WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای شرکتی در سال 2020 - بخش پنجم

نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای شرکتی در سال 2020 - بخش پنجم

12/ شهریور/1399

در بخش پنجم این مطلب، نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای شرکتی در سال 2020 می‌اندازیم که بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند. همراه ما باشید.


 

نمایشگاه هدیه ساحلی شهر پاناما

 

21 الی 23 اکتبر 2020 – نمایشگاه هدایا

 

نمایشگاه هدیه ساحلی شهر پاناما، یک نمایشگاه تجاری تأسیس شده در خلیج ساحلی پاناما برای هدایا می‌باشد. غرفه داران در این رویداد، آخرین و جدیدترین طراحی‌های هدایای تبلیغاتی را به نمایش می‌گذارند و نیز ترندهای آینده این صنعت را ارائه می‌کنند. علاوه بر این، این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای برقراری ارتباط با همکاران و مخاطبان تجاری جدید برای شرکت کنندگان ایجاد می‌نماید. این نمایشگاه برای بازدید عمومی به صورت سالانه برگزار می‌شود و درهای خود را هم برای متخصصان و افراد حرفه‌ای این صنعت و هم به روی عامه مردم می‌گشاید. بازدیدکنندگان این رویداد، می‌توانند اطلاعات جامعی را از بخش‌های مختلف این نمایشگاه کسب کنند.

علاقه‌مندان محترم این رویداد توجه داشته باشند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، ممکن است این نمایشگاه به تاریخ جدیدی موکول شده باشد. بنابراین بهتر است پیش از برنامه‌ریزی برای شرکت در این رویداد، به سایت این نمایشگاه مراجعه کرده و از تاریخ برگزاری آن، اطمینان حاصل نمایید.

 

نمایشگاه هدایا ساحلی شهر پاناما، به مدت سه روز و از تاریخ چهارشنبه 21 اکتبر تا روز جمعه 23 اکتبر 2020 در ساحل شهر پاناما برگزار می‌شود.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.pinnacle-shows.com/panama-city-beach-gift-show

 

نمایشگاه Give A Days

 

10 الی 12 فوریه 2022 – نمایشگاهی برای متخصصان و افراد حرفه‌ای در صنعت تبلیغات

 

نمایشگاه Give A Days اشتوتگارت، نمایشگاهی تجاری برای صنعت محصولات تبلیغاتی است که در قلب اروپا برگزار می‌شود. این نمایشگاه، بستری برای ارتباط و کسب اطلاعات در صنعت تبلیغات می‌باشد و به غرفه داران شرکت کننده در این رویداد که رهبران بازارهای جهانی از هر صنعتی، چه استارت آپ‌های نوپا و خلاق و چه پیشتازان حرفه‌ای در آن حضور دارند، فرصتی برای ارائه خدمات و محصولات خود به مخاطبان حرفه‌ای می‌دهد. بازدیدکنندگان این نمایشگاه می‌توانند اطلاعات جامع و دقیقی در مورد آخرین تحولات، ترندها، خدمات و محصولات ارائه شده در بخش‌های مختلف این رویداد کسب نمایند. نمایشگاه Give A Days بستری مناسب و درست برای غرفه داران است تا خود را بهتر معرفی کنند و خدمات و کالاهای خود را ارائه نمایند. همچنین در این نمایشگاه، آن‌ها امکان گشودن درهای جدیدی بر روی تجارت خود را می‌یابند. در این رویداد که با مشارکت تولیدکنندگان، عمده‌فروشان و واردکنندگان محصولات تبلیغاتی مختلف صورت می‌گیرد، به شرکت کنندگان حرفه‌ای که برای بازدید و شرکت در این نمایشگاه آمده‌اند، کمک می‌کند تا محصولات بیشتری را به فروش برسانند و نیز توافقنامه‌های همکاری را با یکدیگر امضا کنند و همچنین روابط کاری جدیدی در خلال این رویداد تشکیل دهند. این نمایشگاه دوسالانه در محیطی دوستانه برگزار می‌شود و خدمات مناسبی برای رفاه و راحتی و نیز دسترسی آسان بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است که از جمله خدمات ارائه شده برای بازدیدکنندگان می‌توان به اتاق نگهداری کودکان بین سه تا شش سال در مدت زمان برگزاری نمایشگاه که تحت نظر مربیان مهدکودک فیدولینو صورت می‌گیرد، اشاره کرد که به صورت رایگان از کودکان مراقبت می‌کنند.

به صورت کلی، برگزارکنندگان این رویداد برای مدت سه روز برگزاری این مراسم، در تاریخ 4 فوریه تا 6 فوریه 2016، میزبان حدود 575 غرفه دار از 20 کشور مختلف و نیز حدود سیزده هزار نفر بازدیدکننده از 36 کشور دنیا در نمایشگاه Give A Days اشتوتگارت بودند.

طبق برآوردهای صورت گرفته نمایشگاه Give A Days اشتوتگارت در سال 2022 میزبان حدود بیست هزار بازدیدکننده و نیز حدود 500 غرفه دار خواهد بود. برای خرید بلیط این رویداد، می‌توانید به سایت این نمایشگاه مراجعه کرده و به صورت آنلاین اقدام به تهیه بلیط‌های این رویداد نمایید. با تهیه بلیط‌های آنلاین، امکان استفاده رایگان از خدمات حمل‌ونقل عمومی را خواهید داشت.

 

نمایشگاه Give A Days به مدت سه روز و از تاریخ پنج شنبه 10 فوریه تا تاریخ شنبه 12 فوریه 2022 در شهر اشتوتگارت آلمان برگزار خواهد شد.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.messe-stuttgart.de

 

 

نمایشگاه Wetec اشتوتگارت

 

10 الی 12 فوریه 2022 – نمایشگاه تجاری بین‌المللی تبلیغات و آرم، چاپ دیجیتال و تبلیغات روشن (illuminated advertising)

 

نمایشگاه Wetec به صورت دوسالانه و برای بازدید افراد حرفه‌ای و متخصص در زمینه تبلیغات در شهر اشتوتگارت برگزار می‌شود. این نمایشگاه به سه بخش تقسیم می‌شود: بخش فناوری تبلیغات، بخش چاپ دیجیتال و نیز بخش تبلیغات روشن. همچنین در این نمایشگاه تمامی ماشین‌آلات، فرآیندهای تولید، مواد مصرفی و خدمات در هر کدام از بخش‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. غرفه داران این رویداد که شامل تولیدکنندگان، عمده‌فروشان و نیز ارائه‌دهندگان خدمات هستند، آخرین ترندها و جدیدترین نوع‌آوری‌ها و فناوری‌ها در این صنعت را به نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه تجاری، بستری مناسب برای تبادل ایده‌ها با همکاران در صنعت تبلیغات است که در محیطی بسیار آرام و صمیمی برگزار می‌شود و امکان برقراری ارتباطات جدید را فراهم می‌نماید.

نمایشگاه Wetec به مدت سه روز و از تاریخ پنج شنبه 10 فوریه تا تاریخ شنبه 12 فوریه 2022 در شهر اشتوگارت آلمان برگزار می‌شود.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.wetec-messe.de

 

نمایشگاه هدایا

نمایی از نمایشگاه Wetec

 

 

 

 

نمایشگاه هدایای کریسمسی لس‌آنجلس

 

نمایشگاهی برای اقلام و کالاهای کریسمس

 

نمایشگاه هدایای کریسمس در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود که در آن، آخرین ترندها و ایده‌ها مربوط به جشن کریسمس پیش رو در آن ارائه می‌گردد. وسایل تزیین و آراستن کریسمس که می‌توانند با هم ترکیب شوند از کالاهای لوکس و شیک گرفته تا کالاهای پر زرق‌وبرق و ساده در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند. همچنین در این نمایشگاه، موسیقی سنتی و کلاسیک نیز به نمایش گذاشته می‌شود. غرفه داران بسیاری در این رویداد شرکت می‌کنند و کالاهای محبوب کریسمس مانند توپ‌های آویز، بستنی، مخروط‌های کاج و درخت کاج، وسایل تزیین و چیدمان کریسمس، عروسک‌های فندق‌شکن و خیلی اقلام دیگر را ارائه می‌نمایند. در این نمایشگاه که نمایشی برای آخرین ترندها برای طراحی هرچه زیباتر کریسمس و جشن گرفتن آن است، هم می‌توان ایده‌ها و وسایل نوع‌آورانه و هم می‌توان وسایل و ایده‌های سنتی و کلاسیک را پیدا کرد.

 

نمایشگاه Christmas Cash & Carry Gift عموماً از تاریخ 4 اکتبر تا 6 اکتبر در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود. به منظور آگاهی بیشتر در خصوص زمان برگزاری تاریخ بعدی این رویداد و نیز کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس سایت این نمایشگاه مراجعه نمایید.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.candcshows.com

 

نمایشگاه RemaDays کییف

 

نمایشگاهی برای تمام افراد حرفه‌ای در زمینه تبلیغات

 

نمایشگاه رمادیز کییف، نمایشگاهی برای افراد متخصص و حرفه‌ای در حوزه تبلیغات است. این نمایشگاه، بستری مناسب و عالی برای ارتباط برقرار کردن و کسب اطلاعات در مورد این صنعت را فراهم می‌نماید و به شرکت‌های غرفه دار در این نمایشگاه، امکان ارائه و معرفی خود را به مخاطبان حرفه‌ای می‌دهد. این نمایشگاه از سه بخش تشکیل شده است: بخش هدایا و منسوجات، بخش آرم و وسایل بصری، بخش فناوری و چاپ.

بخش هدایا و منسوجات، به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد تا با پیشنهادهای شرکت‌های حرفه‌ای در زمینه تولید و توزیع هدایای تبلیغاتی و منسوجات تبلیغاتی آشنا شوند. در این بخش، ایده‌های خاص و جسورانه و ابزارهای کمتر شناخته شده، متناسب با نیازها و درخواست‌های مشتری‌ها با هم ترکیب شده‌اند تا برطرف کننده نیاز آن‌ها باشد. همچنین این بخش، فضای ایده آلی برای شرکت‌هایی است که راه‌حل‌های تبلیغاتی خود را از طریق تصاویر در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. همچنین این بخش، مناسب برای شرکت‌های متخصص در زمینه بسته‌بندی‌های حرفه‌ای، طراحی جعبه‌های بسته‌بندی حرفه‌ای، بسته‌بندی‌های چند لایه، کارتن‌ها، مواد چسبنده و غیره است. در کنار هم قرار گرفتن بسیاری از شرکت‌ها در یک مکان و زمان، بازدیدکنندگان را قادر می‌سازد تا با طیف گسترده‌ای از محصولات آشنا شوند.

بخش آرم و وسایل بصری، مکان مناسبی برای تولیدکنندگان POS، POP و نمایشگرها، ارائه‌دهندگان سیستم‌های نمایشگاهی، توتم (totem)، ویترین‌های تبلیغاتی، استندها، میزهای پذیرش، بنرها و غیره است. همچنین این بخش، برای تولیدکنندگان در زمینه تبلیغات نوری و تبلیغات در فضای باز و بسته، ارائه‌دهندگان وسایل بصری مانند علامت‌های نئونی، LED، پنل‌های روشنایی و غیره طراحی شده است. بازدیدکنندگان این بخش می‌توانند سیستم‌ها و راه‌حل‌هایی برای سازماندهی مراسم‌ها و رویدادها، مبلمان مراسم‌ها، چادر، صندلی، استند و هرگونه وسایل مورد نیاز دیگری برای انواع رویدادها را بیابند. همچنین در این بخش، تأمین‌کنندگان حرفه‌ای در زمینه تبلیغات در فضای باز از جمله در زمینه تبلیغات متحرک، بیلبوردها، تابلوها، جعبه‌های نوری، تبلیغات پنوماتیک (pneumatic advertising)، علامت‌های دیجیتالی، وسایل بسته‌بندی و غیره حضور دارند.

در بخش فناوری و چاپ که بخش دیگری از این نمایشگاه تجاری است، می‌توان ماشین‌های تولید آرم، ماشین‌آلات گلدوزی، ماشین‌های چاپ، پلاتر، ماشین‌های UV، لیزرها، دستگاه‌های برش و وسایل مصرفی برای تبلیغات (پلاستیکی، شیشه‌ای، فلزی و غیره) را مشاهده کرد. همچنین این بخش، برای خدمات حرفه‌ای چاپ اعم از چاپ افست، چاپ دیجیتالی، چاپ صفحه، پدهای چاپ، گلدوزی، انتقالگرهای حرارتی، چاپ در ابعاد بزرگ و نیز اصلاح‌کننده‌های چاپ مانند لمینت، منبت و جلا دهنده و غیره طراحی شده است. در بخش فناوری و چاپ این نمایشگاه، شرکت‌های متخصص در زمینه IT برای طراحی، تبلیغات، برنامه‌های موبایل، واقعیت مجازی، سیستم‌های CRM و فناوری‌های نوین حضور دارند.

 بازدیدکنندگان با حضور در بخش‌های مختلف این نمایشگاه می‌توانند اطلاعات جامع و دقیقی در خصوص آخرین تحولات، ترندها، خدمات و محصولات در صنعت تبلیغات، کسب نمایند. نمایشگاه RemaDays در اروپا، بستری مناسب برای غرفه داران از سراسر کشورهای جهان به خصوص کشورهای اروپایی است تا بتوانند خودشان و محصولاتشان را معرفی نمایند و درهای روابط جدید و بازارهای نو را به روی خود بگشایند.

 

نمایشگاه RemaDays به صورت سالانه و از سال 2010 برگزار می‌شود و دوازدهمین دوره برگزاری این رویداد در ماه مارچ 2021 در شهر کییف اکراین خواهد بود. به منظور آگاهی بیشتر در مورد زمان دقیق برگزاری این رویداد، می‌توانید به آدرس سایت این نمایشگاه که در ادامه برای شما قرار داده شده است، مراجعه کنید.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.remadays.com.ua

 

نمایشگاه TV TecStyle Visions

 

10 الی 12 فوریه 2022 – نمایشگاه تجاری بین‌المللی چاپ بر روی منسوجات، گلدوزی، انتقال و جمع‌آوری پارچه

 

نمایشگاه TV TecStyle Visions، نمایشگاهی برای صنعت طراحان پارچه است که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود و این طراحان را به دورهم جمع می‌کند.  این نمایشگاه به صورت تجاری و بین‌المللی برگزار می‌شود و بستری ایده آل برای ارتباط برقرار کردن و نیز تبادل اطلاعات در زمینه‌هایی از جمله برچسب، چاپگرهای پارچه و چاپگرهای دیجیتالی است و متخصصان پارچه، تولیدکنندگان پارچه، تبلیغ کنندگان، کارشناسان حمل‌ونقل و کارشناسان بازرگانی در آن شرکت می‌نمایند. غرفه داران بسیاری در این رویداد شرکت کرده و محصولات خلاقانه متنوع و فناوری‌های نوع‌آورانه بیشماری را در این زمینه در نمایشگاه V TecStyle Visions ارائه می‌دهند.

به صورت کلی، برگزارکنندگان این رویداد در مدت سه روز برگزاری این نمایشگاه در تاریخ 4 فوریه تا 6 فوریه 2016، میزبان حدود 260 غرفه دار و نیز دوازده هزار بازدیدکننده در نمایشگاه V TecStyle Visions اشتوتگارت بودند.

 

نمایشگاه V TecStyle Visions به مدت سه روز و از تاریخ پنج شنبه 10 فوریه تا تاریخ شنبه 12 فوریه 2022 در شهر اشتوتگارت آلمان برگزار می‌شود.

 

آدرس سایت نمایشگاه:www.tecstyle-visions.com

نمایشگاه هدایا

پوستر نمایشگاه TV TecStyle Visions

 

 

نمایشگاه Luxe Pack شانگهای

 

نمایشگاه بسته‌های اقلام لوکس و گران‌بها

 

نمایشگاه بسته‌های لوکس در شانگهای، بهترین تولیدکنندگان بسته‌بندی و مواد بسته‌بندی را از سراسر جهان از جمله ژاپن، ایتالیا، انگلستان، فرانسه، سوئد و چین در زیر یک سقف، گرد هم می‌آورد. در میان غرفه داران، رهبران و پیشروهای تأمین‌کننده در این صنعت حضور دارند و همچنین شرکت‌های بسیار متخصص و حرفه‌ای نیز دانش گسترده خود را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند. این نمایشگاه فرصتی عالی برای به اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجربیات با همکاران است و نیز فرصتی برای یاد گرفتن در خصوص نوع‌آوری‌ها و راه‌حل‌های اساسی برای این صنعت می‌باشد.

نمایشگاه بسته‌های لوکس به صورت سالانه و برای بازدید افراد حرفه‌ای در شانگهای برگزار می‌شود. علاقه‌مندان محترم این نمایشگاه توجه داشته باشند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، این نمایشگاه به تاریخ جدیدی موکول شده است و احتمال دارد این رویداد در هفتم و هشتم ماه آوریل 2021 در شهر شانگهای چین برگزار شود. بنابراین پیش از برنامه‌ریزی برای شرکت در این رویداد، به آدرس سایت این نمایشگاه که در ادامه برای شما قرار داده شده است، مراجعه کنید و درباره مکان و زمان دقیق برگزاری این رویداد، اطمینان حاصل نمایید.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.luxepackshanghai.com

 

نمایشگاه Expo Publicitas مکزیکوسیتی

 

نمایشگاه تجاری در زمینه مواد تبلیغاتی، طراحی رویدادها و نمایشگاه‌ها

 

نمایشگاه Expo Publicitas، مهم‌ترین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در آمریکای لاتین می‌باشد. این نمایشگاه که از سال 2000 میلادی کار خود را آغاز کرده است، هر ساله میزبان 500 شرکت پیشرو در صنعت تبلیغات با خلاقانه‌ترین راه‌حل‌ها و فناوری‌ها در زمینه رسانه، بازاریابی دیجیتال، علامت‌های دیجیتال، POS، بازرگانی بصری، مواد تبلیغاتی، چاپ دیجیتالی، چاپ در ابعاد بزرگ و برگزاری رویدادها در 6 بخش تخصصی که در کنار هم قرار گرفته‌اند، می‌باشد. برگزار کنندگان این رویداد، درهای این نمایشگاه را به روی افراد حرفه‌ای و متخصص گشوده‌اند و نیز پذیرای عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه می‌باشند. مخاطبان و بازدیدکنندگان این رویداد حرفه‌ای که تعداد آن‌ها بیش از بیست هزار نفر است، می‌توانند در سخنرانی‌های حرفه‌ای و تخصصی در زمینه بازاریابی، بسترهای تبلیغاتی سنتی و دیجیتالی و رسانه‌های تعاملی شرکت کنند. این سخنرانی‌ها توسط برجسته‌ترین شخصیت‌های حوزه ارتباطات از سراسر دنیا انجام می‌گیرد.

 

نمایشگاه Expo Publicitas به مدت سه روز از تاریخ چهارشنبه 8 جولای تا روز جمعه 10 جولای 2020 در شهر مکزیکوسیتی کشور مکزیک برگزار شد. علاقه‌مندان محترم این رویداد توجه داشته باشند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، تاریخ بعدی برگزاری این نمایشگاه به زمان جدیدی موکول شده است. طبق تاریخ اعلام شده در سایت این رویداد، تاریخ در نظر گرفته شده برای دوره بعدی این نمایشگاه به مدت سه روز و از تاریخ 26 می تا تاریخ 28 می 2021 در شهر مکزیکوسیتی می‌باشد. با این وجود، پیش از برنامه‌ریزی برای شرکت در این رویداد، به آدرس سایت این نمایشگاه مراجعه کرده و از مکان و زمان دقیق برگزاری آن، اطمینان حاصل نمایید.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.expopublicitas.com

 

نمایشگاه هدایا

پوستر نمایشگاه Expo Publicitas سال 2019

 

 

نمایشگاه هدایای شرکتی بخارست

 

نمایشگاه تجاری هدایای تبلیغاتی

 

نمایشگاه هدایای شرکتی، نمایشگاهی تجاری برای بازار محصولات تبلیغاتی است که به صورت دوسالانه و برای بازدید افراد حرفه‌ای و متخصص و نیز عموم مردم در بخارست برگزار می‌شود. هدف این نمایشگاه کمک به تولیدکنندگان، واردکنندگان و تأمین‌کنندگان محصولات تبلیغاتی در داخل و خارج از کشور رومانی می‌باشد. همچنین در این رویداد، هم نمایندگان آژانس‌های تبلیغاتی و هم خریداران از بخش‌های بازاریابی شرکت‌های کوچک، متوسط و حتی بزرگ شرکت می‌کنند. این نمایشگاه، گروه‌های بزرگی از خریداران و فروشندگان رسانه‌های تبلیغاتی را در زیر یک سقف، گرد هم آورده است.

 

نمایشگاه هدایای شرکتی به مدت چهار روز و از تاریخ چهارشنبه 9 اکتبر تا تاریخ شنبه 12 اکتبر 2019 در شهر بخارست رومانی برگزار شد. علاقه‌مندان محترم این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به آدرس سایت این رویداد، در مورد مکان و زمان برگزاری دوره بعدی این نمایشگاه اطلاع کسب نمایند.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.giftsshow.ro

 

12/ شهریور/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف