WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
8 هدیه کاربردی برای خبرنگاران و وبلاگ نویسان

8 هدیه کاربردی برای خبرنگاران و وبلاگ نویسان

24/ مرداد/1399

انتخاب هدیه مناسب و خوب برای خبرنگاران و وبلاگ نویسان، کاری سخت است و احتمالاً ایده‌های محدودی هم در ذهن خود داریم. شاید اولین ایده‌ای که به ذهنمان می‌رسد خرید یک خودکار و دفترچه یادداشت است که خب، ایده بدی هم نیست. اما سؤال اصلی اینجاست که یک خبرنگار یا بلاگر واقعاً به چه وسیله‌ای احتیاج دارد که دریافت این وسایل باعث خوشحالی آن‌ها خواهد شد؟


بیایید امسال بر هدایایی تمرکز کنیم که هم بتواند در محیط کار به آن‌ها کمک کند و هم در زندگی روزمره مورد استفاده قرار بگیرند و کمی از سختی‌های این عزیزان سخت‌کوش را آسان‌تر نماید.

ما در ادامه لیستی از بهترین هدایای خلاقانه را برای شما گردآوری کرده‌ایم. این ایده‌ها می‌تواند روزنامه‌نگار یا وبلاگ نویس مورد علاقه شما را خوشحال کند و روابط کاریتان را تقویت نماید.

 

بهترین هدایا برای خبرنگاران و وبلاگ نویسان

 

در ادامه به معرفی کاربردی‌ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی برای خبرنگاران و وبلاگ نویسان می‌پردازیم.

 

1-پاوربانک

 

خبرنگارها به علت موقعیت شغلی خود، مجبور هستند مدام به مکان‌های گوناگونی بروند و مطالبی را یادداشت کنند. به علت سرعت در انجام کار، لاجرم از وسایل الکترونیکی استفاده می‌نمایند که به همین خاطر همواره مشکل اتمام شارژ را دارند.

هدیه دادن یک پاوربانک تبلیغاتی آن­‌ها را بسیار خوشحال خواهد کرد. شما می‌توانید از پاوربانک‌های مخصوص لب تاپ استفاده کنید که تمام وسایل الکترونیکی آن‌ها را شارژ کند. فراموش نکنید این یک هدیه ویژه و خاص است. زیرا خبرنگاران آن را همه‌جا با خود می‌برند و ممکن است در همین محافل شما یک شریک تجاری جدید نیز پیدا کنید.

 

 

هدایای تبلیغاتی

ست کامل پاوربانک و شارژر

2-فلش مموری

 

حجم اطلاعاتی که خبرنگاران و وبلاگ نویسان برای خود ذخیره می‌کنند، بسیار زیاد است. از این روست که فلش مموری تبلیغاتی برای آن‌ها کارآمدترین هدیه است.

حتماً روی فلش مموری اهدایی اسم برند، شماره تماس و آدرس سایت خود را حک کنید. زیرا این گروه شغلی عادت دارند که فلش‌های اطلاعاتی خود را به دیگران قرض دهند که همین کار سبب تبلیغ بی هزینه برند شما در بین افراد می‌شود.

 

3-لیوان

 

بعد از ساعت‌های طولانی نوشتن مطلب، نوشیدن یک نوشیدنی دل‌چسب خستگی را از بین خواهد برد. اگر شما هم دوست دارید شریک آسایش خبرنگاران و وبلاگ نویسان باشید، با هدیه دادن یک لیوان تبلیغاتی زیبا، کنارشان باشید.

این گروه شغلی علاقه زیادی به نوشیدن قهوه دارند! پس به خاطر داشته باشید لیوان‌های مخصوص قهوه یا نسکافه هدیه دهید که در هر زمان و مکانی همراه خود داشته باشند.

 

 

هدایای تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی مخصوص دمنوش

 

4-فلاسک تبلیغاتی

 

خبرنگاران برای تهیه یک خبر یا گزارش مجبور هستند، ساعت‌های طولانی را در محیط بیرون باشند و به صورت مداوم در حال جابه‌جایی هستند. دقت، سرعت و فشار کار، مانع از آن می‌شود که آن‌ها فرصت تهیه نوشیدنی‌ای را داشته باشند. از این رو، فلاسک تبلیغاتی برای خبرنگاران بسیار باب میل خواهد بود.

قبل از خرید فلاسک تبلیغاتی بهتر است راهنمای خرید بهترین فلاسک تبلیغاتی را بخوانید، تا یک وسیله مناسب خریداری کنید.

 

5-خودکار تبلیغاتی

 

خودکار و کاغذ مهم‌ترین سلاح یک خبرنگار خبره است. آن‌ها باید همواره آماده باشند تا با یافتن سوژه و یا خبر مهم آن را یادداشت کرده و به سرعت آن را بر روی پایگاه خبری خود منتشر کنند. با وجود وسایل الکترونیکی، هنوز هم خودکار و کاغذ جز ملزومات اصلی این حرفه محسوب می‌شوند.

پس از هدیه دادن خودکار تبلیغاتی یا سررسید تبلیغاتی واهمه نداشته باشید و مطمئن باشید که حتماً مورد استقبال قرار می‌گیرد. هنگام سفارش خودکار، درخواست تعداد بالا داشته باشید؛ زیرا خبرنگاران از شما طلب چند عدد خودکار را خواهند کرد.

 

 

هدایای تبلیغاتی

نمونه‌ای پک خودکارهای سایت ما

 

6-فولدر تبلیغاتی

 

موقعیت شغلی خبری، به‌گونه‌ای است که اطلاعات زیادی در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نگهداری می‌شود. هر خبرنگار و روزنامه‌نگار اطلاعات قدیمی و جدید خود را نگهداری می‌کنند زیرا در آینده به کارشان می‌آید. در این حالت، شما با هدیه دادن فولدر تبلیغاتی به این افراد در جمع‌آوری اسناد و مدارک مهمشان یاری می­‌کنید.

 

7-کوله‌پشتی تبلیغاتی

 

یکی دیگر از کارآمدترین اقلام تبلیغاتی برای خبرنگاران و وبلاگ نویسان؛ کوله‌پشتی تبلیغاتی است. از آنجایی که این گروه وسایل فراوانی برای حمل کردن دارند؛ کوله‌پشتی این افراد باید بزرگ و جا دارد باشد تا تمامی وسایل آن‌ها در کیف جا بگیرد.

 

8- جاکارتی تبلیغاتی

 

این گروه شغلی معمولاً کارت‌های بسیاری همراه خود دارند تا بتوانند برای ورود به مکان‌های گوناگونی از آن‌ها استفاده کنند. جاکارتی تبلیغاتی می‌تواند ایده مناسبی برای هدیه باشد تا بتوانند تمام کارت‌های مورد نیاز خود را در یکجا جمع کنند که گم نشود.

 

چرا هدیه دادن به خبرنگاران و وبلاگ نویسان مهم است؟

 

توفیقات و مشکلات همواره بر سر راه هر برندی وجود دارد. به‌ویژه اگر شما صاحب یک برند بزرگ باشید و مخاطبان انبوه و گسترده‌ای با شما در ارتباط باشند. در این حالت با پخش اخبار دستاوردهای عظیم خود و یا ارائه توضیحات درباره مشکلات، نیازمند بهره‌گیری از نشریات و رسانه‌ها هستید.

اگر شما از قبل مقدمات روابط خود را با اهالی رسانه چیده باشید، در مواقع سختی یا موفقیت می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید تا اخبار درستی را از شما بازنشر کنند. به همین خاطر است که همیشه به تمامی کسب‌وکارها پیشنهاد می‌شود تا روابط حسنه‌­ای با اهل قلم و بیان داشته باشند تا در مواقع ضروری به کمک آن‌ها، نقطه نظرات خود را به سمع و نظر مخاطبان برسانند.

 

سخن آخر

 

بسیاری از مجموعه­‌ها برای حفظ رابطه خود با اهالی قلم، مبادرت به اهدای کارت هدیه با مبلغی از پول می‌کنند. اما باید گفت این کار اصلاً به سود بازاریابی تبلیغاتی شما نیست و بعضاً باعث توهین به آن خبرنگار می‌شود.

هدف از اهدای هدیه، ماندگاری نام شما در ذهن مخاطبان شماست و اینکه این افراد با جابه‌جایی اقلام تبلیغاتی شما به صورت غیرمستقیم تبلیغ کننده برند شما می­شوند. به همین خاطر با دادن یک کارت هدیه تمام فرصت‌های بازاریابی خود را از دست داده‌اید و شاید آن خبرنگار اصلاً آن را از شما قبول نکند و دیگر در هیچ‌یک از رویدادهای شما هم شرکت ننماید.


24/ مرداد/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف