WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
6 راهکاری که هدایای تبلیغاتی می‌تواند استراتژی بازاریابی شما را بهبود بخشد

6 راهکاری که هدایای تبلیغاتی می‌تواند استراتژی بازاریابی شما را بهبود بخشد

27/ تیر/1399

شاید مهم‌ترین سؤالی که ذهن صاحبان مشاغل را به خود درگیر کرده باشد، آن باشد که: «آیا هدایای تبلیغاتی تأثیر مثبت بر استراتژی بازاریابی یک کسب و کار می‌گذارد؟ آیا چنین کار ساده‌ای می‌تواند سبب معروفیت یک برند شود و باعث افزایش فروش آن گردد؟» واقعیت آن است که هدایایی تبلیغاتی این قابلیت را دارند که استراتژی بازاریابی یک برند را بهبود بخشند.


هدایای تبلیغاتی را باید بخش مهمی از استراتژی بازاریابی هر کسب و کاری دانست. زیرا با این محصولات، مشتریان از وجود یک برند آگاه شده، جذب برند شده، به سمت خرید کالاها یا استفاده از خدمات آن‌ها می‌روند و در نهایت به مشتریان وفاداری تبدیل می‌شوند. تبلیغات، روابط عمومی و فروش سه عامل اصلی جهت ارتقا یک برند می‌باشد.

در این مطلب برای شما از 6 راهکاری که هدایای تبلیغاتی قادر هستند به استراتژی بازاریابی یک کسب و کار بهبود بخشند، می‌گوییم.

 

 

کارایی محصولات تبلیغاتی

 

در ادامه 6 مورد از مهم‌ترین کارایی محصولات تبلیغاتی را می‌خوانیم.

 

1- هدایای تبلیغاتی سبب افزایش تعداد مشتریان می‌شود

 

همه مشاغل در پی آن هستند که تمام مخاطبان و مشتریان هدفشان از کسب و کار آن‌ها اطلاع یابند. در این بین اما مشاغلی که از موارد متعدد تبلیغاتی استفاده می‌کنند، مشخص است که قصد دارند مشتریانشان روز به روز افزایش پیدا کنند.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط  انجمن محصولات تبلیغاتی بین‌المللی یا همان PPAI، 76.2 درصد افرادی که در طول دو سال گذشته هدایای تبلیغاتی دریافت کرده‌اند، قادر به یادآوری محصول واقعی، شرکت و پیام‌های مرتبط با آن کالای تبلیغاتی بوده‌اند.

پس می‌توان نتیجه‌گیری کرد، استفاده از آیتم‌های تبلیغاتی روشی مطمئن برای افزایش آگاهی از یک برند است.

 

هدایای تبلیغاتی

استفاده از هدایای با کیفیت سبب محبوبیت برند شما می‌شود

 

 

 

2- هدایای تبلیغاتی سبب افزایش فروش می‌شود

 

استفاده از وسایل تبلیغاتی نشان داده است که سبب افزایش فروش یک برند می‌شود. طبق نتایج PPAI، 52 درصد از افراد، پس از دریافت هدایای تبلیغاتی، با آن برند مربوطه شروع به تجارت یا خرید می‌کنند.

فلسفه کالاهای تبلیغاتی در حقیقت آن است که مشتریان، برند شما را بشناسند و برای خرید از شما مشتاق شوند. زمانی که مشتریان نام شما را بر روی یک محصول خاص و با کیفیت ببینند، تمایل پیدا می‌کنند که با برند شما ارتباط برقرار کرده و نیازهای خود را برطرف سازند. اما کسب و کاری که هدایای تبلیغاتی را نادیده می‌گیرد، نباید انتظار افزایش فروش را داشته باشد. زیرا هویت و نام آن‌ها برای مشتریان پنهان است و کسی از آن‌ها خبر ندارد.

 

3- هدایای تبلیغاتی سبب حس خوب مشتریان می‌شود

 

در تحقیق دیگر انجمن محصولات تبلیغاتی بین‌المللی، 52.1 درصد از پاسخ‌دهندگان در یک نظرسنجی اعلام کرده‌اند که بعد از دریافت یک هدیه خوب تبلیغاتی، حس مثبتی نسبت به یک برند پیدا کرده‌اند.

 

4- هدایای تبلیغاتی محدوده فعالیت شما را گسترده می‌کند

 

اقلام تبلیغاتی فقط محدود به مشتریانی که به آن‌ها هدیه می‌دهید، نمی‌شود. هر بار که یک مصرف‌کننده از محصول تبلیغاتی شما استفاده می‌کند، در حقیقت دیگران را در معرض تبلیغات شما قرار می‌دهد.

PPAI در تحقیقات خود گفته است بیش از 55 درصد افراد، هدایای تبلیغاتی خود را بیش از یک سال نگه می‌دارند که در این حالت به صورت مداوم در معرض تبلیغات برند شما هستند.

 

هدایای تبلیغاتی

مشتریان شما سفیران تبلیغاتی شما هستند

 

 

 

5- هدایای تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه هستند

 

هدایای تبلیغاتی با توجه به آنکه مشتریان را به صورت مداوم در معرض تبلیغات قرار می‌دهند؛ پس مقرون‌به‌صرفه هستند. زیرا با یک‌بار هدیه دادن آن، مشتریان، شما را در یک بازه زمانی به خاطر خواهند داشت.

کسب و کارهای موجود در ایلات متحده معتقد هستند که استفاده از هدایای تبلیغاتی برای آن‌ها بسیار ارزان‌تر از تبلیغات تلویزیونی، رپرتاژ آگهی و تبلیغات این چنینی است.

 

6- مردم هدایای تبلیغاتی را دوست دارند

 

خیلی ساده باید گفت، مردم اقلام تبلیغاتی را دوست دارند. PPAI اعلام کرده است که طبق بررسی‌هایی که انجام شده 83 درصد از مردم آمریکایی اظهار داشته‌اند که علاقه‌مند به دریافت هدایای تبلیغاتی هستند. همچنین 75.4 درصد از مردم پاسخ داده‌اند که محصولات تبلیغاتی را در نزد خود نگه می‌دارند چون معتقدند که کاربردی است و به کارشان می‌آید.

 

سخن آخر

 

شما برای بازاریابی برند خود چه برنامه‌ای دارید؟ همان‌طور که در این مطلب خواندید، هدایای تبلیغاتی می‌تواند سبب افزایش مشتریان، کسب سود بیشتر، ایجاد حس خوب در مشتریان و گستردگی تبلیغات برند شود. در کنار این پارامترها این محصولات هم ارزان هستند و هم آنکه افراد بسیاری علاقه‌مند به دریافت آن می‌باشند.

پس فرصت را از دست ندهید، همین الان و با یک بودجه اندک، تبلیغات خود را گسترش داده و مشتریان خود را افزایش دهید و آخر سال تبدیل به یک برند پول‌ساز و معروف شوید. همچنین در سایت پیشکش می‌توانید به صورت نامحدود هدایای ارزان و با کیفیتی را خریداری کنید که سبب محبوبیت برند شما شود.


27/ تیر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف