WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
10 دلیل برای استفاده و خرید عمده عروسک‌های تبلیغاتی پرفروش

10 دلیل برای استفاده و خرید عمده عروسک‌های تبلیغاتی پرفروش

4/ شهریور/1399

آیا در جستجوی بهترین کالاهای تبلیغاتی برای شرکت خود هستید؟ آیا دوست دارید چیزی به غیر از قلم، دفترچه یادداشت یا ساک دستی هدیه بدهید؟ آیا دوست دارید متفاوت‌تر از بقیه عمل کنید؟ اکنون زمان آن رسیده است که از عروسک‌های سفارشی به شکل حیوانات که می‌توانید به صورت عمده آن‌ها را خریداری کنید، برای تبلیغات خود استفاده نمایید. جتی اگر مخاطبان هدف شما به صورت مستقیم بچه‌ها نیستند، نگران نباشید. چون این اقلام بسیار کاربردی هستند.


هنوز هم قانع نشده‌اید؟ پس بیایید تا در ادامه 10 دلیل زیر را بررسی کنیم. در این صورت به‌سرعت نظر خود را تغییر خواهید داد.

 

1- همه عاشق عروسک‌هایی با شکل حیوانات هستند

 

به نظر شما، ما اشتباه می‌کنیم؟ روی صحبت ما تنها در مورد بچه‌ها نیست بلکه بزرگ‌سالان نیز آن‌ها را دوست دارند. یک عروسک بانمک به‌راحتی می‌تواند یک لبخند درخشان را بر چهره هر کسی بنشاند. اکثر مشتریان عاشق عروسک‌های خرسی هستند که تن آن‌ها یک تی شرت سفارشی پوشیده شده است. زیرا با این کار، آن‌ها دوباره نام برند مورد علاقه خود را در مقابل چشمانشان خواهند داشت. حتی اگر بزرگ‌سالان هم این عروسک‌ها را برای خود نگه ندارند، آن‌ها را به کودکان خود خواهند داد که باز هم با این روش امر بازاریابی شما ادامه خواهد داشت. ارزش این خرس‌های تبلیغاتی را حتی اگر در اختیار بزرگ‌سالان قرار نگیرند، دست‌کم نگیرید. زیرا شما همچنان در حال بازاریابی هستید.

 

2- عروسک‌هایی به شکل حیوانات عمر زیادی دارند

 

آیا دوست دارید هدیه‌ای بدهید که در کشوی میز انداخته شده و نادیده گرفته می‌شود؟ یا ترجیح می‌دهید هدیه‌ای بدهید که دارای ارزش و قدرت ماندگاری بالایی است؟ همه افراد عروسک‌های هدیه گرفته را در نزدیکی خود نگه می‌دارند، حتی اگر آن‌ها را به بچه‌ها یا شخص خاصی در زندگی خود بدهند.

حتی افراد بزرگ‌سال نیز عاشق عروسک‌های جذاب و بانمک هستند و اغلب آن‌ها را برای خود نگه می‌دارند. حتماً شما هم تابه‌حال چندین اتاق خواب یا قسمتی از هال خانه را دیده‌اید که در گوشه‌ای از آن عروسک نگهداری می‌کنند. این عروسک‌ها بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید برای آدم‌هایی که آن را هدیه می‌گیرند، با ارزش بوده و آن را از خود دور نمی‌کنند؛ حتی اگر این افراد، بزرگ‌سال باشند. شما می‌توانید به‌راحتی تعداد زیادی از این عروسک‌های تبلیغاتی و سفارشی را به صورت عمده خریداری کنید و تبلیغات خود را بدون تلاش اضافی ادامه دهید.

 

هدایای تبلیغاتی

عروسک‌های حیوانی محبوب بزرگسالان و کودکان است

 

 

3- شما می‌توانید آن‌ها را صورت کامل و بر اساس سلیقه خود سفارش دهید

 

شاید تعجب کنید که چگونه یک عروسک می‌تواند به ترویج و توسعه بازاریابی شما کمک کند، اما اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که بازاریابی مانند یک آسمان بیکران است. شما می‌توانید هم از یک تی شرت تبلیغاتی و یا یک دست‌مال سر یا هدبند تبلیغاتی در رنگ‌های مختلف به عنوان پوشش و لباس عروسک‌های خود استفاده کنید. بنابراین می‌توانید عروسک‌های حیوانی تبلیغاتی و سفارشی خود را مطابق سلیقه خود و به صورت عمده سفارش دهید.

درست مانند زمانی که می‌خواهید یک تی شرت تبلیغاتی به یک انسان هدیه دهید، تی شرت یا هدبند یا دستمال سر عروسک خود را می‌توانید با نام شرکت و لوگو خود چاپ کنید. به این ترتیب بنابر سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را آماده نمایید. حالا می‌بایست اجازه دهید تا این عروسک‌ها به‌جای شما کار تبلیغات را انجام دهند. رنگ‌های روشن، چشمگیر و لوگوهای برجسته را انتخاب کنید تا توجه همه را به خود جلب کند. چه کسی می‌داند که چقدر بچه‌های کوچک عاشق این تبلیغات شما می‌شوند و این عروسک‌ها را به عنوان "دوست" خود حمل می‌کنند. حالا شما حتی به کمک این بچه‌ها هم می‌توانید بازاریابی خود را انجام دهید و هدف خود را دنبال کنید.

 

4- این عروسک‌ها را در نمایشگاه هدیه دهید

 

اگر تابه‌حال در نمایشگاهی شرکت داشته باشید، می‌دانید برای اینکه متمایز باشید و در جمع دیده شوید، کار بسیار سختی است. اکثر غرفه داران قلم، ساک دستی و تی شرت هدیه می‌دهند. شما چگونه می‌خواهید توجه‌ها را به خود جلب کنید؟ چطور می‌خواهید به مکانی تبدیل شوید که همه برای دریافت هدیه‌ای از آن، جلو غرفه شما صف ببندند؟ عروسک‌های حیوانی هدیه بدهید. نیازی ندارد که از عروسک‌های بزرگ برای تبلیغ استفاده کنید. به دنبال ترندها باشید. گزینه‌های زیادی در اختیار شما خواهد بود تا انتخاب کنید.

عروسک‌هایی که به عنوان جاسویچی یا به عنوان آویز درست می‌شوند، یکی از انواع عروسک‌های دوست‌داشتنی هستند. همان‌طور که می‌دانید اکثر مردم از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند اما از در دست نگه داشتن دائم آن‌ها بیزار هستند. به آن‌ها یک عروسک Plush Tech بدهید تا تلفن را برای آن‌ها نگه دارد. این عروسک، در عین حال که در خدمت دریافت کننده این هدیه است، برای شما کار بازاریابی را هم انجام می‌دهد.

عروسک‌های معطر هم در حال حاضر از ترندهای روز دنیا به شمار می‌روند. این عروسک‌ها فقط مختص بچه‌ها نیستند! این عروسک‌های مخملی، بوی اسطوخودوس می‌دهند که احساس آرامش و لطافت را با خود به همراه می‌آورند. هر کسی که احساس استرس داشته باشد و یا کسی که می‌خواهد از خستگی‌های روزمره، خود را نجات دهد، با این خرس‌های کوچک دوکاره (هم کار بازاریابی و هم ایجاد آرامش) که در کنار خود داشته باشد، احساس عالی و شگفت‌انگیزی خواهد داشت.

 

5- این عروسک‌ها، هدیه شرکتی عالی هستند

 

هدیه، تنها برای شخص مخاطب هدف نیست. کارمندان خود را فراموش نکنید. به چه دلایلی می‌خواهید به آن‌ها هدیه بدهید؟ در ادامه چند ایده به شما ارائه می‌دهیم:

بزرگداشت سالگردهای ویژه – آیا شما هم کارمندانی دارید که سالگرد یک‌سالگی، پنج‌سالگی، ده‌سالگی و یا بیشتر حضور آن‌ها در شرکت را جشن بگیرید؟ این یک نقطه عطف بزرگ است به‌ویژه در شرایط اقتصادی کنونی. این مراسم را با یک عروسک خرسی جشن بگیرید. پیراهنی مخصوص این مراسم برای پوشش عروسک خود سفارش دهید. کارمندان عاشق این نوع توجه ویژه به این‌گونه مراسم می‌شوند.

جشن خوش‌آمد گویی برای کارمندان تازه وارد – آیا شما به دنبال یک‌راه خاص و ویژه برای استقبال از افراد تازه وارد هستید؟ عروسک‌های سفارشی، یک روش منحصربه‌فرد و سرگرم کننده برای این کار است. احتمال دارد که این عروسک‌ها برای این افراد بسیار با ارزش باشند، چون این اولین هدیه‌ای است که از شما دریافت می‌کنند. بگذارید تا این خرس، هم‌زمان دو وظیفه را انجام دهد؛ هم باعث احساس خوشحالی کارمندان شود و هم کمی بازاریابی از جانب شما انجام دهد.

رویدادهای مهم و بزرگ را جشن بگیرید – آیا شرکت شما هم به رویدادی برای جشن گرفتن نزدیک شده است؟ شاید شرکت شما، علی‌رغم همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا، توانسته است که رکورد فروش خود را بشکند یا  واقعاً توانسته‌اید شرکت خود را از یک ورشکستگی نجات دهید و همچنان کسب‌وکار خود را حفظ کنید. می‌توانید با هدیه دادن یک عروسک دوست‌داشتنی و سرگرم کننده به کارمندان پاداش دهید. از یک تی شرت یا هدبند یا دستمال سر برای عروسک خود استفاده کنید که به خوبی این گرامیداشت را نشان دهد. این‌ها وسایل کوچکی هستند که در عین ارزشمندی، قلب کارمندان شما را با شما همراه می‌کنند.

 

هدایای تبلغاتی

خرس‌های ازجمله محبوب‌ترین عروسک‌ها هستند

 

 

6- عروسک‌های حیوانی با دوام هستند

 

قلم‌ها گم می‌شوند و زیر صندلی‌ها رها می‌گردند اما عروسک‌های حیوانی با دوام هستند و تا زمان‌های طولانی حفظ می‌شوند. حتی اگر این عروسک‌ها را به بچه‌ها یا نوزادان هدیه بدهید، آن‌ها باز هم مقاوم خواهند بود. با این حال، اگر قصد هدیه دادن مستقیم عروسک به کودکان را دارید، هنگام انتخاب عروسک‌ها دقت کنید تا کوچک‌ترین خطری آن‌ها را تهدید نکند.

 

7- این عروسک‌ها، هدیه‌های خوب و عالی برای بچه‌های داخل بیمارستان‌ها هستند

 

آیا شرکت شما وابسته به یک بیمارستان محلی است؟ آیا شما دوست دارید که ضمن پیشرفت و توسعه برند خود، اقدام نیک و پسندیده‌ای برای جامعه انجام دهید؟ هدیه دادن عروسک‌های سفارشی به کودکانی که در بیمارستان‌ها بستری هستند، راه‌حلی عالی برای انجام هر دو کار است.

ضمن ایجاد آگاهی بیشتر نسبت به برند خود، شما باعث روشنایی و نور امید در زندگی کودکانی می‌شوید که در بیمارستان‌ها بستری هستند. برای این کار می‌توانید از انواع عروسک‌های شبیه خرس، سگ، زرافه، عروسک‌های بسیار کوچک و حتی انواع عروسک‌های معطر استفاده کنید. بچه‌ها عاشق این هدایای تبلیغاتی می‌شوند و چه راهی بهتر و مسرت‌بخش‌تر از خوشحال کردن کودکان وجود دارد.

 

8- عروسک‌ها سفارشی برای هر رویدادی مناسب هستند

 

صادقانه باید گفت که دقیقاً نمی‌توانیم بگوییم که عروسک‌های سفارشی برای چه‌کاری بهتر هستند. زیرا این وسایل در عرصه جهانی موفق عمل کرده‌اند. این عروسک‌ها در نمایشگاه‌های تجاری، سرمایه‌گذاری‌ها، به عنوان هدیه داخل شرکتی و هدایای رایگان، به خوبی عمل کرده‌اند.

اگر به دنبال راهی منحصربه‌فرد برای بازاریابی شرکت خود و افزایش آگاهی نسبت به برندتان هستید، عروسک‌های سفارشی تبلیغاتی که به صورت عمده خریداری می‌شوند، راهکاری مناسب و عالی خواهد بود. با وجود انتخاب‌های گسترده و متنوع، شما می‌توانید عروسکی را که منطبق بر بودجه و متناسب با نام تجاری شماست، بیابید. با اعمال نظر خود در هنگام سفارش این عروسک‌ها، می‌توانید راه مناسبی برای بازاریابی شرکت خود پیدا کنید.

 

9- عروسک‌های سفارشی باعث ایجاد ارتباط عاطفی می‌شوند

 

عروسک‌های سفارشی تنها بامزه نیستند – بلکه آن‌ها ارتباطی عاطفی بین شما با مخاطب هدفتان ایجاد می‌کند. این واقعیت که شما از طریق یک وسیله که امکان نوازش کردن و دوست داشتن را دارد، می‌خواهید ارتباط برقرار کنید نشانگر لطافت و مهربانی شماست. این همان وجهه‌ای است که می‌تواند وفاداری بسیاری از مشتریان را به‌سوی شما جلب کند.

این‌ها می‌توانند حتی در این شرایط دشوار بروز همه‌گیری بیماری کووید 19، راحتی و آرامش را برای آن‌ها به ارمغان بیاورند. این موضوع به‌ویژه در خصوص نیاز کودکان به کالاهای راحت، صادق است.

 

10- عروسک‌های حیوانی سفارشی اجازه می‌دهد تا شما چهره سرگرم کننده خود را بروز دهید

 

مهم نیست حرفه شما چقدر تخصصی است، عروسک‌های سفارشی یک ابزار بازاریابی خوش‌آمد گوینده هستند. این وسایل نشان می‌دهند که کسب‌وکار شما یک روی سرگرم کننده و دلسوزانه نیز دارد. چیزی که در مورد عروسک‌های سفارشی وجود دارد این است که همه‌چیز را نرم می‌کند تا همه حتی برای افراد بزرگ‌سال نیز گرمی و لطیف بودن را در خود احساس کنند. چه راهی بهتر از اینکه دل مخاطب هدف خود را به دست آورید و به آن‌ها اجازه بدهید که تصمیم بگیرند تا با چهره گرم و لطیف شما کار کنند!

با توجه به اینکه انتخاب‌های زیادی برای عروسک وجود دارد، می‌توانید هرچقدر که دوست دارید ساده و بی‌آلایش باشید. از عروسک خرسی‌های رایج گرفته تا قورباغه‌های سفارشی، ببر تا اسب تک‌شاخ، گزینه‌های بسیاری در مقابل شما وجود دارد. حیوانی را انتخاب کنید که با شانس شرکت شما هماهنگی دارد یا اینکه برای رساندن پیام شما به شیوه‌ای سرگرم کننده و جذاب و جالب به شما کمک می‌کند.

با هدایای خود سرگرم شوید و از آن‌ها لذت ببرید! نیازی نیست که همیشه جدی باشید؛ حتی اگر برای بزرگ‌سالان است. عروسک‌های سفارشی اجازه می‌دهد تا چهره سرگرم کننده، لطیف و تا حدودی دیوانه خود را نشان دهید. این وسایل به مخاطبان شما اجازه می‌دهد تا سال‌ها از آن استفاده کنند. چه سرمایه‌گذاری بهتر از این است که کالایی را بخرید که تا مدت‌ها نام تجاری شما را حفظ می‌کند حتی با وجود اینکه که مدت‌ها از زمان هدیه دادن آن گذشته باشد؟ این یک هدیه هوشمندانه است.

می‌توانید به‌راحتی از بین تمام عروسک‌های موجود در بازار به صورت عمده انتخاب نمایید و با کمی هزینه برای آن‌ها، یک کالای تبلیغاتی مناسب و متفاوت را برای ارائه و هدیه دادن تهیه کنید. در بازاریابی خود موفق باشید.

 

هدایای تبلیغاتی

انواع شخصیت‌های حیوانی محبوب در بین حیوانات وجود دارد

 

4/ شهریور/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف