WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه می‌توان زیر لیوانی خود را سفارشی درست کرد؟

چگونه می‌توان زیر لیوانی خود را سفارشی درست کرد؟

3/ مهر/1399

در مورد سفارشی کردن زیر لیوانی‌ها به عنوان هدیه و یا هدیه تبلیغاتی، به هیچ عنوان نباید اشتباه کنید. هیچ‌چیزی دل‌چسب‌تر از نوشیدن یک لیوان نوشیدنی سرد تگری در پایان یک روز طولانی نخواهد بود. بنابراین خیالتان راحت باشد که هدایای کوچک شما، بارها و بارها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.


اکنون بهتر می‌توانید درک کنید که چرا زیر لیوانی‌ها را تزیین می‌کنند. اما سؤال مهم‌تری که باید بپرسید این است که چگونه باید این کار را انجام داد؟ این مطلب، شما را برای طراحی مفید و هوشمندانه زیر لیوانی برای هدیه دادن، راهنمایی می‌کند و پاسخ برخی از سؤالات احتمالی شما در آن، بررسی خواهد شد! همچنین می‌توانید در کنار لیوان‌ تبلیغاتی و فلاسک تبلیغاتی، زیر لیوانی هم هدیه دهید. پس با ما همراه باشید.

 

چرا به زیر لیوانی سفارشی و مخصوص نیاز داریم؟

 

برخی افراد ممکن است که به جای انتخاب و طراحی یک تی شرت برای هدیه دادن، زیر لیوانی‌های طراحی شده را برگزینند. با در نظر گرفتن این موضوع، به احتمال زیاد شما زیر لیوانی سفارشی خود را برای یکی از موارد زیر استفاده خواهید کرد:

 

  • در رستوران‌ها

این یک ایده ساده و معمولی و در عین حال، عاقلانه است. رستوران‌هایی که نوشیدنی‌های دل‌چسبی را به همراه غذاهای خود سرو می‌کنند، می‌توانند تعداد بسیار زیادی زیر لیوانی مخصوص خود را سفارش دهند. آن‌ها می‌توانند این زیر لیوانی‌ها را یا بر روی میزهای غذاخوری و یا در قسمت پیشخوان قرار دهند.

 

  • در کافی‌شاپ‌ها

مطمئن باشید افراد زیادی هستند که حداقل یک‌بار در روز به کافی‌شاپ‌ها می‌روند تا قهوه یا هر نوشیدنی گوارای دیگری را به همراه دوستان یا به تنهایی بنوشند و از آن لذت ببرند. بسیاری از کافی‌شاپ‌ها و یا حتی برندهای دیگر می‌توانند زیر لیوانی‌هایی با آرم و نشان تجاری خود را در کافی‌شاپ‌ها، بر روی میزها و در اختیار مشتریان قرار دهند. با این کار حتی تمیز کردن میزها نیز در پایان شیفت‌های کاری بسیار آسان‌تر خواهد بود.

 

  • به عنوان هدیه عروسی

آیا شما هم به دنبال یک هدیه مناسب و کارآمد برای هدیه دادن به مهمانان شرکت کننده در روز عروسی خود هستید؟ مجموعه زیر لیوانی‌هایی که نام شما و نیز تاریخ جشن عروسی اتان بر روی آن چاپ شده است، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود و مهمانان شما از این هدیه لذت می‌برند. به ویژه اگر این هدایا را در حالی در اختیار مهمانان خود قرار دهید که از آن‌ها به صورت بوفه آزاد پذیرایی می‌کنید.

 

  • هدیه سال نو

مطمئن باشید که دیگر هیچ پدری تمایل به دریافت جوراب  ندارد و مادرها نیز دیگر جایی برای گذاشتن شمع‌های تزیینی هدیه داده شده، نخواهند داشت. بنابراین برای تولد بعدی، سالگرد ازدواج یا هدیه سال نو، بهتر است به آن‌ها زیر لیوانی‌هایی با طراحی منحصربه‌فرد را هدیه دهید.

 

  • چشم روشنی خانه نو

اگر شما هم یک بنگاه معاملات املاک دارید، می‌توانید به عنوان چشم روشنی به مشتریان خود که خانه رؤیایی خود را از طریق بنگاه شما به دست آورده‌اند، از این زیر لیوانی‌های خاصی که به سفارش شما تهیه شده‌اند، هدیه بدهید. به این ترتیب، تمام مراجعانی که به بنگاه شما می‌آیند، از این هدیه شیرین لذت خواهند برد.

 

  • در مراسم‌های سرمایه گذاری

تمام هدف برگزاری مراسم‌های سرمایه گذاری، جلب نظر سرمایه گذاران برای جمع‌آوری کمک‌های مالی می‌باشد، درست است؟ زیر لیوانی‌های خاص با یک طراحی اصیل در گوشه آن که نیازی به پرداخت قیمت زیادی هم برای آن نیست، می‌تواند پول زیادی را به سمت هدف شما، جذب کند.

 

  • در قرار ملاقات اداری

مطمئن هستم که شما هم دوست ندارید جای یک لکه بر روی میز کنفرانس خود در یک جلسه کاری وجود داشته باشد. زیر لیوانی‌هایی با آرم شرکت شما، از جمله وسایل ضروری در قرارهای تیمی به شمار می‌آید. زیرا با این کار، افراد تیمتان در جلسه بعدی، بطری‌های آب یا لیوان قهوه و نوشیدنی خود را بر روی آن قرار خواهند داد.

 

  • هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه تجاری

افرادی که از نمایشگاه‌های تجاری دیدن می‌کنند، به صورت 100 درصدی انتظار دارند که با هدایای رایگانی که دریافت کرده‌اند، نمایشگاه را ترک کنند. با هدیه دادن زیر لیوانی‌های شیک و منحصربه‌فرد که نام تجاری شما بر روی آن قرار دارد، کاری می‌کنید که در ذهن بازدیدکنندگان خود باقی بمانید.

این موارد، حتی نیمی از کاربردها و شیوه‌های استفاده از زیر لیوانی‌های سفارشی هم نیست. هر مراسمی که همراه با غذا و نوشیدنی باشد، خواه یک کنفرانس سالانه باشد یا یک مهمانی شام مجلل، این زیر لیوانی‌های سفارشی با طراحی‌های منحصربه‌فرد و شیک خود، خواهند بود که زینت‌بخش مراسم شما شده و یاد شما را در ذهن‌ها باقی خواهند گذاشت.

 

نکاتی برای سفارش زیر لیوانی‌های سفارشی و مخصوص

بیایید واقعیت‌ها را بپذیریم. زیر لیوانی‌ها تا حدودی خسته کننده به نظر می‌رسند. اما خبر خوب این است که اگر کمی نکات خلاقانه را در طراحی آن‌ها رعایت کنید، می‌توانید یکی از جذاب‌ترین هدیه‌های موجود را سفارش دهید. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس و متریال خوبی را برای زیر لیوانی انتخاب کنید.
  • مجموعه زیر لیوانی را امتحان کنید.
  • کمی غیرعادی باشید.
  •  زیر لیوانی‌ها را می‌توانید در یک رنگ یا به صورت رنگارنگ چاپ کنید.
  • زیر لیوانی‌ها را با ظروف آبخوری مانند ماگ یا فلاسک‌های مناسب جفت کنید.

 

جنس و متریال خوبی را برای زیر لیوانی انتخاب کنید

 

اول از همه، باید به رویداد مورد نظر خود فکر کنید و بعد از آن به هزینه‌ای که می‌خواهید برای آن پرداخت کنید. این موضوع تا حدود زیادی تعیین می‌کند که چه جنسی برای هدف شما مناسب‌تر است. به برخی از ایده‌ها که در زیر آورده شده است، نگاهی بیندازید!

گزینه‌های کم هزینه‌تر: اگر برای مواردی مانند زیر لیوانی برای میز رستوران‌ها، میزبانی یک مهمانی کوچک یا گردهمایی، برنامه‌ریزی برای یک رویداد تکرار نشدنی و یا مراسمی که می‌خواهید بعد از اتمام آن، زیر لیوانی‌ها را دور بیاندازید، بهتر است از متریال و جنس‌هایی مانند نئوپان، کاغذی و یا مقوایی استفاده کنید.

گزینه‌های گران قیمت‌تر: اگر برای مواردی مانند هدیه به میهمانان شرکت کننده در جشن عروسی، به عنوان هدیه‌ای نفیس، به عنوان هدیه تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها یا در صورت برنامه‌ریزی برای استفاده مجدد از این زیر لیوانی‌ها، بهتر است از جنس‌هایی مانند سنگ، بامبو و یا چوب‌پنبه‌ای استفاده کنید.

 

لیست کاملی از متریال و جنس‌هایی که می‌توانید برای سفارش زیر لیوانی از آن استفاده کنید، عبارت است از:

  • نئوپان                                            نئوپرین (لاستیکی)
  • مقوا                                              میکروفایبر
  •  کاغذ                                             شیشه‌ای
  • چوب‌پنبه                                      استیل ضد زنگ
  • سنگ                                            برنجی
  • بامبو                                             مسی
  • چرم                                             پلاستیکی
  •  فوم                                              چوبی

 

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که برخی از جنس‌های زیر لیوانی نسبت به بعضی دیگر، به صورت مؤثرتر و کارآمدتری می‌توانند مانع لک شدن میز شوند. در نهایت، هدف شما این است که جنسی را انتخاب نمایید که هم کارایی خوبی داشته باشد و هم جذاب و زیبا به نظر برسد.

 

مجموعه زیر لیوانی را امتحان کنید

 

چه کسی تنها به یک عدد زیر لیوانی احتیاج خواهد داشت؟ بنابراین بهتر است که یک مجموعه زیر لیوانی سفارش بدهید. بدین ترتیب مردم وقتی می‌خواهند یک نوشیدنی نوش جان کنند، همیشه یک زیر لیوانی با نام شما برای آن‌ها آماده خواهد بود.

 

تعداد درست را انتخاب کنید:

  • مجموعه دو عددی
  • مجموعه سه عددی
  • مجموعه چهار عددی
  • مجموعه شش عددی
  • مجموعه هفت عددی

 

اغلب مجموعه‌ها، به صورت ست چهار عددی هستند اما این بدین معنی نیست که گزینه‌هایی با تعداد کمتر و یا بیشتر را نمی‌توانید پیدا کنید. بهترین قسمت این مجموعه‌ها این است که هر یک از زیر لیوانی‌های داخل مجموعه می‌تواند با طرح خاصی تزیین شده باشد که با این کار و ایده‌های خلاقانه شما، دیده شدن برندتان به شکل‌های مختلفی امکان‌پذیر است.

 

کمی غیرعادی باشید

 

حتماً نیازی نیست که زیر لیوانی‌هایی به شکل گرد یا مربعی سفارش دهید. می‌توانید خلاق باشید و از سبک‌ها و طراحی‌های غیر معمولی استفاده کنید که کاملاً مخصوص شما باشند. بنابراین بهتر است کمی غیرعادی فکر کنید! در زیر برخی از گزینه‌های این قبیل را برای شما آورده‌ایم:

 

 زیر لیوانی‌های LED دار

آیا شما قصد برگزاری مهمانی در شب را دارید یا صاحب کافه یا رستورانی هستید که محیط تاریکی دارد؟ بهتر است تا دفعه بعدی، زیر لیوانی‌های چراغ‌دار را برای آراستن مراسم خود استفاده کنید.

زیر لیوانی

زیر لیوانی ال ای دی دار

 

 

شکل غیرعادی

اگر واقعاً می‌خواهید که زیر لیوانی‌های شما به خوبی دیده شوند، از شکل‌های غیرمعمولی برای این کار استفاده کنید. زیر لیوانی‌های به شکل ماگ برای کافی‌شاپ‌ها ایده­ی عالی به نظر می‌رسند. شما نیز از این نوع ایده‌های خلاقانه استفاده نمایید.

 

زیر لیوانی

زیر لیوانی به شکل نان تست

 

 

بادکنکی

در ریزورت‌ها، پارک‌های آبی و مناطق گرم ساحلی دیدن تیوپ‌های شنا و تشک‌های بادی، چیز غیرعادی به نظر نمی‌رسد. پس چرا از این ایده برای زیر لیوانی‌های خاص خود استفاده نمی‌کنید. به ویژه، اگر از این زیر لیوانی‌ها به میهمانان خود در نزدیکی سواحل یا استخرها هدیه بدهید، می‌توانند از این زیر لیوانی‌ها حتی در حین شنا کردن هم استفاده نمایند و لذت نوشیدن خود را چند برابر کنند.

زیر لیوانی

زیر لیوانی بادکنکی

 

 

خلاقانه

شاید اگر در مراسم خود از زیر لیوانی‌هایی استفاده کنید که شبیه لکه ریختن چای یا نوشابه می‌ماند، هر کسی در نگاه اول شوکه می‌شود. اما این ایده باعث می‌شود تا مدت‌ها شما را به خاطر داشته باشند. زیر لیوانی‌های خلاقانه بیشتر برای رویدادهایی که مختص کودکان است، ایده­ی عالی به شمار می‌رود.

زیر لیوانی

زیر لیوانی خلاقانه

 

 

 پالت

این زیر لیوانی‌های شبیه پالت، بسیار شگفت‌انگیز هستند و کاملاً مناسب کارمندان و همکاران سخت‌کوش می‌باشند! این ایده به ویژه برای رویدادهای صنعتی و یا هر رویداد حرفه‌ای و تخصصی دیگری که نیاز به جابه‌جا کردن وسایل سنگین دارد، ایده­ی عالی و منحصربه‌فردی خواهد بود.

زیر لیوانی

زیر لیوانی پالتی

 

 

در باز کن

در روزهای گرم تابستان و در کنار سواحل، هیچ‌چیزی دل‌چسب‌تر از نوشیدن یک بطری نوشیدنی خنک نمی‌چسبد. یک ایده­ی عالی برای برندها برای شناخته شدن نام تجاری خود این است که بر روی این زیر لیوانی‌های در باز کنی سرمایه گذاری کنند و به تمام افرادی که در این محیط‌ها حضور دارند، به عنوان سوغاتی و یا هدیه یکی از این وسایل را بدهند.

زیر لیوانی

زیر لیوانی در باز کنی

 

 

استفاده از دو جنس مختلف در کنار هم

زیر لیوانی‌هایی که از دو جنس مختلف در کنار هم ساخته شده‌اند، ظاهری شیک و درجه یک دارند که برای مهمانی‌ها و ضیافت‌های شام رؤیایی، کاملاً مناسب می‌باشند. حالا دیگر نیازی نیست که خود را مجبور کنید از بین بامبو یا سنگ مرمر، یکی را انتخاب کنید.

زیر لیوانی

زیر لیوانی از دو جنس چوب

 

 

عکس‌دار

چه کسی دوست ندارد که نوشیدنی خود را بر روی یک چهره خندان بگذارد؟ زیر لیوانی‌های عکس‌دار، یادگاری‌های با ارزش و احساس برانگیزی هستند که برای مراسم عروسی، گردهمایی کلاس‌ها و یا سایر رویدادها، مناسب می‌باشند.

 

تنه درخت

هر رویدادی که دارای یک جنبه سازگاری و دوستداری با محیط‌زیست باشد و بخواهد این ایده را ترویج دهد، زیر لیوانی‌های چوبی، ایده مناسب و عالی برای آن به حساب می‌آید. مطمئن باشید که این زیر لیوانی‌ها مورد استقبال گسترده مردم قرار خواهند گرفت.

زیر لیوانی

زیر لیوانی از طرح تنه درخت

 

 

زیر لیوانی‌ها را می‌توانید در یک رنگ یا به صورت رنگارنگ چاپ کنید

 

به احتمال زیاد شاید شما هم بخواهید آرم تجاری خود یا یک طرح خاص و یا حتی یک جمله منحصربه‌فرد را بر روی زیر لیوانی سفارشی خود چاپ کنید. اگر می‌خواهید که یک رنگین کمان چاپ کنید، پس باید به سراغ زیر لیوانی‌هایی بروید که به صورت تمام رنگی چاپ شده‌اند. در غیر این صورت، تنها از یک رنگ در طراحی خود استفاده کنید تا هزینه آن مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد.

 

زیر لیوانی تمام رنگی

رنگ‌های قرمز، صورتی، بنفش و زرد که در گل‌های تصویر وجود دارند، در هزینه نهایی زیر لیوانی لحاظ خواهند داشت.

 

زیر لیوانی تک رنگ

تنها یک رنگ در قیمت لحاظ می‌شود. به همین دلیل است که در این زیر لیوانی تنها رنگ برنز دیده می‌شود.

چاپ تک رنگ و یا تمام رنگی؛ تنها به رویداد و آرم شما بستگی دارد. بهترین زیر لیوانی را برای خود و بر اساس بودجه اتان سفارش دهید.

 

زیر لیوانی‌ها را با ظروف آبخوری مانند ماگ یا فلاسک‌های مناسب جفت کنید

 

زیر لیوانی به همراه یک ظرف آبخوری سفارشی درست مانند بستنی و شکلات به خوبی با هم ترکیب می‌شوند و به یک ایده عالی تبدیل می‌شوند. اگر در حال آماده کردن یک بسته هدیه هستید و یا می‌خواهید از وسایل جذاب و چشم‌گیر در رستوران یا کافی‌شاپ خود استفاده کنید، همراه کردن این دو وسیله در کنار هم، خارق‌العاده خواهد شد. شک نکنید.

 

می‌توانید هر کدام از ترکیب‌های زیر را امتحان کنید:

  • لیوان‌های شیشه‌ای به همراه زیر لیوانی‌های چوب‌پنبه‌ای، ایده­ی عالی و کلاسیکی را می‌سازد که مطمئن باشید همه عاشق آن می‌شوند.
  •  آیا به دنبال آماده کردن بسته‌های کوچک هدیه هستید؟ یک ماگ سفارشی را به همراه یک زیر لیوانی سنگی داخل یک جعبه چوبی یا مقوایی قرار دهید و آن را با روبان تزیین کنید. این ایده به ویژه برای هدیه خوش‌آمد گویی در مهمانی‌ها، بسیار عالی و مناسب خواهد بود.
  • تاریخچه زیر لیوانی به کشور آلمان بر می‌گردد که در زیر لیوان‌های نوشیدنی خود از این وسایل استفاده می‌کردند. پس می‌توانید شما هم به این ریشه ادای احترام کنید و به همراه لیوان‌های خمره‌ای و بزرگ خود، از زیر لیوانی‌هایی با نام برند تجاری خودتان استفاده نمایید.
  • هیچ‌چیزی به اندازه استفاده از لیوان‌های پلاستیکی طرح دار در جشن‌ها و مهمانی‌ها کارآمدتر نخواهد بود! این لیوان‌ها را به خوبی می‌توان با زیر لیوانی‌هایی که قابلیت مچاله شدن را دارند، جفت کرد. این ست‌ها به خصوص برای رویدادها، بازی‌های دانشگاهی و رویدادهای دبیرستانی بسیار مناسب هستند.
  • اگر می‌خواهید که در یک نمایشگاه تجاری به خوبی دیده شوید و یک هدیه جذاب به بازدیدکنندگان از غرفه خود ارائه بدهید، زیر لیوانی‌هایی را هدیه دهید که بتوانند در زیر بطری‌ها و فلاسک‌های خود در داخل ماشین استفاده کنند.

 

چرا زیر لیوانی باید بخشی از رویداد و مراسم بعدی شما باشد؟

 

اگر شما میزبان یک مهمانی باشید، نوشیدن نوشیدنی‌هایی که در کنار آن‌ها زیر لیوانی‌های سفارشی و مخصوصی تعبیه شده است، احساس خاصی به مراسم و رویداد شما می‌بخشد. این وسایل هم زیبا و شیک هستند و هم مفید و کارآمد و در نتیجه باعث می‌شود زمانی که نوشیدنی میل می‌کنید، وجود آن‌ها ضروری باشد.

برندهای بسیاری هستند که ارزش یک زیر لیوانی خوب را می‌دانند و با توجه به تنوع زیاد آن‌ها برای مقاصد مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنند. این وسایل، به ویژه برای زمان‌هایی که تورهایی برای بازدید از کارخانه‌ها و یا غرفه‌های نمایشگاهی می‌آیند، بسیار مفید و چشمگیر می‌باشند.

زیر لیوانی‌ها، فرصتی را برای شما به ارمغان می‌آورند تا نام تجاری خود را بیشتر معرفی نمایید. در حالی که همه به دور میزی نشسته‌اند که آرم یا طراحی شما، بر روی آن قرار دارد، از نوشیدنی‌های خود لذت می‌برند و به یاد خواهند داشت که چقدر تجربه ملاقات شما و یا رویدادی که در آن شرکت کرده بودند، برای آن‌ها شیرین و دل‌چسب و فراموش نشدنی بوده است.

 

سخن آخر

 

زیر لیوانی‌ها، حس و حال شیرینی بودن در خانه را دارند. این موضوع باعث می‌شود تا هر رستوران، مراسم خوشامدگویی و یا حتی رویدادهای بزرگ‌تر، بسیار جذاب‌تر و صمیمانه‌تر برگزار شوند. این نکات طراحی را به خاطر داشته باشید و بدین ترتیب، زیر لیوانی‌های شما بسیار جذاب و منحصربه‌فرد خواهند شد!


3/ مهر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف