

 

هدایای تبلیغاتی فکر شده

 

3. هدایای با ارزش ذاتی بالا

 

هدایای با ارزش ذاتی بالا، کالاهایی هستند که مشتریان شما قصد نگه‌داشتن آنها را دارند. طبق تحقیقات ASI، سودمندی (مفید و کاربردی بودن هدیه) بسیار مهم است. دلیل اصلی نگهداری هدایای تبلیغاتی توسط مشتریان در ایالات متحده، این است که کالای مورد نظر مفید باشد. هدیه‌ای که آنها می‌توانند چندین بار از آن استفاده کنند، بسیار کاربردی‌تر از چیزی است که آنها فقط برای یک روز می‌توانند استفاده کنند. در این زمینه هدایای مرتبط با فناوری همیشه مفید و کاربردی هستند. پاوربانک تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و اسپیکر تبلیغاتی، همگی در زندگی روزمره قابل استفاده هستند و همین امر باعث جذابیت بیشتر آنها برای مشتریان می‌شود. این محصولات هدفمند هستند و بعید است که هیچکدام از آنها از بین بروند. کالاهای با ارزش درک‌شده بالا (توسط مشتری) نیز از کیفیت بالاتری ساخته شده‌اند. به عنوان مثال انواع خودکار همیشه کاربردی هستند، اما کیفیت آنها همان چیزی است که باعث می‌شود آنها را با ارزش کند. در نتیجه محصولاتی را سفارش دهید که برای مشتریان مفید باشند، اما درعین‌حال به اندازه کافی بادوام باشند تا چندین بار مورد استفاده قرار بگیرند.

 

هدایای تبلیغاتی با ارزش

 

4. هدایایی برای خودنمایی

 

کالاها و هدایای تبلغاتی خوب، از جمله مواردی هستند که قصد خودنمایی دارند. در واقع هربار که مشتری شما از ساک دستی تبلیغاتی، بطری آب یا هدیه تبلیغاتی دیگری از شرکت شما استفاده می‌کند، به نوعی افراد اطراف او نیز متوجه نام و برند موجود بر روی کالاها می‌شوند. با استفاده مداوم از یک هدیه تبلیغاتی، شرکت شما نیز خودنمایی می‌کند. مشتریان عاشق این هستند که هدایایی با کیفیت بالا و دارای آخرین ورژن دریافت کنند، بنابراین با دادن این نوع هدایای تبلیغاتی کسب‌و‌کار خود را ارتقا دهید. برندهای خرده‌فروشی یک گزینه هوشمندانه برای کالاهای تبلیغی با کیفیت بالا و خوش‌ساخت هستند. مشتریان به برندهایی که می‌شناسند اعتماد دارند، به خصوص هنگامی که این برند به دلیل کیفیت بالا شناخته می‌شود.

 

هدایای تبلیغاتی برای خودنمایی

 

مردم همیشه به دنبال غیر منتظره‌ها هستند و عاشق دریافت هدایایی هستند که فکر‌شده، مفید و منحصر‌به‌فرد می‌باشند. هدایای تبلیغاتی بسیار مهم هستند، زیرا باعث تقویت روابط بین شرکت‌ها و مخاطبان مورد هدف آنها می‌شوند. درحالی‌که تحقیقات می‌تواند در مورد اثربخشی هدایای مختلف به شما کمک کنند، مهم است که نیازهای مخاطب خود را در زمان سفارش هدایا به خاطر بیاورید. 4 نوع از هدایای تبلیغاتی که مردم عاشق دریافت آنها هستند را به خاطر بسپارید تا در عوض مشتریان نیز شرکت شما را به خاطر بیاورند.

 


21/ خرداد/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف