WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
52 آمار درباره نمایشگاه‌ها و اینکه چرا آن‌ها یک استراتژی عالی برای بازاریابی هستند

52 آمار درباره نمایشگاه‌ها و اینکه چرا آن‌ها یک استراتژی عالی برای بازاریابی هستند

17/ شهریور/1399

نمایشگاه‌های تجاری صدها سال است که برگزار می‌شوند و دلیل خوبی هم برای برگزاری آن‌ها وجود دارد. چیز خاصی در ملاقات رودررو وجود دارد که افراد را ترغیب می‌کند تا وسایل جدید را امتحان کنند.


می‌توان به نمایشگاه‌ها به عنوان نسخه‌ای حرفه‌ای از رویدادهای کامیک کان نگاه کرد که بدین ترتیب، در این صنعت فرصتی به مردم داده می‌شود تا با هم گرم بگیرند و وسایل جدید و مهیج را ببینند.

تنها تعداد کمی از افراد وجود دارند که می‌دانند نمایشگاه‌های تجاری چقدر شگفت‌انگیز هستند. به همین دلیل وقت آن رسیده است تا به بررسی برخی از جالب‌ترین حقیقت‌های این نمایشگاه‌ها بپردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شاید شما نیز بخواهید برخی از این راهبردها را برای بازاریابی تجارت خود به کار بگیرید!

 

1- 92 درصد از شرکت‌کنندگان به منظور آگاهی از محصولات و خدمات جدید و مهیج از یک نمایشگاه بازدید می‌کنند. (منبع Spingo)

2- 46 درصد از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های تجاری، سمت مدیر اجرایی دارند یا از مدیران عالی‌رتبه شرکت‌ها هستند. (منبع Lincoln West)

3- بیش از 50 درصد از افراد حاضر در نمایشگاه‌های تجاری، برای اولین بار در آن جمع حضور دارند. (منبع Spingo)

4- 56 درصد بازدیدکنندگان برای شرکت در نمایشگاه‌های تجاری، مسافتی بیش از 400 مایل را طی کرده‌اند. (منبع Excalibur Exhibits)

5- 45 درصد از بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های تجاری، هرساله تنها در یک نمایشگاه شرکت می‌کنند. (منبع Spingo)

 

6- 64 درصد از شرکت‌کنندگان، مشتریان حال حاضر مشاغل و کسب‌وکارهای شرکت‌کننده در یک نمایشگاه تجاری نیستند. (منبع Display Wizard)

7- شرکت‌کنندگان به طور متوسط حدود 8.3 ساعت را صرف بازدید از تمام غرفه‌ها و نمایشگاه‌های داخل یک نمایشگاه می‌کنند. (منبع Trade Show News Network)

8- 52 درصد شرکت‌کنندگان، دوست دارند وارد نمایشگاه‌هایی شوند که احتمال دریافت هدایای تبلیغاتی یا تبلیغات رایگان را داشته باشند. (منبع Princeton Marketing)

9- 82 درصد شرکت‌کنندگان نمایشگاه‌های تجاری، قدرت خرید محصولات و خدمات ارائه شده را دارند. (منبع Excalibur Exhibits)

10- 74 درصد شرکت‌کنندگان معتقد هستند که تعامل با غرفه داران باعث می‌شود که آن‌ها محصولات و خدمات به نمایش گذاشته شده را خریداری نمایند. (منبع Hill & Partners)

 

11- 79 درصد شرکت‌کنندگان معتقد هستند که رفتن به نمایشگاه‌های تجاری، به تصمیم‌گیری آن‌ها در خرید کمک می‌کند. (منبع Graphicolor Exhibits)

12- 49 درصد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های تجاری قصد دارند که حداقل یکی از محصولات یا خدمات نمایش داده شده در نمایشگاه را خریداری نمایند. (منبع Excalibur Exhibits)

13- 77 درصد شرکت‌کنندگان اجرایی، حداقل یک تأمین کننده جدید را در یک نمایشگاه تجاری پیدا می‌کنند. (منبع Sage World)

14- 74 درصد مصرف‌کنندگان، بعد از دیدن کالایی در یک نمایشگاه تجاری، تمایل بیشتری برای خرید آن در آینده پیدا می‌کنند. (منبع Highway 85 Creative)

15- شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های تجاری با بیش از شش نفر، درباره تجربه شرکت کردن خود در این رویداد صحبت می‌کنند. (منبع Graphicolor Exhibits)

 

16- 38 درصد شرکت‌کنندگان، پس از بازدید از غرفه یک شرکت در نمایشگاه، به وب‌سایت آن شرکت نیز مراجعه می‌کنند. (منبع Event Marketer)

17- 30 درصد از شرکت‌کنندگان، اقلام و کالاهای دریافتی در نمایشگاه‌های تجاری را می‌پوشند یا استفاده می‌کنند. (منبع Event Marketer)

18- 34 درصد از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های برگزار شده در ایالت متحده آمریکا، از تجربه به دست آورده خود "بسیار راضی" بوده‌اند. (منبع Hill & Partners)

19- 28 درصد از غرفه داران، 1 الی 2 ماه پیش از برگزاری نمایشگاه‌های تجاری، اقدام به برنامه‌ریزی برای بازاریابی خود می‌نمایند. (منبع Display Wizard)

20- 61 درصد مشاغل از رسانه‌های اجتماعی برای ترویج و تبلیغ حضور خود در نمایشگاه تجاری پیش رو استفاده می‌نمایند. (منبع Brandon Gaille)

 

21- 42 درصد غرفه داران معتقد هستند که بازاریابی از طریق ایمیل، پیش از آغاز به کار نمایشگاه، راهی مناسب برای جلب توجه به حضور آن‌ها در نمایشگاه است. (منبع Bizzabo Blog)

22- 27 درصد از شرکت‌های B2C (تجارت به مصرف‌کننده) از تبلیغات مطبوعاتی برای ترویج و تبلیغ حضور خود در نمایشگاه استفاده می‌کنند. (منبع HubSpot)

23- 88 درصد مشاغل شرکت‌کننده در نمایشگاه‌های تجاری، به منظور افزایش آگاهی و شناخت نام برند خود در یک نمایشگاه شرکت می‌کنند. (منبع Spingo)

24- 83 درصد کسب‌وکارها، دلیل اصلی حضور خود در یک نمایشگاه تجاری را افزایش فروش خود عنوان می‌نمایند. (منبع Certain)

25- 72 درصد غرفه داران به منظور دریافت عناوین جدید در نمایشگاه‌های تجاری حضور می‌یابند. (منبع Spingo)

 

26- 54 درصد کسب‌وکارها، صرفاً به دلیل حس رقابت در نمایشگاه‌های تجاری شرکت می‌کنند. (منبع Sage World)

27- تنها 3 درصد از کسب‌وکارهای کوچک در ایالت متحده آمریکا، برای رونق کسب‌وکار خود به نمایشگاه اعتماد می‌کنند. (منبع Statista)

28- کسب‌وکارهای ایالت متحده آمریکا، سالانه  به صورت متوسط در 7.8 نمایشگاه بین‌المللی شرکت می‌کنند. (منبع Statista)

29- تخمین زده می‌شود که حدود 13 هزار نمایشگاه تجاری، سالانه در آمریکا برگزار می‌شود. (منبع Nimlok)

30- بیش از نیمی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تجاری دنیا در شهرهای لاس وگاس، شیکاگو و اورلاندو آمریکا برگزار می‌شود. (منبع Trade Show News Network)

 

31- 53 درصد غرفه داران اعتقاد دارند که در نمایشگاه‌های کوچک‌تر و منطقه‌ای، موفقیت بیشتری نسبت به نمایشگاه‌های بزرگ یا ملی دارند. (منبع Design Shop)

32- 78 درصد غرفه داران معتقد هستند که رسانه‌های اجتماعی، کانال قدرتمندی برای تجربه فعالیت‌های افراد در یک نمایشگاه تجاری است. (منبع Hill & Partners)

33- 34 درصد غرفه داران معتقد هستند که کالاهای باکیفیت و رایگان، جمعیت بیشتری را برای بازدید از غرفه‌هایشان فرا می‌خواند. (منبع Midas Promotions)

34- انتخاب شخص مناسبی به عنوان مسئول غرفه، موضوع بسیار مهمی است. به همین دلیل است که 59 درصد غرفه داران، کارمندانی را که بهترین فروشندگان هستند، برای غرفه انتخاب می‌کنند. (منبع Design Shop)

35- 85 درصد موفقیت یک غرفه دار در یک نمایشگاه تجاری، به عملکرد کارکنانی که به نمایشگاه می‌آورند، بستگی دارد. (منبع Highway 85 Creative)

 

36- 57 درصد مشاغل اعتقاد دارند که کارمندانی که در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند، تجربه‌های جدیدی را از این رویداد کسب می‌نمایند. (منبع Display Wizard)

37- 75 درصد غرفه داران، آینده مثبتی را برای نمایشگاه‌ها پیش بینی می‌نمایند. (منبع Display Wizard)

38- یک شرکت متوسط، حدود 31.6 درصد از بودجه بازاریابی خود را به حضور در نمایشگاه‌های تجاری اختصاص می‌دهد. (منبع VSA Prospecting)

39- 14 درصد از بودجه نمایشگاه‌های تجاری، به هزینه سفر و اقامت کارمندان اختصاص داده می‌شود. (منبع Jobs in Marketing)

40- بسیاری از غرفه داران بین 600 تا 1500 دلار برای غرفه و نمایش خود در نمایشگاه هزینه می‌کنند. (منبع Display Wizard)

 

41- 34 درصد غرفه داران معتقد هستند که محصولات تبلیغاتی رایگان، بهترین روش برای جذب بازدیدکننده به سمت غرفه یا محل نمایش آن‌ها می‌باشد. (منبع Display Wizard)

42- 39 درصد کسب‌وکارهای آمریکایی، قصد افزایش بودجه نمایشگاهی خود برای سال آینده را دارند. (منبع Statista)

43- اگر تعداد قابل توجهی از "شرکت‌کنندگان با آگاهی بالا و با کیفیت" حضور داشته باشند، 84 درصد غرفه داران، فضای نمایشگاهی خود را به فضای بزرگ‌تری ارتقا می‌دهند. (منبع Trade Show News Network)

44- هزینه آراستن یک نمایشگاه تجاری حدود 142 دلار است، در حالی که هزینه آراستن مکان اداری حدود 259 دلار است. این به معنی این است که غرفه داران با شرکت در نمایشگاه‌های تجاری، 117 دلار پس‌انداز می‌کنند. (منبع Spingo)

45- متأسفانه، تنها 6 درصد از غرفه داران معتقد هستند که اهداف آن‌ها به خوبی در یک نمایشگاه تجاری پیش رفته است. (منبع Integrate)

 

46- 40 درصد غرفه داران، سه الی پنج روز پس از پایان نمایشگاه، نتایج به دست آمده را پیگیری و بررسی می‌نمایند. (منبع Jobs in Marketing)

47- 81 درصد غرفه داران از ایمیل‌ها با عناوینی از یک نمایشگاه تجاری برای بررسی و پیگیری، استفاده می‌نمایند. (منبع Display Wizard)

48- حدود 3.5 تماس فروش، برای بستن نتیجه یک نمایشگاه لازم است. (منبع Display Wizard)

49- هزینه تبدیل رهبری یک نمایشگاه تجاری، 38 درصد کمتر از تنها اعتماد کردن به تماس‌های فروش است. (منبع Convention Data Services)

50- 5 الی 10 درصد بازده برای بازاریابانی که پس از نمایشگاه، نتایج را پیگیری کرده‌اند، به دست می‌آید. (منبع Integrate)

 

51- 14 درصد از 500 شرکت آینده دار، گزارش داده‌اند که حضور آن‌ها در نمایشگاه، به نسبت 5:1، سرمایه آن‌ها را برگردانده است. این بدین معنی است که آن‌ها به ازای هر 1 دلاری که هزینه کرده‌اند، حدود 5 دلار درآمد کسب می‌کنند. (منبع Statista)

52- 52 درصد رهبران کسب‌وکارها باور دارند که نمایشگاه‌های تجاری و رویدادها، بیش از هر روش بازاریابی دیگری منجر به بازگشت سرمایه آن‌ها می‌شوند. (منبع Lead Liaison)

نمایشگاه هدایا

فواید نمایشگاه‌های تجاری بر کسب‌وکار شما چطور بوده است؟

 

نمایشگاه‌های تجاری، نمایشگاه‌های معمولی و رویدادها، سالانه حدود 13.2 میلیارد دلار درآمد کسب می‌کنند و این صنعت همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. اگر شما یک غرفه دار هستید، باید برنامه مناسبی را طراحی کنید تا بتوانید واقعاً تأثیرگذار باشید تا مشتریان احتمالی آینده شما، شما را تحسین نمایند.

کسی چه می‌داند، شاید نمایشگاه تجاری بعدی شما، تأثیر مثبت بسیار زیادی در کسب‌وکار شما داشته باشد.

 

17/ شهریور/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف