WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک

بهترین هدایای تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک

24/ تیر/1399

کسب‌وکارهای کوچک نیز همانند شرکت‌های بزرگ دارای مشتریان و شرکایی هستند که علاقه‌مندند که با آن‌ها در تعامل باشند. در این مطلب با بهترین هدایای تبلیغاتی که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از آن استفاده کنند، آشنا می‌شویم.


مشاغل کوچک نیازمند آن هستند که زمینه علاقه به برند خود را فراهم کنند. زیرا این کار در آینده یک کسب‌وکار، بسیار مهم است. رقابت در خصوص این شرکت‌ها بسیار حائز اهمیت است و اگر به کنار بروند، رقبا به سرعت جای آن‌ها را پر می‌کنند.

به لطف هدایای تبلیغاتی، کسب‌وکارهای کوچک نیز می‌توانند نام برند خود را در ذهن مخاطبان حک نمایند. با حضور در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و رویدادها، قادر هستند تا با مشتریان و شرکا ارتباط برقرار کنند و برای ماندگار شدن نام برند خود هدیه‌ای بدهند.

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک! اگر مایل به استفاده از هدایای تبلیغاتی هستید اما نمی‌دانید که از کجا شروع کنید؛ این مطلب را بخوانید. در این مطلب به معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل کوچک می‌پردازیم که باعث موفقیت یک برند کوچک در آینده می‌شود.

 

روش انتخاب بهترین هدیه برای مشاغل کوچک

در اولین گام باید هدایای مناسب را شناسایی کنید. برای این کار بهتر است از کالاهایی استفاده شود که مخاطبان شما به صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند.

همچنین باید در انتخاب‌های خود هوشمندانه عمل نمایید و کالاهایی را خریداری کنید که افراد بتوانند در خانه یا محل کار خود از آن‌ها استفاده کنند. همه از دریافت هدیه لذت می‌برند اما از دریافت هدیه‌ای که بیشتر به کارشان بیاید، استقبال بهتری می‌کنند.

اگر نمی‌دانید که چه هدایایی برای هدیه دادن به مشتریانتان مناسب است؛ نگران نباشید. بعد از خواندن این مطلب شما قادر خواهید بود که یک تجارت بی‌نظیر را شکل بدهید.

 

8 مورد از بهترین هدایای تبلیغاتی برای برندهای نوپا

 

1- سررسید تبلیغاتی

بیشتر افراد نیازمند تقویم هستند اما دوست ندارند برای داشتنش پول پرداخت کنند. پس بهتر است اول هر سال به مشتریان خود یک سررسید تبلیغاتی که نام شرکت شما بر روی آن حک شده است؛ هدیه دهید.

موضوع و عکس‌هایی که برای تقویم انتخاب می‌کنید، جذاب باشد تا بیشتر دیده شود. مثلاً، اگر قصد هدیه دادن به یک شرکت نمایشگاهی را دارید از عکس خودرو استفاده نمایید. هر چقدر تقویم بیشتر دیده شود، برند شما بیشتر در خاطر می‌ماند.

 

2-  ساک دستی

 

امروزه اکثر افراد برای حمل و جابه‌جایی وسایل خود از ساک دستی استفاده می‌کنند. ساک‌های دستی را به مکان‌های مختلفی از شهر می‌برند و از کنار افراد بسیاری عبور می‌دهند.

زمانی که شما آرم برند خود را بر روی ساک دستی حک کرده و به مشتریان تحویل می‌دهید، یعنی برند خود را در تمامی شهر یا کشور تبلیغ کرده‌اید. این یعنی یک بازاریابی بی‌عیب و نقص برای جذب مشتریان جدید.

 

3- خودکار تبلیغاتی

 

خودکار تبلیغاتی یک هدیه عالی و خوب است. زیرا اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا یک خودکار در جیب، کیف و یا کشوی میز خود داشته باشند. افراد اغلب خودکارهای خود را به مکان‌های عمومی می‌برند و حتی به افراد غریبه نیز برای نوشتن، قرض می‌دهند.

قرار دادن نام برند بر بدنه خودکار، این احتمال را دارد که افراد گوناگونی نام شرکت شما را ببینند و به خاطر بسپارند.

 

روان نویس

ست مشکی خودکار تبلیغاتی

4- هولدر گوشی

 

هولدر گوشی تقریباً یک جزی از گوشی همراه به حساب می‌آید. افراد بسیاری از هولدر به عنوان نگهدار گوشی و حفظ امنیت آن در محیط بیرون از خانه استفاده می‌کنند.

پس می‌توان گفت، هولدر گوشی یک هدیه تبلیغاتی عالی است زیرا افراد تمام روز و در مکان‌های گوناگون از آن استفاده می‌کنند.

 

5- تی‌شرت تبلیغاتی

 

تی‌شرت تبلیغاتی احتمالاً پر استفاده‌ترین هدیه تبلیغاتی در تمام دوران حساب می‌شود. زیرا مناسب هر شغلی است و مشتریان با هر سلیقه‌ای از لباس تبلیغاتی استقبال می‌کنند.

تی‌شرت‌های جذاب با رنگ‌های خاص را انتخاب کنید و مشتریان خود را به صورت داوطلبانه تبدیل به بیلبورد تبلیغاتی خود در سطح شهر نمایید.

 

6- بطری آب

 

بطری آب نیز جز وسایلی است که تقریباً هر فردی و در هر مکانی از آن استفاده می‌کند. بطری آب تبلیغانی، مخاطب خاصی ندارد و هر گروه سنی از دریافت آن استقبال می‌نماید. بطری‌های آب هنگام دوچرخه‌سواری، ورزش، میز ناهار مدرسه و یا یخچال یک ‌خانه مورد استفاده هستند.

یک بطری آب به مشتریان خود بدهید و مطمئن باشید که افراد جدیدی به گروه مشتریان شما اضافه خواهند شد. همچنین علاوه بر بطری آب، می‌توانید کمی متفاوت‌تر عمل کنید و فلاسک تبلیغاتی هدیه دهید.

 

7- لیوان تبلیغاتی

 

مورد دیگری که افراد از آن بسیار استفاده می‌کنند؛ لیوان است. صرف نظر از اینکه کسب‌وکارتان در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند؛ لیوان تبلیغاتی ایده عالی محسوب می‌شود.

در هنگام سفارش سلیقه به خرج دهید و بهترین مدل یک لیوان را انتخاب کنید. برخی از برندها کمی زیرکانه بازاریابی می‌کنند و تمامی لیوان‌های یک کافی‌شاپ یا یک رستوران را تأمین می‌نمایند. تمام این لیوان‌ها با لوگو یا نام برند آن‌ها منقوش شده است.

 

لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی مخصوص دمنوش

 

8- محصولات بهداشتی

 

محصولات بهداشتی بیشتر مناسب مشاغلی هستند که درزمینهٔ مد، زیبایی، سرگرمی و درمانی فعالیت می‌کنند. استفاده از این اجناس با آرم برند یک مجموعه ایده خوبی برای تبلیغات است. کرم دست، ضد آفتاب و بالم لب جز محبوب‌ترین محصولات بهداشتی در تبلیغات هستند.

یک توصیه، با توجه به شرایط کنونی و رعایت مسائل بهداشتی برای عدم ابتلا به بیماری کرونا؛ هدیه دادن محصولات بهداشتی از سمت هر کسب‌وکاری مثبت تلقی می‌شود. زیرا این روزها تمام افراد به فکر سلامتی خود هستند و از گرفتن چنین هدایایی بسیار خوشحال شده و نام برند شما را برای همیشه به خاطر می‌سپارند.

 

سخن آخر

 

هدایای تبلیغاتی راهی مطمئن برای آینده کسب‌وکار شما است. در واقع شما با صرف هزینه‌ای محدود، بازاریابی قوی و ایمنی انجام داده‌اید. پس به عنوان یک کسب‌وکار کوچک هرگز این فرصت را از دست ندهید.

خود را برای رویدادهای آینده آماده کرده و محصولات مناسبی را انتخاب کنید. سایت پیشکش با دارا بودن طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی آماده است تا شما را برای پروژه‌های تبلیغاتیتان یاری نماید. پس همین حالا تماس گرفته و هدایای خود را سفارش دهید.

 

 


24/ تیر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف