WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای خرید لیوان تبلیغاتی

راهنمای خرید لیوان تبلیغاتی

27/ مرداد/1398

یکی از محصولات پرطرفدار از گذشته تا امروز لیوان‌های تبلیغاتی هستند. برای اینکه یک لیوان مناسب سفارش دهید مواردی از قبیل بررسی کیفیت، خوش دست بودن و اینکه آیا چاپ روی لیوان انتخابی شما خوب می‌نشیند یا خیر بسیار مهم است. اگر می‌خواهید سرتان کلاه نرود این مقاله را بخوانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.


یکی از تکنیک‌های بازاریابی، که شرکت‌های مختلف برای تبلیغ برند خود از آن استفاده می‌کنند، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. لیوان‌های تبلیغاتی یکی از روش‌های قدیمی تبلیغات است، که هنوز هم طرفداران خود را دارد و استقبال زیادی از آن می‌شود. کاربرد همیشگی و تنوع زیاد آن باعث شده که یکی از بهترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار بیاید.

چه چیزی بهتر از این‌که برندتان در دستان مشتری قرار بگیرد و لحظات لذت و شادی خود را در کنار برندتان سپری کند. چاپ برندتان روی لیوان فرصتی است که نباید از دست بدهید. لیوان تبلیغاتی جزء هدایای تبلیغاتی ارزان بشمار می‌آید و همیشه پای ثابت کمپین‌های تبلیغاتی است. شما با سفارش این لیوان‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را بیشتر از قبل رونق دهید. در این مقاله می‌خواهیم شما را با انواع لیوان‌های تبلیغاتی و مزیت‌های آن بیشتر آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

لیوان تبلیغاتی

با سفارش لیوان تبلیغاتی برند خود را محبوب کنید

 

مزیت‌های استفاده از لیوان‌های تبلیغاتی

- به وسیله‌ی لیوان‌های تبلیغاتی که روزانه افراد از آن استفاده می‌کنند، بیشتر در معرض دید مشتریان و مخاطبان خود قرار می‌گیرید. باتوجه به این که اکثر کارکنان دوست دارند در محل کارشان قهوه یا چای بخورند یا این که افراد از این لیوان‌ها در سفر استفاده می‌کنند، باعث می‌شود که افراد بیشتری لیوان تبلیغاتی شما را ببینند.

- لیوان‌های تبلیغاتی از لوازمی است که بسیار کاربردی و با دوام است و ممکن است افراد سال‌ها از آن استفاده کنند.

- در صورت سفارش این لیوان‌ها به صورت عمده، قیمت نهایی آن کمتر می‌شود. همچنین سود و بازگشت سرمایه از طریق این لیوان ها نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی پرهزینه مثل تبلیغ در تلوزیون خیلی بیشتر است.

- هدیه دادن لیوان‌های تبلیغاتی تاثیر مثبتی بر مشتریان شما دارد و در زمان استفاده از آن شما را به یاد میاورند.

 

لیوان شیشه‌ای

یکی از لیوان‌های تبلیغاتی، لیوان شیشه‌ای یا یخی است. یکی از مزیت‌‌های این لیوان که آن را خاص کرده است، مات بودن آن است که باعث می‌شود برند شما چشم‌گیرتر و دارای روح کلاسیک شود. نکته‌ای که درباره این لیوان‌ها باید در نظر بگیرید این است که در چاپ این نوع لیوان‌ها از رنگ سفید استفاده نمی‌شود، ولی چاپ بقیه رنگ‌ها روی آن قابل اجرا است. بنابراین هرچه رنگ‌های انتخابی شما تیره‌تر باشد، چاپ نهایی بهتر خواهد بود. از این لیوان معمولا برای لوگوها و طرح‌های انتزاعی استفاده می‌شود.

لیوان شیشه ای

لیوان شیشه‌ای یا یخی قیمت بسیار مناسبی دارد

 

لیوان فلزی

لیوان‌های فلزی یا استیل معمولا دوجداره بوده و قابلیت چاپ لیزری را دارند. از قابلیت‌های این لیوان‌ها می‌توان استحکام زیاد و حفظ گرما به مدت طولانی را نام برد.

 

لیوان فلزی

لیوان‌های فلزی دو جداره هستند و گرما را دیرتر از دست می‌دهند

 

 

لیوان سرامیکی

لیوان سرامیکی جزء پرفروش‌ترین و پراستفاده‌ترین لیوان‌های تبلیغاتی است. کیفیت چاپ روی لیوان‌های سرامیکی بسیار بالا می‌باشد و هیچگونه محدودیت رنگی برای چاپ ندارید. این لیوان‌ها قابل شستشو هستند و به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم یا پاک نمی‌شود. نوع چاپ بر روی این لیوان‌ها چاپ دیجیتال می‌باشد. این لیوان‌ها قابلیت قراردادن در ماکروفر و ماشین ظرف‌شویی را دارند.

 

 

لیوان سرامیکی

لیوان سرامیکی تبلیغاتی عمر بسیار بالایی دارد

 

 

لیوان حرارتی

این لیوان‌ها که به لیوان جادویی معروف هستند جزء لیوان‌های سرامیکی بشمار می‌روند، با این تفاوت که در حالت سرد بدون چاپ هستند، ولی با ریختن هر نوشیدنی گرم در آن‌ها چاپ نمایان ‌می‌شود. به همین علت به این لیوان‌ها حرارتی یا جادویی می‌گویند. نوع چاپ این لیوان‌ها نیز دیجیتال می‌باشد.

 

لیوان حرارتی یا جادویی

لیوان حرارتی یا جادویی با ریختن نوشیدنی گرم داخل آن، چاپش نمایان می‌شود

 

لیوان‌ پلاستیکی(ABS)

این لیوان که به نام‌های لیوان لاکی و لیوان نشکن معروف است، همانطور که از نامش پیداست از جنس لاک نشکن است. این لیوان ها با تنوع زیاد و قیمت مناسب از پرطرفدارترین لیوان‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود. نوع چاپ روی این لیوان‌ها، چاپ تامپو می‌باشد.

 

لیوان پلاستیکی ABS

لیوان‌های پلاستیکی ABS نشکن هستند

 

لیوان کاغذی

این لیوان از کاغذ پایه با گراماژ مختلف تشکیل شده است و در طرف دیگر دارای پوشش پلی‌اتلین می‌باشد. وجود پلی‌اتلین در این لیوان‌ها باعث می‌شود که در محیط زیست زودتر بازیافت شود. همچنین مزیت دیگر آن این است که بر روی مواد غذایی کمترین تاثیر شیمیایی را می‌گذارد. بر روی این لیوان‌های کاغذی می‌توان از چاپ رنگی استفاده کرد تا جلوه‌ی زیباتری داشته باشد.

 

لیوان کاغذی

لیوان کاغذی امکان چاپ رنگی روی آن فراهم است


27/ مرداد/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف