WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای سفارش پاوربانک – بخش دوم

راهنمای سفارش پاوربانک – بخش دوم

25/ آبان/1399

 در بخش اول مطلب درباره اهمیت پاوربانک به عنوان یک هدیه تبلیغاتی صحبت کردیم. همچنین خواندیم که پاوربانک مناسب استفاده چه افرادی است. در بخش دوم راهنمای سفارش پاوربانک به شرح نحوه سفارش پاوربانک و بهترین نوع آن می‌پردازیم.


مهم نیست چه کسی از این پاوربانک استفاده خواهد کرد، نکاتی برای سفارشی سازی پاوربانک‌ها وجود دارد که می‌تواند آن‌ها را به بهترین وجه، خوب و شیک کند. از انتخاب رنگ گرفته تا گزینه‌های طراحی، شما باید در مورد تمام اساس این موضوع پیش از سفارش آگاه باشید.

 

روش‌هایی برای سفارش یک پاوربانک عالی و جذاب

 

حفظ سادگی

 

پاوربانک‌های تبلیغاتی، وسیله بزرگی نیستند. چون از این وسیله معمولاً در زمان حرکت استفاده می‌شود، بنابراین هرچقدر که کوچک‌تر باشد، کاربردی‌تر خواهد بود. بر همین اساس، بهتر است که از یک طراحی ساده استفاده کنید تا قابل خواندن باشد و تصویری شفاف و تمیز ایجاد شود. اگر آرم شرکت شما پیچیده است، بهتر است که بی‌خیال ارائه پاوربانک با لوگوی شرکت خود شوید. در عوض می‌توانید نام شرکت و یا شعار تبلیغاتی خود را بر روی آن چاپ کنید. به این ترتیب ظاهری زیبا و متنی قابل خواندن بدست خواهید آورد.

 

استفاده از تنها یک رنگ

 

از آنجایی که اکثر پاوربانک‌ها با حکاکی لیزری، سفارشی می‌شوند؛ شما تنها امکان انتخاب و سفارش یک رنگ را برای سفارشی سازی دارید. برخی از روش‌های حکاکی به صورت بی‌رنگ می‌باشد که در آن‌ها طرح بر روی فلز تراشیده می‌شود. اگر طراحی شما به شدت به رنگ وابسته بود، با توجه به اینکه گزینه‌های رنگی محدودی در اختیار دارید، بهتر است بار دیگر بر روی طرح خود تجدید نظر کنید.

 پاوربانک تبلیغاتی

رنگ مشکی مورد پسنده همه افراد است

 

 

مرتبط سازی

 

بهترین کالای تبلیغاتی وسیله‌ای است که زیرکی و ذکاوت شما را به نمایش بگذارد. مطمئناً استفاده از نام یا نشان تجاری شرکت بر روی شارژر قابل حمل، مزیت‌های زیادی دارد و می‌تواند به تبلیغات شما به خوبی کمک کند، اما چرا پا را کمی فراتر نگذارید؟ می‌توانید کلمات جناس یا لطیفه‌ای بانمک یا یک پیام شخصی بر روی این وسایل حک کنید. هنگامی که این وسیله را به کارمندان و یا مشتریان خود ارائه کنید، بدون شک برند شما همیشه در یاد و خاطر آن‌ها باقی خواهد ماند.

 

بهترین نوع پاوربانک کدام است؟

 

زمانی که صحبت از بهترین پاوربانک می‌شود، عموماً صحبت از پاوربانکی با ظرفیت حداقل 3 هزار میلی‌آمپری است. به این دلیل که با این نوع پاوربانک می‌توان اکثر گوشی‌های هوشمند را بیش از حداقل یک‌بار کامل شارژ کرد. در نتیجه راه حلی ایده آل برای زمان‌هایی است که نیاز به باتری با شارژ کامل وجود دارد.

اگر از گوشی موبایل زیاد استفاده می‌کنید و یا وسایل متعددی را می‌خواهید به پاوربانک متصل کنید تا شارژ شوند، باید اقدام به تهیه پاوربانکی با ظرفیت بیشتر کنید تا مدت زمان بیشتری بتواند شارژ نگه دارد. در مقابل، اگر تنها وسیله‌ای برای شارژ گوشی برای ساعت کاری می‌خواهید، می‌توانید از گزینه‌های قابل حمل با ظرفیت کم استفاده کنید.

 

در ادامه انواع مختلف پاوربانک را مشاهده می‌کنید:

 

ظرفیت کم

 

این نوع پاوربانک پیش از اینکه خود نیاز به شارژ شدن پیدا کند، معمولاً می‌تواند یک گوشی هوشمند را حداقل یک‌بار به صورت کامل شارژ کند. این نوع پاوربانک‌ها معمولاً در ابعاد بسیار کوچک هستند و انواع آن را می‌توان در بازار پیدا کرد. این پاوربانک‌ها به راحتی در کیف و جیب قرار می‌گیرند و از این نظر حمل و نقل آن‌ها بسیار ایده ال و آسان است.

ظرفیت: بین 3 هزار تا 5 هزار میلی‌آمپر

مناسب برای: کارمندان اداری، نوجوانان و شرکت کنندگان در کنفرانس‌ها و همایش‌ها

 پاوربانک تبلیغاتی

شما می‌توانید از پاوربانک‌های بسیار کوچک برای هدیه دادن استفاده کنید

 

 

ظرفیت متوسط

 

این نوع پاوربانک‌ها می‌توانند شارژ کافی برای شارژ کردن اکثر تلفن‌های هوشمند برای حداقل 2 مرتبه و برای اکثر تبلت‌ها حداقل 1.5 مرتبه را فراهم کنند. از آنجایی که این نوع پاوربانک‌ها دارای باتری‌های بزرگ‌تری نسبت به مدل قبلی هستند، قیمت این نوع از پاوربانک‌ها نسبت به مدل‌های ساده‌تر و کم ظرفیت‌تر، بیشتر می‌باشد.

ظرفیت: بین 6 هزار تا 15 هزار میلی‌آمپر

مناسب برای: مسافران، کوهنوردان و طبیعت گردها، داوطلبان امور خیریه

 

ظرفیت زیاد

 

به طور متوسط این نوع پاوربانک‌ها بسته به مدل آن می‌تواند حدود 6 یا 7 بار تلفن همراه را به صورت کامل شارژ کند. به همین دلیل این نوع پاوربانک‌ها برای سفرهای طولانی و یا تأمین انرژی برای چندین دستگاه، ایده آل می‌باشد.

ظرفیت: 20 هزار میلی‌آمپر و یا بیشتر

مناسب برای: سفرهای تجاری و کاری، دوستداران فناوری، کارآفرینان

 

نکته حرفه‌ای: انتخاب ظرفیت مناسب، نکته کلیدی در انتخاب پاوربانک می‌باشد! این موضوع مهمی است که از تأمین انرژی کافی و مناسب برای گوشی هوشمند اطمینان حاصل کنید تا به دستگاه آسیب نرسانید. در صورت تردید، بهتر است از شرکت چاپی تأمین کننده پاوربانک و یا شرکت تأمین کننده گوشی هوشمند خود در این زمینه سؤال کنید تا از اینکه باتری گوشی چه قدرتی را می‌تواند تحمل کند، آگاه شوید.

 

چگونه پاوربانک خود را سفارش دهید؟

 

پاوربانک‌ها معمولاً به صورت چاپ لیزری سفارشی می‌شوند. این بدین معنی است که یک لیزر گرم شده، طرح را روی کالای مورد نظر می‌سوزاند و یا حک می‌کند و در نتیجه اثر طولانی مدتی را ایجاد می‌کند.

حکاکی با لیزر، بهترین شیوه برای سفارشی کردن پاوربانک‌ها است زیرا این دستگاه‌ها اغلب در چمدان، جیب و یا کیف‌های اداری قرا می‌گیرند. با استفاده طولانی از شارژر در طول روز، دیگر نگران کنده شدن و یا پوسته‌پوسته شدن طرح خود نخواهید بود!

 

حکاکی لیزری چیست؟

 

حکاکی لیزری، فرآیند تبدیل انرژی نوری به گرما می‌باشد تا از طریق سوزاندن یا حکاکی طرح بر روی یک محصول، طرح نهایی ایجاد شود. محبوب‌ترین ماده برای حکاکی لیزری، فلز یا آلومینیوم می‌باشد اما بسیاری از محصولات مختلف را نیز می‌توان با استفاده از لیزر به صورت چاپی درآورد. محصول نهایی، شیک، با قابلیت خواندن آسان و همیشگی خواهد بود.

 پاوربانک تبلیغاتی

طرح و آرم دلخواه خود را روی پاوربانک بزنید

 

 

سخن آخر

 

پاوربانک‌ها، ابر قهرمانانی هستند که در زندگی روزمره، بارها ما را نجات می‌دهند. آن‌ها در نشست‌های کاری، مسافرت‌ها و روزهای کاری طولانی مدت به ما کمک می‌کنند تا این زمان‌ها را پشت سر بگذاریم. سفارشی کردن پاوربانک‌ها باعث قدرتمندی بیشتر این وسایل می‌شود! با این کار به بهتر دیده شدن خود و پاوربانک اهدایی‌تان کمک می‌کنید و در نهایت مهم نیست که چه کسی آن را دریافت کرده است؛ همه قدردان این وسیله با ارزش هستند.


25/ آبان/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف