WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی برای هدیه دادن در تابستان

بهترین هدایای تبلیغاتی برای هدیه دادن در تابستان

11/ مرداد/1399

تابستان را باید بهترین زمان برای اهدا هدیه تبلیغاتی دانست. زیرا هم‌زمان با برگزاری رویدادهای گوناگون، جشن‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های بسیار می‌باشد. گرچه امسال تابستان متفاوتی را به علت همه‌گیری ویروس کرونا می‌گذرانیم. اما فراموش نکنید این شرایط گذرا است و باید خود را برای عادی شدن شرایط آماده کرده و به سرعت وارد بازاریابی تبلیغاتی شوید.


کسب‌وکارهایی که هوشمندانه موقعیت را شکار می‌کنند، به مراکز برگزاری رویدادها و فستیوال‌های تابستانه می‌روند و در آنجا محصولات تبلیغاتی خود را به افراد هدیه می‌دهند. کافی ست کمی هم به کالاهای خود چاشنی سرگرمی و جذابیت بی افزایند تا استراتژی تبلیغاتی آنان در تابستان به خوبی عمل کند.

هدایای تبلیغاتی که با مضامین تابستانی همراه شود، قادر است وفاداری مشتریان را توسعه دهد و آگاهی از برند را ارتقا بخشد. به همین خاطر است که کسب‌وکارها، تابستان را یک فرصت ویژه می‌دانند.

همراه این مطلب باشید تا با بهترین هدایای تبلیغاتی در تابستان آشنا بشویم.

 

8 مورد از بهترین اقلام تبلیغاتی در تابستان

 

در ادامه به معرفی هشت مورد از اقلام تبلیغاتی که در فصل تابستان کاربرد بسیاری دارد، می‌پردازیم.

 

1- بطری آب

 

هیچ‌چیز بهتر از آب خنک نمی‌تواند در تابستان، لذت‌بخش باشد. همه افراد دوست دارند که در کیف خود بطری آب یخ قرار دهند تا هنگام تشنگی از آن بنوشند. پس اینجا است که کسب‌وکار شما باید وارد عمل شود و بطری‌های آب تبلیغاتی را به مشتریان هدیه دهد.

مشتریان و مخاطبان شما این بطری‌ها را به هر جایی می‌برند و این‌گونه نام برند شما در پرتو زیبایی خورشید می‌درخشد.

 

2- کلاه تبلیغاتی

 

یکی از مؤثرترین روش‌ها برای جلوگیری از نور آفتاب، کلاه است. اینجا است که شما باید دست‌به‌کار شوید و با اهدای کلاه تبلیغاتی نام برند خود را در ذهن مشتریان، عزیز کنید.

کلاه‌های تبلیغاتی در زمره هدایای ارزان قیمت هستند اما کاربرد فراوانی دارند. شما می‌توانید کلاه‌هایی با جنس 100 درصد کتان و در رنگ‌های متنوعی را سفارش داده و آرم برند خود را به صورت گلدوزی یا چاپ دیجیتال روی آن حک کنید.

 

3-تی شرت تبلیغاتی

 

در تابستان به علت گرمای هوا، البسه باید روزانه عوض شود. شست و شوی مداوم لباس‌ها و خالی شدن کمد لباس، افراد را بسیار علاقه‌مند به دریافت یک تی‌شرت رایگان می‌کند. تی شرتی که هم زیبا باشد و هم با کیفیت.

برای تی شرت تبلیغاتی تنها کافی ست که با کیفیت‌ترین جنس ممکن را سفارش دهید و آرم برند خود را برای روی آن حک کنید. فراموش نکنید که البسه بهترین ابزار بازاریابی تبلیغاتی هر کسب‌وکاری است. زیرا افراد آن را برای مدت طولانی نزد خود نگه می‌دارند و از آن بهره می‌برند. این یعنی هر روز با اسم و لوگوی شما زندگی می‌کنند.

 

هدایای تبلیغاتی

نمونه‌ای از تی شرت تبلیغاتی برند پپسی

 

4-ساک دستی

 

ساک دستی هم ایده مناسبی برای هدایای تبلیغاتی در تابستان است. زیرا افراد در تابستان مدام در حال رفتن به مکان‌های تفریحی، ورزشی و مسافرتی هستند. یک ساک دستی با کیفیت و البته با طراحی جذاب می‌تواند هم شما را به هدفتان برساند و هم مشتریانتان را.

ساک دستی ارزش استفاده جهت تبلیغات را دارد زیرا به علت قیمت ارزانی که دارد (شروع قیمت آن از 750 تومان به بالاست) می‌توانید در تعداد بالا سفارش داده و به افراد زیادی آن را هدیه دهید.

 

5-آفتابگیر تبلیغاتی

 

آفتاب سوزان تابستان به شدت به ماشین‌ها صدمه می‌زند. به همین خاطر بیشتر افرادی که ماشین خود را برای مدت طولانی در خیابان پارک می‌کنند از روکش ماشین استفاده می‌نمایند. علاوه بر روکش، بسیاری در صندلی عقب اتومبیل خود آفتابگیر قرار می‌دهند تا از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری نمایند.

در لیست اقلام تبلیغاتی خود آفتابگیر تبلیغاتی و روکش ماشین را هم قرار دهید. تصور کنید تمام افراد هدیه گرفته به صورت داوطلبانه سفیر تبلیغاتی برند شما می‌شوند و نام و آرم شما را به وسیله ماشین در سطح شهر پخش می‌کنند.

 

6- بادبزن دستی

 

بادبزن دستی شارژی یکی از محصولات تبلیغاتی مؤثر در روزهای گرم تابستان است. پنکه‌های کوچکی که با باطری کار می‌کنند، حمل آسانی دارند و بسیار کاربردی هستند. این محصول برای مشتریان و به‌ویژه کارمندان مناسب است.

پنکه دستی در فضای بیرونی و بدون دسترسی به برق کارایی فراوانی دارد. همین امر سبب گسترده شدن مخاطبان و مشتریان برند شما می‌شود. زیرا هر کسی با دیدن آن مشتاق می‌شود که یکی از آن‌ها را داشته باشد و ممکن است به سمت برند شما سوق پیدا کند.

 

7-عینک آفتابی

 

شاید عینک آفتابی هدیه لوکسی باشد اما آیتم بسیار جذابی برای هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، می‌توانید عینک آفتابی را به عنوان یک جایزه در یک رویداد ویژه به افراد هدیه کنید. با این کار میزان تعامل و آگاهی از برند شما نیز بیشتر می‌گردد.

 

8-وسایل بازی

 

تابستان فرصت بسیار مناسبی برای بازی‌های گروهی و مهیج است. شما با چند حرکت می‌توانید جای خود را دربین محفل‌های گرم مشتریانتان باز کنید و پای ثابت سرگرمی‌هایشان شوید.

توپ، تویوب، وسایل شنا و بازی‌های فکری بهترین گزینه برای هدیه دادن است. تنها کافی ست نام خود را بر روی آن‌ها درج کنید تا افراد هنگام بازی به تکرار نام برند شما را ببینند و ملکه ذهنشان شود.

 

از دیگر اقلام تبلیغاتی مناسب تابستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کرم‌های ضد آفتاب
  • ساک ورزشی
  • اسپری‌های کوچک بدن یا لباس
  • فلاسک تبلیغاتی مخصوص آب سرد
  • کیف‌های سردکننده مواد غذایی
  • صندل ابری

 

هدایای تبلیغاتی

نمونه‌ای از ساک ورزشی تبلیغاتی

 

سخن آخر

 

تابستان فرصتی عالی برای بازاریابی و تبلیغات انواع مشاغل است. زیرا اوقات فراغت افراد زیاد بوده و فرصت کافی جهت آگاهی و جذب شدن به سوی برند شما را دارند. اما امسال شرایط کمی متفاوت‌تر از هر سال دیگر است. اقلامی که تا پیش از این حکم برگ طلایی را داشت شاید حالا دیگر چندان مقبولیتی ندارد.

همیشه می‌توان در جهت مسیر رودخانه شنا کرد و به مقصد رسید! امسال کمی متفاوت‌تر ظاهر شوید. سبد هدایای تبلیغاتی خود را با ماسک، ژل شست و شوی دست، دستکش، دستمال مرطوب، کرم ضد آفتاب و مرطوب‌کننده، شیلد محافظتی صورت و مواردی از این دست که جز نیازهای روزمره افراد است؛ پر کنید.


11/ مرداد/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف