WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه می‌توان فلاسک مخصوص سفارش داد؟

چگونه می‌توان فلاسک مخصوص سفارش داد؟

7/ آبان/1399

شاید شما مدیر اداره‌ای هستید که فاصله کارمندان با آبدارخانه بسیار زیاد است و دوست دارید کارمندانتان راحت‌تر بتوانند نوشیدنی‌های خود را بنوشند و از وسیله شخصی خود استفاده نمایند. بنابراین هدیه دادن فلاسک‌های آبخوری سفارشی برای هر کدام از کارمندان، اقدامی خلاقانه و به یادماندنی خواهد بود. هزاران دلیل برای اینکه همه افراد به فلاسک و وسایل آبخوری نیاز دارند، وجود دارد. فلاسک و وسایل آبخوری سفارشی می‌توانند هدیه باارزش و مفیدی برای ارائه در نمایشگاه‌های تجاری نیز باشند. فرقی نمی‌کند که چه هدیه‌ای باشد، همه عاشق دریافت هدیه به خصوص یک فلاسک خاص و سفارشی هستند.


چگونه می‌توانید از ظاهر جذاب و شگفت‌انگیز فلاسک خود اطمینان حاصل کنید؟ در هنگام سفارش وسایل آبخوری چه نکاتی را می‌بایست در نظر گرفت؟ با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا راهنمای سفارش آسان فلاسک تبلیغاتی را با هم بررسی کنیم تا بتوانید یک طراحی حرفه‌ای برای فلاسک تبلیغاتی خود انجام دهید.

 

نکاتی برای سفارش فلاسک تبلیغاتی

 

بیایید کار را برای یک هدیه سفارشی جذاب شروع کنیم! اگر قصد سفارش و تهیه فلاسک فوق‌العاده‌ای را دارید، نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • جنس خوبی را انتخاب کنید
  • در پوش مناسب برای آن انتخاب کنید
  • از ترکیب رنگ‌های خاص و منحصربه‌فرد استفاده کنید
  •  چاپ دو طرفه را امتحان کنید

 

انتخاب یک ماده خوب

 

وقتی که صحبت از فلاسک مسافرتی باشد، فلز، عایق مناسب‌تر و بهتری نسبت به پلاستیک می‌باشد. اما نکته حائز اهمیت دیگر این است که استفاده از مواد پلاستیکی، مقرون‌به‌صرفه تر خواهد بود. انتخاب شما هر کدام از این موارد باشد، جای نگرانی وجود ندارد زیرا مدل‌های مختلفی از هر کدام از این موارد وجود دارد.

انتخاب ماده مورد نظر شما، تعیین کننده کیفیت و میزان هزینه تمام شده برای تهیه محصول نهایی که به دست شما می‌رسد، می‌باشد. در هر صورت، انتخاب‌های بیشماری در مقابل شما قرار دارد که در نهایت فلاسکی بسیار زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

فلاسک تبلیغاتی

برخی از فلاسک‌ها قابلیت نگهداری سرما و گرما را دارند

 

 

انتخاب در پوش مناسب

 

فلاسک‌های تبلیغاتی دارای درپوش‌های مختلفی هستند. به طور کلی، بهترین نوع درپوش، همان مدلی است که امکان حمل آسان در طول مسیر را برای شما فراهم می‌کند بدون اینکه نگرانی نسبت به نشتی و چکه کردن آن داشته باشید.

در ابتدا باید تعیین کنید گروه هدف شما چه کسی می‌باشد. در مرحله بعدی، بر اساس سبک زندگی آن‌ها، درپوش مناسبی را انتخاب نمایید. این موضوع به خصوص در زمانی که قصد بازاریابی و تبلیغ کسب‌وکار خود را تنها از طریق فلاسک تبلیغاتی داشته باشید، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

 

در ادامه این مطلب برخی از گروه‌های هدف که ممکن است دریافت کننده این هدیه از جانب شما باشند را بررسی می‌کنیم:

 

دانش آموزان و دانشجویان

 

این گروه از افراد به درپوشی نیاز دارند که به خوبی سفت شود تا آن‌ها نگران ریختن مایعات بر روی جزوه و یادداشت‌های خود نباشند. علاوه بر این، ارائه وسیله که حمل آن نیز راحت و آسان باشد، بسیار کمک کننده و مفید خواهد بود. زیرا این افراد معمولاً دستانشان با جزوه و کتاب، پر می‌باشد.

 

حرفه‌ای‌ها

 

گذراندن زمان در اداره و دفتر کار، بسیار استرس‌زا و پر تنش است. بهترین فلاسک تبلیغاتی برای این محیط‌ها باید دارای درپوشی ایمن و گنجایشی مناسب باشد تا نگران تکان خوردن و ریختن محتویات داخل آن بر روی میز نباشند و با خیال راحت بتوانند تمام روز پشت میز خود بنشینند و کار خود را با خیالی آسوده انجام دهند.

 

ورزشکاران

 

در هنگام تمرین و ورزش کردن، زمان زیادی برای استراحت باقی نمی‌ماند. بنابراین ورزشکاران به درپوشی نیاز دارند که بتوانند سریع و آسان مایعات را بنوشند و دمای نوشیدنی را برای مدت طولانی حفظ کند.

 

گردشگران

 

افرادی که دائماً در حال حرکت هستند، همیشه از فلاسک‌هایی استفاده می‌کنند که به هیچ عنوان امکان نشت کردن و چکه کردن مایعات از آن وجود نداشته باشد. بسیاری از این افراد مجبور هستند که لیوانی را با خود به سفر ببرند تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایند. بنابراین اهدا فلاسکی که سر آن دارای محفظه‌ای برای نوشیدن باشد، برای این قشر از افراد بسیار با ارزش و مفید خواهد بود.

 

والدین

 

پیش بینی اینکه پدر و مادرها در طول روز با چه اتفاقاتی رو به رو خواهند شد، بسیار دشوار است. به همین دلیل، ارائه فلاسکی با درپوشی که به اندازه کافی با دوام باشد و به خوبی بسته شود تا از دسترس کودکان به دور باشد، بسیار باارزش و مفید است و آن‌ها قدردان این هدیه خواهند بود.

 

استفاده از ترکیب رنگ‌های منحصربه‌فرد و خاص

 

اولین عاملی که باعث دیده شدن هدیه‌ای می‌شود، رنگ هدیه می‌باشد. به همین دلیل انتخاب رنگ فلاسک تبلیغاتی، قابل‌توجه‌ترین و مهم‌ترین موضوع در سفارش و تهیه فلاسک تبلیغاتی است. مطمئناً شما هم دوست دارید که هدیه‌ای که ارائه می‌کنید هم شیک به نظر برسد و هم به خوبی بیانگر نام و نشان تجاری شما باشد.

استفاده از شیوه چاپ صفحه‌ای، تنها امکان استفاده از یک رنگ را برای شما مقدر می‌کند تا نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای آن نداشته باشید. خبر خوب این است که این موضوع هم می‌تواند به حفظ بودجه تبلیغاتی شما کمک کند و هم اینکه این شیوه طراحی به خوبی می‌تواند در امر بازاریابی و تبلیغات مثمر ثمر باشد.

 

به عنوان مثال می‌توانید از هر کدام از ایده‌های زیر برای طراحی فلاسک‌های تبلیغاتی خود استفاده کنید:

نقره‌ای و مشکی: این مدل هیچ‌گاه خسته کننده نمی‌شود. رنگ نقره‌ای در کنار مشکی، ظاهری سنتی و حرفه‌ای به فلاسک‌های تبلیغاتی می‌بخشد.

رنگ روشن با نشانی برجسته: شخصیت برجسته و قابل اطمینان خود را با ارائه فلاسکی با رنگ روشن که نشان تجاری خود را به صورت برجسته و با رنگی متضاد بر روی آن چاپ کرده‌اید، به همه نشان دهید.

فلاسک تیره با پرینت روشن: مطمئن باشید که با این روش، نشان شما به خوبی دیده می‌شود.

فلاسک روشن با پرینت تیره: فلاسک تبلیغاتی به رنگ روشن به همراه چاپ لوگو تیره، انتخابی جالب است. نیازی نیست همیشه از رنگ مشکی استفاده کنید، می‌توانید از رنگ‌هایی شبیه بنفش، قهوه‌ای و یا سرمه‌ای استفاده نمایید.

رنگارنگ: شاید دوست داشته باشید که از هزاران رنگ در طراحی خود استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از شیوه چاپی چند رنگ استفاده کنید.

هر کدام از این انتخاب‌ها، فلاسک تبلیغاتی شما از ظاهر ساده و خسته کننده می‌رهاند و جلوه‌ای شیک و چشم‌نواز به آن می‌بخشد. کافی است کمی خلاق باشید.

فلاسک تبلیغاتی

شما می‌توانید رنگ بدنه را مطابق با رنگ برندتان انتخاب کنید

 

 

استفاده از چاپ دو طرفه

 

اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید، استفاده از چاپ دو طرفه می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. در این روش، شما می‌توانید طرحی در جلو و طرح دیگری را در پشت فلاسک تبلیغاتی خود چاپ کنید.

به خاطر داشته باشید که این کار هزینه اضافی برای شما در بر دارد. اما اگر می‌خواهید که خاص‌تر باشید و از تمام هدیه خود برای دیده شدن استفاده کنید، این طرح انتخاب خوبی است.

 

چرا فلاسک تبلیغاتی، هدیه خوبی می‌باشد؟

 

فلاسک تبلیغاتی هدیه خوب و ایده آلی می‌باشد زیرا وسیله‌ای شیک است و می‌تواند بارها و بارها مورد استفاده قرار بگیرد. دیگر چه می‌خواهید؛ این تمام چیزی است که شما از یک هدیه تبلیغاتی انتظار دارید.

بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و شناخته شده و حتی کوچک نیز در رویدادها و نمایشگاه‌های خود اقدام به اهدا و ارائه این وسایل آبخوری به میهمانان و مشتریان خود می‌کنند و بدین ترتیب تلاش می‌کنند تا در یاد آن‌ها باقی بمانند.

اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار هستید، لازم است بدانید که ارزش فلاسک‌های تبلیغاتی فراتر از یک هدیه جذاب و جالب تنها برای ارائه کردن در نمایشگاه‌های تجاری است. طبق یک مطالعه جهانی که توسط موسسه تخصصی تبلیغات صورت گرفته است، 71 درصد از افراد متولد دهه چهل تا شصت شمسی و نیز 84 درصد از افراد متولد پیش از دهه چهل شمسی، در صورتی که از طرف شما فلاسک تبلیغاتی دریافت کنند، تمایل بیشتری برای خریدهای آتی و انجام معامله و دادوستد با شما خواهند داشت.

فلاسک تبلیغاتی

نمونه‌ای فلاسک با کیف نگهدارنده

 

 

سخن آخر

 

هیچ کسی دوست ندارد که هدیه‌ای به فردی بدهد که در نهایت راهی سطل زباله شود و یا بدون استفاده در کمد یا کشو باقی بماند. یک فلاسک تبلیغاتی با طراحی جالب و چشم‌گیر در ظاهر آن، انتخاب عالی است! این وسیله‌ای است که می‌توانید آن را در هر موقعیتی و به هر قشر و گروه هدفی اهدا کنید و افراد به راحتی می‌توانند آن را با خود به هر مکانی ببرند و نام شما را به گردش درآورند. مزیت‌های این وسیله تبلیغاتی شگفت‌انگیز است. پس در امر بازاریابی و تبلیغات خود، فلاسک تبلیغاتی را فراموش نکنید.


7/ آبان/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف