WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین پاوربانک‌های تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی دارند؟

بهترین پاوربانک‌های تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی دارند؟

11/ تیر/1399

با توجه به گسترش دنیای الکترونیک و دیجیتالی شدن تمامی وسایل؛ هدیه دادن اقلام دیجیتالی، ایده‌ای هوشمندانه به حساب می‌آید. یکی از وسایلی که هر فردی در هر موقعیت و شغلی از آن استقبال می‌کند، پاوربانک تبلیغاتی است. زیرا معضل اتمام شارژ وسایل الکترونیکی گریبان گیر، بشر مدرن امروزی است.


بسیاری در هدایای تبلیغاتی، وسایل هوشمندی همچون پاوربانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی و غیره را انتخاب می‌کنند. زیرا مناسب هر سن، جنس و موقعیت شغلی است و برای هدیه دادن آن خیالشان راحت است. اما صرف هدیه دادن آن مهم نیست و باید هنگام سفارش به کیفیت و جنس آن‌ها نیز توجه شود.

در این مطلب به معرفی پاوربانک و بهترین ویژگی‌هایی که باید هنگام خرید پاوربانک تبلیغاتی دقت کرد؛ می‌پردازیم.

 

 

 

تعریف مختصر از پاوربانک

 

پاوربانک را باید یک شارژر یدک دانست که می‌توان همراه داشت تا در صورت نیاز برای وسایل الکترونیکی از آن استفاده کرد. پاوربانک‌ها در اندازه و حجم‌های گوناگون موجود است اما اندازه اکثر آن‌ها به صورتی است که در کیف یا جیب افراد جا شود.

 

 

 

 

 

انواع پاوربانک برای شارژ لوازم الکترونیکی

 

پاوربانک‌ها انواع گوناگونی دارند و هر یک برای شارژ یک وسیله هوشمند به کار می‌آیند. باید قبل از خرید دقت شود که قصد شارژ چه وسیله الکترونیکی را دارید.

به طور مثال:

  • پاوربانک‌هایی که مخصوص گوشی و تبلت هستند با توجه به میزان و ولتاژ متناسب با این دستگاه‌ها طراحی شده و قابلیت شارژ یک لپ تاپ را ندارد.
  • پاوربانک‌های مخصوص لپ تاپ، مختص باتری‌های قوی این دستگاه ساخته شده که با توجه به نوع باطری لپ تاپ باید یک نوع آن خریداری شود.
  • نوعی از پاوربانک‌های هوشمند نیز در بازار موجود است که شدت ولتاژ آن متناسب با نوع دستگاه قابل تنظیم است.

 

پاوربانک تبلیغاتی

نمونه‌ای از پاوربانک 10000 میلی آمپر

 

 

 

 

 

ویژگی‌هایی که باید برای پاوربانک تبلیغاتی رعایت شود

 

در قسمت بالا با یک تعریف مختصر از پاوربانک و انواع آن آشنا شدیم. با ادامه مطلب همراه باشید تا درباره ویژگی‌های یک پاوربانک تبلیغاتی آشنا شویم.

 

 

 

کیفیت پاوربانک

 

یکی از نکاتی که باید بیشتر از هر موضوع دیگری به آن دقت شود، جنس پاوربانکی است که خریداری می‌کنید. اجناس تقلبی و نامرغوب بسیاری در بازار موجود است که با نصف قیمت می‌توانید تهیه نمایید. اما زمانی که آرم برند شما بر روی آن بخورد، پای آبروی برند شما وسط است!

این هدیه را به هر شخصی در هر موقعیتی پیشکش کنید فرقی نمی‌کند. زیرا زمانی که جنس آن نامرغوب باشد، بسوزد، خراب شود و بدتر که وسیله الکترونیکی فرد هدیه گرفته را خراب نماید؛ از چشم برند شما می‌بیند، نه برند آن محصول. همین امر سبب ضدتبلیغ برای شما می‌شود.

 

 

 

ظرفیت پاوربانک

 

پاوربانک‌ها دارای ظرفیت ولتاژ گوناگون هستند و باید قبل از خرید مشخص شود که قصد شارژ کردن چند وسیله و در چه مدت زمانی را دارید.
بهترین ظرفیت باطری برای پاوربانک‌های تبلیغاتی بین 10 هزار تا 20 هزار میلی‌آمپر در ساعت است.

 

 

 

تعداد درگاه‌های خروجی پاوربانک

تعداد درگاه‌های خروجی پاوربانک از نکات مهم دیگر است. زیرا اکثر افراد بیش از چند وسیله الکترونیکی دارند که گاهی مجبور به شارژ هم‌زمان آن‌ها هستند. مخصوصاً اگر شخص گیرنده یک مدیر باشد که به علت حجم کاری، نیازمند یک وسیله کامل است.

اکثر پاوربانک‌ها دارای درگاه  USB هستند که قابلیت شارژ تمام وسایل هوشمند را دارند. بعضی از پاوربانک‌ها یک عدد خروجی و بعضی تا 4 خروجی USB دارند.

پاوربانک تبلیغاتی وایرلس

پاوربانک تبلیغاتی وایرلس (بدون سیم) یا بلوتوثی

 

 

 

 

 

کابل شارژ یا بدون کابل شارژ

 

بهتر است در کنار پاوربانک تبلیغاتی کابل همراه، موجود باشد تا افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند و دیگر دغدغه خرید کابل مربوطه برای استفاده از آن را نداشته باشند.

 

 

 

 

وزن مناسب یک پاوربانک

 

قبل از هر چیزی، مشخص کنید که ظرفیت باطری برای شما مهم‌تر است یا وزن آن؟ این یک امر مسلم است که با بالا رفتن ظرفیت باطری، متقابلاً وزن آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

پاوربانک‌های با ظرفیت پنج تا 10 هزار میلی‌آمپر بر ساعت، دارای وزن مناسبی هستند و می‌توانند یک تا دوبار گوشی یا تبلت را شارژ کنند.

 

 

 

 

فضای مناسب و قابلیت چاپ

 

فراموش نشود که هدف از پاوربانک‌های تبلیغاتی، یادآوری برند خود به شرکای تجاری، کارمندان، میهمانان ویژه داخلی و خارجی و مشتریان ویژه است. پس هنگام خرید، مدل‌هایی را انتخاب کنید که امکان حک لیزری برند شما را داشته باشند.

همچنین از خرید مدل‌های نامتعارف خودداری کنید، زیرا این وسیله نشانگر برند شما است و در ذهن افراد تأثیر می‌گذارد.

 

 

 

 

 

برخی ویژگی‌های دیگر پاوربانک‌های تبلیغاتی

  • پاوربانک‌های بلوتوثی نیز گزینه مناسبی است اما ریسک آن بالا است. زیرا باید کاملاً متناسب وسایل هوشمند اندروید یا آی او اس باشد.
  • پاوربانک‌های تبلیغاتی هوشمند که دارای صفحه نمایشگر نیز می‌باشد برای هدیه دادن به مدیران عالی‌رتبه، مناسب است.
  • اگر قصد هدیه دادن پاوربانک به مشتریان در نمایشگاه‌ها، رویدادها و همایش‌ها را دارید؛ با امکانات‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. به طور مثال، برخی از پاوربانک‌ها دارای چراغ‌قوه یا تجهیزات جانبی دیگر هستند.
  • برند سازنده پاوربانک حائز اهمیت است. پاوربانک را از برندهای محبوب و پرطرفدار خریداری کنید.
  • از چاپ لیزر یا  Yag برای حک شدن برندتان بر بدن پاوربانک تبلیغاتی بهره بگیرید. زیرا از بین نمی‌رود.

 

پاوربانک تبلیغاتی

ست کامل پاوربانک تبلیغاتی به همراه شارژر فندکی و کلگی شارژر

 

 

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پاوربانک‌های تبلیغاتی با مشاوران شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش در تماس باشید.


11/ تیر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف