WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای شرکتی در سال 2020 - بخش دوم

نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای شرکتی در سال 2020 - بخش دوم

19/ مرداد/1399

در بخش دوم این مطلب، نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای شرکتی در سال 2020 می‌اندازیم که بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند. همراه ما باشید.


نمایشگاه IAW کلن- 29 سپتامبر تا 1 اکتبر2020

 

نمایشگاه بین‌­المللی برای کالاهای وارداتی و خرده‌­فروشی تبلیغاتی

 

IAW مهم‌ترین نمایشگاه تجاری برای سفارش هدایای تبلیغاتی، اقلام فصلی و کالاهای ترند با ظرفیت تجاری در آلمان است. با حداکثر تنوع، این نمایشگاه در سال‌های اخیر به نمایش تجاری مهمی برای برترین خریداران آلمانی و اروپایی – حتی با افزایش تعداد غرفه داران و بازدیدکنندگان- توسعه یافته است. در این نمایشگاه، حرفه‌ای‌ها دستاوردهای خود را به رخ همدیگر می­‌کشند. زیرا این نمایشگاه منحصراً به افراد متخصص اختصاص داده شده است. این افراد شامل خریداران بازارهای مصرفی، فروشگاه­‌های تخفیف­‌دار، سوپرمارکت‌­های زنجیره­‌ای، فروشگاه‌­های وسایل و دست سازه‌ها، سازمان­‌های خریدار، مشاغل سفارش پستی و خرده‌­فروشان شخصی می­‌شوند که می­‌توانند محصولات را در 15 دسته مختلف ارائه و خریداری نمایند.

در اینجا مجموعه کاملی از ترند­ها برای خرده‌­فروشی تبلیغاتی که به صورت مستقیم برنامه‌ریزی شده، ارائه و به فروش می­‌رسند. همچنین این امر به کسب‌­و­کار­ها فرصتی برای یافتن راه­‌های فروش بیشتر و بهتر کمک می‌­کند. این نمایشگاه فراتر از یک نمایشگاه تجاری برای خرید و سفارش است. در هیچ جای دیگری این تعداد بازدیدکننده در زیر یک سقف با چنین حجمی از کالاهای با کیفیت همراه با تصمیم گیرندگان اصلی خرده­‌فروشی‌­های بزرگ نمی‌­توانند در ارتباط باشند و بستری برای ایجاد ارتباط بین افراد را فراهم می­‌نماید.

 این نمایشگاه دوبار در سال و در ماه­‌های مارس و سپتامبر در محل نمایشگاه‌های Messe کلن برگزار می­‌شود. به صورت کلی، برگزارکنندگان این نمایشگاه، آن را برای مدت سه روز و از تاریخ 25 فوریه تا 27 فوریه در نظر گرفته­‌اند. در فوریه 2019، حدود 342 غرفه دار و 9 هزار و 500 بازدیدکننده در نمایشگاه IAW شهر کلن شرکت داشتند.

علاقه‌مندان محترم، توجه داشته باشند که این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا و اثرات آن به تاریخ جدیدی موکول شده است.

با توجه به اطلاعات مندرج در سایت این نمایشگاه، تاریخ بعدی برگزاری نمایشگاه IAW با یک وقفه یک ساله، از تاریخ 2 مارس تا 4 مارس 2021 خواهد بود.

 

آدرس سایت این نمایشگاه: www.iaw-messe.de

 

نمایشگاه ASI شیکاگو

 

30 سپتامبر تا 1 اکتبر 2020- نمایشگاه بین‌­المللی تجاری برای محصولات تبلیغاتی

 

ASI، موسسه تخصصی تبلیغاتی است که به عنوان بزرگ‌ترین سازمان جهانی، در خدمت صنعت 2.8 میلیارد دلاری محصولات تبلیغاتی می‌باشد. اعضای ASI، به خدمات بازاریابی، ابزار فروش، آموزش رایگان و رویداد­های مجازی دسترسی دارند تا به آن‌­ها در ایجاد مشاغل پایدار کمک کنند. در نمایشگاه ASI که به صورت سالانه برگزار می‌­شود، غرفه­‌داران ملی و بین‌­المللی آخرین محصولات خود در حوزه صنعت تبلیغات را ارائه می­‌نمایند. خریداران و فروشندگان بسیاری، در این رویداد از آخرین ترند­ها و نوع‌­آوری­ها در زمینهٔ این صنعت آگاهی پیدا می‌­کنند.

علاقه­‌مندان محترم توجه داشته باشند که به علت شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، این نمایشگاه به تاریخ جدیدی موکول شده است.

نمایشگاه ASI به مدت دو روز از روز چهارشنبه 30 سپتامبر تا پنج‌شنبه 1 اکتبر 2020 در شهر شیکاگو آمریکا با رعایت پروتکل­‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

آدرس سایت این نمایشگاه: www.asishow.com

 

نمایشگاه تبلیغاتی

پوستر نمایشگاه ASI شیکاگو

 

 

نمایشگاه Gift & Promo باکو

 

تاریخ 2 الی 3 سپتامبر 2020- نمایشگاه بین‌­المللی هدایا و محصولات تبلیغاتی آذربایجان

 

این نمایشگاه به صورت سالانه و از سال 2018 در کشور آذربایجان برای افراد حرفه­‌ای و بازدیدکنندگان عمومی برگزار می‌­شود. نمایشگاه Gift & Promo در هتل بلوار باکو به مدت سه روز با همراهی 20 شرکت از 9 کشور مختلف برگزار می­‌شود. در این نمایشگاه مجموعه عظیمی از محصولات سوغاتی در گروه‌­بندی­‌های مختلف ارائه می‌­گردد. در ضمن در این رویداد آخرین ترندهای جهانی محصولات هدیه، اقلام تزیینی خانه، وسایل رومیزی، محصولات مورد نیاز جشن‌­ها، هدایای تجاری، جواهرات و غیره نیز به نمایش گذاشته می‌­شود.

در میان این محصولات و خدمات ارائه شده، اسکنرها، نرم­‌افزار­های چاپ و پردازش، نرم‌­افزار­های Flexi Capture، فناوری IT، تجهیزات اداری، خدمات چاپی و تایپوگرافی، انواع چاپگرهای حرفه‌ای برای چاپ دیجیتال روی پارچه و چاپگرهای سه‌بعدی با اندازه بزرگ و غیره، نیز پیشنهاد می‌­شود. علاوه بر این، دستگاه‌­های مرتبط با چاپ بر روی پارچه، POS و مواد تبلیغاتی و بسیاری موارد دیگر نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می­‌گیرد. بازدیدکنندگان می‌­توانند با راه­‌حل­‌های مناسب درزمینهٔ هدایای تجاری و محصولات دست‌­ساز آشنا شوند. این رویداد­ها با یک برنامه تجاری تأثیرگذار همراه هستند. برای رسیدن به مکان برگزاری این رویداد، بازدیدکنندگان می­‌توانند از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده نمایند.

به صورت کلی، برگزارکنندگان این رویداد، میزبان حدود هزار و 922 غرفه دار از 48 کشور مختلف و 69 هزار و 812 بازدیدکننده از 64 کشور مختلف در نمایشگاه Gift & Promo باکو که به مدت سه روز و در تاریخ 22 سپتامبر تا 24 سپتامبر 2018 شد، بودند.

سومین دوره برگزاری این رویداد، به مدت دو روز و از تاریخ جمعه 2 اکتبر تا شنبه 3 اکتبر در باکو، پایتخت آذربایجان است.

 

آدرس سایت این نمایشگاه: giftfair.az

 

نمایشگاه Promexpo استانبول

 

7 الی 10 اکتبر 2020- نمایشگاه هدایای شرکتی، ابزار بازاریابی و محصولات تبلیغاتی

 

تبلیغات، آسان‌­ترین راه رسیدن به گروه هدف و کارآمدترین روش برای تأثیرگذاری بر مصرف­‌کنندگان است. نمایشگاه PROMEXPO، تولیدکنندگان محصولات تبلیغاتی از ترکیه و سایر کشورهای خارجی را با هدف ادغام این بخش در بازار جهانی و افزایش رقابت بین­‌المللی در این صنعت، گرد هم می­‌آورد. در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان می‌­توانند طیف گسترده­ای از خلاقانه­‌ترین طرح­‌های محصولات در زمینهٔ صنعت تبلیغات ترکیه‌­ای را از لوازم‌تحریر و محصولات اداری گرفته تا محصولات فناوری و الکترونیک، شکلات و شیرینی، پیراهن­‌های چاپی، محصولات شیشه­‌ای و سرامیکی، محصولات تبلیغاتی، انواع کیف و مطالب کنفرانسی را در کنار هم پیدا کنند. این نمایشگاه برای بازدید عموم و افراد متخصص در نظر گرفته شده است و توسط هولدینگ CNR با همکاری انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات تبلیغاتی- Promotürk برگزار می­‌شود.

به عنوان یک بازدیدکننده، شما فرصت خوبی در نمایشگاه Promexpo خواهید داشت؛ زیرا می‌توانید تا ترند­های جذاب محصولات تبلیغاتی را ببینید و ابزار­های مفیدی برای مقاصد مختلف را انتخاب نمایید. در این رویداد، علاوه بر نمایش محصولات صنعت تبلیغات، فرصتی برای کسب راه­‌حل­‌های بازاریابی شرکت­‌ها در کنار فراهم آوردن فرصتی برای برقراری ارتباط طراحی پروژه‌ها با مشتریان و خریداران بالقوه به وجود آمده است.

این رویداد به مدت چهار روز از تاریخ چهارشنبه 8 اکتبر تا شنبه 11 اکتبر 2020 و در مرکز نمایشگاهی CNR EXPO در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

 

آدرس سایت این نمایشگاه:cnrpromexpo.com

 

نمایشگاه تبلیغاتی

پوستر نمایشگاه Promexpo استانبول

 

 

نمایشگاه‌های Reed Gift ملبورن

 

31 جولای تا 4 آگوست 2021- نمایشگاه تجاری درزمینهٔ هدایای تبلیغاتی

 

نمایشگاه­های Reed Gift، یکی از نمایشگاه­‌های پیشرو درزمینهٔ تبلیغات و اقلام تبلیغاتی می­‌باشد که سالانه برای بازدید افراد حرف‌ه­ای برگزار می‌گردد.  این رویداد به خریداران و غرفه‌­داران، فرصتی عالی برای کسب آگاهی و اطلاع از آخرین ترند­های بازار و محصولات مناسب هدیه می­‌دهد. همچنین این نمایشگاه بستری عالی برای ایجاد ارتباط با کسب‌­وکارهای جدید و ورود به بازار­های خرید نوین است.

 علاقه­‌مندان محترم، توجه داشته باشند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، این نمایشگاه به تاریخ جدیدی موکول شده است.

نمایشگاه‌های Reed Gift به مدت پنج روز از تاریخ شنبه 31 جولای تا چهارشنبه 4 آگوست 2021 در شهر ملبورن استرالیا برگزار می­‌گردد.

 

آدرس سایت این نمایشگاه:www.reedgiftfairs.com.au

 

نمایشگاه های تبلیغاتی

پوستر نمایشگاه‌های Reed Gift ملبورن

 

 

نمایشگاه Gifts & Premiums Fair سنگاپور

 

28 الی 30 اکتبر 2020- نمایشگاه تجاری بین­‌المللی هدایا

 

نمایشگاه SGP سنگاپور، یک نمایشگاه تجاری بین‌­المللی برای هدایا است و یکی از معتبرترین نمایشگاه‌­ها در نوع خود در جنوب شرقی آسیا می­‌باشد که به صورت چند نمایشگاه زیرمجموعه‌ای تشکیل می‌­شود. این نمایشگاه به صورت سالانه و برای بازدید افراد حرفه‌ای برگزار می‌­گردد.

 شرکت­‌های بسیاری در این صنعت، از این فرصت استفاده می­‌نمایند تا آخرین طراحی‌­های محصولات و ترند­ها برای این صنعت را ارائه دهند. این رویداد، فرصتی عالی برای ملاقات خریداران، تأمین‌کنندگان و نیز انجام تجارتی پرسود است. این نمایشگاه در مساحتی حدود هزار و 800 مترمربع و با حضور بیش از 200 شرکت و بیش از 10هزار بازدیدکننده برگزار می­‌شود. طبق برآورد­های انجام گرفته مسئولان این نمایشگاه در سال 2019، حدود 1.4 میلیون قرارداد به ارزش تخمینی 8.6 میلیون دلار منعقد کرده‌­اند.

پیش ثبت­‌نام برای ورود به این نمایشگاه تا پیش از تاریخ 21 اکتبر 2020 می‌­باشد و هزینه آن رایگان است. علاقه­‌مندان این رویداد توجه داشته باشند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، این نمایشگاه به تاریخ جدیدی موکول شده است.

نمایشگاه هدایای سنگاپور به مدت سه روز از تاریخ چهارشنبه 28 اکتبر تا جمعه 30 اکتبر 2020 در سنگاپور برگزار خواهد شد.

 

آدرس سایت این نمایشگاه:sgpfair.com

 

نمایشگاه تبلیغاتی

پوستر نمایشگاه Gifts & Premiums Fair سنگاپور

 

 


19/ مرداد/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف