WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
دلیل تمایل مردم به داشتن وسایل مربوط به نوشیدنی‌ها چیست؟ از چه زمانی بطری‌های آب به یک ترند تبدیل شده‌اند؟

دلیل تمایل مردم به داشتن وسایل مربوط به نوشیدنی‌ها چیست؟

19/ مهر/1399

پرادا، گوچی، لویی ویتون. احتمالاً شما هم بعد از شنیدن این نام‌ها، به یاد طراحان لوکس و طراحی‌های خارق‌العاده و منحصربه‌فرد می‌افتید. وقت آن رسیده است که افکار منفی و افراد منفی نگر را کنار بزنیم. زیرا یک مدل آیکون جدید به راه افتاده است؛ و آن هم چیزی جز یک بطری آبخوری نیست.


انواعی از وسایل آبخوری از زمان‌های گذشته تاکنون وجود داشته‌اند که بسیاری از ما چه در زمان مدرسه و چه در جلسات و حتی در باشگاه‌های ورزشی از آن‌ها استفاده کرده و می‌کنیم. امروزه، این وسیله به یک کالای رایج و مورد استفاده در تمام عکس‌های اینستاگرامی و افراد مشهور تبدیل شده است. زیرا به این ترتیب آن‌ها "شبیه ما" در مجلات و عکس‌ها به نظر می‌رسند. خودتان می‌دانید که چقدر مردم در مورد این افکار وسواس دارند.

 

اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری می‌باشید، احتمالاً فکر می‌کنید که هدیه دادن این بطری‌های آب، تنها در زمان‌هایی از سال که هوا گرم است، کاری منطقی به شمار می‌آید. اما آیا خود شما در بقیه فصول سال که سرد هستند آب و یا مایعات دیگر نمی‌نوشید و یا به باشگاه‌های ورزشی نمی‌روید؟ این موضوع در مورد هدیه دادن به دانش آموزان و دانشجویان که در فصول پاییز و زمستان به کلاس‌های خود می‌روند نیز صادق است. بنابراین نباید در هدیه دادن چنین وسیله عالی به خود شک راه دهید. چون به راحتی می‌توانید لوگو یا اطلاعات تماس خود را بر روی آن حک کنید و مطابق نظر خود آن را سفارشی سازی کنید و با خود به رویداد تبلیغاتی مورد نظر خود ببرید و یا در فروشگاه هدیه آن را بفروشید.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا در مورد افزایش محبوبیت بطری‌های آب و اینکه چگونه می‌توانید از این وسایل ترند برای کسب توجه و دیده شدن توسط مارک‌های تجاری دیگر استفاده کنید، بیشتر بدانیم.

 

چگونه ترند شدن بطری‌های آب به اوج رسیده است؟

 

برندهای محبوبی همچون S’well  تا حدود زیادی به ترند شدن بطری‌های آب کمک کردند. در سال 2010، سارا کاوس این شرکت را تأسیس کرد که ارزش آن امروز حدود 180 میلیون دلار است.

برخی از فلاسک‌های تولیدی برند S’well با مرمر تزیین شده‌اند که ساخته شده برند سواروسکی می‌باشند. در هر صورت، این برند فلاسک‌های سه لایه‌ای را برای افرادی که به دنبال فلاسک و بطری‌های آب بسیار جذاب‌تر از فلاسک‌ها و بطری‌های معمولی پلاستیکی هستند، تولید می‌کند. به همین دلیل توجهات زیادی را توانسته به سمت خود جلب کند.

امروزه، هشتگ بطری آب یکی از پرطرفدارترین هشتگ‌ها در اینستاگرام می‌باشد و افراد مشهوری همچون مایلی سایرس و ریس ویترسپون، عکس‌های زیادی را با بطری‌های چشم‌نواز و جذاب خود منتشر می‌کنند. همه این موضوعات به ترند شدن بیشتر فلاسک و بطری آب به شکل دیوانه‌واری کمک کرده است و در بین افرادی که بیشتر در مورد سلامتی خود نگران هستند، جایگاه ویژه را پیدا کرده است. پس جای تعجبی وجود ندارد که این بطری‌ها با سرعت نور در تبلیغات پیش روند!

برندهای دیگری به غیر از S’well نیز در حال انتشار بطری و فلاسک‌های شیک خود هستند. برند H2GO، دارای مجموعه‌ای از انواع بطری‌های آلومینیومی و استنلس استیل می‌باشد. برند Soma نیز برای طراحی‌های شیک و استفاده از شیشه‌های مقاوم و نشکن برای تولید بطری‌های آب، اسم و رسمی را برای خود به هم زده است. برند VitaJuwel دارای بطری‌هایی می‌باشد که در قسمت پایینی هر بطری، یک سنگ قیمتی سفارشی قرار داده شده است.

هدایای تبلیغاتی

انواع بطری آب از جنس فلز

 

 

چگونه بطری و فلاسک‌های آبخوری می‌توانند به سودآوری کسب‌وکار شما کمک کند؟

 

اگر به دنبال راهی جدید برای بازاریابی و تبلیغات هستید، پس به دنبال وسایل دیگر و روش‌های دیگر نروید. بهترین روش همین بطری‌ها و فلاسک‌های ترند شده هستند. این روشی عالی و ایده آل برای جلب توجه و دیده شدن برند شما می‌باشد و با تفکری رو به جلو و یک عامل جذاب و چشم‌نواز به شما کمک خواهد کرد.

 

افزودن نام تجاری خود به یک بطری و فلاسک آبخوری شیک بدین معنی است که:

  • عکس‌های جذابی گرفته و در شبکه‌های مجازی منتشر خواهند شد
  •  آوازه هدف، خدمات و محصولات شما همه‌جا پخش خواهد شد
  •  در مورد شما و نام تجاری شما صحبت خواهد شد
  • افراد روزانه در معرض نام تجاری شما قرار خواهند گرفت

 

مردم عاشق نشان دادن وسایل و هدایای شیک به دوستان و خانواده خود و حتی در صفحه‌های اینستاگرام و توییتر خود هستند؛ چه برسد که این هدیه یک بطری آبخوری شیک هم باشد. به همین دلیل است که باید بطری و فلاسک‌های آبخوری شیک و خاص را در رویداد بعدی خود هدیه بدهید و یا آن را بفروشید. خواه رویداد مورد نظر شما، یک مراسم افتتاحیه بزرگ باشد و چه یک هدیه به مناسبت چند هزارتایی شدن صفحه شما در اینستاگرام.

 

می‌توانید در زیر نگاهی به برخی از گزینه‌های شیک و قابل سفارشی سازی با نام تجاری خود بیاندازید:

  • فلاسک‌های نیم لیتری فلزی با قابلیت حکاکی لیزری
  • لیوان دمنوش
  • فلاسک استیل
  • لیوان شیشه‌ای یخی
  • لیوان سرامیکی
  • لیوان جادویی
  • فنجان و نعلبکی چینی
  • ماگ سرامیکی انگشتی
  • ماگ بلند
  • ماگ با طراحی داخلی رنگی
  • ماگ سرامیکی قاشق دار
  • لیوان‌های آبخوری دوجداره فلزی درپوش دار

هدایای تبلیغاتی

لیوان‌ تبلیغاتی مخصوص دمنوش و چای ایده خوبی برای هدیه دادن است

 

 

تمام بطری‌های موجود در بازار شیک و زیبا نیستند اما می‌توانید با سفارشی سازی و حک کردن نام تجاری خود بر روی آن‌ها، ظاهری زیباتر و چشم‌نوازتر به آن‌ها ببخشید. مطمئن باشید که این روشی عالی برای جلب توجهات مثبت به سوی نام تجاری شرکت شما خواهد بود!

 

این وسایل چه کمکی به آینده کسب‌وکار شما می‌کنند؟

 

ترند شدن و مصرف بطری و فلاسک‌های آبخوری همچنان در حال ادامه است و هیچ نشانه‌ای از کاهش توجه نسبت به این وسایل وجود ندارد. مدل‌های جدید و طراحی‌های نوین در آینده، شاید حتی این توجهات را بیشتر هم بکند.

نه تنها این وسایل کمک بزرگی به رونق کسب‌وکار شما می‌کند، بلکه برای سلامتی جامعه نیز مفید می‌باشند. با توجه به شیوع بیماری‌های همه گیر ازجمله کووید 19، انتظار می‌رود که تقاضا برای محصولات سالم‌تر و حفظ سلامتی افزایش یابد. علاوه بر این، استفاده از بطری‌ها و فلاسک‌های آبخوری شیک قابل استفاده مجدد به جای بطری‌های پلاستیکی یک‌بار مصرف، به معنای حفظ محیط زیست و تأثیر منفی کمتر بر سیاره زمین می‌باشد تا آن را به نسل آینده هدیه دهیم.

بالاتر از همه این حرف‌ها، بهترین قسمت این بطری‌های چشم‌نواز این است که مردم آن‌ها را با خود به مکان‌های مختلف چه در سفر، چه در باشگاه ورزشی و چه در محیط کاری خود می‌برند. این بدان معنی است که هر کسی می‌تواند به یکی از دریافت کنندگان این وسایل تبدیل شود و شاید هم منتظر باشد تا روزی بتواند چنین هدیه‌ای را از شما دریافت کند. تمام این‌ها بخشی از دلایل خوبی بودند که ایده آل بودن این وسایل برای تبلیغات شما را نشان دهند.

به طور کلی، این وسایل، یک ترند با قابلیت گسترده و بیشمار می‌باشند. بنابراین با اهدا آن‌ها خود را برای بازی تبلیغاتی و برنده شدن در آن آماده کنید و کسب‌وکار خود را با این بطری‌های آبخوری شیک و مارک‌دار دارای نام تجاری خود ارتقا دهید.

هدایای تبلیغاتی

فلاسک تبلیغاتی هدیه گران‌بهای برای مخاطبان شما محسوب می‌شود

 


19/ مهر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف