WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
7 هدیه تبلیغاتی که مردم احتیاج دارند اما زحمت خرید آن را به خودشان نمی‌دهند

7 هدیه تبلیغاتی که مردم احتیاج دارند اما زحمت خرید آن را به خودشان نمی‌دهند

25/ شهریور/1399

همه ما، وسایلی در گوشه و کنار خانه خود داریم که همیشه بدون اینکه متوجه باشیم، از آن‌ها استفاده می‌کنیم. با دقت فکر کنید: آخرین باری که برای خرید یک گیره کاغذ بیرون رفته‌اید و برای خرید آن هزینه کرده‌اید، کی بوده است؟ احتمالاً، هیچ وقت!


هدایای تبلیغاتی، کالاهایی با طرح یا آرم سفارشی بر روی آن‌ها هستند و از دهه‌های قبل، این نوع هدایا وجود داشته‌اند. شرکت‌ها، از این وسایل جهت اطمینان از به خاطر آوری نام برند خود استفاده می‌کنند و مشتریان عاشق این هدایا هستند؛ زیرا در عین سرگرم کننده بودن، عموماً وسایل کاربردی و مفیدی هستند.

دنیایی از اقلام تبلیغاتی جالب وجود دارد که زندگی ما را آسان‌تر می‌کنند؛ اما این بدین معنی نیست که خود ما برای خرید این وسایل بیرون برویم و برای آن‌ها هزینه کنیم. اگر می‌خواهید که به مشتریان خود هدایای تجاری بدهید که این هدف را دنبال کند، به‌هیچ‌وجه کالاهای ضروری که در ادامه گفته می‌شود را فراموش نکنید.

 

  • کیف پول گوشی همراه
  • گیره کیف
  • فلاسک‌های قابل استفاده مجدد
  • خودکار
  • ساک‌های دستی حمل بار
  • پک‌های خنک کننده
  • فلش‌های usb

 

1- کیف پول تلفن همراه

 

کیف‌های تلفن همراه یکی از خلاقانه‌ترین و مفیدترین اختراعات بشر است. در این کیف‌ها، تمامی وسایل مورد نیاز شما به همراه تلفن همراهتان در یکجا قرار می‌گیرند و به همین دلیل، حتی به کیف پول یا کیف‌های بزرگ احتیاج نخواهید داشت. افراد کمی هستند که خودشان اقدام به خرید کیف پول تلفن همراهشان می‌کنند اما افراد زیادی با وجود نیاز خود از خرید این کیف‌ها منصرف می‌شوند. همین امر این کیف‌های تلفن همراه را به یکی از خلاقانه‌ترین اقلام هدیه تبدیل می‌کند.

یک ایده برای ارائه دادن این هدیه‌این است که کیف پول‌های تلفن‌های همراه را برای با ارزش‌ترین مشتریان خود از طریق پستی، ارسال نمایید. این کیف‌ها بسیار سبک هستند و حمل‌ونقل آن‌ها آسان است و به راحتی می‌توان آن را با پست ارسال کرد. علاوه بر این، با این هدیه، زندگی آن‌ها را کمی راحت‌تر کرده‌اید.

 

2- گیره کیف

 

آیا تا به حال برای خرید گیره، نوارچسب‌های رنگی یا گیره‌های کاغذ که هزینه زیادی هم نمی‌برند، پول خرج کرده‌اید؟ مطمئن باشید که بسیاری از افراد هم مثل شما هستند و این کار را انجام نداده‌اند. گیره‌های کیف یکی از با ارزش‌ترین محصولات تبلیغاتی است چون همه به این وسایل احتیاج دارند. هیچ‌کس، گیره‌های قدیمی و کهنه را دوست ندارد و زمانی که یک گیره زیبا و نو را که آرم و لوگوی شما بر قسمت جلو و در مرکز آن قرار دارد، هدیه بگیرند، خوشحال شده و هر بار که از آن استفاده کنند، شما را به یاد خواهند آورد.  

یک ایده برای ارائه دادن این هدیه‌این است که این گیره‌ها را به راحتی بر روی میز پذیرش، میز اتاق انتظار و یا در داخل غرفه‌های خود در نمایشگاه‌های تجاری، قرار دهید. حتی می‌توانید این گیره‌ها را با کیف‌های کیسه‌ای یا همراه با ساک‌های دستی هماهنگ کنید و به عنوان هدیه تبلیغاتی، آن را اهدا نمایید.

 

3-بطری‌های آبخوری قابل استفاده مجدد

 

خرید بطری‌های آب قابل استفاده مجدد مانند فلاسک‌ها، در بعضی از فروشگاه‌ها بسیار گران تمام می‌شود. به همین دلیل، زمانی که صحبت از خرید این نوع اقلام می‌شود، افراد کمی حاضر می‌شوند که پول خود را که به سختی به دست آورده‌اند، صرف خرید این دست از کالاها نمایند و آن‌ها را در انتهای لیست‌های خرید احتمالی خود قرار می‌دهند. با هدیه دادن فلاسک‌های تبلیغاتی مارک‌دار و با کیفیت به کارمندان و مشتریان خود، از بار استرس و فشار آن‌ها می‌کاهید و آن‌ها به راحتی می‌توانند بارها و بارها از آن استفاده کنند. با این هدیه، شما نشان می‌دهید که به فکر سلامتی مشتریان خود هستید و آن‌ها را برای نوشیدن مایعات و شاداب ماندن، تشویق می‌نمایید. بنابراین این یک هدیه برد-برد است.

ارائه کردن فلاسک‌های سفارشی به کارمندان، حس قدردانی و تشکر زیادی را از سوی آن‌ها به دنبال دارد. تیم کاری خود را با تعویض لیوان‌های آن‌ها بر روی هر میز با فلاسک‌های زیبا و سفارشی خود، غافلگیر نمایید. هنگام ورود آن‌ها به دفتر، این فلاسک‌ها اولین چیزی است که می‌بینند و این موضوع باعث می‌شود که احساس فوق‌العاده خاصی داشته باشند.

فلاسک تبلیغاتی

نمونه‌ای فلاسک تبلیغاتی

 

 

4-خودکار

 

به راحتی می‌توان گفت که کشوی میز همه ما در اداره‌ها و حتی بر روی میزهای خود در خانه، پر از انواع خودکارهای مارک‌دار و شاید حتی به رنگ‌های مختلف است. یک دلیل اصلی برای این موضوع وجود دارد. خودکارها، وسایلی مفید و کاربردی هستند و هیچ‌کس دوست ندارد برای خرید وسایل نوشتاری ساده، مسیر طولانی را به سمت فروشگاه‌ها برود. اگر دوست دارید که وسیله‌ای بسیار کاربردی و مفید به مشتری‌های خود هدیه بدهید که سالیان سال از آن استفاده نمایند، قلم‌ها و خودکارهای مارک‌دار و با کیفیت هدیه دهید.

یک ایده خوب برای هدیه دادن قلم به همکارانتان این است که پیش از خاتمه یک رویداد کاری، همیشه یک خودکار تبلیغاتی را به مخاطبان و همکاران جدید خود ارائه دهید. آن‌ها از اینکه قلمی داشته باشند که در عین ظاهر شیک خود، بسیار کاربردی نیز است، بسیار قدردان شما خواهند بود و به احتمال زیاد، نام برند شما را فراموش نخواهند کرد.

 

5-ساک‌های دستی حمل بار

 

در زمان خرید، برخی از فروشگاه‌ها، ساک‌های دستی زیبایی را به خریداران خود ارائه می‌دهند و یا حتی طرح‌های ساده‌تر آن را می‌توان از بعضی فروشگاه‌ها تهیه کرد. اما این بدین معنی نیست که اکثر افراد به فروشگاه‌ها می‌روند و هزینه‌ای را بابت خرید آن، پرداخت می‌کنند. امروزه، بیشتر افراد ساک‌های دستی حمل وسیله را با خود به همراه دارند و تبدیل به یک ضرورت گشته است. با هدیه دادن این ساک‌های دستی، مشتریان شما همیشه آن را به همراه خواهند داشت و از این رو علاوه بر اینکه از این وسیله برای راحتی خود استفاده می‌کنند، به معرفی و تبلیغ شما نیز می‌پردازند.

به عنوان یک ایده برای ارائه کردن این ساک‌های دستی، می‌توانید این ساک‌ها را در نزدیکی صندوق و یا ورودی غرفه خود در نمایشگاه‌های تجاری و یا رویدادهای محلی قرار دهید و به مشتریان خود برای کمک به نگهداری وسایلشان پیشنهاد دهید.

ساک دستس

نمونه‌ای از ساک دستی تبلیغاتی

 

 

 

 

6-پک‌های خنک کننده

 

احتمالاً خرید بسته‌های خنک کننده در لیست خرید شما هم وجود ندارد. پک‌های خنک کننده یکی از وسایلی هستند که تا به آن نیاز پیدا نکنید، حتی به فکر خرید آن هم نمی‌افتید. با این وجود داشتن آن ارزشمند است و هرکسی دوست دارد، یک پک خنک کننده در خانه و یا محل کار خود داشته باشد. بنابراین، بهتر است که این محصول را نیز به لیست اقلام تبلیغاتی مورد نیاز افراد اضافه کنید. به این فکر کنید که مشتریان شما چقدر دلگرم می‌شوند که در زمانی که قسمتی از بدن آن‌ها درد گرفته است، این وسیله به آن‌ها کمک می‌کند تا درد خود را فراموش کنند و به این بیاندیشند که شما از صمیم قلب به فکر آن‌ها بوده‌اید. به این ترتیب این هدیه ساده، تبدیل به یک هدیه ارزشمند و کاربردی می‌شود.

آیا در یک مرکز تناسب‌اندام یا باشگاه ورزشی کار می‌کنید؟ یک ایده مناسب و عالی برای ارائه کردن این پک‌های خنک کننده سفارشی، این است که به هرکسی که عضو می‌شود و در مرکز یا باشگاه شما ثبت‌نام می‌کند، یکی از این پک‌های تبلیغاتی را هدیه دهید.

 

7-فلش‌های USB

 

وسایلی وجود دارند که نه تنها از خرید آن‌ها برای خود لذت می‌برید، بلکه هدیه دادن آن نیز هیجان‌انگیز است. فلش‌های usb یکی از این موارد می‌باشد. این وسایل به شکل خارق‌العاده‌ای، چه در محیط کاری، چه در مدرسه و چه در خانه مفید هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما بیشتر مردم تا نیاز به استفاده از آن‌ها را پیدا نکنند، اقدام به خرید و تهیه فلش‌های usb نمی‌کنند. هرکسی که تا به حال، فلش مموری تبلیغاتی دریافت کرده باشد، می‌داند که چقدر هدیه‌ای با ارزش بوده و در موارد بسیاری به کار آمده است.

یک ایده خلاقانه و عالی برای ارائه کردن فلش‌های usb این است که از فلش‌های کارتی استفاده کنید که در عین اینکه شبیه یک کارت ویزیت، تمام مشخصات شما بر روی آن حک شده است، فلش نیز می‌باشد. با این روش کارت ویزیت خود را نیز ارتقا داده‌اید. زیرا اکثر مردم به دریافت کارت ویزیت‌های ساده عادت کرده‌اند؛ بنابراین با این روش منحصربه‌فرد، خود را برجسته خواهید نمود. البته نیازی به یادآوری این موضوع نیست که فلش‌های usb عمر طولانی دارند و تا سالیان متمادی، ارتباط شما با مشتریانتان را حفظ خواهند کرد.

 فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی را می‌توان یک هدیه لوکس در نظر گرفت

 

 

سخن آخر

 

سفارش دادن کالاهای تبلیغاتی، در ابتدا ممکن است کاری طاقت‌فرسا به نظر بیاید اما اقلام بسیاری وجود دارد که مردم از دریافت آن‌ها بسیار خوشحال می‌شوند و واقعاً به آن نیاز دارند. زمانی که افراد، اقلامی را که برای زندگی روزمره آن‌ها مفید و کاربردی است، دریافت می‌کنند، مطمئن باشید که نظر مثبت و مساعدتری درباره شرکت شما خواهند داشت.


25/ شهریور/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف