WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
7 وسیله جانبی سفارشی برای دوستداران گوشی‌های اندروید و آیفون

7 وسیله جانبی سفارشی برای دوستداران گوشی‌های اندروید و آیفون

8/ مهر/1399

در این روزگار، چه کسی پیدا می‌شود که عاشق گوشی‌های هوشمند نباشد؟ ما از این وسیله برای هر موضوعی استفاده می‌کنیم؛ از ثبت کردن و یادآوری تاریخ تولد عزیزانمان گرفته تا یافتن دستورالعمل‌های جدید غذا و حتی استفاده از نرم‌افزارهای مسیریابی برای رسیدن به مکان‌های دوست‌داشتنی در روزهای تعطیل بدون اینکه در راه گم شویم. با این وجود علاقه مردم به این تلفن‌های هوشمند، مدت‌ها است که به یک دو راهی منتهی می‌شود، طرفداران گوشی‌های آیفون و طرفداران گوشی‌های اندرویدی.


بهتر است که این نبرد نادرست را در همینجا متوقف کنیم! وسایل بسیاری وجود دارند که هم دارندگان گوشی‌های آیفون و هم طرفداران گوشی‌های اندرویدی می‌توانند در مورد آن‌ها اتفاق نظر داشته باشند و از آن‌ها استفاده نمایند. یکی از این توافق‌ها، لوازم جانبی سفارشی برای گوشی‌های تلفن همراه هستند. اگر شما هم یک شرکت یا کسب‌وکار کوچک و یا هر نوع فعالیت تجاری دیگری دارید، عاقلانه است که از این کالاها برای شناساندن و معرفی برند و نام تجاری خود استفاده نمایید.

لوازم جانبی گوشی‌های همراه که در ادامه این مطلب برای شما گردآوری شده‌اند، احتمال ناکارآمد بودن و منسوخ شدن وسایل تبلیغاتی شما را کم می‌کنند و ریسک کمتری دارند. با وجود پیشرفت تکنولوژی و معرفی انواع گوشی‌های جدید با قابلیت عجیب و نوع‌آورانه، برای مردم هنوز هم وسایل جانبی گوشی‌های هوشمند جذاب هستند، حتی اگر دریافت کنندگان این هدایا افرادی باشند که در برابر پیشرفت و خدمات نوین حالت دفاعی می‌گیرند.

در ادامه این مطلب، هدایای تبلیغاتی برای ارائه، هم به طرفداران گوشی‌های آیفون و هم به دوستداران گوشی‌های اندرویدی آورده شده است.

 

شماره یک – پاپ سوکت

 

پاپ سوکت‌ها برای اولین بار در سال 2014 در انبار دیوید بارنت اختراع شدند. برای اطلاع افرادی که شناختی از این وسیله ندارند، باید گفت که پاپ سوکت، وسیله‌ای دکمه‌ای شکل و گرد و ساده است که با حالتی شبیه آکاردئون به پشت گوشی‌های شما متصل می‌شود. این وسیله کمک می‌کند تا زمانی که می‌خواهید ویدئویی تماشا کنید، هم گوشی خود را به راحتی نگه دارید و هم سیم هدفون خود را به دور آن بپیچید تا مزاحم شما و دست و پا گیر نباشد.

هم طرفداران گوشی‌های آیفون و هم دوستداران گوشی‌های اندرویدی، هر دو عاشق پاپ سوکت هستند. در حقیقت، در سال 2018 در مجموع حدود 35 میلیون از این پاپ سوکت‌ها تنها در ایالات متحده آمریکا به فروش رسیده است. این بازار همچنان در حال رشد و توسعه است و این موضوع بدان معنی است که نام تجاری شما همچنان می‌تواند وارد عمل شود و نام خود را مدت‌ها با این پاپ سوکت‌ها بر روی گوشی افراد نگه دارد.

 

آیا نیاز به یک ایده و انگیزه خلاقانه دارید؟

 

برند مک دونالد، طرحی شبیه سس‌های خود را به عنوان پاپ سوکت‌های انحصاری بیگ مک به کالکشن‌های تبلیغاتی خود افزوده است! علاقه‌مندان این برند می‌توانند این اکسسوری زیبا و قابل ستایش را از طریق فروشگاه‌های آنلاین هدیه برند مک دونالد خریداری و تهیه نمایند.

 

 

هدایای تبلیغاتی

نمونه‌ای از پاپ سوکت

 

 

 

 

شماره دو – کیف پول‌های گوشی موبایل

 

دو وسیله‌ای که در زمان ترک و بیرون رفتن از خانه حتماً با خود به همراه خواهید برد، چیست؟ برای اکثر ما، این دو وسیله، تلفن همراه و کیف پول ما خواهد بود. پس اگر بتوانید از وسیله‌ای استفاده کنید که هر دو وسیله را در دل خود جای داده باشد، احتمال کمتری دارد که یکی از این دو وسیله را در خانه جای بگذارید و باعث نگرانی شما در تمام مدت خروج و دوری شما از خانه باشد.

گوشی‌های آیفون عموماً براق و باریک هستند در حالی که گوشی‌های اندرویدی کمی ضخامت بیشتری دارند. البته این تفاوت‌ها هر روز در حال کاهش و نزدیک شدن به یکدیگر هستند. بنابراین می‌توان با انتخاب یک کیف پول تلفن همراه که کاملاً هم متناسب هر دو نوع گوشی می‌باشد، هدیه‌ای ارزشمند و ماندگار به مشتریان و شرکای خود هدیه دهید و خود را با این شیوه تبلیغ نمایید.

 

شماره سه – اسپیکر بلوتوثی

 

تمام دنیا از طریق بلوتوث به هم متصل می‌شوند. هم گوشی‌های آیفون و هم گوشی‌های اندرویدی از این فناوری برای شنیدن پادکست‌ها و نیز پخش موسیقی استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که اسپیکرهای بلوتوثی که دارای نشان تجاری شما هستند، بهترین گزینه برای هدیه دادن می‌باشند.

هر گوشی هوشمندی از طریق برنامه‌های مخصوصی به پخش موسیقی می‌پردازد. در حقیقت، برنامه Spotify به تنهایی حدود 217 میلیون کاربر فعال دارد که ماهانه به پخش موسیقی از این طریق می‌پردازند و سالانه به تعداد این افراد هم افزوده می‌شود. البته برنامه‌ها و پلتفرم‌های مختلفی برای پخش موسیقی وجود دارد که افراد بر اساس سلیقه شخصی خود از آن‌ها استفاده می‌نمایند. یک اسپیکر بلوتوثی سفارشی، به دریافت کنندگان این هدیه ارزشمند راهی برای گوش دادن به آخرین آهنگ‌های منتشر شده، آخرین پادکست‌های پرطرفدار و یا حتی شنیدن کتاب‌های صوتی، فارغ از اینکه از چه نوع تلفن همراهی استفاده می‌کنند، فراهم می‌کند.

 

آیا نیاز به یک ایده و انگیزه خلاقانه دارید؟

 

بلندگوهای بلوتوثی، گران‌تر از قلم‌ها و یا فلاسک‌های سفارشی هستند. شرکت Color It Candy، خلاقانه‌تر عمل کرده است و به هر کسی که در بازی توپ اسکی او در نمایشگاه شیرینی و خوراکی در سال 2019، بیشترین امتیاز را دریافت می‌کرد، به عنوان جایزه یک اسپیکر بلوتوثی اهدا می‌کرد.

 

شماره چهار – مانت اتوماتیک

 

مهم نیست که شخصی که به او هدیه می‌دهید گوشی آیفون دارد یا گوشی اندرویدی. همه افراد در هنگام رانندگی باید دست‌هایشان خالی باشد و تنها حواس خود را معطوف به رانندگی نمایند. هدیه دادن یک مانت اتوماتیک سفارشی به هرکسی می‌تواند سلامت آن‌ها را در جاده‌ها و خیابان‌ها تأمین کند و آن‌ها را ایمن نگه می‌دارد.

یک مانت اتوماتیک، هدیه ارزشمندی است زیرا طبق گفته‌های پلیس راهنمایی و رانندگی ایران، در سال 1398 هر نیم ساعت یک نفر جان خود را بر اثر تصادفات از دست می‌دهد که حدود 36 درصد تصادفات فوتی مربوط به عواملی مانند استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی می‌باشد که میزان بروز خطر تصادف را تا 4 برابر افزایش می‌دهد. شاید شرکت شما نتواند جلوی این تصادفات و مرگ‌ومیرهای ناشی از آن را بگیرد، اما با هدیه دادن این وسیله ارزشمند، حداقل می‌توانید در محافظت و خالی کردن دست مشتریان و شرکای خود در حین رانندگی مشارکت داشته و در عین حال برای تبلیغ خود تلاش کرده باشید.

هدایای تبلیغاتی

وسیله‌ای بسیار کاربردی هنگام رانندگی

 

 

شماره پنج – پایه و نگهدارنده

 

معمولاً افراد در محل‌های کار خود، تلفن‌هایشان را بر روی میز کار خود قرار می‌دهند و یا آن‌ها را در زیر میز خود پنهان می‌کنند. یک پایه گوشی، مکانی ایمن برای قرار دادن و نگه داشتن هر نوع گوشی (اعم از آیفون و یا اندرویدی) است. نام تجاری شما درست بر روی میز هر کسی که یکی از این هدایا را از شما دریافت کرده باشد، قرار می‌گیرد و تمام روز نگاهش بر روی آن خواهد بود. به ویژه اگر بخواهند بدون اینکه رئیس آن‌ها متوجه بشود، به صورت مخفیانه نگاهی به مطالب و پیام‌های ارسالی به گوشی خود بکنند.

طبق مطالعات صورت گرفته، 45 درصد صاحبان گوشی‌های هوشمند برای یک‌بار هم که شده است، به صورت تصادفی به گوشی‌های خود آسیب رسانده‌اند. این آسیب‌دیدگی‌ها برای صاحبان گوشی‌های اندرویدی، حدود 2.5 میلیارد دلار و برای طرفداران گوشی‌های آیفون حدود 10.7 میلیارد دلار هزینه‌بر می‌دارد. شرکت شما در نهایت می‌تواند به بهانه تبلیغ خود، به کاهش این هزینه‌ها برای دارندگان هر نوع گوشی هوشمندی کمک کند و در عین حال مطمئن باشد که این وسیله‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت و دور ریخته نمی‌شوند.

 

  آیا نیاز به یک ایده و انگیزه خلاقانه دارید؟

 

دانشگاه آرورا (Aurora) در ایالت ایلینوی ایالات متحده آمریکا، به هر کسی که از این دانشگاه در سال 2018 فارغ التحصیل شده بود، در جشن دانش‌آموختگی آن‌ها، یک پایه گوشی سفارشی اهدا کرد.

 

شماره شش – هدفون

 

بعضی اوقات دوست دارید که دنیای اطراف خود را تغییر دهید و آن را آن‌گونه که دوست دارید تنظیم کنید. درست در این چنین زمان‌هایی است که داشتن یک هدفون خوب، ضروری و کارآمد می‌باشد. هر کسی که یک گوشی تلفن همراه داشته باشد، چه این گوشی آیفون باشد و چه اندرویدی، حتماً به یک هدفون نیاز خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که کاربران گوشی‌های آیفون ممکن است به یک مبدل لایتینگ برای اتصال برخی از انواع هدفون‌ها و هندزفری‌های سیمی به گوشی‌های خود نیاز داشته باشند.

ممکن است که پیش خود بیاندیشید که نسل جوان بیشتر تمایل به استفاده از ایربادهای تبلیغاتی دارند. با این وجود، نباید نسل‌های قدیمی‌تر را هم فراموش کنید! حدود 54 درصد جمعیت صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها مربوط به دهه 40 تا دهه 60 شمسی می‌باشند و 55 درصد از نسل بیبی بومرها دارای گوشی‌های هوشمند هستند. هر گروه سنی می‌تواند از هدفون و هندزفری استفاده نماید و آن را با گوشی همراه خود سازگار نماید.

 

 

هدایای تبلیغاتی

هدفون وسیله‌ای کاربردی برای همگان

 

 

 

 

شماره هفت – دستمال‌های میکروفایبر

 

صفحات بزرگ گوشی‌های اندرویدی و آیفون، خودبه‌خود تمیز نمی‌شوند! با استفاده از پارچه‌های میکروفایبر که نام تجاری شما بر روی آن نقش بسته است، علاوه بر زدودن گردوغبار و سایر لکه‌های موجود بر گوشی‌های هوشمند، خود را تبلیغ کنید.

آیا به نظر شما این کار ارزش ندارد؟ پس بهتر است این نکته را یادآوری کنیم که بر روی تلفن‌های همراه معمولی 10 برابر بیشتر از صندلی‌های توالت باکتری وجود دارد و از این رو  جزو آلوده‌ترین وسایل قرار می‌گیرند. علت این موضوع، جای تعجب و شگفتی ندارد. چرا که ما تقریباً بیش از 47 بار در روز از آن استفاده و آن را چک می‌کنیم. حتی گاهی اوقات این کار را با دست‌های کثیف و نشسته انجام می‌دهیم. شاید یک پارچه میکروفایبر به تنهایی کمک نکند تا از شر تمام میکروب‌ها خلاص شویم، اما قطعاً این حرکتی به سوی مسیر درست است.

 

آیا نیاز به یک ایده و انگیزه خلاقانه دارید؟

 

شرکت Verizon Wireless با بنیاد حمایتی کودکان رایلی، برای ایجاد پارچه‌های میکروفایبر به شکل انحصاری همکاری کرد. هر کدام از این آثار، هنری بودند که توسط بچه‌ها خلق شده بودند و تمام عواید حاصل از آن به این سازمان می‌رسید.

اگر برای تبلیغات خود از هر کدام از این وسایل جانبی استفاده کنید، نام تجاری شما همیشه و در هر زمانی همراه آن‌ها خواهد بود. این وسایل، شیک، مفید و کارآمد هستند که تمام این‌ها ویژگی‌هایی است که از یک محصول تبلیغاتی خوب باید انتظار داشت.

 

چرا لوازم جانبی گوشی‌های همراه، ابزاری قدرتمند برای بازاریابی می‌باشند؟

 

با انتشار فناوری‌های جدید، لوازم جانبی گوشی‌های همراه روزبه‌روز محبوبیت بیشتری را کسب می‌کنند. در واقع، طبق مقاله‌ای که در سایت کارآفرینی (Entrepreneur) چاپ شده است، انتظار می‌رود که بازار پاپ سوکت‌ها، پایه‌های تلفن همراه و سایر لوازم جانبی تا سال 2022 به حدود 107.3 میلیارد دلار برسد.

در پایان روز، نام تجاری شما به گوشه‌ای پرت نخواهد شد و همچنان مورد استفاده خواهد بود. با این لوازم جانبی هم دل علاقه‌مندان گوشی‌های اندرویدی را به دست می‌آورید و هم نیازهای دارندگان گوشی‌های آیفون را برآورده کرده‌اید. بدین ترتیب شما هدیه‌ای ارائه می‌دهید که همه بتوانند از آن استفاده کنند و مورد توجه قرار بگیرد. این بهترین و مطمئن‌ترین راه برای اطمینان یافتن از این است که نام تجاری شما همیشه در گوشه اذهان باقی بماند و شما را فراموش نکنند.


8/ مهر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف