WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای شرکتی در سال 2020 - بخش چهارم

نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای شرکتی در سال 2020 - بخش چهارم

6/ شهریور/1399

در بخش چهارم این مطلب، نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای شرکتی در سال 2020 می‌اندازیم که بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند. همراه ما باشید.


26 الی 28 ژانویه – نمایشگاه تجاری هدایای تبلیغاتی

 

نمایشگاه Promogift مادرید، یکی از نمایشگاه‌های تجاری پیشرو در زمینه تبلیغات و هدایای تبلیغاتی است و همچنین بستری برای ایجاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی در این صنعت به شمار می‌رود. این نمایشگاه که به صورت سالانه، درهای خود را تنها بر روی متخصصان این حوزه می‌گشاید، به غرفه داران و خریداران فرصتی می‌دهد تا درباره آخرین ترندهای بازار در این زمینه، محصولات و تحولاتی که در حوزه هدایای تبلیغاتی صورت گرفته است، اطلاع یابند. غرفه داران فرصتی برای ارائه محصولات خود و نیز ارائه خدمات به علاقه‌مندان به دست می‌آورند و در عین حال، آن‌ها امکان برقراری ارتباطات جدید و نیز دستیابی به منابع تأمین‌کننده تازه را خواهند داشت.

به صورت کلی، برگزارکنندگان این رویداد، برای مدت سه روز و از تاریخ 15 ژانویه تا 17 ژانویه 2019، میزبان حدود 415 غرفه دار و نیز حدود 6 هزار و 380 بازدیدکننده در نمایشگاه Promogift شهر مادرید بودند.

نمایشگاه Promogift به مدت سه روز و از تاریخ سه شنبه 26 ژانویه تا تاریخ پنج شنبه 28 ژانویه 2021 در محل نمایشگاهی شهر مادرید به نام feria de Madrid کشور اسپانیا برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان محترم این نمایشگاه توجه داشته باشند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، بهتر است پیش از برنامه‌ریزی برای شرکت در این رویداد، به سایت نمایشگاه این رویداد مراجعه و تاریخ قطعی برگزاری این نمایشگاه را بررسی نمایند.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.ifema.es

 نمایشگاه هدایا

پوستر نمایشگاه Promogift

 

 

 

نمایشگاه Reed Gift سیدنی

 

20 الی 23 فوریه 2021 – نمایشگاه تجاری هدایای تبلیغاتی

 

نمایشگاه‌های Reed Gift، از نمایشگاه‌های پیشرو در زمینه تبلیغات و اقلام تبلیغاتی هستند. این نمایشگاه در ادامه مجموعه نمایشگاه‌های Reed Gift است که پیش از این نیز در مطالب قبلی به آن‌ها اشاره کرده‌ایم. این مجموعه‌های نمایشگاهی، فرصتی مناسب و عالی برای غرفه داران و خریداران است تا با آخرین تحولات و ترندهای روز و نیز محصولات هدیه آشنا شوند. همچنین این رویداد، بستری مناسب برای ایجاد ارتباطات جدید و گشودن درهای بازارهای تازه به روی شرکت کنندگان این نمایشگاه است. این نمایشگاه درهای خود را به روی بیش از 14 هزار خریدار می‌گشاید و میزبان تمامی تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان مختلف و پیشرو در سراسر استرالیا در زمینه هدیه، لوازم منزل، مد و فشن، وسایل بچه و خانواده و محصولات شکستنی می‌باشد. ثبت‌نام و تهیه بلیت‌های این رویداد از ماه اکتبر آغاز می‌شود.

نمایشگاه Reed Gift به مدت چهار روز و از تاریخ شنبه 20 فوریه تا سه شنبه 23 فوریه 2021 در شهر سیدنی استرالیا برگزار خواهد شد.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.reedgiftfairs.com.au

 

نمایشگاه تبلیغاتی Würzburger Werbemittel Messe

 

26 فوریه 2021 – نمایشگاه تبلیغاتی محلی

 

نمایشگاه تبلیغاتی وورتسبورگ، شما را با آخرین محصولات و ترندها در زمینه تبلیغات آشنا می‌کند. در این رویداد، شما می‌توانید با تولیدکنندگان به صورت رودررو صحبت کنید و در مورد امکانات و توانایی‌های آن‌ها بحث و تبادل‌نظر نمایید. با توجه به حضور تولیدکنندگان مشهور و بزرگ این صنعت در این رویداد، بازدیدکنندگان حرفه‌ای مانند متخصصان بازاریابی، مدیران و خریداران محصولات تبلیغاتی نباید فرصت شرکت در این نمایشگاه را از دست بدهند. این نمایشگاه از سال 2012 کار خود را شروع کرده و طیف گسترده‌ای از کالاهای تبلیغاتی در این نمایشگاه ارائه گردیده است. بازدیدکنندگان در این رویداد می‌توانند با آخرین ترندها در زمینه تبلیغات آشنا شوند و نیز ایده‌ها و اطلاعات نوین و تازه در این صنعت را کشف کنند. در این نمایشگاه که بلیت آن رایگان می‌باشد، از بازدیدکنندگان با غذاهای ناحیه فرانکونی آلمان و نیز قهوه و شیرینی پذیرایی به عمل می‌آید.

نمایشگاه Würzburger Werbemittel Messe به مدت یک روز و در تاریخ جمعه 26 فوریه 21 در شهر وورتسبورگ آلمان برگزار می‌شود.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.wuerzburger-werbemittel-messe.de

 

نمایشگاه بین‌المللی Smmex لندن

 

8 مارس 2021 – نمایشگاه تجاری اقلام ورزشی و بازار ورزش

 

در نمایشگاه بین‌المللی Smmex شهر لندن، بازدیدکنندگان می‌توانند هر آنچه را که برای تبلیغ باشگاه یا برند خود نیاز دارند، پیدا کنند. خریداران کلوپ‌ها و انجمن‌های ورزشی از سراسر اروپا، فرصت دارند تا در نمایشگاهی که در استادیوم ومبلی (Wembley) برگزار می‌شود، در فضایی آرام و آموزنده گرد هم‌آیند تا تأمین‌کنندگانی از تمام کشورهای اروپایی محصولات با کیفیت و خدمات خود را ارائه دهند. خریداران می‌توانند تمام کالاهای ورزشی و محصولات بازاریابی ورزشی را که نیاز دارند، در این نمایشگاه پیدا کنند. نمایشگاه Smmex که به صورت سالانه و برای بازدید افراد حرفه‌ای و متخصص برگزار می‌شود، تلاش می‌کند همیشه یک‌قدم جلوتر از پیشرفت‌ها و تحولات بازار این صنعت بماند تا بتواند محصولات خلاقانه و خدمات در این زمینه را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهد.

نمایشگاه بین‌المللی Smmex، در تاریخ 8 مارس سال 2021 میلادی در شهر لندن کشور انگلستان برگزار خواهد شد.

 

آدرس سایت نمایشگاه:www.smmexevent.com

 

نمایشگاه RamaDays ورشو

 

10 الی 12 فوریه 2021 – نمایشگاهی برای متخصصان صنعت تبلیغات

 

نمایشگاه RemaDays در شهر ناداژن (Nadarzyn)، نمایشگاهی تجاری و بین‌المللی برای صنعت محصولات تبلیغاتی و چاپ است. این نمایشگاه به صورت سالانه و از سال 2005 برپا شده است و به طور مداوم در حال رشد و پیشرفت می‌باشد به طوری که هر سال به تعداد بازدیدکنندگان این رویداد افزوده می‌شود. این رویداد، بستری برای ارتباط و اطلاع‌رسانی در این حوزه است و همچنین به شرکت کنندگان این رویداد، فرصتی برای ارائه خود به بازدیدکنندگان حرفه‌ای و متخصص می‌دهد. بازدیدکنندگان این نمایشگاه می‌توانند اطلاعات دقیق و جامعی در مورد آخرین تحولات، ترندها، خدمات و محصولات را در زمینه‌های مختلف به دست آورند. نمایشگاه RemaDays اروپا، بستری عالی و مناسب برای غرفه داران است تا خودشان و نیز محصولاتشان را ارائه دهند و درهای جدیدی را به روی تجارت خود باز کنند. در این رویداد که در فضایی حدود 35 هزار مترمربع و با حدود هفت هزار محوطه پارکینگی برگزار می‌شود؛ شرکت‌های مختلفی از کشورهایی همچون سنگاپور، انگلستان، لهستان، ترکیه، هلند و سایر کشورها مشارکت و همکاری می‌نمایند. به صورت کلی، برگزارکنندگان این رویداد، به مدت سه روز از تاریخ 13 فوریه تا تاریخ 15 فوریه 2019 میزبان حدود 795 غرفه دار از 31 کشور جهان و نیز حدود 21 هزار و 112 بازدیدکننده از 52 کشور در نمایشگاه RemaDays ورشو در ناداژن بودند و از این رو، عنوان بزرگ‌ترین و پر بازدیدترین نمایشگاه تجاری اروپا در سال 2019 را به دست آورند.

این نمایشگاه از 11 بخش در زمینه بازار تبلیغات و چاپ تشکیل شده است که شامل دنیای هدایا، POS و نمایشگرها، پارک فناوری، خانه چاپ، مواد بسته‌بندی، عکاسی خلاقانه، تبلیغات در فضای باز، رویدادهای نمایشی، سیستم‌های روشنایی، IT و نیز بخش منسوجات می‌باشد.

 

پیش ثبت‌نام بلیت ورودی به این رویداد که امکان دسترسی به تمام بخش‌های نمایشگاهی را برای بازدیدکنندگان به وجود می‌آورد، از ماه اکتبر آغاز می‌شود اما امکان تهیه بلیت‌های عادی در تاریخ‌های 10 و 11 و نیز 12 فوریه 2021 (سه روز پیش از برگزاری نمایشگاه) نیز وجود دارد.

نمایشگاه RemaDays ورشو به مدت سه روز و از تاریخ چهارشنبه 10 فوریه تا تاریخ 12 فوریه 21 در شهر ناداژن کشور لهستان برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان محترم این نمایشگاه توجه داشته باشند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، پیش از برنامه‌ریزی، حتماً به سایت نمایشگاه مراجعه کرده و در مورد زمان برگزاری این رویداد اطمینان حاصل کنند.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.remadays.com

 هدایای نمایشگاه

پوستر نمایشگاه RemaDays

 

 

 

نمایشگاه Myvendo ادنسه

 

10 الی 11 مارس 2021 – نمایشگاه تبلیغاتی اسکاندیناوی

 

در یک مدت زمان بسیار کوتاه، نمایشگاه Myvendo به مهم‌ترین نمایشگاه تجاری اسکاندیناوی برای محصولات تبلیغاتی، پوشاک و لباس فرم شرکت‌ها تبدیل شده است. بیش از 130 غرفه دار از سراسر اروپا، محصولات خلاقانه و نوع آورانه خود را برای حدود دو هزار بازدیدکننده و خریدار کالاهای تبلیغاتی در حوزه کشورهای اسکاندیناوی به نمایش می‌گذارند. تولیدکنندگان و عمده‌فروشانی که می‌خواهند با نمایندگان و خریداران محصولات تبلیغاتی در حوزه اسکاندیناوی ارتباط برقرار کنند، در نمایشگاه Myvendo شرکت کرده و محصولات خود را ارائه می‌دهند. این رویداد هرساله در مرکز همایشی ادنسه (Odense)، واقع در کشور دانمارک برگزار می‌شود و درهای آن به روی بازدیدکنندگان حرفه‌ای گشوده می‌شود. ادنسه، سومین شهر بزرگ دانمارک است که از فرودگاه CPH تا آن، با ماشین تنها 2 ساعت فاصله دارد. علاقه‌مندان این نمایشگاه همچنین می‌توانند از قطار نیز برای رسیدن به این نمایشگاه استفاده نمایند. در محل برگزاری این رویداد، امکان دسترسی به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و یک رستوران با تمی جالب نیز وجود دارد. در فضای دنج و راحت کافی‌شاپ این محل نیز برای پذیرایی، قهوه و شیرینی‌های رایگان به بازدیدکنندگان و غرفه داران ارائه می‌شود. امکان ثبت‌نام رایگان برای تهیه بلیت‌های ورودی به این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان از اول دسامبر 2020 میلادی وجود دارد.

نمایشگاه Myvendo به مدت دو روز و از تاریخ چهارشنبه 10 مارس تا روز پنج شنبه 11 مارس 2021 در شهر ادنسه دانمارک برگزار می‌شود.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.myvendofair.dk

 

نمایشگاه هدایای

پوستر نمایشگاه Myvendo

 

 

 

نمایشگاه promo Product ژوهانسبورگ

 

8 الی 9 ژوئن 2021 – نمایشگاه تجاری بازاریابی، تبلیغات و رویدادها

 

نمایشگاه محصولات تبلیغاتی در ژوهانسبورگ، نمایشگاهی تجاری برای بازاریابی، محصولات و رویدادها می‌باشد که خریداران و فروشندگان در زمینه‌های مختلف ازجمله پوشاک شرکت‌ها، هدایای تبلیغاتی، سایت‌ها و محل‌های کنفرانس و نمایشگاه، طراحی و دکوراسیون، برنامه‌ریزی برای رویدادها و مدیریت رویدادها گرد هم می‌آیند. بازدیدکنندگان این نمایشگاه عموماً آژانس‌های تبلیغاتی، آژانس‌های روابط عمومی، سازمان دهندگان و برگزارکنندگان رویدادها و فروشندگان هستند. علاقه‌مندان محترم این رویداد توجه داشته باشند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، این نمایشگاه به تاریخ جدیدی موکول شده است.

نمایشگاه promo Product به مدت دو روز و از تاریخ سه شنبه 8 ژوئن تا روز چهارشنبه 9 ژوئن 2021 در ژوهانسبورگ کشور آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.markex.co.za

 

نمایشگاه جهانی IFRA برلین

 

13 الی 14 اکتبر 2021 – نمایشگاه پیشرو در صنعت ارائه اخبار

 

نمایشگاه انتشارات جهانی، نمایشگاهی تجاری بین‌المللی پیشرو در زمینه روزنامه و صنعت رسانه است و مهم‌ترین نمایشگاه برای شرکت‌های روزنامه و شرکای آن‌ها به شمار می‌رود. این نمایشگاه قصد دارد نمایی از وضعیت کنونی و فعلی این صنعت و همچنین حمایت کننده آینده بی‌دردسر و بدون مشکل در این زمینه ارائه دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند با ارائه دهندگان راه‌حل‌های جدید و نوع آورانه آشنا شوند و درباره مدل‌های جدید کسب‌وکار بیاموزند.

نمایشگاه جهانی انتشارات IFRA به مدت دو روز و از تاریخ چهارشنبه 13 اکتبر تا پنج شنبه 14 اکتبر 2021 در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.ifra-expo.com


6/ شهریور/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف