WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چرا کتب نفیس تبلیغاتی، هدیه‌ای بسیار مناسب هستند؟

چرا کتب نفیس تبلیغاتی، هدیه‌ای بسیار مناسب هستند؟

25/ مرداد/1398

به دنبال هدیه‌ای لوکس برای افراد خاص هستید؟ نمی‌دانید چه هدیه‌ای برای افراد فرهنگی مناسب است؟ شخصی که برای هدیه دادن انتخاب کرده‌اید متدین است و شما هنوز هدیه مناسب برای او پیدا نکرده‌اید؟ این مطلب را بخوانید تا متوجه شوید کتب نفیس این ویژگی‌ها را دارند یا خیر.


کتب نفیس نظیر قرآن کریم، دیوان حافظ، رباعیات خیام و... جزء هدایایی به حساب می‌آیند که هیچ تاریخ انقضایی شامل حالشان نمی‌شود. کتب نفیس همواره برای کسانی که بویژه اهل مطالعه و به قولی اهل دل هستند، انتخابی ایده آل به حساب می‌آید.کتب ن فیس نظیر دیوان حافظ با تصحیح " قزوینی و غنی " از جمله نسخ معتبر می‌باشد.

هدایای تبلیغاتی پیشکش، نسخه‌های کتب نفیس با بهترین کیفیت جلد، کاغذ، بسته بندی را با قیمت مناسب ارائه می‌کند.    

قرآن از آن دست کتب نفیس است که پتانسیل آرامش بخشی را با خود به هرجا می‌برد. شما می‌توانید انواع متنوعی از این کتاب را در هدایای تبلیغاتی پیشکش رویت نموده و برحسب بودجه و سایر فاکتورهای مدنظرتان، دست به انتخاب و خرید بزنید.

کتاب حافظ چرم تبلیغاتی

کتاب حافظ چرمی تبلیغاتی

 

 

 

به چه کسانی کتب نفیس هدیه بدهیم؟

کتب نفیس تبلیغاتی موجود در شرکت پیشکش، متناسب با هر سلیقه و البته بودجه‌ای به فروش می‌رسد. نکته حائز اهمیت اینجاست که این هدایای نفیس غالبا برای چه کسانی مناسب هستند؟! پیشکش در راه انتخاب با شماست؛ با هدایای تبلیغاتی پیشکش همراه باشید.

کتب نفیس تبلیغاتی، مناسب مدیران

کتب نفیس، هدیه‌ای خاص و لوکس برای طبقه مدیران می‌باشد. این کتب از کاغذهای مرغوب همراه با جلد چرم یا جیر، جعبه‌های شکیل، در قَطع های متنوع و با ترکیبی از چرم و چوب و مس، در هدایای تبلیغاتی پیشکش به فروش می‌رسند.

در راستای انتخاب هدیه ویژه مدیران به نکات زیر توجه فرمایید:

- مناسبت خوبی را برای هدیه دادن به مدیران انتخاب نمایید. در این راستا حوزه فعالیت و نوع کسب را هسته اصلی درانتخاب مناسبت در نظر بگیرید. به عنوان مثال چنانچه حوزه فعالیت شما، مهندسی است؛ روز مهندس یک انتخاب به جا می باشد. البته شاید مناسبت مد نظرشما، موقعیتی در تقویم متداول نداشته باشد؛ مثلا بازه زمانی افزایش فروش شرکت و....

- هدایای مدیران گرانبها و لوکس می باشند؛ البته گاهی ارزش باطنی هدیه از ارزش ریالی آن مهم تراست. به عنوان مثال دیوان رباعیات خیام که بایستی هرشخصی درطول عمرخود، حداقل یکبارآنرا بخواند. کتابی که درآن مفاهیم عمیق زندگی و مرگ با تعابیر شاعرانه وازدیدگاه یک فیلسوف شاعر به رشته تحریر درآمده است.

رباعیات خیام چهارزبانه (فارسی، انگلیسی، عربی، آلمانی) از محصولات فرهنگی ویژه هدایای تبلیغاتی پیشکش می‌باشد که دست شما را برای هدیه دادن به دوستان غیرفارسی زبانتان باز می‌گذارد.

- کتب نفیس، به دلیل جنبه رسمی شان، انتخابی فوق العاده متناسب با جایگاه مدیران به حساب می‌آیند. هدایای تبلغاتی پیشکش، به ویژه این هدیه را برای مدیران و در کل اشخاصی که از جایگاهی بالا برخوردارند، پیشنهاد می‌دهد.

کتب نفیس مناسب مخاطبان و مشتریان شرکت‌ها

هدایای تبلیغاتی پیشکش، کتب نفیس را برای مخاطبان و مشتریان پیشنهاد می‌دهد. در فرهنگ ما ایرانیان، حداقل سالی چندین بار ناگزیر از استفاده کتب نفیس در مراسم‌های ویژه می‌باشیم. تصور کنید که شب یلدا، دیوان حافظ هدیه شما به مخاطبانتان، به جای شما درکنار او خواهد بود.

کتب نفیس مناسب هدیه به اشخاص خاص

مطمئنا برای شما هم پیش آمده است که دربرهه ای از زمان، شخصی درقامتی پررنگ ترازبقیه در کنارتان باشد. یک فرد خاص، که دوست دارید شما نیز در خاطرش ماندگار گردید. هدایای تبلیغاتی پیشکش، کتب نفیس را برای خاطره سازی در ذهن مخاطبتان، به شما پیشنهاد می‌دهد.

کتاب قرآن نفیس تبلیغاتی

قرآن نفیس جیر و مس تبلیغاتی

 

 

 

مشخصات کتب نفیس تبلیغاتی

  • متریال جلد و جعبه کتب نفیس

در پیشکش گیفت انواع کتب نفیس ازجنس چرم طبیعی، جیر، چوب، مس و... موجود می‌باشد. شما می‌توانید کتب نفیس را با پلاک مولتی استایل  و حک لیزر و با درج لوگوی خود هدیه دهید. جعبه‌های چوبی، چرمی یا جیر درب‌دار، انواع متداول کاور کتب نفیس می‌باشند.

  • نوع کاغذ کتب نفیس

کتب نفیس پیشکش از انواع کاغذ گلاسه یا ساده تولید می شوند. ضخامت کاغذ (گراماژ) فاکتوری تاثیرگذار بر قیمت کتب نفیس می‌باشد.

  • قطع کتب نفیس

 کتب نفیس پیشکش، در سه قَطع جیبی (12* 17)، وزیری (17*25) و رحلی (25*35) موجود می‌باشند.

  • چاپ کتب نفیس

 کتب نفیس هدایای تبلیغاتی پیشکش که با کاغذ گلاسه هستند، با چاپ چهاررنگ (زرد، آبی، قرمز، مشکی) می‌باشند. این چهاررنگ، خود شامل طیف وسیعی از رنگ‌ها برای چاپ می‌گردند.

  • خط کتب نفیس 

نستعلیق، تایپی و نسخ، انواع خط مورد استفاده درکتب نفیس می باشند. ساده ترین خط، خط تایپی و متداولترین برای دیوان اشعار، خط نستعلیق؛ خواناترین نوع خط، خط نسخ که نمونه بارز آن خط عثمان طه در تحریر قرآن کریم می‌باشد.

  • تذهیب کتب نفیس

راهکاری برای جلوه بخشی به کتب نفیس می باشد. تذهیب برای حاشیه، سرسوره ها، مقدمه و موخره کتب مقدس متداول می‌باشد.

 

کتب نفیس موجود در شرکت تبلیغاتی پیشکش از انواع مرغوب منتشر شده از سوی ناشران برتر می‌باشند. انتخاب کتب نفیس به عنوان، هدیه‌ای لوکس و شیک، پیشنهاد کارشناسان فروش شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش به شما می‌باشد.


25/ مرداد/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف