WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی به کارمندان در ایام کرونایی

مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی به کارمندان در ایام کرونایی

2/ مرداد/1399

ایده‌های تبلیغاتی این روزها کمی متفاوت‌تر از گذشته شده است و به جمع هدایای تبلیغاتی، محصولاتی اضافه شده که شاید تا پیش از این اصلاً مرسوم نبوده است. در ایام بیماری کرونا و لزوم رعایت بهداشت حداکثری، بهتر است برای هدیه دادن به کارمندان و یا مشتریان خود کمی متمایز‌تر از قبل عمل کنید.


امسال باید کمی متفاوت‌تر از هر سال دیگر ظاهر شوید و در لیست اقلام تبلیغاتی خود تغییراتی را لحاظ کنید. هدیه دادن محصولات بهداشتی می‌تواند در کسب محبوبیت شما مؤثر باشد. زیرا علاوه بر آنکه شهروندان را تشویق به رعایت اصول بهداشتی کرده‌اید؛ بخشی از نیازهای بهداشتی افراد را نیز برطرف می‌کنید.

پس اگر قصد هدیه دادن به کارمندان، شرکا و یا مشتریان خود را دارید، کمی عجله کنید! زیرا در این روزها که همه افراد سعی در رعایت اصول بهداشتی را دارند، هدایای متمایز شما می‌تواند آن‌ها را علاقه‌مند به کسب‌وکار شما کند.

همراه ما باشید تا با مناسب‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی در ایام شیوع بیماری آشنا شویم.

 

مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی بهداشتی به کارمندان

 

زمان را هدر ندهید. همین الان وقت هدیه دادن به کارمندانتان است. برای اهدای هدیه‌های بهداشتی به کارکنان خود، هم از آنان برای حضور در این شرایط سخت قدرانی کرده‌اید و هم آنکه سلامت آن‌ها و محیط را تضمین می‌کنید. زیرا افراد بعد از دریافت این هدایا، مجاب به استفاده از آن‌ها می‌شوند.

در ادامه لیستی از هدایایی تبلیغاتی که مناسب برای کارمندان در محیط‌های اداری است را می‌خوانید.

 

1- ماسک صورت

 

ماسک صورت را باید جزی از پوشش امروزه افراد دانست. الزام استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی سبب شده تا افراد در هر محیطی از آن استفاده کنند. کاری هوشمندانه است که شما هم ماسک‌های صورت را که با آرم برند خود تلفیق کرده‌اید به کارمندان خود هدیه دهید.

این افراد حتی زمانی که در بیرون از محل کار هستند از ماسک استفاده می‌کنند و نام برند شما در سطح شهر پخش می‌شود.

 

هدایای تبلیغاتی

آرم برند خود را بر گوشی ماسک صورت حک کنید

 

2- ضدعفونی‌کننده دست

 

بعد از ماسک، دومین مورد ضروری هنگام حضور در اجتماعات، استفاده از ضدعفونی‌کننده دست است. شما می‌توانید از الکل و یا ژل شست و شوی دست به عنوان هدیه به کارمندانتان بهره ببرید.

 

3- دستمال و دستمال مرطوب

 

دستمال یکی از مواردی است که در هرکجا کاربرد دارد. از کیف گرفته تا بر روی میز. این محصول هم ایده خوبی برای هدیه دادن است.

شما می‌توانید بر روی جعبه دستمال کاغذی علاوه‌بر حک کردن اسم و آرم برند خود یک جمله زیبا و روحیه دهنده نیز روی جعبه بنوسید.

 

4- قرص‌های ویتامین و مولتی‌ویتامین‌ها

 

شاید با خواندن این مورد به خنده بیافتید که مگر قرص هم می‌تواند، جز هدایای تبلیغاتی باشد؟ اما باید گفت در این روزها هر چیزی که سبب حفظ و تقویت سلامتی کارمندان شما شود، یک هدیه بی‌نظیر به شمار می‌آید.

شما می‌توانید تعدادی قرص را در ظروف مناسب و بهداشتی بریزید. روی این ظروف نام برند خود را حک کنید. مطمئن باشید کارمندان شما بعد از دریافت آن، انرژی مضاعف برای کار کردن در شرکت شما پیدا می‌کنند.

 

5- لیوان تبلیغاتی

 

حتی‌الامکان تمام وسایل کارمندان باید از یکدیگر جدا باشد و به صورت مشترک از شی‌‌ای استفاده نکنند. لیوان دقیقاً یکی از همین وسایل است.

زمانی که شما به کارمندانتان لیوان تبلیغاتی هدیه دهید هر یک وادار می‌شوند برای نوشیدن از لیوان فردی خود استفاده کنند. با این کار شما یک تیر و دو نشان زده‌اید. هم در راستای سلامت کارکنان خود قدم برداشته‌اید و هم آنکه کارکنان با هر بار استفاده از لیوان نام کسب‌وکار شما را می‌بینند.

 

6- خودکار تبلیغاتی

 

یکی دیگر از وسایلی که در این ایام نباید به صورت مشترک استفاده کرد، خودکار، مداد و کاغذ است. با دادن خودکار تبلیغاتی یا ست روان ‌نویس تبلیغاتی، کارمندان خود را خوشحال کنید.

 

هدایای تبلیغاتی

نمونه‌ای از ست روان نویس تبلیغاتی

 

7- تی شرت تبلیغاتی

 

با هدیه دادن تی شرت تبلیغاتی و یا لباس‌های فرم به کارمندانتان، محیط اداری را سالم نگه دارید. پوشیدن لباس کار از آن جهت مناسب است که؛ ممکن است لباس‌هایی که افراد پوشیده‌اند در محیط بیرونی آلوده به ویروس شده باشد. هنگامی که با همان لباس‌ها وارد محل کار شوند؛ هم محیط را آلوده می‌کنند و هم سلامتی خود و همکارانشان را به خطر می‌اندازند.

 

سخن آخر

 

اگر دارای کسب‌وکاری هستید که به طور روزانه باید با مشتریان یا ارباب‌رجوع برخورد داشته باشید؛ بهتر است از پک‌های سلامت برای هدیه دادن به آن‌ها استفاده کنید.

هنگامی که مشتریان شما وارد مجموعه می‌شوند به آن‌ها ضدعفونی‌کننده تبلیغاتی بدهید تا دست‌های خود را ضدعفونی کنند. سپس به هریک، یک خودکار و دفترچه تبلیغاتی تقدیم کنید تا از کارمندان یا مشتریان دیگر خودکار و کاغذ قرض نگیرند.

با این کار شما هم حسن نیت خود را نشان داده‌اید و هم آنکه خود را به طرز صادقانه‌ای تبلیغ کرده‌اید.


2/ مرداد/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف