WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
7 روش استفاده از کد QR بر روی محصولاتی که آرم و نشان تجاری شما بر آن وجود دارد

7 روش استفاده از کد QR بر روی محصولاتی که آرم و نشان تجاری شما بر آن وجود دارد

29/ مهر/1399

اخیراً بازاریابان به شکل گسترده‌ای شروع به استفاده از کد QR کرده‌اند. می‌توانید این مربع‌های سیاه و سفید را بر روی جعبه‌های مواد خوراکی تا بیلبوردهای تبلیغاتی و استندهای مختلف پیدا کنید. حالا شما چه کاری می‌توانید انجام دهید تا بیشترین نفع و استفاده را از این روند اسکن کردن ببرید؟ چگونه می‌توانید بیشترین استفاده را از کدهای QR که بر روی کالاهای اهدا شده خود درج می‌کنید، ببرید؟


نمی‌توانید به راحتی بر روی هر کالای سفارشی یک کد درج کنید و انتظار داشته باشید که از این کار نتیجه‌ای حاصل شود. اول از همه باید استراتژی خود را مشخص کنید. این فناوری، جدید می‌باشد اما نیازی نیست خود را خیلی درگیر آن کنید.

 

در ادامه این مطلب، هفت روش کاربردی برای استفاده از کدهای QR در تلاش‌های بازاریابی و اقلام تبلیغاتی خود آورده شده است:

شماره یک – کدی را ایجاد کنید که هنگام اسکن، نام کسب‌وکار شما را بیان کند. این کار کمک می‌کند تا مشتریان، برای آشنایی با شما چند مرحله جلوتر باشند و ارتباط آن‌ها را با شما آسان‌تر می‌کند.

شماره دو – به شرکت کنندگان در نمایشگاه‌های تجاری امکان اسکن بارکد خود را بدهید تا به راحتی و به صورت خودکار بتوانند وارد قرعه‌کشی شوند. آن‌ها می‌توانند از این شانس برای برنده شدن جایزه استفاده کنند و بدین طریق شما می‌توانید اطلاعات تماس آن‌ها را به دست آورید.

شماره سه – آیا قصد انجام بازاریابی در حال حرکت یا انجام کارهای مربوط به روابط عمومی را دارید؟ کد QR را بر روی لباس کارمندان، همراه با یک پیام جذاب قرار دهید و بدین ترتیب، علاقه مردم به نام تجاری خود را برانگیزید.

شماره چهار – برای تشویق مردم به تعامل با شما، به صورت مستقیم کد QR خود را در صفحه شرکت خود در فیس‌بوک یا توییتر یا سایر صفحات مجازی دیگر خود، قرار دهید. به دنبال تنظیم این بارکد در زمان اسکن کردن باشید تا بتواند به صورت خودکار توییتی در مورد شرکت شما بگذارد یا صفحه برندتان را لایک کند. مطمئن شوید که کدها را قبل از چاپ، تست کرده باشید. آدرس صفحه وب‌سایت‌ها که از طریق رسانه‌های اجتماعی هدایت می‌شوند، می‌تواند گاهی اوقات تقلبی باشد!

شماره پنج – برای پیشنهادها یا کوپن‌های تخفیفی ویژه، کدهای جداگانه‌ای ایجاد و ارائه کنید. این موضوع به شما امکان می‌دهد پیشنهادهای مرتبط با این موضوعات را اهدا کنید و بتوانید محبوبیت هرکدام از روش‌های بازاریابی خود را بررسی و ردیابی نمایید.

شماره شش – برای مشتریان علاقه‌مند خود، یک نمایش ویدئویی ارسال کنید تا به طور خاص در مورد یک محصول یا خدمتی که در حال تبلیغ آن هستید، صحبت و بحث کنند.

شماره هفت – از طریق ایجاد کد QR که مرتبط با بسته اشتراکی شما است، لیست اشتراک ایمیلی خود را بسازید. سعی کنید در ازای ثبت‌نام، مزایای ارزشمندی همچون تخفیف اضافی یا کتاب الکترونیکی، ارائه دهید.

 

آیا در مورد علت و چگونگی هدایت افراد از طریق بارکد خود، در مضیقه هستید؟ یک کد QR ایجاد کنید تا به صورت مستقیم، به وب‌سایت شما متصل شود. این یک انتخاب واضح و راحت است و در عین حال، روشی محبوب می‌باشد. پیش از انجام این اقدام، مطمئن شوید که سایت شما برای دستگاه‌های گوشی همراه بهینه شده باشد.

 

اکنون زمان ارائه هدایای تبلیغاتی است! اول از همه بهتر است بدانید که برخی از کالاهای تبلیغاتی بهتر از موارد دیگر می‌توانند برای چاپ کدهای QR استفاده شوند. از آنجایی که برای اسکن کردن به یک صفحه صاف نیاز است، بنابراین چاپ بارکد بر روی محصولاتی همچون قلم یا توپ‌های ضد استرس گرد، کار عاقلانه‌ای نمی‌باشد. همچنین در مورد وسایل با صفحه بزرگ فکر کنید؛ محصولات مختلف از روش‌های چاپی متفاوتی نسبت به هم استفاده می‌کنند و فرسایش بیشتری نسبت به سایر موارد دارند. محصولی را در نظر بگیرید که به صورت مکرر در حال استفاده و یا جابه‌جایی می‌باشد. چاپ کد QR بر روی این موارد نیز کار درستی نمی‌باشد چون اثر چاپی از بین می‌رود و کد، کار نخواهد کرد.

تبلیغات تجاری

شما می‌توانید روی تمام محصولات سفارشی خود کد QR بزنید

 

 

در ادامه این مطلب، هفت مورد از اقلام تبلیغاتی را که می‌توانید کد QR را بر روی آن‌ها چاپ کنید، می‌بینید:

نگه‌دارنده ایزوله لیوان (Koozie): باور کنید یا نه، نگه‌دارنده‌های ایزوله لیوان، یک گزینه بسیار خوب و مناسب برای درج کد QR شما می‌باشند. این ایزوله‌های تاشو، یکی از بهترین وسایل برای کار چاپ هستند و به شما اجازه می‌دهند تا کدی با هر اندازه که می‌خواهید برای اسکن کردن آسان بر روی آن‌ها، ایجاد کنید.

ساک دستی: ساک‌های سفارشی معمولاً در ارتباط با فروشگاه‌های مواد غذایی یا سایر مراکز خرید می‌باشند. اما به خاطر داشته باشید که این وسایل تنها مختص این صنعت نمی‌باشند. پیشنهاد ویژه قابل اسکنی را بر روی کیف‌های سفارشی خود چاپ کنید و بدین ترتیب مطمئن باشید مردم دوباره به‌سوی شما باز خواهند گشت.

فریزبی: بشقاب‌های پرنده به دلیل مسطح بودن، انتخابی منطقی به شمار می‌آیند. در عین حال این وسیله تبلیغاتی می‌تواند جنبه تفریحی نیز داشته باشد.

جاکلیدی: هر کجا که مشتریان شما بروند، قادر خواهند بود تا با شما ارتباط برقرار کنند.

مگنت‌های تزیینی: چه انتخاب شما مگنت‌های ساده و تخت باشد و چه مگنت‌های چند منظوره مثل گیره یا در بازکن بطری، هرکدام از این وسایل، انتخاب خوبی برای قرار دادن کد QR هستند.

تی شرت: لباس ممکن است وسیله‌ای گران باشد اما این وسیله ازجمله وسایل با دوامی هستند که ارزش هزینه اضافی کردن را دارد. هزاران کمپین خلاقانه برای هدف قرار دادن مردم وجود دارد تا کدهای QR شما را اسکن کنند.

توپ‌های ضد استرس: این نکته را به خاطر داشته باشید که تمام توپ‌های ضد استرس برای درج بارکد مناسب نیستند. یک سطح صاف، همیشه برای اسکن کردن، ایده‌آل است. با این حال، از آنجایی که شکل‌های مختلفی از توپ‌های ضد استرس وجود دارد، هنوز راه‌هایی برای استفاده از این گزینه، برای درج بارکد وجود دارد. فکر نکنید که تنها ناچار به استفاده از توپ‌های ضد استرس مکعبی هستید. از هر نوع توپی که دارای مناطق تخت بر روی خود هستند مثل توپ‌های ستاره‌ای شکل یا شبیه تکه پازل، می‌توانید استفاده کنید. حتی می‌توانید از توپ‌هایی با شکل‌های عجیب‌وغریب مثل پا استفاده کنید. زیرا این طرح‌ها نیز دارای یک قسمت صاف بر قسمت بالایی خود هستند.

 

البته صدها گزینه انتخابی دیگر برای کدهای QR و محصولات تبلیغاتی شما وجود دارد. اقلام تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید به شدت به رویدادی که می‌خواهید آن را اهدا کنید، سلیقه دریافت کنندگان و بودجه کلی که برای این کار در نظر گرفته‌اید، بستگی دارد. اگر زمانی در مورد چاپ کد QR بر روی یک کالای خاص، شک داشتید، آسان‌ترین راه‌حل این است که از شرکت ارائه دهنده خدمات چاپی خود، قبل از سفارش سؤال کنید. مطمئناً آن‌ها از راهنمایی کردن شما و کمک به توسعه کسب‌وکارتان بسیار خوشحال خواهند شد.


29/ مهر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف