WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی برای مناسبت‌های تقویمی

بهترین هدایای تبلیغاتی برای مناسبت‌های تقویمی

10/ مهر/1399

هر ماه از سال مصادف است با روزهای مناسبتی که به دلایل خاصی آن‌ها را گرامی می‌دارند. تقویم این ماه را که ورق بزنید توأم با روزهای ویژه و مهمی می‌باشد که اگر کمی هوشمندانه عمل کنید، می‌توانید شما هم در خاطره انگیز کردن این روزها سهمی داشته باشید. همراه ما باشید.


هفته اول و هفته دوم مهر مصادف شده است با روزهای مناسبتی که در نزد افراد گوناگون حائز اهمیت است. برخی از این ایام مرتبط با برخی مشاغل است و برخی دیگر جنبه مناسبتی و گرامی داشت قشر خاصی از جامعه می‌باشد. با مرور تقویم شما هم می‌توانید سهمی در این مناسبت‌ها داشته باشید.

به طور مثال در روز جهانی جهانگردی، اگر صاحب کسب‌وکاری در زمینه گردشگری و سفر هستید؛ می‌توانید به مشتریان یا شرکای تجاری خود، هدایای تبلیغاتی اهدا کنید تا هم یادآور نام برند خود در ذهن آنان شوید و هم آنکه مخاطبان خود را خوشحال نمایید.

همچنین شما می‌توانید در روزهای مناسبتی همچون روز جهانی ناشنوایان، روز سالمندان و روز جهانی مترجمین، برنامه خاصی را در نظر گرفته و با شناسایی گروهی از مشتریان خود که جز این قشر هستند، هدایایی را تقدیم کنید. نیک می‌دانید که این کار تا چه اندازه می‌تواند در استراتژی بازاریابی شما مؤثر واقع شود.

همراه این مطلب باشید تا چند روز مناسبتی و اهدای تبلیغاتی مناسب آن روز را بررسی کنیم.

 

روز جهانی جهانگردی

 

هر ساله روز 27 سپتامبر را به عنوان روز جهانی گردشگری جشن می‌گیرند که هدف از گرامی داشت این روز، بالا بردن سطح آگاهی جامعه جهانی در مورد نقش گردشگری و تأثیرات آن بر ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در تمام دنیا است.

مشاغل بسیاری هستند که در حیطه گردشگری فعالیت می‌کنند و اکثر مشتریان و شرکای تجاری‌شان علاقه‌مند به جهانگردی، گردشگری و سفر هستند. از این رو، این کسب‌وکارها می‌توانند در چنین روزی مخاطبان خود را بار دیگر مورد هدف قرار دهند و نام برند خود را در ذهن آنان پر رنگ‌تر نمایند. آژانس‌های مسافرتی، شرکت‌های هواپیمایی، جامعه هتل داران و غیره ازجمله مشاغلی هستند که می‌توانند در روز جهانی جهانگردی با تقدیم هدایای تبلیغاتی، اهمیت این روز را یادآور شوند.

 

هدایای تبلیغاتی

روز جهانی گردشگری بهترین زمان بازاریابی مشاغل فعال در صنعت گردشگری است

 

 

 

 

بهترین هدایای تبلیغاتی که می‌توان در روز جهانگردی هدیه داد

 

شما می‌توانید هر هدیه را به مناسب روز جهانگردی به مشتریان یا مخاطبان خود اهدا کنید. اما فراموش نکنید که هر اندازه از وسایل مرتبط با این روز استفاده نمایید؛ بیشتر در معرض توجه قرار خواهید گرفت. اما چه اقلام تبلیغاتی در این روز استفاده کنیم؟

 

1-صنایع دستی

شماره اول هدیه تبلیغاتی به صنایع دستی اختصاص دارد که بسیار ایده مناسبی برای هدیه دادن است. صنایع دستی شامل طیف وسیعی از اقلام می‌شود که شما می‌توانید با توجه به بودجه و نوع مخاطبان خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

صنایع دستی بخشی از هویت فرهنگی و تاریخی کشورمان محسوب می‌شود که شما با هدیه دادن آن، طیف وسیعی از مخاطبانتان را با ارزش‌های فرهنگی شهرها و اقوام گوناگون ایران آشنا کرده و سبب ایجاد علاقه برای بازدید از محل آن صنایع دستی می‌شود.

برخی از صنایع دستی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ترمه
  • ظروف میناکاری
  • ظروف قلم زنی شده
  • گلیم
  • مینیاتور
  • خاتم کاری

 

2-کتب نفیس

 

کتب نفیس تبلیغاتی هم کاربرد مناسبی برای هدیه در این روز را دارد. زیرا اکثر کتب نفیس، شامل اشعار شاعران پرآوازه و نامی ایران می باشد که شامل بخشی از فرهنگ ما است. این کتب شامل موارد زیر می‌شود:

 

  • غزلیات حافظ
  •  رباعیات خیام
  • مثنوی معنوی مولانا
  • شاهنامه فردوسی
  • بوستان سعدی
  • ایران‌شناسی نفیس
  • نقاشی‌های مینیاتور

 

3-ساک دستی

 

ساک دستی تبلیغاتی را باید یکی از مهم‌ترین هدایای تبلیغاتی در هر دوره و زمانی دانست. زیرا اکثر افراد بدان نیاز دارند اما برای خرید آن اقدامی انجام نمی‌دهند. به همین خاطر شما می‌توانید از یک ساک دستی مناسب که با رنگ و آرم برند شما ساخته شده، استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید در داخل آن کاتالوگ‌هایی از خدمات، نقشه ایران، کتابچه‌های عکس و یا دفترچه راهنمای گردشگری قرار دهید.

 

4-جعبه ابزار و چراغ قوه

 

آن افرادی که اهل سفر و جاده باشند، خوب می‌دانند که وجود جعبه ابزار در صندوق‌عقب ماشین چقدر حیاتی و ضروری است. جاده است و هزاران اتفاق! پس لازم است که همیشه مجهز بود. پس می‌توان تصور کرد هدیه دادن جعبه ابزار به مسافران همیشه در راه تا چه اندازه می‌تواند مؤثر باشد و آنان را خوشحال کند.  چراغ قوه را هم از قلم نیندازیم که بسیار کاربردی است. مخصوصاً برای افرادی که برای طبیعت گردی در تاریکی شب به دامان طبیعت می‌روند. پس در لیست اقلام تبلیغاتی خود این مورد را فراموش نکنید.

 

5-فلاسک تبلیغاتی

 

افرادی که بسیار سفر می‌کنند و یا اهل طبیعت‌گردی هستند؛ همواره چندین وسیله مهم را همراه خود دارند. نوشیدن یک لیوان چای داغ در هر زمان و موقعیت برای از بین بردن خستگی راه، مفید بر فایده است. پس با هدیه دادن یک فلاسک تبلیغاتی در خوش‌ترین خاطرات مخاطبان خود حضور داشته باشید.

 

از دیگر وسایل تبلیغاتی که می‌توان در روز گردشگری هدیه داد؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

روز جهانی ناشنوایان

 

روز 30 سپتامبر، روز جهانی ناشنوایان می‌باشد که هدف از نام‌گذاری این روز حمایت از این افراد است. شما می‌توانید مخاطبان و مشتریان خود را که جز قشر کم‌شنوا یا ناشنوا هستند را شناسایی کرده و با ارائه هدایایی از آن‌ها بابت آنکه جز مشتریان شما هستند؛ قدرانی کنید.

 

ازجمله هدایای تبلیغاتی که می‌توان به این عزیزان هدیه داد، شامل:

  • کتاب
  • لباس تبلیغاتی
  • کلاه تبلیغاتی
  • قاب عکس
  • آرشیوی از فیلم و سریال‌های مخصوص ناشنوایان

می‌شود.

 

روز جهانی ترجمه و مترجم

 

مترجمین جز افراد صاحب قلم هستند که باید آنان را نویسندگان توانایی دانست. زیرا فکر و محتوای فکری دیگران را تبدیل به لغات قابل فهم می‌کنند و نیاز ما را برای ساعت‌ها ترجمه متونی که به سختی از پس آن بر می آییم، برطرف می‌نمایند.

30 سپتامبر روز جهانی مترجم است که شما می‌توانید به کارمندان خودتان که در قسمت ترجمه متون اداری فعالیت دارند، هدایای زیر را تقدیم نمایید:

 هدایای تبلیغاتی

دفترچه یادداشت هم ایده خوبی برای هدیه دادن در روز مترجمین است

 

 

سخن آخر

 

ایام مناسبتی در تقویم بسیار زیادند و ممکن است بسیاری از آن‌ها به هیچ وجه با حیطه کسب‌وکار شما سنخیت نداشته باشد. گرامی داشت یک روز، صرفاً نباید مرتبط با روند کاری مجموعه شما باشد. بسیاری از ایام تنها به علت اهمیت و ارج نهادن به قشر خاصی جشن گرفته می شود و تبریک می‌گویند. مانند روز مادر و پدر.

پس برای آنکه شما هم همیشه در مرکز توجه مخاطبان و مشتریان خود باشید، یک روز تقویمی را انتخاب کرده و با تهیه وسایل تبلیغاتی، خود را در ذهن آن‌ها پر رنگ نمایید.


10/ مهر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف