WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه کیف و ساک دستی خود را سفارشی کنید؟

چگونه کیف و ساک دستی خود را سفارشی کنید؟

13/ مهر/1399

مهم نیست که در حال خرید مواد غذایی هستید، به ساحل می‌روید یا در تعطیلات هستید. هر کسی هر از گاهی به یک کیف خوب برای قرار دادن وسایلش احتیاج پیدا می‌کند. دقیقاً به همین دلیل است که نمی‌توانید در طراحی کیف‌های سفارشی اشتباه کنید!


یک ویژگی خاص در مورد کیف‌ها وجود دارد، چه کوله پشتی مدرسه باشند، چه یک ساک دستی تبلیغاتی زیبا برای رفتن به مراسم عروسی، یا حتی یک چمدان زیبا برای تعطیلات آینده. آیا برای طراحی منحصربه‌فرد ساک‌های خود آماده هستید؟ در ادامه این مطلب، تمام نکاتی که باید در طراحی کیف و ساک دستی بدانید را برای شما فراهم آورده‌ایم.

 

چرا به کیف سفارشی نیاز خواهید داشت؟

 

احتمالاً هیچ شخصی خودش نمی‌رود تا یک کیف سفارشی بخرد. بیشتر اوقات، یک رویداد خاص یا یک نیاز برای سفارش دادن این اقلام باید وجود داشته باشد. از انواع مختلف کیف‌ها و ساک‌های سفارشی می‌توانید در موارد زیر ارائه و اهدا نمایید:

  • مهمانی‌های عروسی
  • هدیه ساک دستی
  • هدیه مدرسه
  • مراکز ورزشی و تناسب اندام
  • فروشگاه‌ها و مراکز خرید
  • شرکت‌های مسافرتی
  • لیگ‌های ورزشی
  • مراسم سرمایه گذاری
  • نمایشگاه‌های تجاری
  • اردوهای تابستانی

 

مهمانی عروسی

 

همه افراد حاضر در مهمانی عروسی، شایسته یک هدیه "تشکر" خوب هستند که به مناسبت این روز بزرگ در مراسم عروسی شما شرکت کرده‌اند. یک ساک دستی با قابلیت استفاده مجدد که بر اساس طراحی و سلیقه شما در مراسم عروسی می‌باشد، یک انتخاب متفکرانه برای اهدا به میهمانان می‌باشد تا این روز را به خاطر بسپارند. همچنین، صاحبان باغ تالارها و نیز تالارها می‌توانند از این ساک‌های دستی که با آرم تالار خود و به رنگ دلخواه سفارش داده شده‌اند، در بدو ورود از میهمانان پذیرایی کنند. تا بدین ترتیب، آن‌ها خاطره این شب فراموش نشدنی را تا مدت‌ها به همراه خود داشته باشند و نام تالار را نیز هرگز فراموش نخواهند کرد.

 

ساک دستی

 

آیا شما هم میزبان یک جشن شادی یا جشن تولد هستید؟ یا شرکت شما در حال اجرای مراسمی برای اهدای جوایز و یا وسایلی به مناسبت خاص می‌باشد؟ در هر صورت، ساک‌های دستی سفارشی گزینه مناسبی برای پایان این رویدادهای خاص می‌باشد تا مدت‌ها یاد و خاطره این مراسم را در ذهن شرکت کنندگان زنده نگه دارد.

 

هدیه مدرسه

 

دفتر، مداد، خط کش، جزوه‌های درسی، کتاب‌های مدرسه و یا دفترهای یادداشت و بسیاری از وسایل دیگر، ازجمله وسایلی هستند که بسیاری از دانش آموزان و حتی دانشجویان باید هر روز با خود حمل کنند. اینجاست که کیف‌های سفارشی می‌تواند انتخاب درست و عاقلانه‌ای برای تبلیغات باشد و به کار آید! این کیف‌ها، ازجمله هدایای تبلیغاتی عالی به شمار می‌آیند که در روزهای آغازین مدرسه یا دانشگاه، به آن‌ها اهدا شود که تا پایان سال، آن را همراه خود داشته باشند و نام شما هر روز جلوی چشم آن‌ها و نیز رهگذرانی که صبح و بعدازظهر با آن‌ها برخورد می‌کنند، باشد.

 

مراکز ورزشی و تناسب اندام

 

آیا دوست دارید هدیه‌ای در روز ثبت‌نام در مرکز ورزشی یا باشگاه تناسب اندام خود به مشتریان خود ارائه کنید؟ یک ساک ورزشی، بهترین انتخاب است! مشتریان شما می‌توانند از آن برای حمل بطری آب و حوله‌های خود، هر زمان که برای جلسه تمرین خود وارد باشگاه می‌شوند، از آن استفاده کنند. علاوه بر ساک ورزشی، می‌توانید به مشتریان دائمی خود، بطری‌های سفارشی و حوله‌هایی با نشان تجاری باشگاه خود اهدا کنید تا قدردانی خود را بیشتر نسبت به این افراد نشان دهید.

 

فروشگاه‌ها و مراکز خرید

 

ساک خرید با قابلیت استفاده مجدد که نشان تجاری شما هم بر روی آن قرار داده شده است، کمک می‌کند تا زباله‌های پلاستیکی کمتری وارد این سیاره شود و صدمات محیط زیستی را می‌کاهد. نام فروشگاه خود را بر روی کیف و ساک دستی‌های شیک چاپ کنید و آن را به خریداران خود اهدا نمایید. بدین ترتیب، هر زمان که به خرید بروند و برای حمل وسایل خریداری شده خود از آن استفاده نمایند، نام شما همراه آن‌ها خواهد بود. علاوه بر این، یک ساک دستی زیبا و با کیفیت می‌تواند دوام زیادی داشته باشد و تا مدت‌ها نشان تجاری شما را بر روی خود حفظ کند.

 

شرکت‌های مسافرتی

 

بعد از گذراندن قرنطینه کرونا و مدت‌ها در خانه ماندن، وقت آن رسیده است که به یک تعطیلات رؤیایی برویم! آژانس‌های مسافرتی و ارائه دهندگان بلیت‌های مسافرتی، می‌توانند از کیف‌های سفارشی شده که همه وسایل ضروری سفر در آن قرار دارند و نام تجاری آن‌ها بر روی آن حک شده است، به مشتریان خود هدیه دهند تا حتی در سفر نیز نام تجاری شما بدرخشد و مسافران جدیدی برای خود پیدا کنید.

 

لیگ‌های ورزشی

 

چه یک توپ فوتبال و چه یک زانوبند یا کلاه ایمنی؛ هر وسیله‌ای که همراه یک ورزشکار باشد، به وسیله‌ای برای قرار دادن آن‌ها و آوردن این وسایل به تمرینات و بازی‌ها نیاز دارد. کیف‌های بزرگ، راه عالی برای تبلیغات کسب‌وکارها خواهد بود و نیز با این کار، مربیان و بازیکنان تیم محبوبتان را برای فصل آتی آماده کنید و بدین ترتیب در موفقیت‌ها، همراه آن‌ها باشید.

 

مراسم سرمایه گذاری

 

مراسم خیریه و دعوت به سرمایه گذاری زیادی در کشور برگزار می‌شود. افراد شرکت کننده در این مراسم باید دست‌های آزادی داشته باشند تا بتوانند در تمام فعالیت‌ها شرکت کنند و حتی برخی از اقلام تعیین شده را خریداری نمایند. با اهدای کیف‌های سفارشی تعبیه شده در قسمت ورودی مراسم، دست آن‌ها را برای سرمایه گذاری بیشتر باز بگذارید.

 

نمایشگاه‌های تجاری

 

تبلیغ، تبلیغ و تبلیغ! این تمام چیزی است که صاحبان کسب‌وکارها در نمایشگاه‌های تجاری می‌خواهند و هدف آن‌ها تبلیغ برای فروش بیشتر است. بنابراین داشتن یک ساک دستی برای همه شرکت کنندگان کاملاً ضروری است تا بتوانند تبلیغات اضافه‌ای را که دریافت می‌کنند، را داخل آن بگذارند. فقط حواستان باشد که داخل ساک‌های دستی را با وسایل تبلیغاتی زیادی پر نکنید تا مشتریان بتوانند وسایل دیگری را که از غرفه‌ها و فروشگاه‌های دیگر تهیه کرده‌اند، داخل ساک دستی با نشان شما قرار دهند.

 

اردوهای تابستانی

 

بسیاری از مدارس و سازمان‌ها، اردوهای تابستانه را در فضای باز و در دل طبیعت برگزار می‌کنند. حالا تصور کنید چادرها برپا شده‌اند، آتش را افروخته‌اند و وقت آغاز ماجراجویی سرگرم کننده فرا رسیده است! با اهدا کردن کیف و ساک‌های تبلیغاتی و مناسب به شرکت کنندگان در اردو، فرصتی برای گذراندن هرچه عالی‌تر تابستان و تعطیلات را بدهید تا یاد شما همیشه همراه آن‌ها باقی بماند.

البته موارد ذکر شده، تنها دلایلی نیستند که ممکن است شما برای آن نیاز به کیف‌های سفارشی داشته باشید. فرصت‌های بیشمار دیگری همچون مسابقات ورزشی، فستیوال‌ها و حتی در مکان‌های ارائه سوغاتی مانند پارک‌های تفریحی، موزه‌ها و استراحتگاه‌ها وجود دارد که می‌توان در آن، به اهدای این ساک‌های تبلیغاتی پرداخت. فرصت‌ها بی‌شمارند، پس نگران نباشید!

هدایای تبلیغاتی

ساک‌های دستی در هر مکانی پر کاربرد هستند

 

 

نکاتی برای سفارشی کردن کیف‌ها

 

بیایید کمی به قسمت سرگرم کننده‌این وسایل بپردازیم. اضافه کردن طراحی مخصوص خود! هر کسی دوست دارد کیفی که اهدا می‌کند، بسیار زیبا و شیک به نظر برسد تا هر شخصی که آن را دریافت می‌کند، از آن لذت ببرد.

 

برای تحقق این هدف باید موارد زیر را دنبال کنید:

  • نوع کیف مناسب را انتخاب کنید
  • به ظاهر و کاربرد آن توجه کنید
  • یک جنس راحت را انتخاب کنید
  • طرح با رنگ مناسب را انتخاب کنید
  • وسایل دیگری را نیز داخل کیف قرار دهید

 

انتخاب نوع درست کیف

 

بعد از اینکه تصمیم گرفتید چرا به کیف نیاز دارید، مرحله بعدی تصمیم‌گیری در مورد سبک مناسب هدف شما می‌باشد.

 

می‌توانید از بین انواع کیف‌های زیر، گزینه سفارشی خود را انتخاب کنید:

  • کوله پشتی
  • کیف‌های طناب‌کشی
  •  کیف ناهار
  •  ساک دستی پارچه‌ای
  •  کیف دوشی
  • کیف مخصوص کفش
  • کیف لوازم آرایش
  • ساک دستی‌های پلاستیکی
  • کیف و ساک ورزشی
  • چمدان

 

کوله پشتی

تعجبی ندارد که کوله پشتی، انتخابی عالی برای بازاریابی در مدارس و دانشگاه‌ها باشد. این کیف‌ها را می‌توان در کتاب‌فروشی‌ها و مراکز خرید بزرگ به فروش رساند و یا در مدارس آن‌ها را به دانش آموزان اهدا کرد. هر شرکتی می‌تواند از کوله‌پشتی‌های شیک برای تبلیغات خود استفاده کند و در صورت استفاده از جنس مناسب، این هدایا تا مدت‌ها می‌تواند در امر بازاریابی به شما کمک کند.

 

کیف‌های طناب‌کشی

کیف‌های طناب‌کشی، مدل‌های ساده‌تر و سبک‌تر کوله‌پشتی‌ها هستند. این کیف‌ها به خصوص برای لیگ‌های ورزشی مناسب کودکان، در اردوگاه‌ها، شهربازی‌ها و تفرجگاه‌ها و رویدادهای برگزار شده در سطح جامعه، مناسب می‌باشند.

 

کیف ناهار

بسیاری از افراد برای صرف ناهار در ادارات و سازمان‌ها، غذای خود را از خانه به همراه خود می‌برند. همه دوست دارند که یک وعده غذایی خوشمزه و سالم داشته باشند. بنابراین یک کیف مخصوص ناهار، انتخاب عالی برای تبلیغات می‌باشد. به ویژه اگر این کیف‌ها در مراسم نزدیک به تعطیلات ارائه شوند، لذت خوردن یک ناهار خوب را چند برابر خواهد کرد.

 

ساک دستی پارچه‌ای

آیا مالک یک فروشگاه مواد غذایی هستید؟ این کیف‌ها وسیله‌ای عالی برای حمل خریدها می‌باشند که نام و نشان فروشگاه شما را همیشه بر روی خود خواهند داشت. اهدای ساک دستی‌های پارچه‌ای با قابلیت استفاده مجدد به خریداران، انتخاب عالی می‌باشد تا ضمن حمل بار مشتریان شما، آن‌ها بتوانند این تبلیغات را با خود به همراه داشته باشند و در خریدهای آتی خود حتی از فروشگاه‌های دیگر نیز آن را با خود حمل کنند. بدین ترتیب، بازاریابی شما حتی به خانه رقیب هم نفوذ خواهد کرد.

 

کیف دوشی

کیف‌های دوشی، فضای مفید و زیادی برای قرار دادن هر وسیله‌ای دارند. این کیف‌ها معمولاً دارای جیب‌های اضافی نیز برای گذاشتن خودکار، پوشه و تلفن همراه هستند. بنابراین این کیف‌ها، هدیه ایده آلی برای افرادی می‌باشند که مسافت‌های طولانی را طی می‌کنند یا دائماً مشغول سفرهای کاری هستند.

 

کیف مخصوص کفش

اگر برنامه‌ای برای رفتن به طبیعت دارید، یا یک مسابقه ورزشی را برگزار می‌کنید یا مالک یک کلاس یوگا هستید، کیف‌های مخصوص کفش، انتخابی عالی برای هدیه دادن می‌باشند. در این کیف‌ها، فضای مناسبی برای قرار دادن کفش‌های کتانی یا زیرانداز تعبیه شده است که حمل آن‌ها را آسان‌تر می‌کند و احتمال کثیف شدن وسایل دیگر را که به همراه دارند، کم می‌کند.

هدایای تبلیغاتی

نمونه‌ای از ساک دستی مخصوص کفش

 

 

کیف لوازم آرایش

آیا مالک یک سالن آرایشی و پیرایشی هستید؟ کیف لوازم آرایش، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکار شما می‌باشد. با اهدای این وسایل به عنوان هدیه تبلیغاتی، می‌توانید به‌بهتر دیده شدن نام خود کمک کنید. حتی می‌توانید این کیف‌ها را همراه با وسایل دیگری به عنوان یادگاری به مشتریان وفادار و همیشگی خود اهدا کنید.

 

ساک‌های دستی پلاستیکی

کیسه‌های پلاستیکی، بسیار مناسب کتاب‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های هدیه و بوتیک‌ها هستند. شما می‌توانید این ساک‌های دستی را به صورت عمده تهیه کنید تا از هزینه تبلیغات و بازاریابی خود بکاهید.

 

کیف و ساک ورزشی

ورزشکارانی که به بازی‌های دور از خانه می‌روند، افرادی که به مراکز ورزشی و تناسب اندام می‌روند و مسافرانی که دوست دارند به جای حمل چمدان‌های بزرگ در سفرهای کوتاه مدت خود، از ساک‌های دستی بزرگ استفاده کنند. این کیف‌های همه کاره، هدیه‌ای عالی و فوق‌العاده برای همه افراد می‌باشند که دریافت کنندگان آن‌ها نیز قدر این وسیله با ارزش را به خوبی می‌دانند.

 

چمدان

هتل، آژانس مسافرتی یا شرکت‌های هواپیمایی، یکی از بهترین مکان‌ها برای ارائه و هدیه دادن این کیف‌ها هستند. این نوع کیف‌ها همیشه قیمت بالاتری دارند. بنابراین هدیه دادن آن به تمام مشتریان کار منطقی نخواهد بود. اما این کیف‌ها، کالای مناسبی برای فروش و یا اهدا کردن به عنوان جایزه در یک مسابقه می‌باشند که با توجه به جنس و کیفیت بالای آن‌ها، تا سال‌ها همراه مشتریان خواهد بود.

 

توجه به ظاهر و کاربرد کیف

 

اکنون زمان آن رسیده است که در مورد ظاهر مناسب کیف خود تصمیم‌گیری کنید. کیفی که در مراسمی مثل عروسی به میهمانان اهدا می‌شود باید ظاهری شیک‌تر از یک ساک دستی که در فروشگاه مواد غذایی ارائه می‌شود، داشته باشد. یک ورزشکار نیز به دنبال کیفی است که ظاهری اسپرت تر نسبت به کیفی که در سالن‌های زیبایی اهدا می‌شود، داشته باشد. با این اوصاف، ایده مورد نظر خود را دنبال کنید.

 

از هر کدام از سبک‌های زیر می‌توانید برای کیف مورد نظر خود، الهام بگیرید:

کلاسیک مانند کیف‌های طناب‌کشی پلاستیکی، ساک‌های خرید پارچه‌ای، کیف‌های ناهار خنک کننده، کیف کوله کج

مد روز مانند ساک‌های خرید اکلیلی، کیف‌های طناب‌کشی پارچه‌ای، کوله پشتی چرم، کیف‌های دوخته شده با پارچه دنیم

با مزه مانند کیف ناهارهای سبدی، کیف‌های طناب‌کشی طرح حیوانات، ساک خریدهای رنگی

برخی از کیف‌ها بسیار ساده و نازک هستند، درحالی‌که برخی دیگر بر اساس مد روز یا ظاهری جذاب‌تر طراحی می‌شوند. گزینه‌های متنوعی رو به روی شما قرار دارد. پس مدت زمانی را به بررسی آن‌ها اختصاص دهید تا مدلی را که بیشتر مورد توجه شما قرار دارد، پیدا کنید.

 

انتخاب یک جنس راحت

 

جدا از انتخاب مدل، باید به جنسی که برای ساخت کیف مورد استفاده قرار می‌گیرد، نیز توجه کنید. شما می‌خواهید برای تبلیغات خود هزینه کنید، پس باید ماده‌ای را انتخاب کنید که در عین با دوام بودن، به راحتی بتواند تا مدت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد و استفاده کردن از آن راحت باشد.

 

جنس کرباس

کرباس معمولاً به عنوان پارچه‌ای مناسب برای استفاده طولانی مدت در نظر گرفته می‌شود، به همین دلیل است که از این جنس برای ساخت مبلمان و بعضی عروسک‌ها استفاده می‌شود. این موضوع همچنین این جنس را به ماده‌ای عالی برای ساخت کیف سفارشی تبدیل کرده است. زیرا در عین با دوام بودن، محکم است و می‌توان در هوای سرد و کمی بارانی نیز از آن استفاده کرد.

 

جنس پنبه‌ای

پنبه، نرم و کرکی است و یکی از متداول‌ترین مواد برای تهیه کیف می‌باشد. پنبه‌به صورت طبیعی ساخته و برداشت می‌شود، در نتیجه در طولانی مدت برای کره زمین هم بهتر است. علاوه بر این نکته محیط زیستی، استفاده از آن بسیار راحت است و باعث ایجاد احساس سنگینی بر روی کمر یا شانه نمی‌شود.

 

جنس کنفی

اگر می‌خواهید یک ظاهر طبیعی و منحصربه‌فرد داشته باشید، کنف ایده عالی است. در کنار پنبه، این ماده، دومین الیاف گیاهی است که بیشترین استفاده را بر روی کره زمین دارد. این الیاف نیز به صورت طبیعی ساخته می‌شوند و قدرت تنفس بیشتری دارند و در عین حال، حمل آن در طول روز بسیار راحت می‌باشد.

 

جنس چرمی

آیا یک کیف درجه یک می‌خواهید؟ چرم مصنوعی یا طبیعی، هر کدام راهی عالی برای ساخت یک کیف اهدایی تبلیغاتی هستند. با سفارش کیف از جنس چرم بدون هیچ‌گونه نگرانی در مورد پاره شدن یا تغییر شکل این کیف‌ها پس از استفاده مکرر، ظاهری عالی و شیک به کیف و ساک‌های سفارشی خود می‌دهید و مطمئن باشید که مشتریان شما تا سال‌ها از این وسیله با کیفیت و کارآمد استفاده خواهند کرد؛ درحالی‌که همچنان نام تجاری شما به خوبی بر روی آن می‌درخشد.

 

جنس PVC

در مورد کیف‌های ساخته شده از PVC، اولین نکته انعطاف‌پذیری آن‌ها می‌باشد. با استفاده از این جنس در ساخت کیف یا ساک دستی، فضای زیادی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا هر وسیله‌ای که دوست دارید را در داخل آن قرار دهید.

 

جنس میکروفایبر

حتماً از بسیاری از افراد شنیده‌اید که معتقد هستند میکروفایبر مانند پارچه مخمل دیده می‌شود! این جنس، جنسی نرم و در عین حال با دوام است که به خوبی رنگ خود را حفظ می‌کند. اگر می‌خواهید که کیف‌هایتان رنگ ثابت و زیبای خود را حفظ کنند، این جنس را انتخاب کنید. چون حتی زمانی هم که در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرند، اغلب رنگ خود را از دست نمی‌دهند و جنس خوبی دارند.

 

جنس پلی استر

پلی استر بسیار سازگار است. این بدان معنی است که می‌تواند در اندازه‌ها و با مقاومت‌های مختلف، محصولات دلخواه تبلیغاتی شما را ایجاد کند. به طور معمول، این جنس حاوی نوعی مخلوط از جنس پنبه می‌باشد که دوام آن را بیشتر می‌کند. اما در عین حال، به خودی خود جنس سبک و با دوامی است.

 

جنس پلی پروپیلن

قابل توجه همه دوستداران شلوغ کاری! پلی پروپیلن گزینه انتخابی مناسب شما می‌باشد. این جنس مستحکم، به آسانی لک نمی‌شود و رطوبت را جذب نمی‌کند. همچنین، نیازی نیست که نگران از بین رفتن و خراب شدن این نوع کیف باشید. چون این جنس، بسیار مستحکم است و زمان‌های طولانی در کنار مشتریانتان باقی خواهد ماند.

 

جنس دنیم (جین)

بسیاری از افراد عاشق پوشیدن شلوار جین همراه با مانتو یا کت‌هایی از جنس دنیم هستند. اما در مورد کیف چطور؟ یک جین با رنگ روشن و جذاب، ظاهری کلاسیک و باوقار ایجاد می‌کند که به طرز دیوانه کننده‌ای نیز انعطاف‌پذیر است. جای شگفتی وجود ندارد زیرا دنیم نیز نوع دیگری از پارچه پنبه‌ای است.

به خاطر مدل، نباید جنس را از یاد ببرید! این موضوع مهمی است که کیف سفارشی شما، علاوه بر کارایی عالی که دارد، عمر مفید زیاد و دوام بالایی نیز داشته باشد. با توجه به جنس‌هایی که در بالا ذکر شد، می‌توانید به راحتی انتخاب خود را به خوبی انجام دهید.

 

انتخاب رنگ مناسب با طرح

 

راز نهفته در سفارش عمده کیف‌های تبلیغاتی این است: تنها به‌ یک رنگ بچسبید. معمولاً برای هر رنگ اضافی در طراحی خود باید هزینه اضافه‌تری را نیز پرداخت کنید. بنابراین بهتر است که یک طرح ساده‌تر را انتخاب کنید.

 

می‌توانید از ترکیب رنگ‌های زیر استفاده کنید:

  • کیف با زمینه روشن و طرح با رنگ تیره
  • کیف با زمینه تیره و طرح با رنگ روشن
  • کیف سفید رنگ و طرح با رنگ مشکی
  • کیف به رنگ مشکی و طرح به رنگ سفید
  • کیف و طرح مونوکروم (تک رنگ با هاله‌ای از تفاوت رنگی)

 

برای ایجاد جلوه‌ای چشم‌نواز، نیازی نیست که از رنگ‌های بسیاری در طرح چاپی خود استفاده کنید. طرح روی کیف‌ها می‌توانند در رنگ‌های مختلف رنگین کمانی چاپ شوند. در واقع، حتی کیف‌هایی با طرح رنگین کمان نیز وجود دارند. اما هر کدام از این طرح‌ها مستلزم پرداخت هزینه‌های بیشتری می‌باشد که پیش از سفارش، باید به خوبی در مورد بودجه و طرح خود بی اندیشید.

اکنون به این فکر کنید که به یک طرح تمام رنگی نیاز دارید؛ خواه این موضوع به دلیل لوگوی رنگارنگ شما است یا اینکه یک طرح چشم‌نواز و خاص را در ذهن دارید. در این صورت به کیف‌هایی نیاز دارید که به صورت تمام رنگی چاپ می‌شوند. در این صورت چون تمام‌رنگ‌ها در صورتحساب نهایی شما گنجانده می‌شوند، از ترکیب رنگ‌های زیبا استفاده کنید تا خاص‌تر به چشم آیید.

هدایای تبلیغاتی

نمونه‌ای ساک دستی کنفی

 

 

قرار دادن وسایل دیگر در داخل کیف یا ساک دستی

 

آن زمان‌هایی را که از داخل یک بسته چای، یک هدیه کوچک مانند قاشق یا فنجان جایزه می‌گرفتید، به خاطر دارید؟ با انداختن چند هدیه کوچک به داخل این کیف‌های دستی، می‌توانید همان هیجان را به داخل کیف‌های سفارشی خود منتقل کنید.

 

از موارد زیر می‌توانید برای داخل این کیف‌ها استفاده نمایید:

لوازم اداری

لوازم اداری کوچک مانند قلم و دفترچه‌های یادداشت در کنار هم، ایده عالی به نظر می‌رسند.

 

پوشاک

همراه کردن قطعه پوشاک سبک مانند کلاه، ژاکت‌های ضد آب یا تی شرت با این کیف‌ها، ایده بدی به نظر نمی‌آید.

 

بطری و فلاسک آب

قرار دادن یک بطری یا فلاسک آب در جیب کناری یک کیف به خصوص کیف‌های ورزشی، ایده هیجان‌انگیزی است.

 

عینک آفتابی

یک عینک آفتابی مد روز را که با رنگ کیف شما هماهنگ است، انتخاب کنید.

 

وسایل آشپزخانه

علاوه بر وسایل آشپزخانه می‌توانید از وعده‌های غذایی مانند چیپس، شکلات و آجیل که همه دوست دارند، در داخل این کیف‌ها قرار دهید.

 

اسباب بازی

عروسک‌های شبیه حیوانات، اسپینر و یویو، انتخاب‌های عالی برای قرار دادن در داخل کیف‌های مناسب کودکان می‌باشد.

 

لوازم مربوط به بهداشت و سلامت

قرار دادن مواد ضدعفونی‌کننده، دستمال بهداشتی، لوسیون و صابون به خصوص در این دوران شیوع و همه‌گیری بیماری کووید 19، اقدامی جذاب و مورد علاقه همگان می‌باشد.

 

وسایل دکوری خانه

هر کسی سلیقه متفاوتی دارد. بنابراین بهتر است از گزینه‌های رایج که اکثر افراد آن را می‌پسندند مثل گل و گیاه‌های کوچک یا پتوهای نرم استفاده کنید.

 

لوازم جانبی گوشی‌های همراه

همراه کردن ساک‌های سفارشی با وسایل مد روزی همچون پاپ سوکت یا حتی گزینه‌های کاربردی‌تر مانند پاوربانک یا شارژرهای بی سیم، انتخابی عالی و فوق‌العاده هستند.

 

چگونه یک کیف را خودتان سفارشی کنید؟

 

اگر شما هم تا به حال یک کیف هدیه دریافت کرده باشید، می‌دانید که این کیف‌ها به خودی خود ساده و خسته کننده به نظر می‌رسند. بنابراین خودتان می‌توانید با کمی خلاقیت این کیف‌ها را به شکل منحصربه‌فردی تبدیل کنید! در این صورت، حتی نیازی به شرکت‌های چاپ نخواهید داشت.

 

از روش‌های زیر برای سفارشی کردن کیف‌های خود می‌توانید استفاده کنید:

ماژیک پارچه

شما می‌توانید با استفاده از ماژیک پارچه بر روی کیف‌های ساده کرباسی و پنبه‌ای خود طراحی کنید. اگر می‌خواهید طرح خاصی را ایجاد کنید، از یک شابلون برای این کار استفاده نمایید. اما اگر خودتان یک هنرمند هستید، آزادانه هر طرحی که دوست دارید را بکشید.

 

نگین و روبان دوزی

بیشتر فروشگاه‌های صنایع دستی دارای لوازمی همچون سنگ‌های قیمتی، گل و یا تزئینات خاص هستند. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای کم، مقداری از این وسایل را بخرید و کیف‌های خود را با سلیقه خود با این وسایل بیارایید و جلوه‌ای نو به آن‌ها بدهید.

 

عکس برگردان

اتو خود را آماده کنید و عکس برگرداندن‌هایی که خریده‌اید را با دقت به کیف خود اضافه کنید. این روشی آسان برای آراستن کیف‌ها می‌باشد و همچنین روشی خوب برای ایجاد یک ظاهر متفاوت.

 

سنجاق قفلی یا جاکلیدی

چند عدد سنجاق قفلی یا جاکلیدی را به جلوی کیف خود اضافه کنید. شما می‌توانید با سلیقه خودتان این طرح را با سایر ایده‌هایی که دارید ترکیب کنید.

اگر دوست دارید که به کیف‌های سفارشی خود به عنوان یک کار دستی نگاه کنید، ایده‌های مختلف و متنوعی را در سایت‌ها و صفحه‌های اجتماعی گوناگون می‌توانید پیدا کنید. درست است که استفاده از خلاقیت خودمان در طراحی کیف، ایده‌ای عالی و بی‌نظیر می‌باشد؛ اما اگر در مورد این کار شک داریم و یا توانایی انجام آن را نداریم، بهتر است قبل از اینکه هزینه زیادی را صرف پیاده کردن خلاقیتمان بکنیم، انجام آن را به یک شرکت چاپی مناسب و حرفه‌ای بسپاریم تا خیالمان راحت باشد.

 

سخن آخر

 

یک ظاهر جذاب و کمی جوهر و رنگ، می‌تواند کیف‌های شما را از صفر به صد برساند و شما را تبدیل به یک بازاریاب حرفه‌ای نماید. کیف‌ها می‌توانند بیلبوردهای تبلیغاتی کوچکی برای شرکت شما و یا هدایای عالی برای مهمانی‌ها و مراسم شما باشند. پس از این وسیله‌های ارزشمند غافل نشوید!


13/ مهر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف