WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
فولدر تبلیغاتی؛ وسیله‌ای بی نهایت حرفه‌ای – بخش اول

فولدر تبلیغاتی؛ وسیله‌ای بی نهایت حرفه‌ای – بخش اول

20/ آبان/1399

فولدر تبلیغاتی یک وسیله جانبی کارآمد برای مواردی فراتر از مصاحبه‌های شغلی و تبلیغات پیش پا افتاده در نمایشگاه‌های تجاری می‌باشد. در حقیقت، انواع مختلفی از فولدرهای تبلیغاتی مناسب تمام افراد وجود دارد. حتی انواعی از فولدرهای تبلیغاتی در سال 1990 میلادی برای کودکان طراحی شده بود.


استفاده از فولدر تبلیغاتی، محدود به شغل یا سن افراد نمی‌شود. زیرا همه ما می‌توانیم از انواع مختلف آن استفاده کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا در مورد اینکه چه افرادی بیشتر از فولدر تبلیغاتی استفاده می‌کنند، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

 

چه افرادی از فولدر تبلیغاتی استفاده می‌کنند؟

 

جواب ساده و کوتاه به این سؤال این است که همه افراد می‌توانند از فولدر تبلیغاتی استفاده کنند. برای داشتن نظم و ترتیب نیازی نیست که در یک جلسه کاری حرفه‌ای و مهم شرکت کرده باشید. هر کسی برای حمل دفترچه، تبلت و خودکار خود به یک وسیله احتیاج دارد. حتی می‌توانید از فولدر تبلیغاتی برای قرار دادن فلش مموری نیز استفاده کنید تا خیال خود را از گم نشدن آن راحت کنید.

 

در زیر، بخشی از افرادی را که از مزیت‌های فولدر تبلیغاتی بهره می‌برند را می‌توانید ببینید:

  •    معلمان و اساتید
  •  در مؤسسات مالی و بانک‌ها
  •   برنامه ریزان رویدادها
  • مصاحبه شوندگان
  •  سفرهای کاری و تجاری
  •  دانشجویان و دانش‌آموزان

 

معلمان و اساتید

 

اساتید دانشگاهی و معلمان مدارس ابتدایی به طور یکسان، با تعداد زیادی دانشجو و دانش‌آموز سر و کار دارند و باید پاسخگوی موضوعات مختلف به آن‌ها باشند. نظم دادن به جزوات و مطالب تدریسی، به ویژه با کلاس‌های متعدد، می‌تواند کاری زمان‌بر باشد. همچنین فولدر تبلیغاتی می‌تواند کمک مؤثری برای آوردن برگه‌های امتحانی تصحیح شده یا برگه‌های حضور و غیاب باشد.

نکته: معلمان و اساتید می‌توانند به عنوان جایزه برای موفقیت‌های درسی به دانشجویان و دانش‌آموزان خود، فولدر تبلیغاتی هدیه بدهند. اضافه کردن آرم مدرسه یا دانشگاه بر روی فولدر تبلیغاتی در برنامه‌هایی همچون مسابقات روباتیک یا امتحانات ریاضی، می‌تواند باعث تقویت روحیه آن‌ها شود.

فولدر تبلیغاتی

یکی بهترین راهکارها برای حفظ برگه محصلان فولدر تبلیغاتی است

 

 

در مؤسسات مالی و بانک‌ها

 

بانک‌ها و مؤسسات مالی باید اطلاعات محرمانه‌ای همچون اوراق مربوط به وام و سرمایه گذاری را به صورت امن و منظم نگه دارند. شما نمی‌خواهید که اطلاعات خصوصی شما به جایی درز پیدا کند و یا در دست آدم‌های اشتباهی بیافتد! فولدر تبلیغاتی وسیله‌ای بسیار مفید در این اماکن می‌باشد و حمل این اسناد به جلسات را آسان‌تر می‌کند.

نکته: زمانی که مشتری جدید به بانک یا موسسه شما قدم می‌گذارد، به عنوان هدیه خوش‌آمد گویی می‌توانید یک فولدر تبلیغاتی با نام تجاری خود را به او ارائه کنید. می‌توانید داخل آن کارت ویزیت خود را به همراه بروشور یا برگه‌های معرفی موسسه خود قرار دهید. دریافت کنندگان  این فولدر تبلیغاتی، به خوبی قدردان این هدیه کاربردی و حرفه‌ای خواهند بود.

 

برنامه ریزان رویدادها

 

برنامه‌ریزی رویدادها به سازمان‌دهی، برنامه‌ریزی و هماهنگی زیادی احتیاج دارد تا اطمینان حاصل شود که همه چیز در جای درست خود قرار گرفته است. برنامه ریزان رویدادها می‌توانند از مزیت‌های یک فولدر تبلیغاتی کاربردی به منظور پیگیری جزییات بهره ببرند. استفاده از یک فولدر تبلیغاتی خوب که کارت ویزیت و لیست مهمانان را همگی در یک مکان گردآوری کرده است، کمک می‌کند تا برنامه‌ریزها کار خود را با آرامش بیشتری انجام دهند و در نهایت مشتریان با آسودگی خاطر از مراسم لذت و استفاده خواهند برد.

نکته: اگر قصد برنامه‌ریزی برای یک مراسم بزرگ را دارید، به تمام مشتریان خود فولدر تبلیغاتی با تمام جزئیاتی که برنامه‌ریزی کرده‌اید، ارائه کنید. این موضوع نه تنها باعث می‌شود تا حرفه‌ای‌تر به نظر برسید، بلکه می‌تواند از استرس مشتریانی که در این رویداد شرکت کرده‌اند، بکاهد. همچنین می‌توانید در این فولدر تبلیغاتی، دفترچه یادداشتی برای نکته برداری مشتریان از مراسم قرار دهید.

 

مصاحبه شوندگان

 

ایجاد اولین تأثیرگذاری مناسب در حین مصاحبه کاری، قسمت مهمی برای دستیابی به شغلی جدید است. حرفه‌ای به نظر رسیدن و منظم بودن، در صورت استفاده از یک فولدر تبلیغاتی مناسب، کار آسانی به نظر می‌رسد! نسخه‌هایی از رزومه یا نمونه کارهای خود را به همراه تعدادی کاغذ چرک‌نویس برای یادداشت‌برداری در داخل این فولدر تبلیغاتی قرار دهید.

نکته: در اغلب فولدرهای تبلیغاتی قسمتی برای قرار دادن کارت ویزیت وجود دارد. یک‌راه آسان برای برجسته شدن و بهتر دیده شدن در میان انبوه مصاحبه شوندگان، داشتن کارت تجاری مناسب خود است که شامل آدرس وب‌سایت و یا لینکدین شما می‌باشد. کارت‌های ویزیت خود را در داخل فولدر تبلیغاتی خود نگه‌دارید و در پایان مصاحبه آن را ارائه کنید.

فولدر تبلیغاتی

فولدر یک یار قدیمی در ادارات است

 

 

سفرهای کاری و تجاری

 

مشاغلی که به مسافرت نیاز دارند نیز به سطح مشخصی از نظم و سازمان‌دهی احتیاج دارند تا مطمئن شوند که برای هر جلسه خارج از شهر، تمام وسایل مورد نیاز خود را به همراه دارند. فولدر تبلیغاتی در سفرها وسیله‌ای بسیار مناسب می‌باشد زیرا می‌تواند اسناد حساسی مانند گذرنامه یا کارت شناسایی را داخل آن گذاشته و یا یادداشت‌های ارائه خود برای زمانی که ممکن است بدان نیاز پیدا کنید را در داخل آن قرار دهید.

نکته: این احتمال وجود دارد که در خارج از اداره، وسایل الکترونیکی زیادی برای برقراری ارتباط داشته باشید. در این حالت، فولدر تبلیغاتی فناورانه می‌تواند گزینه مناسبی باشد. زیرا به صورت خاصی برای قرارگیری تبلت، فلش مموری و موارد دیگر طراحی شده است. اگر تمام وسایل خود را با نظم و امنیت سازمان‌دهی کرده باشید، به راحتی می‌توانید به هر کدام از وسایلی که نیاز پیدا می‌کنید، دسترسی داشته باشید.

 

دانشجویان و دانش‌آموزان

 

دانشجویان به وسیله‌ای نیاز دارند که به آن‌ها در طول ترم برای برتر بودن کمک کند؛ از برنامه‌های درسی گرفته تا یادداشت نکات در سخنرانی‌ها. عوامل استرس‌زای زیادی سلامت دانشجویان را به چالش می‌کشد که منظم بودن تا حدی می‌تواند کمی از تنش‌های آن‌ها را کم کند. یک فولدر تبلیغاتی می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا جزوات و یادداشت‌های هر کلاس را به صورت مجزا دسته‌بندی کنند. به این ترتیب دیگر نیازی به قرض گرفتن خودکار از همکلاسی‌های خود نخواهند داشت زیرا می‌توانند انواع نوشت‌افزار را داخل آن قرار دهند.

نکته: بسته به رشته تحصیلی، یک فولدر تبلیغاتی می‌تواند به موفقیت شما کمک کند. دانشجویان رشته هنر می‌توانند از فولدرهای تبلیغاتی برای مرتب نگه‌داشتن طراحی خود و حفظ آن‌ها از لک و چروک شدن استفاده نمایند. دانشجویان رشته حقوق نیز می‌توانند از فولدر تبلیغاتی برای نگه‌داری برگه‌های پرونده‌های حقوقی فرضی خود استفاده کنند.

صرف‌نظر از اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید، فولدر تبلیغاتی یک وسیله جانبی مفید است که تقریباً هر کسی می‌تواند کاربردی برای آن پیدا کند.

فولدر تبلیغاتی

فولدر جالبی برای دانش‌آموزان


20/ آبان/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف