WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی هدایای تبلیغاتی رستوران

معرفی هدایای تبلیغاتی رستوران

2/ آبان/1399

صنعت رستوران یک حوزه بسیار گسترده‌ ‌ای می‌باشد که همیشه درگیر با استراتژی‌ها بازاریابی بوده است. برای آن که یک رستوران کسب‌وکار موفقی داشته باشد و از تعداد مشتریانش کم نشود، نیاز به ابزارهای تبلیغاتی فراوانی دارد که یکی از آن‌ها هدایای تبلیغاتی است.


افرادی که در صنعت رستوران‌داری فعالیت می‌کنند، برای بازاریابی نام برندشان کمی مسیر پیچیده‌تر را نسبت به کسب‌وکارهای دیگر پیش روی دارند. البته این کار با کمی هوشمندی در ارائه طرح‌های بازاریابی شدنی است و می‌توانند برند خود را معروف و محبوب کنند.

 

چهار دستورالعمل برای رستوران‌داران وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • محصولات: شروع کار شما باید با ارائه انتخاب وسایل مناسب، مواد غذایی ممتاز، نوشیدنی‌های متنوع و با کیفیت همراه با سرویس‌دهی عالی باشد.
  • قیمت: لیست قیمتی منوی هر رستوران باید متناسب با خدمات ارائه شده و به اضافه سود مجموعه باشد.
  • مکان: انتخاب یک مکان مناسب، مشتریان را برای ورود به یک رستوران هیجان‌زده می‌کند.
  • تبلیغات: این مورد می‌تواند شامل هدایای تبلیغاتی یا حتی کدهای تخفیف برای ایجاد هیجان در مشتریان باشد.

 

نکاتی که باید هنگام انتخاب محصولات تبلیغاتی دقت کرد

 

قبل از اینکه به سراغ برترین محصولات تبلیغاتی که رستوران‌داران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، برویم؛ بهتراست به چند نکته دقت کرد:

 

1-مشتریان خود را همیشه به یاد داشته باشید

 

احتمالاً صاحبان رستوران‌ها به خوبی از علایق مشتریان خود و اینکه چه چیز را دوست دارند یا چه چیزی را دوست ندارند؛ آگاه‌اند. اما همیشه یک راه برای ایجاد وفاداری عمیق بین مشتریان و برند وجود دارد. بازخورد آن‌ها را با دادن آفرهایی دریافت کنید. به طور مثال به بهترین مشتریان خود تست رایگان یکی از غذاهای جدید منو را بدهید یا برای آن‌ها یک کد تخفیف در نظر بگیرید. همچنین از محصولات تبلیغاتی که فکر می‌کنید مورد توجه هستند، استفاده نمایید و به مهمانان خود قبل از سفارش‌ها بزرگ، هدیه دهید.

 

2-در قدرت ماندن همیشه مهم است

 

کالاهای تبلیغاتی ابزاری است تا شما همیشه قدرتمند بمانید. زیرا افراد این محصولات را در نزد خود برای مدت طولانی نگه می‌دارند و هر زمانی که گرسنه شوند به سمت شما می‌آیند.

 

3-از محصولات مفید استفاده کنید

 

شما باید از محصولاتی استفاده کنید که برای افراد مفید و پرکاربرد باشد. وسیله‌ای ضروری که افراد در هر مکانی به آن نیاز داشته باشند. به طور مثال هدیه دادن خودکار تبلیغاتی یا یک فلش مموری تبلیغاتی حتی از مغازه‌ای که مرغ سوخاری می‌فروشد، برای مشتریان بسیار ایده‌آل و دوست داشتنی خواهد بود.

 

4-محصولاتی متناسب با کسب‌وکار خود انتخاب کنید

 

برای هدایای تبلیغاتی نیاز به خرج بودجه زیادی نیست. بلکه کافی ست بگذارید نوع کسب‌وکارتان، شما را راهنمایی کنید. انتخاب بطری‌های پلاستیکی ارزان قیمت با آرم برند برای یک رستوران خانوادگی، هدیه ایده آلی است یا یک بطری شیشه‌ای خاص برای یک رستوران مجلل مناسب است. حتماً کالاهای تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید، متناسب با نوع رستورانی باشد که آن را اداره می‌نمایید.

 

برترین محصولات تبلیغاتی برای رستوران‌ها

 

به نظر شما برترین محصولات تبلیغاتی برای رستوران‌ها چیست؟ در ادامه نگاهی به برترین کالاهایی که هر رستوران، کافی‌شاپ یا فست فود می‌توانند به مشتریانش ارائه دهند، می‌پردازیم.

 

1-ساک دستی تبلیغاتی

 

ساک دستی تبلیغاتی یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی است که می‌توان در رستوران‌ها از آن بهره گرفت. به جای اینکه سفارش‌های مشتریان را در کیسه پلاستیکی بدون لوگوی یا رنگ قرار دهید؛ از ساک دستی که آرم برند، شماره تماس، آدرس سایت و صفحات مجازی شما روی آن حک شده، تحویل بدهید.

شما حتی می‌توانید در درون کیسه یک خودکار، تقویم و یا کد تخفیف قرار دهید تا مشتری با دیدن آن‌ها احساس خوبی، نسبت به خرید خود به دست آورند.

 

2-لیوان تبلیغاتی

 

لیوان تبلیغاتی یا ماگ یک انتخاب مناسب برای رستوران‌ها است. لیوان‌ها دارای طرح‌ و جنس‌های گوناگونی هستند و شما با توجه به نوع فعالیتان یکی را انتخاب کنید. کافی‌شاپ‌ها، می‌توانند از لیوان‌های مخصوص قهوه، دمنوش و چای نیز بهره بگیرند.

هدایای تبلیغاتی

استفاده از لیوان طلقی و ساده هم برای تبلیغ یک رستوران کافی است

 

 

3-زیر لیوان

 

زیر لیوانی هم ایده مناسبی برای هدیه دادن است. زیر لیوانی‌ها با لوگو یا یک شماره تماس از رستوران باید ارائه شوند.

 

4-تقویم دیواری

 

تقریباً همه افراد برای یک‌بار هم که شده، یک تقویم دیواری هدیه گرفته‌اند. تقویم‌هایی که رستوران‌ها هدیه می‌دهند، با عکس‌های هوس برانگیزی از غذاها است که با هر بار دیدن آن‌ها، به هوس افتاده و با آن رستوران تماس می‌گیرند تا برایشان غذا بیاورد.

 

5-تی شرت تبلیغاتی

تی شرت تبلیغاتی چندین دهه است که جز یک کالای اساسی در صنعت رستوران‌داری تلقی می‌شود و این لباس‌ها هستند که آینده یک برند غذایی را می‌سازند. افراد لباس یا حتی کلاه تبلیغاتی شما را می‌پوشند و در سطح شهر، برند شما را بارها و بارها تبلیغ می‌کنند.

بازاریابی از طریق لباس و کلاه بسیار سودآور است و شما با صرف هزینه کم، خود را به همه مردم شهر معرفی کرده‌اید.

 

هدایای تبلیغاتی

لباس تبلیغاتی برای کسانی که صاحب یک فست فود هستند؛ بسیار مناسب است

 

 

6-اسباب بازی

 

ایده هدیه دادن اسباب بازی شاید برای همه رستوران‌ها یا کافی‌شاپ‌ها کاربردی نباشد. در حالی که رستوران‌های خانوادگی که از نوع مشتریانی خود خبر دارند و می‌دانند که اکثراً خانوادگی به آنجا می‌روند؛ دادن اسباب بازی به کودکان کار هوشمندانه‌ای برای آن‌ها تلقی می‌شود.

 

7-دستمال کاغذی

 

حتماً برای شما هم پیش آمده است که هنگام مراجعه به رستورانی، برای شما دستمال مرطوب آورده باشند. این یک فن تبلیغاتی است. زیرا ممکن است فرد در آن لحظه از دستمال استفاده نکند و آن را همراه خود ببرد.

هدایای تبلیغاتی

دستمال‌های کاغذی طرح‌دار نیز ایده عالی است

 

 

از دیگر اقلام تبلیغاتی که رستوران‌داران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، شامل:

  • دربازکن
  • جاکلیدی تبلیغاتی
  • فلاسک تبلیغاتی
  • دستکش فر
  • استیکر یخچال
  • وسایل بازی فکری

2/ آبان/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف