WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
انواع فولدر تبلیغاتی؛ کدام را انتخاب می‌کنید؟

انواع فولدر تبلیغاتی؛ کدام را انتخاب می‌کنید؟

5/ آبان/1399

چه چیز مشترکی بین دانشجو، هنرمند، کارآفرین و مصاحبه شوندگان وجود دارد؟ همه آن‌ها از فولدر تبلیغاتی استفاده می‌کنند. هیچ‌کس دوست ندارد تمام وسایل کار خود را داخل یک کیسه قرار دهد و با خود به این طرف و آن طرف ببرد. بنابراین داشتن وسیله‌ای که بتواند تمام وسایل مورد نیاز افراد را با ترتیب در داخل آن سازمان‌دهی کند، ضروری به نظر می‌رسد.


انواع مختلفی از فولدر تبلیغاتی وجود دارد که بر اساس سلیقه خود می‌توانید آن را سفارش دهید؛ خواه برای شرکت در سخنرانی باشد و یا خودتان بخواهید کنفرانسی ارائه کنید. در ادامه این مطلب تمام نکاتی را که باید در مورد انواع فولدر تبلیغاتی بدانید، برای شما گردآوری کرده‌ایم.

 

معرفی انواع مختلف فولدر تبلیغاتی

 

چه از طراحی کردن لذت ببرید، چه بخواهید مصاحبه کنید و چه سخنرانی داشته باشید، می‌توانید از انواع مختلف فولدر تبلیغاتی استفاده کنید. با بررسی انواع مختلف فولدر تبلیغاتی، می‌توانید مناسب‌ترین نوع آن را بر اساس سلیقه و بودجه مورد نظر خود سفارش دهید.

 

 فولدر زیپ‌دار

 

اگر قصد دارید وسایل حساس و یا اقلامی مانند فلش تبلیغاتی در داخل فولدر تبلیغاتی قرار دهید، بهتر است مدل زیپ‌دار را انتخاب کنید. به این ترتیب تمام وسایل شما ایمن خواهند ماند و دیگر نگران افتادن، گم شدن یا آسیب دیدن هیچ چیز نخواهید بود.

 

فولدر کوچک

 

همه افراد به فولدر بزرگ و کامل نیاز ندارد. اگر تنها قصد قرار دادن اقلام کوچکی همچون کارت ویزیت دارید، این مدل، بهترین انتخاب است. به طور معمول، در داخل این کیف‌ها، یک دفترچه کوچک نیز قرار داده می‌شود تا برای یادداشت‌برداری در طول جلسه‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

 

فولدر فنی

 

برای افرادی که روزانه وسایل الکترونیکی زیادی را با خود حمل می‌کنند، این نوع فولدر راهی مناسب برای منظم و ایمن نگه‌داشتن وسایل است. این کیف‌ها، فضای کافی برای سیم شارژر، تبلت، گوشی موبایل، قلم و چندین فلش مموری دارد.

 

 فولدر تبلیغاتی

فولدرهای فنی فضای کافی برای قرارگیری، تبلت، گوشی و سایل دیگر را دارد

 

 

فولدر نویسندگی

 

آیا دوست دارید طراحی کنید یا یادداشت‌های خود را با دست بنویسید؟ جلد این مدل، سطحی صاف و سخت دارد و به طور خاص برای نوشتن و طراحی کردن، طراحی شده است. در داخل این نوع کیف نیز فضا و وسایل استانداردی که از یک فولدر تبلیغاتی انتظار می‌رود، وجود دارد.

 

فولدر سه تکه

 

بعضی افراد به فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل خود نیاز دارند. این سبک کیف کاملاً مناسب این دسته از افراد می‌باشد. این مدل، از هر دو سمت جمع می‌شود و فضای اضافی را نسبت به سایر انواع فولدر تبلیغاتی فراهم می‌کند. محفظه اضافی می‌تواند برای قرار گرفتن دفترچه یادداشت اضافی، چندین پوشه و کارت ویزیت استفاده شود.

 

فولدر ماشین حساب دار

 

حسابداران، مشاوران مالی و افرادی که هر روز با اعداد و ارقام سر و کار دارند، از دریافت یک فولدر ماشین حساب دار بسیار خرسند می‌شوند. این مدل دارای یک ماشین حساب داخلی، دفترچه یادداشت، محفظه قرار دادن پوشه و کاغذ است.

انواع فولدر تبلیغاتی، متناسب با نیاز افراد طراحی می‌شود. به این ترتیب، دیگر نیازی نیست که افراد برای انجام امور اداری و شرکت در جلسات، حتماً کل میز خود را به همراه داشته باشند!

 

 

قسمت‌های مختلف فولدر تبلیغاتی

 

فولدر تبلیغاتی به گونه‌ای طراحی می‌شود که تمام ملزومات حرفه‌ای را در کنار هم قرار دهد. بنابراین فضای زیادی برای نگهداری از وسایل دارد. به صورت کلی فولدر تبلیغاتی دارای محفظه‌های زیر می‌باشد:

جیب داخلی (برای قرار دادن پوشه، کاغذ یا دفترچه)، شیار کارت ویزیت، جیب قرار گیری کارت شناسایی (محفظه شفاف)، محل قرار گیری قلم، جیب داخلی زیپ‌دار (برای قرار دادن وسایل کوچک مانند فلش مموری)، دفترچه یادداشت

به خاطر داشته باشید که بسته به نظر و سلیقه افراد، انواع مختلفی از فولدر وجود دارد که ازنظر اندازه و فضای ذخیره سازی با یکدیگر متفاوت می‌باشند. بنابراین هنگام انتخاب و سفارش، باید فضا و اندازه مناسب خود را در نظر بگیرید.

 

 

جنس‌های مختلف فولدر تبلیغاتی

 

فولدر نیز مانند کیف می‌تواند از مواد مختلفی تهیه شود. هر کدام از این مواد در مقایسه با دیگری مزایای خاص خود را دارد.

 

 چرمی

 

پوشش چرمی، ماده مناسبی برای یک فولدر تبلیغاتی حرفه‌ای است. اگر قصد دارید از فولدر تبلیغاتی برای مصاحبه، جلسات کاری و یا هدیه شرکتی استفاده کنید، انتخاب روکش چرمی به دلیل ظاهر زیبا و برازنده‌ای که دارد، ایده عالی می‌باشد.

 

 فولدر تبلیغاتی

نمونه‌ای از فولدر چرمی

 

 

 پلی پروپیلنی

 

پلی پروپیلن، ماده‌ای غیر بافته است که از دوام بالایی برخوردار می‌باشد. بیشتر فولدرهای دارای این نوع روکش، در برابر آب نیز مقاوم می‌باشند. اگر دوست دارید فولدر با رنگ یا طرح روشن هدیه دهید، این مورد برای شما مناسب است. استفاده از این ماده برای روکش، مقرون‌به‌صرفه نیز می‌باشد.

پوشش‌های دیگری نیز وجود دارند که بسته به سلیقه و بودجه و نیز نوع طراحی شما، می‌توانند به عنوان روکش فولدر تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرند.

 

 

چه کسانی از فولدر تبلیغاتی استفاده می‌کنند؟

 

پاسخ این سؤال کوتاه است؛ همه افراد. نیازی نیست که فولدر تبلیغاتی را تنها به کارمندان هدیه دهید. همه افراد برای حمل دفترچه، تبلت، قلم و سایر وسایل کوچک خود نیاز به یک وسیله ایمن و نظم دهنده دارند.

ازجمله افرادی که بیشترین استفاده را از این وسیله می‌برند می‌توان به معلمان و اساتید، کارمندان بانک‌ها و مؤسسات مالی، برنامه‌ریزهای رویدادها، مصاحبه شوندگان و دانشجویان اشاره کرد.

 

 فولدر تبلیغاتی

فولدرهای تبلیغاتی مختص به سن یا جنس خاصی نیست

 

 

 

سخن آخر

 

فولدر تبلیغاتی ازجمله لوازم جانبی اداری است که در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود دارد. اگر دوست دارید که مشتریان و یا کارمندانتان در زمان شرکت در جلسات و یا کنفرانس‌ها، یادداشت‌ها و مدارک خودشان را همیشه به همراه داشته باشند، فولدر تبلیغاتی بهترین انتخاب است.


5/ آبان/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف