WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چه هدایای تبلیغاتی مناسب دانشجویان هستند؟

چه هدایای تبلیغاتی مناسب دانشجویان هستند؟

12/ تیر/1399

مخاطبان هدایای تبلیغاتی می‌توانند طیف وسیعی از افراد یک جامعه باشند. مخاطبان شما، فقط شرکای تجاری یا مشتریان خاص مجموعه شما نیستند، بلکه گروه‌های مختلف می‌توانند تبدیل به طرفداران و سفیران برند شما باشند. دانشجویان گزینه مناسبی برای ترویج برند کسب‌وکار شما هستند. در این مطلب بررسی می‌کنیم که چه هدایای تبلیغاتی برای دانشجویان مناسب هستند؟


اگر به دنبال یک بازاریابی پرسود هستید، در جامعه هدف خود، دانشجویان را نیز قرار دهید. این گروه به مرور زمان مشتریان وفاداری برای شما شده و در آینده نمایندگان برند شما خواهند شد. شاید بپرسید، این امر چطور امکان پذیر است؟ محصلان و مخصوصاً دانشجویان در مکان‌های متعددی همچون وسایل حمل‌ونقل عمومی مثل تاکسی، اتوبوس و مترو، مکان‌های عمومی مثل کتابخانه، سالن اجتماعات و پارک‌ها در رفت‌وآمد هستند.

فرض کنید شما به گروهی از دانشجویان هدایای تبلیغاتی همچون کلاه تبلیغاتی، ساک دستی، سررسید و وسایل دیگر، پیشکش کرده‌اید؛ آن‌ها هر روز و در مسیر دانشگاه از آن‌ها استفاده کرده و به صورت داوطلبانه برند شما را در سطح شهر تبلیغ می‌کنند. این یعنی با یک هزینه جزئی در تمام شهر یا کشور و به صورت روزانه در حال تبلیغ هستید. شگفت‌انگیز به نظر نمی‌رسد؟

با این مطلب همراه باشید تا درباره هدایای مناسب دانشجویان بخوانیم.

 

سفیران برند شما چه کسانی هستند؟

 

جواب این سؤال کاملاً روشن است، محصلان! محصلان در هر دوره‌ای عاشق هدایایی تبلیغاتی هستند و آن‌ها را همیشه همراه خود دارند. البته نه به معنای هر هدیه‌ای که فقط کیف آن‌ها را اشغال می‌کند و هیچ کارایی برایشان ندارد. اما جدیدترین و مهیج‌ترین وسایل می‌تواند آن‌ها را شگفت‌زده کند و در نزدشان ماندگار شود.

واضح است که هدایای تبلیغاتی می‌تواند در کالج برندینگ بسیار مؤثر باشد، زیرا دانشجویان و محصلان در طول روز از آن‌ها استفاده می‌کنند، به مکان‌های شلوغ می‌روند و افراد گوناگون با دیدن این وسایل با برند شما آشنا می‌شوند. این دقیقاً فعال سازی برند شما برای تقاضا هدایای تبلیغاتی است.

 

چه هدایای تبلیغاتی مناسب هدیه دادن به دانشجویان هستند؟

 

حال که با اهمیت بازاریابی هدایای تبلیغاتی در بین دانشجویان آشنا شدیم، به سراغ لیست اقلامی می‌رویم که مناسب افراد محصل است و آن را همیشه همراه خود خواهند داشت.

 

خودکار تبلیغاتی

 

یادداشت کردن مطالب مهم درسی، تمرین کردن و نوشتن ایده‌های بکر و خلاقانه برای پیشرفت درسی و اجتماعی دانشجویان، خودکار تبلیغاتی را به یکی از محبوب‌ترین اقلام تبلیغاتی تبدیل کرده است. تنوع بی‌نظیر در خودکارهای تبلیغاتی، سلیقه طیف گوناگونی از افراد را دربرمی گیرد. به همین دلیل، هیچ‌گاه کسی دست رد به خودکار نمی‌زند. در کنار خودکارهای تبلیغاتی، قلم‌های استایلوس نیز به تازگی به یکی از ابزارهای کاربردی و دوست‌داشتنی به ویژه در میان جوانان و دانشجویان تبدیل شده‌اند. این نوع هدایای تبلیغاتی در دسته هدایای تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه قرار دارند و از این رو، دست شما را برای یک تبلیغات بزرگ و فراگیر باز می‌گذارند.

خودکار تبلیغاتی

تنوعی از خودکار تبلیغاتی

 

 

لیوان تبلیغاتی

 

یکی از پرکاربردترین کالاهایی که هر دانشجویی از آن استقبال می‌کند، لیوان تبلیغاتی است. یک محصول ساده و پراستفاده که علاوه بر محیط دانشگاه، قابل استفاده در هر محیطی است.

 

چند نکته درباره لیوان تبلیغاتی:

  • لیوان‌های کوچک و سبک سفارش دهید که حمل آن آسان باشد.
  • گروهی که قصد هدیه دادن به آن‌ها را دارید مشخص کنید و لیوان‌ها را مطابق با رشته تحصیلشان سفارش دهید. مثلاً به دانشجویان رشته شیمی، لیوان تبلیغاتی با طرح جدول مندلیف هدیه دهید یا به دانشجویان روزنامه‌نگاری لیوانی با روکش روزنامه‌ای پیشکش کنید.
  • آرم برند خود را برای حک بر بدنه لیوان فراموش نکنید.

 

فلاسک تبلیغاتی

 

فلاسک تبلیغاتی جز هدایای تبلیغاتی خاص و ویژه محسوب می‌شود. فلاسک جز برترین هدایای تبلیغاتی سال 2021 برگزیده شده است.

شاید در نظر اول فلاسک وسیله اضافی تلقی شود. اما برای دانشجویان یک وسیله پرکاربرد در روزهای پرمشغله درسی است. ظرفی که بتوانند در آن ماده گرم یا سرد بریزند و به راحتی داخل کیف گذاشته بدون آنکه درب آن باز شود.

 

چند نکته درباره فلاسک تبلیغاتی:

  • از فلاسک‌های فلزی برای هدیه دادن استفاده کنید زیرا به علت مقاومت بیشتر نسبت به جنس شیشه‌ای، طرفداران بیشتری دارد.
  • وزن محصول را مد نظر قرار دهید زیرا این هدیه باید همیشه در کیف افراد باشد.

هدایای تبلیغاتی

فلاسک‌های تبلیغاتی با محافظ چرمی

 

پاوربانک تبلیغاتی

 

پاوربانک هدیه‌ای است که مطمئناً دانشجویان برای گرفتن آن، مشتاق‌تر از هر وسیله دیگری هستند. زیرا از پاوربانک‌ها می‌توانند در محیط‌های گوناگون و برای شارژ انواع وسایل هوشمند استفاده کنند. پس پاوربانک تبلیغاتی را یک وسیله برند ساز بی‌نظیر بدانید.

پاوربانک تبلیغاتی

نمونه‌ای از پاوربانک تبلیغاتی

 

 

در این مطلب درباره بهترین پاوربانک‌های تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی دارند؟ بخوانید.

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

 

خودکار و کاغذ؛ دو جز جدایی‌ناپذیر در هر زمانی هستند. حتی با گسترش فناوری و در دسترس بودن انواع وسایل الکترونیکی، هنوز هم لذت یادداشت کردن در یک دفترچه یادداشت، دل‌چسب و شیرین است. با سفارشی‌سازی دفترچه یادداشت تبلیغاتی همراه با خودکار تبلیغاتی می‌توانید یک هدیه منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی را به مناسبت روز دانشجو به دانشجویان تمامی رشته‌ها اهدا کنید.

 

فولدر تبلیغاتی

 

شاید هنوز با وجود کرونا، حضوری شدن کلاس‌ها و به همراه بردن تمامی جزوه‌ها به دانشگاه کمی بعید به نظر برسد. اما مطمئن باشید فولدر تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی بی‌نظیری است که حتی در دوران آموزش مجازی نیز برای هدیه روز دانشجو محبوب است و کارایی آن بر کسی پوشیده نیست.

 

فلش مموری تبلیغاتی

 

همه به خوبی میدانیم که بسیاری از کتاب‌های درسی، فایل‌های آموزشی، تحقیقات و جزوات آموزشی که جزو لاینفک زندگی دانشجویی هستند، همیشه همراه دانشجویان می‌باشند. در کنار این مطالب درسی، کمی هم فیلم دیدن و گوش کردن به یک آهنگ زیبا می‌تواند زندگی دانشجویی را قشنگ‌تر و شادتر کند. اگر دوست دارید در تمامی لحظات زندگی دانشجویان چه در سفرها و تفریحات و چه در زمان تحصیل همراه آن‌ها باشید؛ فراموش نکنید فلش مموری تبلیغاتی را به صورت سفارشی به عنوان هدیه روز دانشجو آماده کنید.

فلش تبلیغاتی

پک سه تایی همراه با فلش تبلیغاتی

 

 

جاکارتی تبلیغاتی

 

زندگی دیجیتالی امروزی همه افراد را به سوی استفاده از کارت‌ها سوق داده است. کارت ملی، گواهینامه، کارت بانکی، کارت پایان خدمت، کارت مترو و از همه مهم‌تر در زندگی دانشجویی، کارت دانشجویی ازجمله کارت‌هایی است که دانشجویان همراه خود دارند. هدیه دادن هدایای تبلیغاتی کاربردی همچون جاکارتی تبلیغاتی می‌تواند به منظم بودن و آسوده خاطر بودن این افراد کمک کند. از همین رو، جاکارتی تبلیغاتی سفارشی را در روز دانشجو فراموش نکنید. مطمئن باشید این هدیه روز دانشجو همه را شگفت‌زده می‌کند.

 

جوراب‌های تبلیغاتی

 

شاید خنده‌دار به نظر آید که به عنوان هدیه بخواهید، جوراب حک شده با برند خود را پیشکش کنید. اما جالب است بدانید که محبوبیت جوراب‌های تبلیغاتی در دانشگاه‌ها در حال افزایش است و شما با این کار یک قدم در راستای معروفیت برند خود برداشته‌اید.
پس بی‌دغدغه به سراغ جوراب‌هایی با طرح‌های جالب و رنگ‌های شاد بروید و برند خود را هنگام قدم زدن‌ها تبلیغ کنید.

 

برخی دیگر از هدایای تبلیغاتی مناسب برای دانشجویان

 

هدایای تبلیغاتی

نمونه‌ای از ست هدایای تبلیغاتی ویژه دانشجویان


12/ تیر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف