WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
6 مزیت لباس‌های تبلیغاتی بر تجارت یک برند

6 مزیت لباس‌های تبلیغاتی بر تجارت یک برند

5/ تیر/1399

نام برند خود را به سفیران تبلیغاتی با کمترین هزینه بسپارید تا در کمترین زمان اسم‌ورسم شرکت شما را در سطح یک شهر، کشور و حتی جهان بر سر زبان‌ها بیاندازند. لباس‌های تبلیغاتی ترویج دهنده نام برند شما هستند که اگر از آن‌ها بهره گیرید، آینده کسب‌وکار شما را تضمین می‌کند.


لباس‌های تبلیغاتی تأثیر زیادی بر روی هر نوع تجارت دارند. در هر زمانی که لوگو و نام یک برند به سراسر جهان رسوخ کند، آن برند فرصت یک بازاریابی قدرتمند را خواهد داشت. نام تجاری یک شرکت بر روی لباس‌ها سبب دیده شدن بیشتر یک مجموعه در دنیا می‌شود که شهرت آن را به گوشه گوشه شهرها می‌برد. این دقیقاً یکی از مزایای لباس‌های تبلیغاتی است.

در ادامه به معرفی شش مزیت لباس‌های تبلیغاتی بر یک برند می‌پردازیم.

 

1-   تیم خود را با لباس تبلیغاتی متحد کنید

 

لباس‌های تبلیغاتی را، راهی برای متحد کردن کارمندان خود بدانید. لباس‌های یک شکل سبب می‌شود که کارکنان یک مجموعه با یکدیگر احساس وحدت کنند و در کارها کمک‌رسان هم باشند.

در حقیقت لباس‌های یک شکل که با لوگوی یک شرکت طراحی شده‌اند به کارمندان این حس را القا می‌کنند که همانند اعضای یک تیم ورزشی هستند و باید با همکاری یکدیگر برای پیروزی بجنگند.

 

2-   کارمندان شما با لباس‌های تبلیغاتی، یک شکل به نظر می‌آیند

 

تصور کنید، وارد یک فروشگاه بزرگ شده‌اید و تمام کارکنان آن مجموعه با لباس‌های شخصی حضور دارند. در این حالت شما دچار سردرگمی می‌شوید که کدام‌یک از این افراد از کارکنان فروشگاه است و کدام‌یک مشتری!

زمانی که یک مجموعه به کارمندان خود اجازه دهد تا با لباس شخصی به محل کار بیایند، انسجامی بین آن‌ها به وجود نمی‌آید. همین امر باعث می‌شود که مشتریان به راحتی، پرسنل یک مجموعه را تشخیص ندهند و یک بی‌اعتمادی بی‌دلیل در آن‌ها شکل بگیرد.

لباس‌های تبلیغاتی

لباس‌های یک شکل باعث جذب مشتریان می‌شود

 

3-   لباس‌های تبلیغاتی باعث علاقه‌مندی افراد به برند شما می‌شود

 

هنگام طراحی لباس‌های تبلیغاتی نهایت سلیقه و دقت را به خرج دهید و از وسایلی استفاده کنید که پیراهن‌های شما را چشم‌نواز می‌کند. سپس لباس‌ها را در مناطق گوناگون شهر توزیع کنید.

 از یک جمله پر مفهوم یا یک طرح زیرکانه استفاده کنید تا زمانی که شخصی آن را می‌بیند در ذهنش این سؤال ایجاد شود، این شرکت چیست؟ حیطه فعالیت آن در چه حوزه‌ای است؟ فراموش نکنید که حتماً یک شماره تماس یا آدرس وب‌سایت نیز بر روی لباس‌ها حک نمایید.
با این کار، ذهن افراد درگیر شده و برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ برند شما خواهند آمد.

 

4-   فرهنگ سازمانی شما در لباس تبلیغاتی نمایان می‌شود

 

لباس‌های تبلیغاتی نمایانگر فرهنگ سازمانی یک برند هستند. اما منظور از فرهنگ سازمانی چیست؟

هر شرکت در یک حرفه و کسب‌وکاری مشغول به فعالیت است که پوشش کارمندان آن مجموعه متناسب با نوع فعالیتشان متفاوت می‌شود. به طور مثال خانم‌هایی که دامن‌های کوتاه به تن می‌کنند و کلاه بر سر می‌گذارند، نشان دهنده مشاغل صنعت هوایی است. یا آقایانی که لباس‌های سرهمی بنددار بر تن دارند در حیطه صنعتی مشغول به کارند. افرادی که تی‌شرت آستین کوتاه و رنگی می‌پوشند در واحدهای سرگرمی حضور دارند.

در حقیقت هر سازمان با انتخاب لباس‌های متحدالشکل برای کارمندان که آرم مجموعه بر روی آن حک شده، فرهنگ و نوع کسب‌وکار خود را نشان می‌دهد. پس دقت کنید که پرسنل شما خوش‌پوش باشند زیرا آنان ترویج دهنده برند شما در کوچه و خیابان هستند.

لباس‌های تبلیغاتی

لباس‌های هر مجموعه گویای فعالیت آن‌ها است

 

5-   لباس‌های تبلیغاتی راهی برای پیوند با مشتریان وفادار

 

لباس‌های تبلیغاتی راهی است تا بتوانید شور و اشتیاق مشتریان خود را به صورت همیشگی دریافت کنید. لباس‌های منقش شده به لوگوی برند خود را یا در فروشگاه بفروشید یا به مشتریان خود هدیه دهید.

با این کار مشتریان شما فوراً به سفیران تبلیغاتی تبدیل می‌شوند که برند شما را در سطح شهر تبلیغ می‌کنند.

 

6-    لباس‌های تبلیغاتی باعث تحسین برند شما می‌شود

 

زمانی که  یک لباس، کلاه و یا هر شی‌ء دیگر با طراحی منحصربه‌فرد عرضه شود، نام و اعتبار برند شما را بالا می‌برد و افرادی که هر بار آن را می‌پوشند به تحسین آن می‌پردازند.

لباس‌های تبلیغاتی

 لباس‌های خلاقانه مک‌دونالد راه خود را به صنعت مد و فشن باز کرده است

 

در این مطلب به صورت اختصاصی درباره، چطور کلاه‌های تبلیغاتی به بیزینس شما کمک خواهند کرد؟ بخوانید.

 

این تصمیم یک شرکت خواهد بود که آیا قصد استفاده از لباس‌های تبلیغاتی را دارد یا خیر؟ اما اگر شما مصر شده‌اید که برای آینده برند خود از این ابزار تبلیغاتی استفاده کنید، بهتر است سریع‌تر دست‌به‌کار شوید تا از رقبا عقب نیافتید.

لباس‌های تبلیغاتی انواع گوناگونی دارد، از کلاه تبلیغاتی گرفته تا تی شرت تبلیغاتی، شلوار، روسری، کفش و غیره. از این لباس‌ها، با در نظر گرفتن حیطه فعالیت شرکتتان به کارمندان بدهید تا در هنگام کار، هم آراسته به نظر بیایند و هم نام برند شما بر گوشه لباس آن‌ها بدرخشد.


همچنین می‌توانید در ایام خاص، این هدایای تبلیغاتی را به مشتریان خود هدیه داده که مطمئن باشید این کار باعث گسترش برند شما می‌شود.


5/ تیر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف